Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • What a game....what a lovely game!!! *1*
    • recenzia zo Steamu? :D
  • Největší slabina týhle hry je stejně datum vydání
  • Nahranych zatial 6 hodin a ta hra ma bavi, ako uz dlho ziadna, Nejde ani tak o to zbieranie vsemozneho, i ked to zbieram rad, kvoli vylepsovaniu, co je pre mna v tejto hre obrovsky motivacny prvok. Ale to, akos a autorom podarilo vyobrazit pustinu je proste nieco uzasne a zaroven to vsetko ide plynullo aj na priemernych strojoch. Co ale chvalim najviac, je Vas Magnum Opus, ten je podla mna dokonaly. Motor spravne reve, auto sa ovlada vyborne a pri pomalej jazde je krasne vidiet, ako pruzenie opisuje kazdu nerovnost terenu. Vylepsovat si takyto stroj je pre mna vacsia zabava, ako samotne misie. Bavi ma len tak necinne pomalu jazdou brazdit pustinu za nadherneho bublania vynuceho sa od V6... a ked sa dostanem k V8, tak orgazmus na svete.

    Mad Max je presne ta hra, ktoru som ja vzdy chcel! Dostat do ruk jednu staru americku hrdzavu karu so silnym motorom, ktorou mozem brazdit zniceny svet a vylepsovat ju podla svojich predstav hladanim novych dielov.
    Niektori ludia budu frflat stale nad niecim a nevedia si uzit to, co v hre funguje dokonale a odpustit je to, co im nepride az tak zabavne, ale je treba sa zamysliet aj nad tym, ze nie ste jediny, pre koho ta hra bola tvorena. Pre mna jednoznacne zatial hra roku. Pre vas to mzoe byt sracka, ale to je mne uplne u riti. Cus *1*
    • Ristoro
      Souhlasím, lépe jsi to napsat nemohl. Je ostuda, když třeba takový The Crew, což je čistě závodní hra, má otřesné zvuky motorů, nemastné, neslané. Když jsem poprvé usedl za svoji V6 v Mad Maxovi, vykouzlil se mi úsměv na tváři. Hra je to fakt výborná. Když se člověk dostane do těch adrenalinových honiček, na všechno kolem zapomene.
    • Pro tebe hra roku, pro mě zatím nejnudnější dílo roku.Je to můj názor, stejně jako máš ty ten svůj.Já jen doufám, že takových eklhausů bude vycházet co nejméně.Ještěže vyšel ve stejný den MGS, jinak bych byl nasratý za vyhozený prachy a nemít co hrát.
      • Mam aj MGSV a pre mna uplne nezaujimava hra, ale moc som u nehral, len sledoval gameplay, ked budem mat chut, tak ju neskor skusim (bola zdarma ku grafike). Ale nejak extra ma nezaujima. No musim povedat, ze ani Mad Max ma z videi nezaujimal a povodne som mal rovnaky nazor, ako trebars aj ty. No po chvilke hrania som ho zmenil uplne. Mozno to tak bude aj s tym metalom nakoniec, tazko povedat, zatial ma ale netankuje. Takze sme si tie nazory a hry pekne vymenili. *3*
        • Taky dobrej komentář :-) Jak MGS vypadá divna s prapodivnými věcmi (chickem hat), gameplay dává smysl, hratelnost na 100%.

          Už celé roky jsem se nebavil tak, jako u MGS. Zažívát přívaly euforie, které si pamatuju u Deus Ex a Far Cry.

          Jen mě na všech gameplayích zaráží, že si nikdo nepovypínal berličky, tipu "vidím nepřítele skrze zed"... To pak všechen ten stealth ztrácí smysl.
    • Tak to si zahraj nejake auticka ked ti staci jedna hrdzava amerika ku stastiu
      • To, ze ty nemas vztah k silnym autam neznamena, ze si teraz bol za doleziteho tymto komentom, skor si za k*k*ta, Ja som pisal nieco pre tych, ktori maju o hru zaujem, ked nemas, tak tu nehnij *1*
        • Lol ale ty na hre vyzdvihujes len jediny prvok a to ze ta subjektivne vzrusuje len bezcielne jazdit hrdzavou amerikou po pusti. Btw. O tom bol prvy Mad Max a je to najslabsi diel quadrilogue
          • Nie, ja vyzdvihujem to, co je pre mna najzabavnejsie. Nikde ale nepisem,ze tie ostatne veci mi nejak vyrazne vadia, nieco ma bavi viac, nieco menej, ale vsetko to dokopy v hre funguje celkom dobre a zabavne (aspon zatial). Navyse nei je auto to hlavne na Mad Max? Ked nemam rad jazdu autom, alebo ma to nebavi, tak asi nebudem hrat hru, ktora je na aute zalozena. Vyzdvihnut prave to auto mi pride najlogickejsie, pretoze je to hlavny prvok celej hry a predsa to vsetci chceli, poriadne spracovanu jazdu starou karou, alebo sa mylim? O tom predsa tie filmy su. Niekedy mam poct,ze ludia vlastne ani nevedia co chcu, len proste nieco chcu a to co pride sa im nikdy nepaci. Ako som uz pisal, neni som uneseny zo vsetkeho, co ta hra ponuka, ale vzhladom k tomu,ze mi urcite dost doelzite prvky hry pridu vazne perfektne spracovane, tak som ochotny prozmurit oko nad tym, co ma tam mozno az tak nebavi. Trebars vozenie aut do garaze ma moc nebavi, mam to svoje predsa. Ale robit to vobec nemusim, nikto ma k tomu nenuti, Tak isot ta nikto nenuto k tomu, aby tam pobehoval a vsetko cistil. Mozes sa len vozit a ist z pribehu do pribehu, ale pripravis sa tym podla mojho nazoru ovela a cela ta hra potom straca zmysel, ale ta moznost tu je. V tom je predsa vyhoda freeformovej hratelnosti.
          • nejslabsi je thunderdome, slatanina nejrubsiho kravatackyho zrna
          • Veskoslav
            Až na to, že Mad Max se odehrával v Austrálii.....
            • Veskoslav
              Jo už mi to došlo po druhém přečtení. Navíc tam nejezdili jenom americká auta. Byl tam Brouk, Mercedes atd. I když u Hnisavce si myslím, že filmy neviděl stejně jako tu hru nehrál.
            • hrdzava amerika = zrezly americky auto
  • Grafy asi ukazujou, že open world hry jsou v kurzu. Co myslíte, bude příští rok ohlášeno revoluční open world CoD? *4*
    • A Hideo Kojima ukázal, že i open-world může fungovat smysluplně a zábavně. Nepřeplácaně a přitom dynamicky. Hlavně ta jeho AI, to už jsem dlouho nezažil (FEAR). U MGS mi vadí jen absence civilistů.
      • MGS jako smysluplny a zabavny open world?? *1* Lol, doporucuji, abys oslovil mistni redakci a psal recenze, kvalitou hlasek bys zapadl do mistniho tymu *1*
        • TheGGG
          je to lepší open world než nějaké GTA a podobná govna pro gangstas 5+
          • vlastik.plaminek
            Zrovna od někoho, kdo se mohl z GTA 5 ujebat, dokud nevyšlo i na PC to sedí.
        • nightborne
          Sem nechoď, viď ;)
      • ?
  • Veskoslav
    No nevím jestli je klišé hledání motoru. Obzvlášť pokud autor recenze viděl filmy, tak by mohl vědět, že motor je lepší jak hledání princezny, zachraňování lidstva. Navíc ani jeden Mad Max, ať už ten nový nebo ten starý moc nemluvili. Proč by to ve hře mělo být jiné? Mimochodem s tím tulákem a vyhrabání "pokladu" ho stačilo zastřelit brokovnicí a nemuseli jste se rozdělovat.

    Všechny hry, ať už Mordor nebo Batman mají průzkum lokací ala koridor. V Mordoru možná může člověk vylézt po druhé stěně, ale tím to hasne. Mimochodem vedlejší mise jsou mnohem variabilnější než právě v Mordoru, kdy to pak bylo pořád stejné. Tam naštěstí prospěla změna prostředí.

    Jinak co třeba zmínit nutnost doplňovat palivo? Nikde jsem o tom v recenzi nečetl. Pak se stane, že tvrdnete uprostřed pouště a benzín došel, protože jste se rozhodli pár lovců odeslat do Valhally. Proto je vhodné mít na kapotě hozenou další nádrž jenom tak pro jistotu. Proč není zmíněné, že záleží jaké máte pneumatiky, jak rychle jedete či po jakém povrchu člověk jede, protože to silně ovlivňuje ovládání vozidla? Proč není nikde řečeno, že voda je taktéž důležitá a pokud nemáte lahvičku této životodárné tekutiny při sobě aspoň z poloviny plnou, že jinak se život nedoplní? Tohle nejsou podle mě zanedbatelné věci a ovlivňují hratelnost.
    • nightborne
      Vesko, protože recenze není manuál. Paliva je ve hře tolik, že jeho hledání nebo nedostatek naprosto ustupuje do pozadí. Vody taktéž. A že vylepšení (tedy i pneumatiky) ovlivňují jízdní vlastnosti řečeno je.

      S tím tulákem - jakmile si s ním promluvíš, Max se automaticky rozdělí.

      K nemluvnému Maxovi, přehlédls "ani to od něj nikdo nečeká" =)? Na málomluvného hrdinu si nikdo nestěžuje, ale spíš na nedostatečný využití jeho vnitřního konfliktu, který by mohlo bejt podaný daleko líp.

      A že "všechny hry" mají koridorovej průzkum lokací zaprvé není pravda (Far Cry) a zadruhé i kdyby byla, neznamená to, že je to dobře a že to člověku nemůže vadit ;).
      • Veskoslav
        Far Cry? Pravda, tam je jenom mizerné to, že je to pořád dokola jedno a to samé. Přijít, vymlátit kemp a jít do dalšího, prakticky stejného jenom o pár desítek metrů dál. A to je ta výhra, že to není koridor? Neznám hru, kdy by průzkum nebyl buď koridor či dokola se opakující rutina. A v Zaklínači je to koridor.
        • nightborne
          Far Cry. Můžeš jít z kterýkoliv strany, sniperovat, plížit se, rambo styl autem nebo pěšky, poštvat zvířata atd. Kempy jsou sice podobný jeden druhýmu, ale každej můžeš vyčistit jinak. V Maxovi máš přikázáno jít pěšky, rozbít hubu třem skupinám nepřátel, vyhodit do povětří pumpu, hotovo, další.
          • Maxe jsem sice nehrál, ale že by čištění táborů ve Far Cry (trojce, ke čtyřce jsem se zatím nedostal, ale podle videí to vypadá na stejný systém) byla zábava? Rozhodně ne! Zábavných je několik prvních kempů, kdy člověk zkouší jiné styly dobývání - tichošlápka, totální destrukce Rambo stylem... - ale poté se z této činnosti stává neskutečně frustrující záležitost. Tábory vypadají úplně stejně, jen s minimálními změnami. Pokud vás nepřátelé spatří, ihned po vás jdou (a to i pokud je člověk 300 metrů daleko a vystřelí jednu kulku z odstřelovací pušky - vojáci ihned přesně ví, kde jste), do toho přijede další várka nových npc k zabití v džípech... A u každého kempu, který je k nerozeznání od 15, co jste vyčistili předtím, tak strávíte hromadu času. Veškerá zábava je pryč, proto jsem kempy po určité době čistil jen jedním způsobem - sniperka s tlumičem, pokud jsem náhodou spustil alarm, šel jsem k jinému, protože masakrovat desítky nepřátel a poté se přesunout na úplně stejnou zaměnitelnou lokaci a pobít tunu dalších zaměnitelných postav... To není zábava a celá činnost je po chvíli stejně frustrující, jako stupidní majáky
          • myslim ze koncept Far Cry 3 a 4, který muze někdo povazovat za uzasny se jen tupe krci nekde pod stolem když jsme videli jak to ma vypadat v podani MGS 5. Ono takzvane cisteni taboru nepratel v podani MGS 5 pusobi oproti Far Cry jak z jiné planety.
            • nightborne
              To zatím nemůžu komentovat, k MGS5 se teprve dostat plánuju... ale děláš mi radost, jestli to je opravdu taková paráda =).
          • Veskoslav
            Prosím, to není svoboda volby. Prostě Far Cry je také nuda to dobývání kempů. Dokola se opakující, nudná činnost, kde máš jenom větší nabídku toho, jak to tam zlikvidovat. Ale stále je to nudné. Baví to možná když to děláš 5-6 krát a pokaždé jiným stylem. Pak se z toho ale stane nudná, stále dokola se opakující věc. Stejně jako tady. To, že máš 5 možností čištění kempů z toho neudělá zábavu, když je to defacto stejný camp ala CTRL+C a CRTL+V.
            • furt očekáváš něco, co tu ještě nějakou chvíli nebude, nevytahuj pořád jen ty své utopistické vize a ber někdy v potaz současné situaci na herním trhu
            • Chim
              Tak to mi řekni jak víc by sis tu svobodu volby ve FC představoval.
              (to že je FC nuda nijak nezpochybňuji)
            • nightborne
              Musím zdvořile nesouhlasit. Právě různé možnosti přístupu, kdy tě hra do žádného nenutí, mě na Far Cry bavit nepřestaly. Kempy jsem tam chodil čistit, protože jsem chtěl. V Maxovi jsem to dělal, protože jsem musel.
  • "Mad Max se dopouští stejné chyby, kterou spáchal například první Assassin's Creed. "

    - aha, ostatní AC hry nejsou vůbec repetitivní a nenutí vás opakovat neustále stejné úkoly dokola.
    - aha, ostatní open world hry nejsou vůbec repetitivní a nenutí vás opakovat neustále stejné úkoly dokola.
    • nightborne
      ... NAPŘÍKLAD ...
      • Špatný příklad, v AC 1 se opravdu nedalo dělat vůbec nic.
        A dále už je to jen o vkusu, mě NAPŘÍKLAD navzdory vetší variaci vedlejších aktivit AC4 bavilo míň než zatím Mad Max, protože v AC4 se mi jednoduše s těmi aktivitami netrefili do vkusu a některé jsem pouze jednou, dvakrát vyzkoušel a stačilo to. Z AC série jsem hrál celkem čtyři díly a bohužel jsem ani jeden nedohrál, natož abych dosáhl 100%. Neříkám, že Mad Max mě taktéž nezačne nudit, ale celkově se mi líbí víc než třeba AC (v Mad Maxovi mám nahráno asi 10 hodin, na takový herní čas jsem se u AC2 ani nedostal, skončil jsem u 8 hodin.)
        • nightborne
          Ono ale proto je v recenzi AC1 jako příklad, protože tam to opakování opravdu mlátilo do očí. Uvádět třebas AC2 jako příklad nepříjemnýho opakování už by nedávalo takovej smysl, protože se tam toho dalo dělat daleko víc. Ale jak sám říkáš, tohle je hodně o osobních preferencích.
  • Bohužel jsem úplně na začátku této hry, abych vynášel nějaké přehnané soudy. S recenzí budu možná souhlasit až po dohrání hry. Ale to co někteří píšou, že se jedná o přeskinovaného Batmana anebo, že je to další Shadow of Mordor, tak s tím opravdu nelze souhlasit ani v nejmenším. Hrál jsem všechny Batmany až na posledního a taky je dohrál. SOM mám zatím rozehraného, kromě pár detailů a značky WB, nevidí ve hrách zjevnou podobnost, ale pouze částečnou a to především v některých základních aspektech hry. Navíc každou z her připravovalo úplně jiné studio a každá je inspirovaná trochu jiným fantasy (Sci-fi a Comics) žánrem. Batman má svoje vynálezy, Talion z SOM využívá převtělení (duchařina) a Mad Max je šílený a jako jediný z těchto tří pánů si musí schánět obživu, střelivo, benzín a musí si občas svoje vozidlo opravit, navíc nikdy nejezdí osamocen... Co musím také vyzdvihnout je optimalizace hry a v tomto bodě plně souhlasím s recenzentem... Hra mě naopak příjemně překvapila. Viděl jsem i několik filmů s Mad Maxem (filmy jsou daleko šílenější to musím potvrdit. Škoda, že se i ve hře neobjeví Tina T.) a je dobře, že autoři zvolili vlastní přípěh... Takhle měl vypadat Rage i když ten má jiné zábavné aspekty... FPS mě moc a moc bavila...
    • takže to má i jisté survival aspekty? to by tu hru prodalo pro mne
    • Veskoslav
      Osamocen jezdíš, když máš jiné auto. Jednomístná bugina, která nemá místo ani pro psa;)
      • Ano, to je pravda... Jinak rozhodně je to lepší hra než Blues and Bullets (dle dnešní recenze), i když se jedná o jiný žánr. U této hry přidává kladné hodnocení pouze cena a možná CZ titulky, ale zlaté L. A. Noire, což jsem dohrál včetně DLC, to byla úplně jiná liga...
        • Veskoslav
          No cena. 1 díl za 5 euro, jestli budou 4. díly, tak už cena není lepší. Celý Max mě stál 17 euro z oficiální distribuce.
  • Sr_Lobo
    Fajnová recenze pane Slavík, je vidět, že jste se s Maxem opravdu pomazlil. Post-apo nadšenci jako já můžou k hodnocení klidně přihodit jeden bodík a vyrazit se řvoucím motorem do zapadajícího slunce nad pouští.
  • Jeets a Gustash territory 100% vycistene,Maxovy upgrady na max, motor V6 na max,harpuna na max,,brokovnice na max,sniperka na max. Hra je pro me Max fun. Odehrana doba 25 hodin,zatim splnenenych pouze 9 pribehovych misi a staale mooc bavi,rohodne vic jak sbadow of mordor (pac ja radsi auta,nez fantasy vymysly). 8/10
    • LOL, som na tom skoro rovnako ale s tým rozdielom, že mne trvalo celých 20 hodín vyčistiť Jeet teritórium :D, Gutgash som ešte ani nenačal :D Ale ako hovoríš, je to maximálna zábava.
  • podle me asi nejlepší hra podle filmu (většinou to byvaji dost sragory). A cela ta stylizace mi sedi vic nez hlouposti typu AC nebo Far Cry 3 a 4, které jsou na rozdil od maxe takove az prilis ruzovo kalhotkove i když v zakladu by vsechny jen tezko clovek rozeznal. Max je celkem peknou ukázkou jak dneska vypadaji hry pro masy, netvrdim ze to musí byt pro každého spatne, ale když uz, tak Max u me jasne vede pred vsemi temi AC a podobne. Ma svoje kouzlo a urcita originalita diky filmovému zakladu mu taky nechybi.
    • Riddick
      • Jo, ten je dobrej

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit