Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Komunita na games je neskutečně cancer. A nejvíc se mi líbí jak se tady každý druhý tlučhuba ohání objektivním pohledem a konstruktivní kritikou :-D
    • Ámen
  • Akorát, že se asi po zásahu mečem do ksichtu nebo do krku, jen neotřesete jako když vám dá stará facku a nejedete hned dál. Už od začátku vývoje vyhlašovali jak stačí jedna rána do hlavy a hotovo.. nakonec to s tou realitou neni tak horký.
    • Jenže kdyby jsi potkal ve hře týpka, co tě nečekaně majzne po hlavě a hned jedeš od znova (to se ti může stát klidně znovu), asi by tě ta hra rychle přestala bavit *1* *1*
    • Oni prostě ty boje berou jako rytířky duely. Ale v bitvě šlo o to vyhrát a to jakkoliv. Šlo o to zabít nepřítele dřív než on tebe. Oni z toho udělali taneční cirkus...
      • Mám stejnej názor. V reálu se na sebe v bitvě vrhli a řezali jakkoliv hlava nehlava protože šlo o přežití, na 5 minutový kroužení kolem sebe a předepsaný postoje neměli čas. Tohle šlo dělat při nějakym čestnym duelu 1 na 1. Víc se mi líbí to "nereálný" pojetí typu Mount and Blade.
        • Spíš to byli boje typu útok/obrana/útok když jste se střetli s protivníkem, jen v masovém měřítku. Stojíš ve formaci, kdo je v nepřátelské formaci naproti, je tvým nepřítelem. Toť vše.
        • Koukněte na nějaká videa co se týkají HEMA (Historical European Martial Arts). Uvidíte, že představa dvou protivníků co o sebe třískají meči až lítají jiskry je dost úsměvná.
          Sice to zabere dost času, ale budete překvapení, jak promyšlené to bylo.
          Teď samozřejmě nemluvím o hře, aby mě někdo nechytal za slovo. :-)
    • Musíš to brát v kontextu normální počítačové hry, kde hrdina má 5% života a metá kozelce a šermuje dvěma halapartnami (třetí má na zádech).
      • Jenze Vavra se dusoval, ze presne tohle bude vypadat jako v realu. Coz teda bylo kazdymu s mozkem zrekny hned od zacatku ze nebude, protoze by me fakt zajimalo, jak by v ty svy "realny" hre resil, ze ti v souboji nekdo usekne ruku nebo nohu.
        • Až na to že useknout ruku nebo nohu mečem není reálný *1* *1* Samozřejmě se to mohlo stát, ale to byl hodně vyjímečný případ.
    • XorxoxTalarius
      Asi zjistili ze by to nebylo moc zabavne
      • Aktuální bojovej sytém ale není zábavný... Je to akt plný frustrace...
  • ...těch odborníků na reálnej šerm, animace a design tu zase je :-D prosím piště dál a nepřestávejte, moc se tím bavím. Miluji diskuze na games, kde se seberealizují netáhla :-)
    • není treba být odborník aby človek poznal že ve hre, ktera svuj marketing postavila na realizmu, ak človek dostane mečem po hlave a jedine co se stane je, že vystrikne trochu krve a ubere mu to par hp, je neco špatne
      • Kdyby jsi šel 10x k úkolu a někdo tě po cestě 10x majznul po hlavě, myslím že by tě to přestalo sakra rychle bavit. *1* *1*
        • ja myslím že ne *1* *1*
      • Bobíku, moc koukáte na filmy :-)
      • A co by se mu podle tebe melo stat?
        https://www.youtube.com/watch?v=IV3yvOkooYA
        https://youtu.be/QhF1i23vwps?t=152
        • otřes mozku? ztráta vědomí? vnitřní krvácení? fraktura lebeční kosti? a to ani nejsem doktor *1*
        • ve videu nemel helmu
    • Nebo jistí Blažejové s falešným titulem *5* *5* *5*
  • Nebuďte tak negativističtí, pořád je to velmi nadějné, z Cry Enginu se nedá technologicky nic lepšího vymáčknout, je vidět, že dělají maximum, vizuálně nádhera, na úrovni grafiky z Crysis (2007/2008), čili pořád před nejnovější Unreal Enginem a čímkoliv ostatní na trhu s vyjímkou statických architektonických renderů, kdyby šli do vlastního enginu, pořádně se jim vývoj prodraží a nejspíš i zdrží.

    Držím Danovi palce, ať to výjde a prodeje překonají jejich očekávání.
  • jendabek
    Kombinace toho, jak se ti dva tváří vážně při popisu oné realističnosti, a toho, jak srandovně a absolutně nerealisticky to na záběrech ze hry na první pohled působí... to teda sorry jako. V podstatě tam nevidím kromě detailnosti grafiky / efektů žádný rozdíl ve srovnání s hrami před 10 a více lety.
    Docela to nechápu - v době, kdy jsou k dispozici fyzikální enginy, procedurální animace (pamatuju si např. na Endorphin před mnoha lety...)... jak je možné, že to stále vypadá takhle blbě? Už jen ty nohy co úplně nesmyslně šmatlají ve vzduchu... Kdyby to byl nějaký indie projekt, ale takhle?
    Bohužel z toho, co jsem viděl, se mi vlastně na hře líbí jen zpracování lesa, tj. čistě statická grafika - vegetace, blízký terén, budovy, hrady... všechno ostatní je slabota, především tedy animace postav a jejich mimika - tad slibovali, že vše ke konci vývoje dotáhnou, ale neviděl jsem zatím ani jeden dialog, který by působil aspoň trochu přirozeně. Bídně hodnotím navíc i hudbu - takové efektní nic, ze kterého na mě dýchá zadání typu "dejte tam nějaké dobové nástroje a ať to zní libozvučně...".
    Pokud hra bude ve finální verzi vypadat podobně, jako co jsem si nakoukal na Youtube, tak pro mě jde tedy jednoznačně o zklamání. Jde ale podle mě spíše o případ projektu, kdy si vývojáři naložili nad své schopnosti / kapacity, než že by to odbyli... což jim budiž k dobru.
    • Fraizer_cz
      too long did not read it
    • Nějaké příklady deset let starých her, kde mají zrekonstruované staré zbraně a zbroje, kde meče kloužou po brnění a odrážejí se od věcí a zbraně mají reálné efekty na to, co zasáhnou, bys měl? Mně by fakt zajímalo, co si lidi představujou. Že oni řeknou "bude to realistickej fight", a tak škrábnu mečem protivníka po břiše, otevře se mu kůže, vylezou střeva, a když si je rychle nestrčí zpátky, umře na otravu krve? Jestli to chápu dobře, tak ta realističnost spočívá v tom, že zbraně jsou nebezpečný, boj náročnej, různý druhy brnění fungují pro různý situace, a když jdou na tebe tři, máš utýct. Za mě dobrý.
      • jendabek
        To, co popisuješ, jsou podle mě detaily, které zaniknou v základním pohybu postav, kterým chybí jakákoliv dynamika... v rychlosti jsem našel na YT např. tuhle 2 roky starou ukázku čehosi, která už na první pohled působí diametrálně realističtěji:
        https://youtu.be/xBn08VM_P04?t=126
        Není to vyladěné k dokonalosti, ale ten základ mi přijde mnohem uvěřitelnější. Prostě to vypadá jako postavy, které se ohánějí nečím, co má hmotnost. Tohle mi v Kingdom Come úplně chybí.
        • uveritelnejsi mozna, pokud si ovsem predtim kazdej dal tak 5 zejdliku piva

          dobrej for
        • wenceslaus
          Exanima je zábavná, ale na tom boji není nic realistickýho. Ta „hmotnost“ je fyzikální obdoba rohaté vikingské helmy.
          Za zbraní člověk nelítal, jako hadrovej panák.
          https://www.youtube.com/watch?v=ln94E9AGYTc
  • Prvně kecali jak to bude super realistické a teď nic. Je možné někoho seknou do hlavy a nic. Vylétne z toho panáka krev a jde dál. Je možné ve vesnici píchnou dlouhým mečem npc co břicha krku a nic....

    To je hra jako každá jiná. Na tu "realitu" jsem se těšil....A ono nic.

    Ještě je trapné, jak tam z těch NPC létá krev když někoho seknu do brnění. Navíc ta krev také měla být udělaná lépe a ne jak je všude. Nějaké viditelné krvácení tepenné apod. Tohle prostě vypadá jak to mají všude jen to má jiný systém boje :(
    • Výborně, z celé hry tě zajímá, jak komu budou vylézat střeva z břicha a stékat krev.... nehraj hry, jdi se léčit....
      • Problém je že to slibovali, skoro bych až řekl že na tom Vávra "postavil kampaň".
      • Kecali a lež neodpouštím....

        Tohle bude možná jiný systém boje ale realita na co lákali nikdy. Vše nikde

        A to machrovali jak to je zkušený tým... Kecy a lež....
    • Tohle je klasický omyl vývojáru ktery je videt i u stríleček. Udelaji reálnou balistiku, ale opomenou reálnou fyziku a model zranení (viz treba PUBg)
  • mozna jen subjektivni dojem, ale to video/boj na me pusobi lip nez z predeslych ukazek - zeby zlepsili prechody pri odezve na uder...
  • Tesim sa ako maly kluk
    • jendabek
      To asi budeš malý kluk :)
  • Po přečtení komentářů se mi hned vybavilo Haters gonna hate... *1*
    • Jack1947
      and Ainters Gonna Aint *5*
    • Problém je že vono to fakt vypadá špatně, to není hejt, to je objektivní pohled. Ty animace jsou prostě příšerné, vyhodí tě z atmosféry a příběhu ani nevíš jak.
      • Tak to tě v mafii 1 muselo asi vyhazovat z atmošky pořád *3* *1*
      • KrPa
        animace delaji atmosferu *1* ten byl dobry
        • vsechno na obrazovce dela atmosferu
      • Mě to teda nepřijde nějak extra špatné, že bych si kvůli animacím hru neužil. A pokud to bude taková katastrofa, tak se o tom můžeme pobavit až hra vyjde. *4*
      • ale di ty brepto :-D
  • jestli se to aspoň castecne priblizi kvalite witcher 3, tak to bude dobry, strasne dulezity je pribeh u rpg, naka grafika je dulezita, ale stále druhotna, jak vime z TES her, které casem strasne nudej
    • PS kvalita příběhu? Za kvalitu příběhu tedy považuješ Zaklínace3? xD
      • Ano Zaklínač 3 má dobrý příběh, ale ještě lepší příběh má oba datadisky
        • Zaklínač má především hezké vyprávění, filmové zpracování. Příběh není nic extra (a dokud neznáš knížky, je to ještě slabší, ale on ani Sapkowski neni genius a jeho knížky dost variují v kvalitě). Problém je, že tady to vypadá, že i ty cutscény nebudou nic moc. No uvidíme... za mě ze Zaklínačů ale vede jednička. Jasně, příběh byl dost průměr. Ale atmosférou se to knihám blížilo jako jediné (dvojka vůbec, trojka trochu). Tak. :)
        • Dobrý je za tří a dle mého to nestačí ani na tu trojku. Já bych dal čtverku, když připočtu fakt, že měli svět, postavy, i vlastně před vytvořený story, tak je to průserr roku a trapná opera. Za čtyři...
    • Už beta byla lepší než Zaklinac

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit