Přejít na výpis diskuzí
Návštěva krytu na dalším skvělém videu z Rage
26.8.2011 | levis
67 příspěvků
-
Je fuk, kdo co o týhle hře napíše, tak jako tak si to zahraje každej, stejně jako Rage 2, Quake 5, Doom 4, Doom 10....
-
Tak takhle si představuji, že by měl vypadat Falout
-
Vypadá to nadějně. Jediný co se mi z videa moc nezamlouvalo, že nepřítele vydrží docela dost. Mám raději rychlejší akce. Přeci jenom, kolik bys vydržel střel brokovnicí do hlavy, přestože máš kožený brankářský betony? Boss je holt bos-s, ale místo klasiky s mega HP bych uvítal u Bosse výhodu spíše v AI, lepších zbraních, lepší mušce atd - prostě aby byl spíše více nemezpečný, než aby vydržel 5x ránu brokovnicí do hlavy. Stejně s hlavním hrdinou - nechal bych ho exnout po 1 ráně do šišky. Po ráně do nohy kulhat, do ruky mizerná bojeschopnost ... hra nemusí být reálná, ale realita vtahuje - je uvěřitelná.
Každopádně to vypadá velmi dobře. Jsem na to zvědav. -
už aby tu bola po všetkých tých sračkách !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
první video který mě hratelností zklamalo.. vypadá to nudně
-
Podle mě to bude jedna z her roku, kdou je se mnou?
-
nemůžu si pomoct, ale ta hra má pro mě určitý kouzlo a atmosféru....jestli to dělá post-apokalyptický svět alá šílený Max?!... *5*
-
Rage je jako zenskej tenis, samy hekani a zapas nahovno.
-
Vypadá to zajímavě, to určitě, ale jak už tady někdo psal :). Čím víc se blíží vydání, tím víc jde grafická stránka dolů, některý textury jsou fakt hnůj :)
-
-
vid, proč to tak prasej
-
-
Začíná se mi to líbit, přestože grafika je na obrázcích a videích čím dál horší *13*
Některé ty textury jsou přímo ohavné *10* A to pořád tvrdili, jak mají revoluční texturovací technologii nebo co. Např. na těch autech je to jak z dob dávno minulých *9* -
-
na PC se to chová jinak, tedy podle popisu technologie...
-
Textury nemají být super kvalitní, ale prostředí bude zase obsahovat více detailů. Nebudou to jen místnosti s pár odpadky na zemi :)
-
-
Jde o to že standartní postup je
ukrást jinému studiuudělat jednu texturu a tu pak po čtvercích opakovat jako kachličky. U cihlové zdi nepatrný problém, ale třeba na skalní stěně je opakování výrazné (někdy je to vidět třeba na vodní hladině).
http://hothardware.com/newsimages/Item14681/OldWater.jpg
ID Software přišel s myšlenkou, že udělají jednu obrovitánskou texturu třeba 10x větším rozlišení než je běžné, ale ne kvůli samotným detailům, ale aby se právě mohli vyhnout tomuto sebeopakování.
*7* *7*
-
-
ta technologie "megatexture" byla od doby ET:QW podstatne upgradovana a sam carmack uz tomu tak rika jen obcas a vzdycky trochu nejiste :). myslenka megatexture neni ultradetailni textury. ale streamovane textury z jedne obrovske textury.
http://en.wikipedia.org/wiki/Megatexture
sam rika, ze jsi jsou vedomi, ze nektery casti jsou mene kvalitni, a ze je to dusledek mnoha dalsich rozhodnuti. -
dan z kombinace konzole+60FPS ...
-