Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nemáš pravdu, zrovna ho hraju, mám level 17 (leveluju staminu, používám luk) a zabije mě kde co, bez společníka a psa bych byl úplně ztracený. Někteří silnější nepřátelé mě sejmou jednou ranou (zpravidla kouzlem) a spousta z nich si mě dá na dvě. Možná bys neměl hrát za mlátičku, když tě nebaví hrát za mlátičky. Zkus zloděje v lehké zbroji.
  • Fallout 3 je proste vic realistictejsi, tam pri davce sikovnosti lze zabit pistoli i supermutanta :-).

    A jinak je to o tom, jak dobry jsi _hrac_ a jak si umis hru uzit. Zatim jsi demonstroval, ze si ji umis pokazit.
  • Hlavně by měli vyřešit, jak servírovat nesmrtelnost NPC, protože co s NPC, kterou nejde zabit a přitom na mě útočí.
  • ať daj expirační datum na ty lektvary a bam. buď projdou nebo je sthneš použít.
  • Drizzte, pokus se pochopit, že je to celé relativní. Píšeš, že "brzy vidíš celý svět a ztratíš motivaci, ho zkoumat". Já jsem král Morrowind, Oblivion i Skyrim každý v řádu stovek hodin a rozhodně nemám pocit, že bych kterýkoliv z těch světů viděl celý (asi právě proto, že jsem je hrál tak dlouho a viděl, co tam všechno je). Podle mě tam právě je hrozně moc k vidění, zkoumání, objevování a tím pádem i ta motivace. Že TY jsi měl pocit, že jsi viděl svět celý a že TY jsi ztratil motivaci ty světy dál zkoumat, nic nevypovídá o tom, jaké ty světy nebo hry nějak "samy o sobě" jsou. Pro tebe tam ke zkoumání nic moc není, pro mě je tam toho víc, než můžu stihnout. To neříká tolik o těch hrách, ale spíš o našich preferencích.
  • Spíš netuším, jak to, co píšeš, souvisí s tím, co jsem psal já, nebo kde jsem tvrdil něco z toho, co mi tu vyvracíš ;)
  • No ale BG mělo zas docela nízký strop zkušeností a trolího mága někde jihovýchodně (ten šel hodně ztuha) *1*
  • To by ale byla prace, neblazni.
  • Je videt, ze vubec netusis jak Skyrim vypada. V oblivionu ses musel na povyseni levelu vyspat. Pokud ses nevyspal, tak si klidanko celou hru dohral na levelu 1. Skyrim te leveluje sam, takze se ti ho proste na lv1 dohrat nepodari, a navic, nuti te plnit prerekvizity. Tzn dokud nesplnis nejaky Qsty, tak se nezacne objevovat drak atd.

    To ale vubec neznamena, ze v libovolny chvili nemuzes jit zcela kamkoli a prave v zavislosti na tvym aktualnim lv tam budou odpovidajicne slabi mobove. Kdyz napriklad hned na zacatku lezes to toho dungu nad prvni vesnici, neni tam prakticky nic. Kdyz to vynechas a vratis se tam, budou tam "silnejsi" mobove. A to je prave ten problem, protoze motivace k vylepsovani vybaveni je presne zadna - kdyz sezenes lepsi vybavu, zesilej se mobove, takze je budes davat porad stejne dobre/blbe, jako kdybys tam sel zcela bez vybaveni.
  • Problém je, že Wizardry 8 už nedělal David Bradley, který dělal předchozí dva (nebo tři?) díly. Linda Sirotek sice víceméně zkopírovala perfektní RPG systém předchozích dílů, ale jinak spíš pokazila, co mohla, proto osmička není nic moc a lidi, co jí mají rádi, tak spíš prostě jen nehráli sedmičku.

    Když už nějakou takovou hru tak Bradleyho Wizards and Warriors nebo japonské Wizardry (např. Tales of the Forgotten Land).
  • W8 měl taky otravnej respawn systém.
  • Nemusíš procházet nalajnovaným způsobem. Stačí když uděláš jen lehčí a těžší oblasti, ale i ty těžší se dají zvládnout, pokud víš, jak na to. Takhle to má např. BG, podle mě ideální kombinace volnosti bez levelování potvor.
  • No, tak WIZ8 byla predevsim nesmyslna kombinace sci-fi a fantasy - a zatimco v jinych hrach (napr. Albion) to trochu zvladli, tak ve W8 to bilo nesmyslne do oci.
    Me utkvely v pameti 2 veci:
    1) Jak moje parta stoji cca 1 metr od startujici kosmicke lodi a nic se ji nestane
    2) Jak pri pruchodu mapy se neustale dogenerovavaly priserky, takze i v lokaci, ktera byla kompletne objevena, pri pruchodu z jedne casti do druhe mi skupina sla o 6 levelu vyse - tusin z 26 na 32.
    Takze W8 nebrat.
  • zaty
    Co hraješ za hry, že je pro tebe DS nehratelně obtížné? Že by Hello Kitty Island Adventure?
  • TheGGG
    to by sis měl asi dohledat definici slova film...
  • F3 není Fallout, musíš hrát alespoň Fallout NV.
  • Jelikoz sme u betch ... tak vubec nejlip kdyby hrac byl proste mesmrtelnej....

    Jinak jak tu mockrat padlo, ten "problem" je davno vyresenej. Co vic, dokonce staricky Fallouty (1/2) prave na zaklade levelovani jednotlivych schopnosti menily i prubeh hry. To soudruzi v bethesde nebudou zvladat jeste za 100let.

    Kdo umel kecat, ten se moh ze spousty situaci proste vykecat (co si pamatuju, tak tam nekde byla moznost podstoupit pestni souboj v arene, nebo se z toho vyzvanit, mozna jeste dalsi alternativy), kdo mel silu, moh lecos vypacit, kdo mel mozek, tak hacknout ... mno a samozrejme to taky znamenalo, ze se treba dotycnej nekam obcas nedostane.

    Pokud pominu vsemozny postupy na fastplay, tak kdyby nekdo v F1/2 sel navstivit supermutanty bez energozbroje, tak proste chcipne. V F3 sem si supermutanta dal k snidani ... upifal sem ho tou pistoli co mi dali ve vaultu a sebral mu rotak.... a pak me to prestalo bavit.
  • No já se vždy trochu protloukl dál od města, vrátil jsem se vyléčit rány a konečně se vycvičit, abych vylezl mezi obnovené nestvůry zase se stejným levelem, což mě na začátku znechutilo, že jsem to přestal hrát (prostě mi chyběl pocit, že jsem se někam posunul)
  • máš pravdu, Wiz8 měla level scaling, uplně jsem na to zapomněl. Ale i tak to byla hodně tuhá a hodně hard-core hra. Tenkrát jsem tu hru dohrál do konce 2x, ale už je to dýl, takže si to tak nepamatuju. Vím ale že tam byly místa, kam se prostě na začátku rozhodně vlézt nedalo - Rapax castle, mountain wilderness. Tam to bylo nejspíš hodně o levelování a získávní schopnosti - kouzel, násobných utoků atd. Akorát ty souboje občas trvaly hodně dlouho a bylo jich moc.
  • Jsem si jistý, že Krogani to nebyli, tihle létat vesmírem dokázali *1* (Tuším, že to byli Kriegani, ale jist si rozhodně nejsem)
    Ale je pravda, že u MM6 zas i na konci nešlo vlézt skoro všude, protože část potvor měla různé varianty Zabij, což byl docela opruz, protože obrana proti tomu snad ani nebyla. (ale ledacos šlo vyřešit lučištnickou přehradou)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit