Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • takze vsichni nasetrete penizky jelikoz bude nutny upgrade , protoze hry se zase budou spatne optimalizovat na PC aby to vypadalo ze jsou konzole vykonejsi ;) a blbej zakaznik si sel koupit do tesca PS4 a Xbox ktere jsou mnohem vykonejsi ;)
    • God-of-War
      jedinej blbec si ty:)
    • To je na tom právě to krásný, konzole po dobu své životnosti zvládnou to co nejnabušenější kompy. Zkrátka optimalizace > hardware. Nicméně u konzolí to bylo vždy hlavně o exkluzivních titulech a ty nemají zkrátka konkurenci. Sednout na pohovku, pustit 65" plazmu, otevří pivko a zapařit God of War 3 nebo Uncharted 3... luxus.
      • Ale prd. To ze jsou hry zbrzdeny kvuli konzolim, neznamena ze konzole = stejne vykonna jako PC.
        Kdyby si srovnal jak pises "nejnabusenejsi" pc, tak ma asi osmkrat-desetkrat vetsi vypocetni vykon. Par mesicu zpet byl zajimavy clanek na Toms Hardware...
        Aneb shrnuto a podtrzeno, pletes si pojmy a prujmy...
      • Po celou dobu zivotnosti asi ne,ale prvni cca 2 roky ano.Staci se podivat na soucasnou situaci.
        Nechces mi snad tvrdit,ze i ted je vizualni uroven konzolovych her na tom stejne,jako jejich pc protejsky.
        • U exkluzivních titulů ano (Uncharted 2-3, God of War 3, Gears of War 2-3, Alan Wake, Final Fantasy XIII, Infamous 2, Forza 3-4, GT5, Killzone 2-3, Halo Reach a další, stačí mít trochu přehled o herní scéně).
          • Já hraji jak na ps3, tak i na pc a je naprosto jasné, že např. Battlefield 3 vypadá na pc úplně jinak, ale lidi nehádejte se kvůli kravinám. Tady polovina lidí ani žádné uncharted nezná a stejně dá palec dolů. Zkratka naughty dog, ktere se soustredi pouze na vyvoj her pro ps3 uz tak nejak vi, co a jak... No a jak to dopadlo? Podívejte se na uncharted 2,3... Ty hry jsou graficky skvělé, zábavné a hlavně fungují! Sám hraju battlefield na pc, ale hry na ps3/xbox mají stále co nabídnout a zabavit! Jsem si na 100% jistý, že kdyby gears of wars, uncharted, little bif planet nebo forza 4 vyšly i na pc, tak by po nich sáhlo velmi mnoho pc hráčů! Každá platforma má svoje + i -. Uvědomte si to!
          • no to opravdu ne, nezapomen ze konzole ani nerenderuji scenu v plnych 1080p a mnohdy jsou osizene textury, jasne cloveku co sedi dal od HDTV to uzcite nevadi ale kdyz na to cucis max 1 metr dal tak to je poznat hodne, dal nezapominej ze taky hodne zalezi zda je hra koridorovka nebo otevreny sandbox (a tim nemyslim jednu ulici a 2 postrani ulicky), pokud je tak je tam hodne moznosti jak scenu optimalizovat a pracovat s artem, coz pak na obrazku muze vypadat podobne a nekdy i lip ale to je dany proste tim ze se pouzivaji triky... dal to porovnani taky selhava nad tim ze snad dnes zadna skutecna PC hra ktera by ukazala skutecne moznosti neni (ne battlefiled 3 to opravdu neni). A co se tyce toho gauce, to zalezi jaky typ hrace kdo je... celkem mam rad ty hadky nad HALO, Killzone a jenze to jsou hry navrzene pro konzolove publikum a myslenka gauce taknejak ke Quake III nejde dohromady, nevim jak je na tom nynejsi generace PC hracu ale me osobne projde ze to jsou 2 uplne odlisne svety... prece vite jak dopadlo GOW1/HALO1 na PC
            • treba arma 2 na plny detaily a maximalne dohlednost je uzasna ;)
          • Tak ja myslim,ze prehled docela mam a konzoli i vlastnim,ale takhle zabedneny pohled teda vazne nemam.
            • zivotnost konzoli je defacto 0 jelikoz uz kdyz se vydaj tak obsahuji stary HW. kez by se hry delali odelene na PC a na konzole to by jsme meli grafiku a herni moznosti.

              BTW: ktera hra podle vas nejlepse vypada ? podle me lovecka hra The Hunter

              http://www.youtube.com/watch?v=qcCIiUoe3ZA
      • jestli počítaš jejich životnost na půl roku tak máš pravdu
    • Hairy_Ass
      Jelikož hraju stejně hlavně strategie, tak mě špatná optimalizace z konzolí moc trápit nemusí - protože těch na konzolích mnoho nevychází. *3*
      • A to mne mrzí , že tahovky mizí i z konzolí :(
  • jindra.veliky
    uz je na case *4*
    • Vyplusujte toho zm*da, tvl! Vzdyt je to jindra.
    • spis za rok
    • To je snad poprvé co ti dám plus. :)
      • jindra.veliky
        a ja tobe minus *15*
    • Máš recht . Kola videoherní mašinerie přece nemůže brzdit prodlužování generační obměny konzolí ...
  • Veskoslav
    No konečně. Staré konzole brzdí vývoj.
    • tobe pc brzdi mozek. Co veta to pecka, prober se ...
    • To si jenom myslíš.
      • CrocoRay
        Po technologické stránce ho opravdu brzdí. Vývojářům se totiž nevyplatí dělat čistě exkluzivní PC tituly a proto vesměs hru vyvíjí tak, aby hra dobře šla na konzolovém hardwaru, přičemž PC konverze má třeba nějaké ty efekty navíc jako takovou třešničku na dortu. Ale jejich potenciál a výkon stejně není využit naplno. Jo, občas vyjde nějaký ten titul, jako byl první Crysis, ale jedná se spíše o vyjímku. Ne, že bych byl takový fanatik a potřeboval bych si kupovat každého půl roku nový počítač, ale myslím si, že už by ty hry mohly zase trochu pokročit.
        • Ale nebrzdí a sám jsi to i napsal. Jediný kdo něco brzdí jsou vydavatelé a možná i samotní hráči konzole je jen nástroj na to nezapomínej.
          • CrocoRay
            Ti vydavatelé to brzdí právě kvůli konzolí. Jasně, že se můžou vykašlat na konzole a plně využívat hardwaru nejvýkonnějších pc, ale oni to neudělají, protože by přicházeli o zisky. Rozhodně jsem to nemyslel tak, že konzole oživně a začne řvát: "Tak a dost! Od teď bude vývoj pomalejší a osobně se o to postarám!"

            A mně se opravdu nechce slovíčkařit a psát, že konzole samotné vývoj nebrzdí, ale jsou pouze nástrojem tohoto brždění a pravým důvodem jsou vývojáři, kteří ty hry programují. Mimochodem hráči už nejsou tím pravým důvodem, ale taky nástrojem jako jsou samotné konzole. Ale já nechci slovíčkařit, nejsem právník a neoblbuji tu porotu, aby se shodla, že můj klient je nevinný.
          • Tohle je ale vazne slovickareni.Jasne ze za to nemuzou konzole jako takove,je to jen kus HW.
            Ale kdyz nekdo rekne,ze konzole brzdi vyvoj,tak ho nemusis hned chytat za slovicka.
            Kazdemu normalne uvazujicimu cloveku je snad jasne,ze je to o lidech at uz na strane hracu,tak vydavatelu/vyvojaru.
            Vazne nechapu smysl takovych prispevku.
            • Podle toho jak se někteří chovají neni moc jisté jestli vůbec chápou v čem je opravdu problém.
      • Jop, konzole vlastne vyvoj urychluji tim ze maji 10x vykonnejsi hw nez PC, proto na nich BF3 jede v 720 na low detaily a jenom v 32 lidech.
        • V tvém případě je lepší nic nepsat udělal by jsi lépe takhle jen ukazuješ že nic nechápeš.
          • A můžeš mi, ty chytráku, objasnit, co je na jeho příspěvku špatně? Všechno sedí... Mínuska ti napoví, že jsi ty ten, kdo tu plácá nesmysly...
  • Asharak
    Omg, jak může někdo tvrdit že konzole nic nebrzdí ? :D Dneska jde vývoj HW dopředu jak nikdy jindy, Intel má pomalu už 16nm processory, grafiky jsou každým rokem o dost výkonnější, standart RAM se blíží k 8GB a vy tady plácáte jak 512MB XBox s 3jádrovým procákem (sice super arch) nebo o něco výkonnější PS3 s ubohými 256MB RAM paměti nebo obě konzole s DX9 nijak nezasahují do vývoje? BOOM!
    Konzole se drží hlavně díky optimalizaci HW a speciálním komponentům určeným jen k malému počtu věcí. A nejvíc samozřejmě k vůli poslednímu roku/dvěma, jak se na nich snaží vývojáři (nebo spíš distributoři některých her) vytáhnout co nejvíc peněz.
    Proto možná tahle generace vydrží dýl než ta předchozí.
    • Psychotic
      Konzole se drží díky tomu, že si navzájem konkurují, což produkuje skvělé exkluzivní hry, o kterých si PC může nechat zdát. Také samozřejmě uživatelská přívětivost, mimimální míra pirátství, méně bugů, žádné pády a (až na výjimky) žádné zamrzání...
      Problém takových, jako jsi ty je v tom, že vyšší rozlišení, pár polygonů navíc a ostřejší textury považují za důležitější aspekt vývoje, než ten v herních mechanikách a interfacu.
      • Skvělé exkluzivní hry, které mají herní dobu v průměru 8-10h za 1500,-.Velmí rád vám tyto herní pecky, které se dají dohrat za jedno odpoledne, jakožto PC hráč oželím.
      • Asharak
        Ok, za první argument máš mou omluvu. Nějak už nesleduji jestli je to na XBox, PS3 nebo oboje. Přijde mi to ale stejné, jediný rozdíl o kterém vím je ten, že na jednu to stojí 1500,- a na druhou 1800,-. Ale mluvit o exkluzivních hrách? No hádat se nechci, ale nemyslím si, že jich je 0,1x víc než fajn her na PC.
        -Uživatelská přívětivost je samozřejmě dalším skvělým lákadlem konzolí, ale to, že to dokáže zapojit, hodit hru a hrát kdejakej týpo neznamená, že to nějak souvisí s tím co chci říct.
        -S pirátstvím souhlasím, to je taky důvod, proč tahle generace vydrží a taky důvod, proč se konzole poslední roky stávají hlavním zdrojem příjmů a taky důvod, proč to zabrzdí vývoj her. A určitě je tu víc věc, o kterých se hádat, to beru taky v potaz :)
        -Méně bugů, to je opravdu silný argument. Souvisí to často s pravou sílou konzolí, neboli optimalizací. Bohužel toho se ale nezbavíme. Tu taky souhlasím.
        -Pády? Jop, jelikož je konzole optimalizovaná a všechny jsou stejně výkonné a nemají windowsy. Tady taky není co vytknout (krom vyjímek a). Tteda to, že slabší výkon může za to, že se nedělají náročnější hry, protože by padaly *15* podobně zamrzání; 2x +

        A teď k osobnímu problému: ne, to není můj problém, Warcraft 3 je pro mě vizuálně 100x hezčí než BF3. Ale k vůli tomu jsem to nenapsal. Jde tu o novou řadu konzolí a mylnému flamu o tom, že jsou konzole pořád silné.
        btw, herní mechaniky a interface jsou většinou na stejném principu, jelikož na konzolích není moc místa pro jejich tvorbu. Ale tu jde už o typ hry.
        btw2:problém takových, jako jsi ty je v tom, že efekty, filmové efekty a další cool vyskakující interface, GUI atp považují za důležitější než detaily herního prostředí. (nechci flame, jen špatná reakce na špatnou reakci)
        • Psychotic
          - Na první odstavec nemůžu reagovat, protože nechápu formulaci "je jich 0,1x víc". Buď jich je 10x míň a nebo 1,1x víc - což by mělo naprosto odlišný váznam.
          - A co chcete říct? Je to výhoda? Je.
          3x - Jsem rád, že souhlasíte.

          Warcaft 3 je opravdu pěkný. Ale uznejte, že udělat pěknou "kreslenou" hru je mnohem méně náročné (na HW) , než udělat reálně vypadající.
          Pravda, síla konzolí je nižší (po dvou letech určitě). Konkurenceschopné jsou díky optimalizaci.

          Zdá se, že s tím "problém takových, jako jsi ty" jsem použil příliš ofensivní obrat a teď mi to budete dávat pěkně sežrat *3*
          A ne, nemyslím, že bych cool vychytávky bral jako znak dobré hry, ale pravda je, že je umím ocenit a jsou-li pěkně udělané, pak si za to hra zaslouží bodík nahoru.
          • Asharak
            Ok, formulace 0,1x nebyla zrovna smysluplná. Jen mi vypadlo slovo míň.

            Nemám nic proti udělat pěknou, méně náročnou hru. Jde mi spíš o to, že optimalizace sice napomáhá k řešení problémů s pády, bugy a podobně, ale není už dostatečně dobrá k tomu, aby spolu s HW samotné konzole vyhověla požadavkům pokroku na poli herního designu, který nezávisí jen na kreativitě vývojářů, ale i na použitém softwaru (resp. enginu), jež by přidal do her nové prvky, jako jsou efekty, modely, textury a další související pojmy.

            Ano, ten obrat se mě trochu dotkl. Přitom jsem chtěl spíše říct, že tu opravdu jde o polygony navíc a vyšší rozlišení. Možná si chci trochu rýpnout, ale nemyslíte si, že by bylo lepší, kdyby se mohl využít plný potenciál pomalu nového standartu Full HD televizorů? :)
            HD je přeci jen další brzdou vývoje her, jelikož se tím dost sníží náročnost některých titulů, které nakonec pořád vypadají dobře.

            (a s těmi cool efekty jsem to nemyslel špatně ;)
            • Asharak
              To jsem rád, že nakonec souhlasíte s tím, že je třeba nových konzolí s lepším výkonem, které pomohou hernímu průmyslu.
              Good night! *4*

              //myslel jsem si to. Díky za vysvětlení.
            • Psychotic
              Tak žádný HW není nesmrtelný - proto už se (aspoň podle téhle zprávy) brzy dočkáme nového. Na těch pět let zpelšování optimalizace asi stačí.

              Tak pardon :-) Když už o tom mluvíte... vlastně nemyslím. Tedy určitě - vypadá to lépe, stejně jako je rodíl mezi 700MB avi souborem a filmem na blu-rayi, ale na můj požitek z grafické stránky hry mají mnohem větší efekt reálné animace, skutečně se tvářící fyzika a osvětlení. Detailně vymodelovaný panák, který běhá (pardon za výraz) jak po*raný je u mě horší, než plynule se pohybující postava s trochu horšími texturami a bez AA.
              Ovšem pokud lze mít obojí, pak sem s tím :-)

              EDIT (k Vaší reakci na OfNoAccount): Tak už to ale je. Mnoho her podporuje různá rozlišení a lze ho nastavit v operačním systému konzole - ta pak hru spouští v požadovaném rozlišení.
            • Asharak
              @ONA: Chápu co myslíš. Alespoň doufám. A teda: že pomalu ale jistě se stává standartem 1080p (čili můj pojem Full HD) ale většina bude mít nejspíš HD ready (720p) a u her pro konzole je zásadní problém, že nejdou nastavit ? Takže by v tom byl problém, jelikož by hry musely být dělány buď na rozlišení 720 nebo 1080 ? Tomuhle fakt u těch her nerozumím, takže pokud je s tím něco v nepořádku, pak se omlouvám, ale měl jsem na mysli předtím to, že u výkonných konzolí by mohly být hry jednak pro 720p i pro 1080p (1280x720 a 1920x1080). Přepínání by měla za úkol TV.
            • OfNoAccount
              pozor příteli, s tím rozlišením ses vydal na tenký led... doporučuji si ujasnit pojmy:
              http://www.tvfreak.cz/art_doc-048E39D2008ABFDCC125770C003DE8BD.html
          • O jaky optimalizaci to furt mluvite? Grafika her na konzoli se nekolik let jiz vyrazne neposunula, tak co byste porad chteli optimalizovat. Kdyz je to zvladalo pred 3 lety, tak je to uplne stejne bude zvladat i ted.
      • Aha takze konzole se drzi protoze maji kvalitni herni mechaniku a interface? Ty koridory protoze open world to nezvlada? Interface navrzenej pro ovladac cili doleva doprava? Urcite *5* Konzole se drzi protoze 1.) Jejich cena je nizka, je to levnejsi nez hi-end PC a proto to bude vzdycky popularnejsi 2.) Exluzivita je udelana umele. Kdyby vsechny hry z konzoli sly hrat i na PC tak je zajem o konzole polovicni.
        • Psychotic
          Ale ony nejdou.
          • No a co to na tom meni?
            • Psychotic
              Jak chcete. Podle mě je Iráčanovi Ferrari k ničemu - sice má 500 koní a skvělou výbavu, ale protože kvůli nekvalitním silnicím se s ním nikam nedostane, vysměje se mu i kolega s oprýskaným žigulíikem.
            • V tom pripade se nemame o cem bavit. Nemam zajem platit za hru a konzoli kdyz ju vlastne nepotrebuju. A to ze musim koupit i konzoli fakt neni vyhoda. Jestli to tak vidis tak gratuluju ale me to nedava smysl.
            • Psychotic
              Ono by je rozjelo, ale rerozjede. Jaký je důvod, je naprosto irrelevantní. Výsledek je takový, že si hru prostě nezahraješ.
            • Ano "kdyby" je k nicemu, je to exkluzivita to vime. Ale nemeni to nic na tom ze je umela a ze kazdy lepsi PC by ty hry rozjelo. Proto uspech konzoli je zcasti zalozen taky na tom ze na nicem jinym si ty hry nezahaju. Co je tady k nesouhlasu?
              K cemu vyuzit vykon PC kdyz na nem nemuzu hrat par konzolovych her? K hrani jinych her. Pokud miris sem, tak si klidne muzou ty svoje hry strcit za klobouk, me je to jedno. Urcite si nepobezim koupit konzoli kvuli par hram. Navic kvuli par hram ktery bych mohl v pohode hrat na pc kdyby nebyl nekdo nenazranej a nechtel prodat svuj 5 let stary hw za 5 tacu.

              PS: ja netvrdim ze konzole je spatna, nebo na ho*no. Kazdy zbozi ma svojeho kupce, kdo chce jenom koupit hru, dat dvd do mechaniky a hrat tak ma konzoli, nemam s tim problem. Ale tvrdit ze se "drzi" kdyz ma urcitym zpusobem monopol je jak kdyby pred 15 lety Cesky Telecom tvrdil ze jsou dobri a maji pod palcem 99% vsech pevnych linek v CR. Aby ne kdyz jinde si to nekoupim.
            • Psychotic
              To, že "kdyby šly" je hráči k ničemu. Nelze-li výkon použít, k čemu je?
      • Mechwarrior_bw
        - existujú aj výborné hry, ktoré na konzolách nie sú... a k tomu x možností k tomu, bohatá modding a indie scéna.
        - uživateľská prívetivosť ? ako sa to vezme, ja vnímať užívateľskú prívetivosť tak, že si môžem hru nastaviť do posledného detailu, zmeniť si v hre čo chcem, pripojiť periférie aké chcem...
        - o tých málo bugoch a žiadnom zamŕzaní by sa dalo hodne diskutovať (viď Skyrim) :)
        - vývoj herných mechanizmov a interfacu ? na súčasných konzolách ? kde ? čím ďalej je to iba samé zjednodušovanie herných mechanizmov a obtiažnosti (česť výnimkám) a o interface radšej pomlčať.
        • Lawliet
          nejde o to co je na PC nebo konzoli.. ty hry jsou vyráběny na počítači ale jsou osekané o grafický boom stejně tak dobře by je ti magnátci mohli vydat na počítači(i s texture packem V.2,shaderama,stínama,zvýšeným limitem na FPS...) ale tím by přišli o prachy.. z těch chytrejch stroječků ktery jsou vyhypovany až do nebe a kde hry občas stojej i 2x tolik
        • Psychotic
          - V drtivé většině strategie a MMO, což jsou hry pro velice specificou skupinu. Modding bezpochyby je velká výhoda. Také po větší podpoře modů u nových konzolí volají už i Američané (IGN). Indie scéna už také není tak čistě PC věc, jak se může zdát, XBLA a PSN se snaží doháně, co se dá.
          - Nejsou tam možnosti nastavení grafiky a všeho možného spíš kvůli rozdílnému HW? Nejsem si jist, co myslíš periferiemi.
          - Nedalo. Bugů je v porovnání s PC velice málo, zamrzání je pak záležitost asi tří nebo čtyř her za posledních pět let.
          - Všude. Většina žánrů pomalu spěje k dokonalosti. Pravda je, že včetně PC žánrů (vlastně v současnosti už jen jednoho žánru), tedy strategií.
          • Mechwarrior_bw
            - áno, väčšinou sú to hry pre užšiu skupinu hráčov a je len dodám : vďaka bohu !!! :)
            - rozdielny HW áno, podstatnejšie sú jeho parametre a možnosti ktoré ponúka, periféria je periféria, narážam predovšetkým na ich podstatne väčší výber a ich podporu v hrách.
            - aj na konzolách je samozrejme dosť bugov, to že je ich na PC podstatne viac je pravda ale tie je možné časom odstrániť, oproti tomu povedzme prepady FPS na/pod hranicu hratelnosti neodstrániš ničím (teda možno okrem nahodenia 15 rokov starého rozlíšenia).
            - dokonalosť si predstavujem trochu inak ako cestu súčasných konzolových hier :) ale to je môj subjektívny pohĺad, verím tomu že mnohým sa to ako smer k dokonalosti môže javiť ...žial:)
            • Psychotic
              K tomu není moc co dodat.
              Pokud máš jiné priority a požadavky než já, nemám s tím problém. Ale spousta lidí hraje na PC z úplně jiných důvodů, než že by bylo lepší a obhajují ho proto, aby se necítili mizerně. Pokud jsi si jistý, že to u tebe tak není... good for you.
          • "Většina žánrů pomalu spěje k dokonalosti." ze ti huba neupadne, CoD nebo BF ti pripadaji jako dokonalost v FPS zanru? Tyhle hry mely vyrazne lepsi dily pred 5 lety.
            • CrocoRay
              CoD jsem hrál od jedničky (kromě datadisku k jedničce) a nevím v čem byla o tolik lepší než ty nové díly nebo v čem jsou ty nové díly naopak horší. Pořád mi to přijde, že je to furt o tom samém střílení a jenom grafika, fyzika, animace pohybů a videa celkem pokročily dopředu. Bavil jsem se u všech her, ale nejlepší byly asi MW 1 a 2. Mise v Chernobylu byla asi to nejlepší, co jsem zatím v této sérii viděl.

              Jednička byla asi lepší jen v tom, že tehdy přišla s něčím novým a působila v FPS žánru jako osvěžení, zatímco teď už v CoD vidíme pořád dokola to samé a některým hráčům už to začíná vadit. Nevím, jestli kdyby v roce 2003 vyšlo Modern Warfare 1, jestli by to hráče urazilo (když pominu fakt, že tehdy na to asi nebyl hardware obyčejných smrtelníků a i ti nesmrtelní by měli problém něco takového rozchodit) *4*
          • Me za poslednich par let zamrzala nebo padala 1-2 hry a to jsem jich hral hodne
      • no ja nevim teda ale diky dnesnimu nastavenemu standartu grafiky ve hrach ktery konzole da se rict nedavaji tak jak by meli a tim padem se musi omezovat v hraci plose takze ze vseho je koridor jak prase (ja nerikam ze koridor je spatna vec kdyz je dobre udelana ale mohl by byt vetsi nez 2x2 metry) a k tomu jeste pridame cileni na casual hrace a tim padem i omezovani hernich mechanik aby to pochopilo kazdy decko tak si myslim ze to i brzdi.

        a btw i na konzolich sou FPS dropy a tearing coz neni moc hezky kdyz ty hry jedou 30 FPS tak cokoli pod to je na ranu
        navic doted sem nepochopil jak mohli vydat konzole s 512 MB RAM v dobe kdy na PC byl standart 2GB
        • Psychotic
          Nemyslím, že by HW nějak výrazně omezoval rozlehlost světa... GTA 4 či Skyrim jsou velice rozlehlé a vypadají skvěle. Jistě, teď, ke konci životního cyklu konzolí, už omezovat může. Ale také mám ten názor, že je-li hra úzký koridor, je taková, protože ji tak vývojáři chtěli a určitě v tom nemá prsty HW.
          Že jsou hry příliš jednoduché se říká dlouho a často, můj osobní pohled je takový, že nám, kteří jsme hrávali Baldur's Gate, Flashpoint, Gothic a podobně, přiadá obtížnost nízká, protože jsme byli léta zvyklí na zbytečně vysokou. Já se snadno "překvalifikoval" a teď už se vlastně ani příliš složité hry nemám zájem učit. Ale chápu, že mnoho lidí tak flexibilní nároky nemá a jsou z toho zhnuseni. Ale můžu s klidem i jako laik předpovědět, že obtížnost se rozhodně už zvyšovat nebude.
          S RAM a VRAM souhlasím, neomluvitelné. Předpokládám, že to udělali z finančních důvodů. Už takhle SONY podávalo PS3 o téměř 5000 Kč levněji, než byly jeho výrobní náklady.
  • CrocoRay
    Teda ten ovladač vypadá vcelku solidně úchylně *4*
    Ale už je opravdu na čase, jak napsal Jindra, a hry by mohly po technologické stránce zase poskočit na novou úroveň, neomezovat se na slabší hardware konzolí a konečně opět u PC plně využít toho nového.

    No a ještě hry na starší konzole zlevní a možná si zahraju nějaké ty exkluzivní tituly, které dnes stojí někdy docela velké sumy. Sice to budu mít s velkým časovým odstupem, ale nemusím mít hned vše nejnovější.
  • Diskuze na tiscali = jeden troll vedle druhého a přečůrávájí se, kdo napíše větší hovadinu. Hromada slepých a neobjektivních či urážlivých názorů.
  • Tak a teď už jen 360 hry pro Windows 8 a bude to dokonalé. *14*
  • No ja doufam,ze jakmile se zacnou objevovat info o PS4,tak sem zavita slovensky guru JOE,aby nam vsem zase vysvetlil,jak moc bude novy PS nejlepsi a ze ti co to nechapu,jsou deti *3* .
  • Jasně konzole brzdí vývoj her, ale když na PC vyjde hardwarová pecka jako Arma II nebo GTA IV tak 70% hráčů brečí že nemají prachy na hardware aby jim PC hru utáhla. Nechte už těch hádek, stejně nic nevyřešíte, na to jsou tu jiné korporace které vás ovládají :D
    • Jaká Hardwarová pecka? Neoptimalizované paskvily... tady nemůže být o HW vůbec řeč, co to plácáš?..
    • CrocoRay
      GTA IV bylo jen špatně optimalizované a není vyloučeno, že by hra mohla vypadat lépe, využívat více grafických efektů a lépe současných technologií a zároveň jet na stejném hardwaru o něco lépe. Jinak já s GTA IV nějak moc problémy neměl, rozjel jsem to celkem v pohodě, ale i přesto doufám, že pětka na tom bude s optimalizací lépe. Vždyť přece i trojka byla na tehdejší dobu docela náročná a Vice City už jelo v pohodě i na slabších mašinách.
    • Asharak
      Že zrovna zmiňuješ Armu 2 s GTA IV *1* Tyhle neoptimalizované pecky bych taky nevydával *4*
      • Ale no tak .... nešlo náhodou o dílo sebevědomých egoistů a v druhém případě už standartně nedoladěný port z konzolí ?
        • Asharak
          TO nevím, zase tak podrobně se o to nezajímám. Nebo jen nechápu, na co vlastně narážíš.
    • Mechwarrior_bw
      "tak 70% hráčů brečí že nemají prachy na hardware aby jim PC hru utáhla"

      na to si ako prišiel ? možno 70% ich nerozbehne v maximálnych detailoch ale som presvedčený, že 95% ich rozbehne v omnoho lepšej kvalite ako konzolový hráč. Niečo povedia aj štatistiky na steame.
  • Nevim co tu porad resite, stejne nastupce xboxu 360 vyjde nejdrive na zacatku roku 2013 a nastupce ps3 nekdy na prelomu 2013/2014. Takze fuck. *12*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit