Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad prvně, co jsem si namísto pouze čtení článku, přečetl i komentáře a musím říci, že je hrozně vtipné, jak se zde handrkují zastánci PC a zastánci herních konzolí. A asi nejvtipnější mi přijdou komentáře, že nebýt konzolí, tak je vývoj her jinde, či negativní hlasy u příspěvků, kdy autor obhajuje, že nebýt konzolí, tak nejsou peníze na vývoj = ano to je pravda, a vy co s tím nesouhlasíte, tak by mě hrozně zajímalo, kolik máte legálních versus stažených her.

    PC hráči stahují, a stahovat budou = hrát novou herní pecku na PC můžete v podstatě během pár minut - stáhnout, zkopírovat crack a hurá. Konzole hráče většinou donutí si hry kupovat - rizika zabanování konzole, nemožnost multiplayeru atd. Stabilita her je u konzolí úplně jinde - tam hry nikdy nepadají, je to dělané namíru, není třeba nastavovat grafiku atd. Tohle na PC nikde není a nebude možné udělat - každý máme PC udělaný z XXX součástí, engine atd. musí být nastavené a podporovat dané součásti, od toho se také musí měnit kvalita zobrazení, hrozí vám lagování při špatném nastavení či invalidní knihovně, atd.

    Dlouho jsem hrával na PC, v podstatě od 386sx, přes Pentium 2, Duron 800, Athlona 2000+ až po 4 jádro AMD ... odhadem cca 12 let, a až před 2 měsíci jsem si koupil první konzoli, konkrétně Xbox 360, a přestože jsem byl odkojen PC hráčem, musím konstatovat že hraní na konzoli je prostě bezstarostné - stabilní, nic není třeba nastavovat, vše funguje, nic se necuká, nikdy nic nepadá. Takhle to prostě má být. Sice stále postrádám občas klávesnici a myš, prostě na konzoli bych CS1.6 nehrál, tak ale stejně jde-li o pohodlí a zábavu, tak je to jiné a pro pohodové hraní a relax je to lepší.
  • To ale není problém výrobců nebo vývojářů. Pomalu se dostáváme na hranice technických možností co se týká zmenšování tranzistorů atd. Dyť se podívejte jak vyrostl výkon procesorů za poslední roky. Vůbec. Již několik let se vyrábějí a prodávají kolem 3 - 3,5 GHz, jenom se jim zvětšuje cache.
    Než se přijde s novou technologií, cenově dostupnou na výrobu a prodej široké veřejnosti, zlepšování již nebude ten markatní a pokrokové a nové.
    Každopádně prohlášení "že kdyby nebylo těch herních krabic, tak už to tu dávno je", nebo jak to bylo, je naprosto špatné. V dobách svého vydání byl Xbox a PS3 se svými mnohajádrovými CPU na míle daleko, co se týká výkonu, před tehdejšími PC, což je teď vidět, když po spoustě let! začínají konzole nestíhat. Bez jediného upgradu!
    • Tohle byla reakce na tu hlášku "nebýt těch krabic...."
  • God-of-War
    MW 3 je hra pro růžový pežoty...nereagovalo mi to na Mr. Lolendo
    • Trol.diskuzni
      Nechtěl jsi říct náhodou ME 3? *3*
      • chceš se nechat ukřitovat jako Ježíšek?
  • zeLOL
    cela ta vec okolo CryEnginu a ich SDK-cka je pekna ale majitelia postarsich strojov ako ja (core 2 duo, 9500GT 512mb atd) sa na to mozu pozerat len na videach :D skusal som ten Cryengine SDK a lagovica jak svina, zlate UDK.. ked je clovek sikovnejsi tak aj tam sa daju velmi pekne veci robit :)
    • Ono zkoušet Cryengine SDK na několik let starý neherní grafice je tak trochu naivní *1*
    • 9500gt... *15* To bol aj vo svojej dobe pre 4 rokmi riadny šit, to snáď ani nikto nemôže považovať za hernú grafiku.
      • někdo se životem probíjí sám a má omezené možnosti, jiní mají zlaté rodiče a ani to nedokáží ocenit.
        • A čo to má spoločné s tým, že ani v dobe svojho vydania 9500gt nebola herná karta a maník sa o 4 roky neskôr čuduje, že mu laguje v najnovšom engine?
          • protože já jsem ve své době byl taky rád, že jsem si naškludlil alespon na GeForce 400MX a ostatní už byli zas o generaci dál. Řekl bych, že ta poznámka směřovala k tomu, že se lugal vysmívá autorovu hernímu železu.
            • to jo. To není špatný nápad si vysouložit sestavu *1* *1* *1*
            • Trol.diskuzni
              Vysouložit si PC, to je dobrý obrat! *1*
            • To je ale hlúposť, veď on nemôže ani tušiť, či som si peniaze na pc zarobil, ukradol, vysúložil, vyhral v športke alebo mi ich dali rodičia, dedo mráz či zlatá rybka. A či sa niekto prebíjal životom na ulici alebo chodil na dovolenku na Seychelly to mi je jedno.
          • Trol.diskuzni
            To bude právě asi jeden z těch expertů, kterým babička vytočila Xbox 360 u mauntfíldu, načež si na něj koupili Codko (protože to poradil kámoš, že je to grejt gamesa) a tímhle způsobem se dostali ke hrám... *1*
            • Myslíš tuhle babičku http://www.youtube.com/watch?v=zCHeh-oi2_E&list=PLE435E3321B80C538&index=29&feature=plpp_video *1* *1* *1* *1* *1*
  • xixixao
    To je starý video ne?
    • A preto sa to vola SDK update 3.4
      http://www.youtube.com/watch?v=Ri9SQu_2xo4
    • půl roku minimálně.
  • ....
  • Grafika pěkná, pěkná, ale musím Vám všem dát za pravdu, pamatujete na HL? Když se Vás snažili přepadnout pokaždé z jiné strany? Jednou hodili granát, podruhé to obešli... Vtehdy to vypadalo, že AI se bude ubírat mílovými kroky kupředu, no a je to kolik, nějakých 14 let a hry jsou dnes stupidnější než vtehdy... Navíc při průměrném PC s dvěma a více jádry a 4 GB RAM, to je tristní.
    • Mechwarrior_bw
      v HL sa im podarilo vytvoriť skôr výbornú ilúziu kvalitnej AI, ona tak dobrá vôbec nebola, v HL2 bola podstatne sofistikovanejšia AI (ale aj tak mám trochu radšej HL1 :)

      Osobne odporúčam Crysis, vylepšiť AI modom, zvýšiť jej agresivitu, strelbu na slepo, reakčné časy atď a ak sa k tomu pridajú rôzne ďalšie mody na úpravy grafiky, časticových efektov, realistický ragdoll a vypnutý nanosuit, tak je to jednoducho to naj z otvorenejšieho sveta akčných hier (niečo ako Farcry na druhú). Samozrejme pre dnešného hráča ktorý chce byť ťahaný za ručičku v tunelovej akčnej jazde to príde ako nezáživné techdemo *7*
    • Zkus si zahrát Far Cry a F.E.A.R. 1.
    • Jak postupem casu hloupnou hraci, tak musi hloupnout i AI.
    • jn a proto není nic lepšího než si to po dlouhé době zahrát znova v lepším kabátku
      http://www.youtube.com/watch?v=I6f6F-Fb1lo&feature=player_embedded
  • tyhle tech dema at si strcej do prdele,az bude takhle vypadat nejaka hra tak teprve pak jim zatleskam
    • Kromě toho pokud se nepletu, tak CE3 byl použitej v Chrisis 2..
    • Tys asi nepochopil, o co jde.. Můžeš si stáhnout jejich vývojový prostředí a vytvořit si úplně vlastní hru..
  • Je dorbý vědět, že ta Warhorse Žižka hra bude spíš o hratelnosti, než o grafice.
  • Kdyby tento engine byl použit na Mass Effect to by byl mas. efekt
    • tem staci kdyz maj v enginu tlacitko na zmenu barev 3x kliknou a hned maj tri konce hry *1* *1* *1*
    • nechci BioWare nijak shazovat ale pochybuji že by ten engin využily. UT3 má sám o sobě veliké možnosti a taky jej nevyužily.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit