Přejít na výpis diskuzí
Kerrigan a její pomsta na dalším videu ze StarCraft II: HotS
27.2.2013 | Petr Poláček
74 příspěvků
-
Clovece ked citam co pises musim sa priznat, ze sa nestacim cudovat. Volaj blizz uchadzaj sa u nich o pracu.
-
tady jsou ceske titulky pro HOTS vegance trailer: http://starcraft-2.webnode.cz/fotogalerie-video/
-
a tohle máš odkud? když hraju dawn of war nebo coh tak je to taky jen projekce? ja to beru tak že je to pohled na bitevní pole. Kdyby to byla projekce tak proč se nemuže kamera vic oddalit abych mel o bojišti vetší prehled jako v supcomu?
-
Alebo to ze sa premeni naspet na zerga
-
podivej se na Warcraft 3, jak by to vypadalo, tam sice proporce taky uplne nesedi, ale kuli vykonu by to musely byt bitvy 12 na 12 vojacku a to by SC univerzu bylo daleko smesnejsi... Taky sem pro realisticky pojeti ve hrach, ale SC mam rad takovy jaky je.
-
http://www.youtube.com/watch?v=aYU3W2vRSKs :-P
-
Ja "slintaly" nemam rad, ale musim uznat, ze kampan za ne byla ve vsech SC vzdycky ta nejnamakanejsi, takze zvazuju koupi...
-
Pro anglicky nebrebentící tu jsou titulky:
http://www.youtube.com/watch?v=FfRvO_rhJN8 -
á CHUDÁČKU TY JSI TO NEPOCHOPIL víš to je strategie a bitevní pole není bitevní pole, ale jen projekce pro velitele(hráče) který zadává příkazy jednotkám které bojují někde na cizích světech a to zobrazení na mnitoru je jen UI pro snadné rozdávání příkazů :) příště prostě pepo zdepa použij trochu fantazie
-
treba to ze kerrigan bude mit psionicke cepele protossu...
-
Tak to jsme dva *14*
-
Zeby cody?:) Hry od relicu jsou uplne jiny typ strategie, navic COH je z 2SV, takze udelat realne proporce je o dost jednodussi, nez nacpat do hry Collosus nebo BC.
BTW vubec by mi nevadilo mít to trochu realnější, ale byla by to pak uplně jina hra. Takže bych spíš byl za nějaké FPS nebo RPG, třeba Titan bude nakonec World of Starcraft. -
pepa: No zase nějak extra malí taky nejsou a oni taky moc malí být nemají. Ad. ty skupinky no ono třeba v progamingu se kolikrát i mikruje s tím jedním nebo dvěma mariňáky a udělá to obrovský rozdíl.
Ono tam jsou asi největší problém ty obří jednotky které jsou někdy až směšně zmenšené. Ale kdyby zabírali třeba skoro celou obrazovku tak by to taky nebylo ideální :D. A odstranit je taky nemohli. Si vem že chtěli v HoTS odstranit carriery (sice očividně z jiného důvodu) a hned se na ně na fórech sesypala kritika ,že carriera je prostě ikonická jednotka pro protossy. -
tak podle me stejne neovladas jednoho marinaka ale celou skupinu, klasicky ze kliknes a natáhneš je mysí do skupiny, v tom bych problem nevidel. zas nerikam ze maji byt uplne pidi. zerglingove jsou taky malí a neni problem
-
Ano hra je částečně designovaná na progaming a díky tomu je taky tak úspěšná. A kdyby třeba ti marini byli poloviční tak by se hůř ovládali a tím by se zhoršila ta hratelnost. SC2 je v první řadě hra a to ostatní se vždy řadí až za to. Blizzard se držel tradiční hratelnosti kterou hráči znali z prvního dílu a kdyby to hodně změnili tak je prostě fanoušci vyf*kujou.
-
ok stejne dekuji za slusnou diskuzi :)
-
A přesně za tyhle úpravy by tě asi fanoušci nejradši ukřižovali, protože by to totálně nabouralo hratelnost a herní rozmanitost. Jak napsal Shania u téhle hry se na realističnost vůbec nehraje. A oni taky musí brát v potaz pro-gamingovou scénu.
A SC2 skoro nekritizuje asi protože je to poslední AAA úspěšné tradiční RTS. -
jiste ze to neni sup com ale napr. mezi sc a dawn of war nebo coh neni až tak propastny rozdíl a tam proporce jsou zachovane. Jinak zas nemam prehled o kazde strategii na trhu i kdyz mam celkem solidni prehled, C &C jsem treba nehral jestli mluvíš o tom
btw s tebou se stejne neda diskutovat znam te z predesly diskusi a je to jako hazet hrach na zed proste mas svuj nazor a smitec. jednou je to tak tak to nemuze byt jinak a neda se s tim nic delat a navekoy to tak musí zustat, to jsi ty -
spíš myslím že blizz nejde ani tak o hratelnost jako spíš o to že kdyby treba marinaci byli menší nedalo by se na to pri prenosech z e sportu dobre koukat, proste je to tvrdy marketing a pro tohle tu firmu nemam rad.
-
U tohoto typu strategii se na meritka ani realismus nehraje, je to tak od nepameti a Sc je tezko prvni hra co tohle zavedla. Tohle neni supreme commder ani total war.