Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Zazněl tu názor, že staré hry si idealizujeme a pak je tu obhajujeme, i když to byla nuda, stereotyp, klišé, bla bla bla,... Dokonce to bylo mířeno na Planescape Torment. K tomu bych se chtěl vyjádřit. Ke mně se PT prostě v dětství nějak nedostal. Teprve před nedávnou dobou (asi půlrok zpět) jsem ho našel na gog. Už jsem si o něm taky četl nějaké oslavné recenze, tak jsem ho koupil, nahodil češtinu, poladil rozlišení,... A musel jsem uznat, že je to jedno z nejlepších RPG, co jsem kdy hrál. Některé staré hry prostě nové nepřekonají, ať tu hejtujete jak chcete.
    • jindra.veliky
      to samy ja se system shock 2 ten jsem si taky nainstalovat az po tech kecech tu *14* *14*
    • Já si hejtování nevšiml, ale chápu, že ten komu se to nelíbílo, je ten špatnej. BTW, nezaznělo to tu, ale přál bych si třeba pokračování Sacrifice.
      • To neni pravda, ono je rozdl mezitim, kdyz nekdo rekne "nelibilo se mi to, zdalo se mi to klisovity jako vsechno ostatni" a mezi obecnym konstatovanim, ze je neco klise nebo nadhodnocena blbost:-)
        Jinak tu normalne diskutujeme a pokud nekdo neco kritizuje obecne, tak by mel byt schopen to obhajit.
        Jinak se Sacrifice souhlasim, paradni hra:)
        • GlaDOS
          Nemluvím ani o jednom z vás ;) Já si tu něčeho jako hejtování všimnul a dotyčný se obhajobou, proč je PT špatný, ani nezabýval. Jinak souhlasím. Pokračování Sacrifice bych si s chutí zahrál taky.
          • Mechwarrior_bw
            ja na pokračovanie čakať nemusím, mne totiž Sacrifice leží kdesi na poličke cca 11 rokov odkedy bol ako bonus v nejakom časáku (asi Gamestar) *1* doteraz som ho nehral *1*
  • Cahir
    Já chci novej Vampire: The Maquerade Bloodlines. Navíc teď, když už je Tim Cain v Obsidianu, by to nebylo pokračování tvořené úplně jinými lidmi.
    • Piggsy
      Že ty chceš.. Tady je řeč o Planescape Torment, co může být lepšího? Já bych taky chtěl třeba nový Carmageddon a necpu to všude.
      • Cahir
        Řeč není jen o Planescape Torment ty chytráku. Chtěl bych ho taky, přesto mám V:MB raději. Čemu na tom nerozumíš?
    • MidnighT91
      Já nechápu proč s tím bloodlines lidi tolik nadělají Redemption mě bavil daleko víc...
      • misho8723
        Ja zase nechápem, ako ty to nemôžeš pochopiť :) Každý ma svoj názor, nie? Pre mňa je napríklad VB najlepšia hra akú som kedy hral, ale viem pochopiť, že niekoho vôbec nemusela baviť. Čo je na tom také ťažké na pochopenie?
    • Paul_cz
      Souhlas.
      Bohužel taková hra by potřebovala krapet víc peněz, obávám se že ani na kickstarteru by se tolik nevybralo.
  • Ech, to jak lidi lpí na značkách mě docela štve. A co mě štve, že nejenom že chtěj (chceme?) neoriginální světy, ale dokonc pokračování starejch značek aby to pak neskončilo něják takhle: bg3 -> bg4 -> bg5:fantasy warfare -> fw 2 *16*
    • PCfanos
      Přesně tak, tenhle způsob financování bych bral jako cestu pro originální nové hry, ať už prostředím nebo hratelností, ale když to tady čtu, tak se nedivím těm zlejm vydavatelům, že vytváří jedno pokračování za druhým, holt lidi to tak chcou a ozvou se jen v případě, když se nedostane na jejich značku.
      Podpořil bych RPG bez 2 metrových palic a mečů, rekordních skokanů do dálky a výšky, obřích pavouků, kostlivců, fireballů a vracejícího se "velkého zla".
      Spíš taktický boj s propracovaným ovládáním klidně i větších skupin, otevřený svět a systém frakcí ala FNV, které si logicky hájí vlastní zájmy a je na hráči ke komu se přidá. Propracované charaktery, vztahy a rozhovory, pak by mě bylo celkem jedno jestli by se to odehrávalo v pravěku, starověku, středověku, v budoucnu "postapo" nebo kompletně vymyšleným světě.
      • Vemte se ale jak to dneska funguje třeba ve filmový branži- namátkou velký projekty který se plánujou - smrtonosná past 5, novej batman 3,Avatar 2 a 3, spiderman 4, pařba v bankoku 3 a spousta a spousta dalších, je to prostě výhodnější a mín riskantí.

        Mě osobně by se taky líbilo udělat to co říkáš ty, zvlášť v herní branži, kde jsou ty možnosti tvůčí činnosti ještě úplně jinde, otázka je jak zajistit to financování no..
      • s-a-b-r-e
        Jenže u originálních titulů bys potřeboval sehnat víc peněz a bez technického dema a podobně by se na to lidi dívali skrz prsty. A hlavně by jako úplně první potřebovali nějaký allstar team, který by si o tolik peněz mohl říct. Ale přát si patnáctý díl jedné série a modlit se, aby náhodou nepozměnili některé její mechanismy je daleko větší úlet než tvá představa, to je zase pravda *4*
  • misho8723
    Keby sa to pýtali niektorí bývalí zamestnanci štúdia Troika, tak by som im povedal, že pokračovanie Vampire : Bloodlines :)
    • A rovnou, když už by byli v tom, tak Arcanum 2
    • Amylee.Anderson
      http://www.youtube.com/watch?v=uaLGS8_gE7g
    • Cahir
      Ano!!! Někteří jsou v Obsidianu mimochodem.
  • PreidaQ
    Přestaňte už s těmi nadpisy, které v lidech vzbuzují falešné naděje. *7*
  • jindra.veliky
    schvalne kolik se podari vybrat Vavrovi az bude muset zacit sbirka *15*
    • mirekdusinojc
      Koukam, že se z toho stala tradice si sem tam kopnout do Vávry a jeho husitského rpg. V každé diskuzi musí být minimálně jeden kop. I kdyby hlavní téma článku nad diskuzí byla jogurtová dieta "Pan Vávra na tuhle dietu bude muset velice rychle přejít, až zjistí, že jeho husitské rpg nikdo nekupuje" nebo "Jagurty jsou dobré na zažívání a kvalitní mikroflóru střev, to jistě ocení všichni husité na záchodech ve Vávrově RPG"
      • Vávrovo husitské RPG je jako prošlý jogurt - jíst se dá, ale ty následky! *8*
      • Zasel vitr...
    • Na husity mu nedám ani fenik. *4*
      • To ja bych mu klidne neco poslal....
      • Ja mu poslu helmu *4* Pravou, od Mattela. *1*
      • Ja uz sepisuju 100+1 duvodu proc je to fail.
        • *1*
  • Hry na který bych timhle způsobem klidně přispěl,hlavně aby vznikly:
    Spellcross 2
    Gothic 3 (opravdovej Gothic 3 :) anebo remake gothic 1 s našláplou grafikou a třeba některejma věcma navíc.
  • Proč tak bulvární nadpis? Planescape pokračování je vzhledem k povaze projektu, který by licenci nezaplatil, blbost. Přemýšlí se o odlschool RPG jako Planescape. Velký důraz na rozhovory, obrovské množství voleb a jejich následků, složitý vývoj postavy. Tedy něco, na co třeba EA prachy rozhodně nedá.
    • Black_Hand
      todle je nadpis pod kterym bych cekal podepsanyho levise, ne martina....
  • Hairy_Ass
    Nový Planescape bych klidně bral (navíc Obsidiani jsou pořád jedni z mála, kteří nekonvenční příběh ještě umí - BioWare sice jsou mistry ve vyprávění příběhu, ale už ne v jeho originalitě, bohužel už ne), klidně v moderní 3D grafice (i když izometrický pohled by byl taky super). K pokračování BG jsem skeptický, BW se pokusili přijít s Dragon Age, jako jeho morálním nástupcem, a jak to dopadlo (neberte to špatně, sérii DA mám rád, jen ji neberu jako nějakého následníka BG, jak byla prezentována)? Ale jinak si nemyslím, že by měli nutně vznikat pokračovaní, stačilo by, kdyby vznikaly hry ze stejného universa.
    • Cahir
      Taky nechci nové BG. Starší pravidla DnD jsou podle mého obstaróžní a překonaná, ta nová jsou silně zprasená.

      BTW, Souhlas, jejich příběhy jsou těžká klišé, avšak nikdo se jim nemůže rovnat v jejich podání.
      • Co myslite vsetci tym podanim pribehu?

        Dragon Age 1 malo velmi dobre dialogy, aj ked nic extra to tiez nebolo, niekedy ma dost nudili. Dialogy s niektorymi postavami boli pisane a nahovorene takym stylom ze som mal pocit akokeby mi nudny profesor predcitaval monotonnym hlasom text ktory je vlastne o nicom.
        Dragon Age 2 na tom bolo este horsie, zaujimave charaktery v druzine z prveho dielu sa skoro vytratili a v hre bola kopa nelogicnosti. Najskor hraca nechcu pustit do Kirkwallu lebo je plny, pritom na jednej ulici postavaju tak 3 NPC postavy... questy nehorazna genericka nuda, zaver o nicom. Neviem teda co si mam predstavit pod tym skvelym podanim pribehu.

        Mass Effect som skusal hrat viackrat prvy i druhy diel, ale znova, dialogy ma zacali nudit, v polovici rozhovoru s NPC som si uvedomil ze vlastne neviem o com som sa s tou NPC bavil. A to sa mi stavalo dost casto, po niekolkych nudnych vetach som akosi prestal vnimat, posobilo to namna velmi monotonne. Co sa tyka cutscen tie boli velmi slusne narozdiel od DA II.

        Ale ziadna z menovanych hier od Bioware sa nemoze podanim pribehu, kvalitou cutscen a sprievodnej hudby, atmosferou, ci napisanymi dialogmi rovnat serii Zaklinac.

        V Zaklinacovi ci uz jednotke alebo dvojke je kazda NPC jedinecna, v ziadnom pripade niesu tak genericke ako v hrach od Bioware. Jednoducho, ked hram hru od Bioware, mam pocit ze sa presekavam tonami nudneho balastu kym konecne pride nejaky zaujimavy rozhovor alebo quest ci boss. V Zaklinacovi si vychutnavam kazdy meter stvorcovy a skoro kazdy dialog a drvivu vacsinu questov.
        • Cahir
          Hovoříš o nelogičnostech, a pak žádnou nezmíníš. To, že před branami nepostává 5000 polygonových panáčků, ale třeba 15 je pro tebe určující? To není nelogičnost, ale úspornost. Každému to snad dojde. Zbytek kritiky je silně individuální, navíc neuvádíš žádné příklady, takže ani není možné nějak rozumně argumentovat.

          Zaklínači, hlavně dvojka, měli úžasný příběh, ale s podáním to bylo horší. podání příběhu - vypravěčský um, je podle mého u BW lepší (přestože zápletka samotná a postavy jsou v Zaklínači sofistikovanější). Hráč se v idálostech často ztrácí, přestože si nemyslím, že je to vždy jeho vina, či že jde o záměr autorů, pasáže samotné jsou často dost nevyrovnané a místy dost chybí tah na branku. Hry od BW mě prostě v danou chvíli emocionálně rozloží víc.
        • No ono srovnavat hry od BV se svetem zaklinace je jako srovnavat matiku s fyzikou v obojim sou cisla ale kazdy pracuje s necim jinym BV vesme vytvareji celej svet kdezto zaklinac je prebranej z knizni sagi jen se ho polakum povedlo prevest tak jak si ho spousta lidi predstavovala mam zalinace taky rad ale taky mam rak od BV trebas KOTORy a nikde sem nevidel pred jejich vydanim knizky ze sveta KOTORu a tim neyslim klasicky SW knihy ale primo o nich a to samy jsou DA i ME *1*
        • Hairy_Ass
          To o čem píšeš je ale otázkou vlastního vkusu. Tebe mohli rozhovory ve hrách od BW nudit, jiní se při nich bavili, to je celé.
    • MikeKing
      No hlavně pokračování BG je blbost. Příběh Bhaalova dítěte skončil v Throne of Bhaal, tam už není na co navazovat, ale nějaké RPG ze světa Forgotten Realms by to chtělo to je fakt.
      • Skoncilo ? naozaj?
        V podstate si sa bud usadil alebo stal Bohom (dobrym alebo zlym..) a take RPG o Novom Bohu Fearunu ..hmm hmm ;)
  • Planescape torment je podle mě jedna z nej her ever, teď je však otázka, zda resurekce archivních titulů může přinést úspěch. (resp. zda se podaří u hraní dosáhnout stejného pocitu jako tenkrát...)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit