Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • PCfanos
    Je dobře, že už se v DA2 nebudou dál vrtat, podle mě by měli začít od začátku a hlavně se rozhodnout jestli chcou dělat hru s dospělým příběhem, taktickým bojem, realistickým chováním postav nebo skákačku, mlátičku s komiksovým nádechem, velkejma kozama a vybuchujícími těly po zásahu šípu. Jak ukázalo DA2 oboje míchat dohromady moc dobře nejde.
    • Cahir
      Ale jo jde.
      • Malleth
        Jo jde, ale co z toho pak vyleze...
        • Cahir
          Překvapivě dobrá hra, která těm, jež neodláká formou, nabídne celkem hluboký obsah...
  • DA2 bylo obrovské zklamání, protože jednička se tvářila jako HC RPG. Navíc příběh byl tak na datadisk a absolutně nešel ovlivnit ... myslím si že téma z jedničky je pořád zajímavé a osobně bych si přál aby se vaši parťáci už nechovali jako totální šlápoty a to včetně chlapů.

    Obecně mi přijde, že BW se stává firmou co dělá hry pro masy a postupně tak ztrácí svojí jedinečnost.
    • Masa-san
      amen
    • Cahir
      EDIT: smazáno
  • já bych si přál více komplexnosti, obtížnosti, taktiky, možností.. Jednička byla byla dobrá, věřil jsem, že to jen začátek a dvojka půjde právě tímto směrem (jako "duchovní nástupce BG"), ale byl z toho jen jakýsi špatný vtip od EA. Od trojky nevím co čekat, každopádně moc nevěřím tomu, že s ní budu spokojený *2*
  • To bylo keců jak vydaj další dlc ale ono prd......Hlavně nezapoměnte dat do trojky multak.....
  • Hmm klucí tak si to neposerte zas nějakýma chujovinama co bylo... byla. Počkat ono celý DAII byla chujovina... Snažte se navázat na úspěch jedničky... Neposerte si to recyklací příběhů jako to bylo u DLC Mark of the Assassin a DCL Katsumi pro ME2. Přijďte s vůbec nějakým příběhem!
    Ne že zas nějaký vidlák z vesnice bude super hrdina ovládající všechny možný způsoby zabití nepřítele. Nebo že celý příběh bude o tom sehnat spojence a zabít mega-zlého draka. Udělejte proboha jednou hru, která není koridor!!!
    A pokud tohle tak nějak splníte tak si budeme rozumět. *3*
    • No ale ono chtít od her to, co vůbec nemají v úmyslu nabízet, nijak se o to nepokouší a ani zrovna tohle neslibují..to taky není moc rozumný. Taky bych byl rád, kdyby Blizzard začal dělat FPS, ale on nějak ne a ne..
  • DA II sem ani nedohral, hrozna rychlokvaska..
    • Já jsem hrál prvních 10minut a šlo to pryč :-)) Takže klobouk dolu, pokuď jsi udělal větší pokrok ve hře jak já :)) Protože to se nedalo
      • Amylee.Anderson
        A dostanu něco za odměnu, že jsem dobrála oba díly, první dvakrát?
        • Myslim si, že jsi už dostala :-))
        • Spades
          urcite nejakej bonus v DA3 bude... a taky tam urcite bude bonus za dohrani vsech ME a kingdom of amalur... a BF3
      • Cahir
        Tak to seš ještě dobrej. To já to hrál jenom prvních 30 sekund a šlo to pryč nejen z disku, ale ještě jsem rozlámal cédéčko a rituálně ho upálil.
        • Ty máš asi problémy s rozdovjenou osobností, že? Protože jednou píšeš, že jsi hrál prvních 30sekund a šlo to do koše.. a pak tu píšeš jak jsi to hrál a dohrál, tak kde je zakopaná sekera?
          • Cahir
            Jak zvládáš komunikaci s ostatními lidmi? Protože buď jsi nepochopil mou ironii, sarkasmus a výsměch tvému komentáři (za deset minut poznáš leda hovn...), nebo se snažíš o vtip někde, kde už je to pasé. Doufám, že je to ta druhá možnost, jelikož je lepší být na štíru s vlastními humornými reakcemi, ač chápat jiné, než nepochopit naprosto zjevný výsměch.

            To samé platí pro ty tři retardy, co ti dali plus.
            • Spíše se teďka všichni smějí tobě, protože ironie, nebo jak řikáš sarkasmus se musí umět napsat vhodně.
              Tohle je jasná tvoje hloupost a teďka se snažíš něco tady ze sebe dělat.
              Bohužel, možná jsi to tak myslel, když se k tobě přikloním, ale vyznělo to v tvůj neprospěch, neboť neumíš psát slohově :)
              (Hlavně když se tady zapojuješ ke každému komentáři, jak jsi tu hru hrál a jak obtížnost, atd atd atd..)
              Zamysli se, než se budeš snažit hrát si na dospělého
      • Spades
        Dragon Age měl být buď taktické RPG z izometrického pohledu, nebo hra alá Mass Effect, kde se ovládá jen jedna postava a metáte jednu abilitu za druhou...
        DA2 To nějak chtělo zkloubit, a vyšel divnej buttonmash, kde na easy nezáleželo co zmáčknete a na medium se dalo umřít na demenci umělé inteligence
        • Vždycky jsem si chtěl zahrát hru, kdy budu mačkat všechno možný a stejnak budu vítězem :-D To už by rovnou mohli udělat interaktivní film, kdy budeš mačkat jen mezerník (případně i ENTER na HARD obtížnost) a prostě postava ti poběží a najednou "mačkej mezerník - mačkej!!!" vyskočí troll a usekneš mu strašně coool hlavu a dopadneš na zem z 15metrů se 150kilovym mečem... Jo to je ta hra, co by měla mít název DragonAge3 :-))

          Já vim, trošku troluju :-D
          • Zrovna DA2 na nejtezsi obtiznost byl pomerne tuhej. Takovej templar assassin vam na jednu ranu zabil kohokoli a clovek musl pouzivat skilly s rozmyslem
          • Ringwraith
            Ani moc netroluješ.
            Vzpoměň si na jednu z filozofií DA2 -> button = awesome. Zmáčkneš tlačítko a stane se něco úžasného. To co popisuješ je jen evoluce tohoto konceptu. A určitě to není RPG.
            • Cahir
              czlukas: Já jsem to na nightmare dohrál a friendly fire mi problémy nedělal...
            • Spades
              Ono to DA2 nebylo těžké, ale nehratelné - Když si zvýšil obtížnost, aby to nebyl jen blbej button mash, tak se ti zapl friendly fire, při kerem ti furt do rány vcháazeli postavy... a u některých bossů prostě nebylo místo, takže si musel zasáhnout celou místnost fireballem
            • Cahir
              Chlapci, vaše mokré sny jsou vskutku zajímavé, ale oba dva jste naprosto mimo. Jelikož jsem z vás dvou tu hru hrál jako jediný, tak vám můžu upřímně říci, že na hard a nightmare to bylo těžší než DAO. Kdo tvrdí, že neměl na nightamre problémy s drakem, magistrem nebo tím bossem z Hlubokých cest, tak prostě kecá. Assassin, kterej sundal mága na jednu ránu taky nebyl zrovna zjednodušujícím prvkem. Takže obtížnost bych dvojce opravdu nevytýkal.
  • Asharak
    Fajn... no, nejprve je třeba odklonit se od taktiky EA.
    Dál je třeba omrknout, pořádně omrknout jedničku, protože když jsem jí zapl tak i to menu mi vdechlo úžasný pocit! No a pokračovat hledáním chyb, co bylo špatně, co je třeba zlepšit (boj, ale neinspirovat se dvojkou, ted když ví co se líbilo, co ne možná by mohli udělat něco lepšího), taky bych se soustředil na méně protivníků, ale silnějších a dobře je nascriptovat. Tak jsou daleko lepší šance na solidní bojový systém než zapnout vlny nepřátel.
    Projet recenze, porovnat recenze na 1 a 2, a samotné diskuze.
    Bylo by super odstoupit od skoro anime grafiky, co použili ve dvojce, a taky systému postavy... jednička byla super... nějak takhle to použít na vše a vyjde něco lepšího :)
    A s příběhem bych navázal buď na strážce, nebo udělal nový. Koncept zplozenců, nebo spíš ostatních kreatur se mi líbil, možná potlačit zplozence a vytvořit něco horšího *16* sice by zanikal nápad boje proti zplozencům, ale proč nepokračovat v jedné hře jinak...
    // jo a... elfy, trpaslíky! Jeden hrdina je nudnej *4*
    • trochu blba otazka....kto su splozenci?...darkspawn? ...som to hral v originale....tak mi to znie strasne divne.... *8*
      • Asharak
        Jo, přesně ti :)
  • Po tom paskvilu (dvojce) by tedy měli hoodně přemýšlet. Jestli takhle si někdo představuje duchovního nástupce BG tak je hodně velký Osel. Měli by změnit úplně koncept a vrátit se k jedničce a s ní vycházet a pokračovat spíše směr jakým šel Witcher II .
    • Witcher2 šel úplně stejnou cestou jako Witcher 1, jen s tím rozdílem, že přidal více možností, které skutečně ovlivňovaly hru, pěknou grafiku - engine.. hra by to byla na takové hodnocení 7 z 10, ale protože CD PROJEKT se o tu hru staraj jak o prvorozeného, tak jednoznačně 10/10..
      Možná BioWare uškodilo, že se z nich stala velká značka, dříve dělali jen jeden projekt, který měli jako prioritu. Teďka tam byl MassEffect, MMO SW:TOR, DragonAge.. prostě si toho berou na svoje bedra moc a na hrách to jde znát.
      Když už něco, tak pořádně :)
      • Cahir
        Na více projektech pracují proto, že mají více týmů. Kromě Kanady mají sídlo i v Texasu například. Lidé pracující na ME nejsou ti stejní, kteří dělali na DA.
        • Na vice projektech take casto pracuji proto, aby zajistili praci ostatnim oddelenim - concept art se presune po dokonceni jednoho projektu k druhemu, atd.. takovej kolotoc, ktery se nesmi zastavit, jinak prichazeji lide o zamestnani:)
        • Ale to je možná škoda, dříve to všechno bylo pohromadě.. a to byl BioWare.. teďka to je něco jako McDonnald, ochutnáš, jednou pochutnáš a jdeš dál.. Ale není to a nebude, ta restaurace kde všechno dělali poctivě ze svých potravin atd atd.. (to je jen přirovnání)
      • Spis bych rekl, ze projektu muzou rozjet kolik chteji, kdyz na to maji lidi (coz asi mit budou). Oni si ale spis zvykly, ze lidi se posadeji na zadek jen kvuli tomu, ze to je odnich.
  • Bioware de s kvalitou celkem dolu..DA2 stál za prd a Mass effect 3 byla celkem slušná hra, ale podle mě nejhorší z celý série. Ale to nezastaví recenzenty dávat každý hře od Bioware automaticky nad 90% protože prostě musí *1* Recenzím na velké tituly se už nedá věřít.
    • Malleth
      Včera sem ME3 dohrál a souhlasim, že jde zdaleka o nejhorší díl. Je to prakticky dvojka, ale bez příběhu a s osekanýma dialogama.
    • Souhlasim, taky mam dojem,ze jde Bioware s kvalitou rapidne dolu.
      Obavam se, ze kvalitni hru jako KOTOR1 nebo Dragon Age 1 uz mozna nikdy neudelaji.
      Mass Effect 3 bych taky neoznacil za nejlepsi dil ze serie a 1st day DLC + uspechany a nepromysleny konec taky nedava velkou nadeji na nejake vetsi zlepseni do budoucna.
    • Cahir
      Přesně tak! Pavel a spol. by se měli stydět! Stojej vám ty bavoráky za to?!
    • To je otázka vkusu. Pro mě osobně byl DA2 mnohem lepší než DA1 a Mass Effect 3 je pro mě nejlepší hrou, jakou jsem kdy hrál. Záleží taky, jak se k tomu člověk postaví. Z obsahového hlediska se už nedá čekat moc novinek...
      • Cahir
        To máš tak. Někdo si myslí, že jeho názor je objektivní (rozzuření nolifeři z 4chanu ho v tom ještě vehementně utvrzují), takže veškeré ostatní hráčské názory jsou mimo a veškeré recenze jsou podmázlé, případně psané degeneráty. DA2 i ME3 stojej za hovnajs a jestli si nějaký recenzent myslí opak, tak musí bejt určitě zaplacenej.
  • Malleth
    Měli by udělat buď čistokrevný taktický RPG s družinou s možností pohledu ze shora jako byla jednička na PC, nebo naopak RPG s třetí osoby zaměřený na jednu postavu á la Gothic nebo Witcher. Hybrid v podobě Dragon Age 2 podle mě moc nefungoval.

    Na druhou stranu je fakt (jak už tu Ghastyk psal) že ten svět DA není extra zajímavej.
    • ale cosi....DA univerzum je moc zaujimave....darkspawn s archdeamonom su skveli.....potirani magovia pre svoje schopnosti je tiez moc zaujimava premisa s tevinter imperiom na druhej strane.....dwarfovia so svojim kastovnictvom a vo vacsine snahou vyhybat s asvetu na povrchu, zato v neustalom boji s darkspawn.....orlesian imperium, takisto zaujimava a zdaleka nevytazena vec.....elfovia ako otloukankovia zvysku ras...zato dalish ako nomadi.....
      ten svet ma toho strasne vela zaujimaveho co ponuknut.....skoro som zabudol na qunari.....

      DA svet je vseliaky, ale urcite nie nezaujimavy *5* *3*
      • Malleth
        Prostě klasický high fantasy. Nuda

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit