Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • hm, achjo, já chci , aby byly super rpg prvky a i super akce, jde to skloubit, většinou to bejvá, buĎ a nebo...eh
  • Můj člověk. Do díry se spekulantama!!!!! Uááá
  • V zájmu politické korektnosti bych radši použil "nejméně dobrá" *1*
  • NWN1 bez datadisku byla nejhorsi hra od Bioware, dokud nestvorili DA2
  • Je to klasika, nejvetsi kritici jsou klikaci co hlavni kampan prosli za 12-15h na normal nebo easy. A co jsem slysel z celkem verohodnejch zdroju tak i vyslednej dojem z boje se celkem dost lidi mezi PC a konzolema. Mys ma holt neco do sebe, kdyz jde o mireni a manipulaci.
  • Pod to bych se taky podepsal a to jsem dohral ME2 3x z toho 2x se vsema DLC na druhou nejvyssi obtiznost. Nejvic mi "vadily" boje proti collectorum. Jakoby na nic neco byla spatne a pritom nedokazu presne rict co.
  • Copak sesypání komunity na vyřčená slova, ale pisálci kteří z každého žbleptu udělají novinku, to je panečku jiná...
  • Taky jsem na to chtel reagovat jak ctu jeho clanky o DA tak se porad lidem snazi nasilne vtlouc jeho nazor, ze DA2 si pomalu ani nezaslouzila kritiku.
  • na zahranicnim hernim webu jsem cetl prispevek distributora, ME3 by pry mela byt akcni adventura stavejici na COD atd.... At uz ty sr..ci biowarsky jdou do pr...e. To snad uz ani neni mozny co to vyrabej. po oznameni EA, ze nebudou cz titulky opravdu lituju toho, ze jsem do teto serie investoval penize...Skoda tezce vydelanejch penez :(( opravdu, kvuli uzavreni serie to jeste koupim, ale az ve sleve. A pak s Bioware/Ea koncim.
  • Zayl
    "Otázkou je, zda dělá BioWare svými prohlášeními dobře, protože v současné atmosféře se na každé vyřčené slovo sesype jedna či druhá skupina z komunity, která jim vytkne i samotné vyřčení slova."

    No a čí to je chyba? Bioware se pokusilo expandovat obzory se stávající IP, což nevyhnutelně, v případě změn, naštve původní publikum.
  • Zayl
    No a co má společného ME a DA? Mass Effect je od začátku akce trosku pokořeněná RPG, Dragon Age začínal jako něco kapku jiného než to, co vylezlo z toho vyrushovaného kusu exkrementu, dvojky.
  • Však o toho je tam snad víc než polovina herní doby strávená v rozhovorech? Vždyť i v ME2 se střílelo relativně málo. Někdy mám dojem, že lidi všechny rozhovory odklikají a pak nadávají že je tam moc akce.
  • Lidi vy jste blázni...to, že se nechávají něčím inspirovat a chtějí hru trošku opepřit něčím dalším nemusí být všichni tak špatné...vy přečtete název hry a hned si přestavíte tu hru celou se vším dobrým...ale hlavně s tím špatným...trošku důvěry...samozřejmě každého naštval DA2, ale kluci se chytli za pačesy a jsou si vědomi svých chyb....sám osobně si myslím, že ME je silnější a lepší a větší značka na to, aby si mohli dovolit to...ehm...zkurvit jako u DA2, kde uvidíme až ve trojce jestli se hoši poučili.
  • No nechcem ti brať ilúzie ale v ME 1 aj 2 je ovela akčnejší súbojový systém než v DA 2
  • To je zase keců...
  • i to je kus pravdy, ale jenom rub, musíš uznat že má i dobrý líc - ale do nich, zaslouží si to idioti
  • no já jsem několikanásobně starší a souhlasím s ním, je pravda že to s jedničkou má společného prd (na tři mžiky že se tam zcela bezkoncepčně připletou tří postavy - ani tu Flemeth jsem nepobral), ale když to vezmu jako zcela novou hru tak je opravdu dobrá - že se snažili do hráče napumpovat domění, že jde o pokračování jedničky, za to by je měli ušlapat, ale hra je to jinak opravdu skvělá - nikdy jsem MF nehrál, pořád čtu jak je super, zkouším začít si zahrát jedničku a ne a ne zabrat, prostě nudí, vše je takové neohrabané, komunikace jako u pitomců, ovládání a pojmy to je opravdu utrpení dávnověku - to DA je opravdu pecka, která zakousne hned od začátku a vztahy v jedničce mě nadchly i když mohly být ještě širší, hlubší a a a - vím, že to dá zabrat propracovat rozvětvené vztahy, které se mají měnit podle změn chování, ale zase ale je to Bioware - tak jsem čekal od dvojky skutečné vylepšení DA jedničky - ted k tomu nacintaj pár DLC a budou psát jak je to výhodné a výborné (i DLC i jedničky byla bída a závěrečná část s Morigan ěmla být součástí hlavní hry, protže jejich hry jsou čím dál tím kratší a držší)
  • Nejlépe to řekli tvůrci STALKERA a musím s nimi souhlasit. Nelze si představit, že se nekdo tak radikálně změní, jak je zvykem v RPG s tunou statistik během tak krátkého času. Jak prohlásili, tak je lepší přiznat si, že hlavní hrdina vše podstatné umí a rozvoj je dán hledáním vybavení spojenců v různých fkacích atd... Toto je nejblíže realitě a já s tím souhlasím. Hrál jsem hry se statistikami i bez nich. STALKERA mám v oblibě a Mass Effect taky a oba díly měly něco do sebe. Ten příběh byl zatím nezapomenutelný.
  • Jde o to, že u Mass Effectu nechci hrát další sřílečku, kde si vylepším pár zbraní a hotovo.
  • Přesně můj názor. Pod RPG vidím hlavně rozvoj schopností postavy, stejně jako v reálu. Ne jen příběh, roli, do níž se ponořím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit