Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Snad prvně, co jsem si namísto pouze čtení článku, přečetl i komentáře a musím říci, že je hrozně vtipné, jak se zde handrkují zastánci PC a zastánci herních konzolí. A asi nejvtipnější mi přijdou komentáře, že nebýt konzolí, tak je vývoj her jinde, či negativní hlasy u příspěvků, kdy autor obhajuje, že nebýt konzolí, tak nejsou peníze na vývoj = ano to je pravda, a vy co s tím nesouhlasíte, tak by mě hrozně zajímalo, kolik máte legálních versus stažených her.

    PC hráči stahují, a stahovat budou = hrát novou herní pecku na PC můžete v podstatě během pár minut - stáhnout, zkopírovat crack a hurá. Konzole hráče většinou donutí si hry kupovat - rizika zabanování konzole, nemožnost multiplayeru atd. Stabilita her je u konzolí úplně jinde - tam hry nikdy nepadají, je to dělané namíru, není třeba nastavovat grafiku atd. Tohle na PC nikde není a nebude možné udělat - každý máme PC udělaný z XXX součástí, engine atd. musí být nastavené a podporovat dané součásti, od toho se také musí měnit kvalita zobrazení, hrozí vám lagování při špatném nastavení či invalidní knihovně, atd.

    Dlouho jsem hrával na PC, v podstatě od 386sx, přes Pentium 2, Duron 800, Athlona 2000+ až po 4 jádro AMD ... odhadem cca 12 let, a až před 2 měsíci jsem si koupil první konzoli, konkrétně Xbox 360, a přestože jsem byl odkojen PC hráčem, musím konstatovat že hraní na konzoli je prostě bezstarostné - stabilní, nic není třeba nastavovat, vše funguje, nic se necuká, nikdy nic nepadá. Takhle to prostě má být. Sice stále postrádám občas klávesnici a myš, prostě na konzoli bych CS1.6 nehrál, tak ale stejně jde-li o pohodlí a zábavu, tak je to jiné a pro pohodové hraní a relax je to lepší.
  • Tohle byla reakce na tu hlášku "nebýt těch krabic...."
  • To ale není problém výrobců nebo vývojářů. Pomalu se dostáváme na hranice technických možností co se týká zmenšování tranzistorů atd. Dyť se podívejte jak vyrostl výkon procesorů za poslední roky. Vůbec. Již několik let se vyrábějí a prodávají kolem 3 - 3,5 GHz, jenom se jim zvětšuje cache.
    Než se přijde s novou technologií, cenově dostupnou na výrobu a prodej široké veřejnosti, zlepšování již nebude ten markatní a pokrokové a nové.
    Každopádně prohlášení "že kdyby nebylo těch herních krabic, tak už to tu dávno je", nebo jak to bylo, je naprosto špatné. V dobách svého vydání byl Xbox a PS3 se svými mnohajádrovými CPU na míle daleko, co se týká výkonu, před tehdejšími PC, což je teď vidět, když po spoustě let! začínají konzole nestíhat. Bez jediného upgradu!
  • Takhle ale nemyslí vývojář, ale producent a vydavatel. V tom je rozdíl ;)
  • chceš se nechat ukřitovat jako Ježíšek?
  • Když se ohlédnu zpět a vidim to množství skvělých her které jsem na nich hrál tak se tvému příspěvku musim smát. Herní svět by byl hodně ochuzen ale to ty nikdy nepochopíš.
  • tem staci kdyz maj v enginu tlacitko na zmenu barev 3x kliknou a hned maj tri konce hry *1* *1* *1*
  • Mechwarrior_bw
    v HL sa im podarilo vytvoriť skôr výbornú ilúziu kvalitnej AI, ona tak dobrá vôbec nebola, v HL2 bola podstatne sofistikovanejšia AI (ale aj tak mám trochu radšej HL1 :)

    Osobne odporúčam Crysis, vylepšiť AI modom, zvýšiť jej agresivitu, strelbu na slepo, reakčné časy atď a ak sa k tomu pridajú rôzne ďalšie mody na úpravy grafiky, časticových efektov, realistický ragdoll a vypnutý nanosuit, tak je to jednoducho to naj z otvorenejšieho sveta akčných hier (niečo ako Farcry na druhú). Samozrejme pre dnešného hráča ktorý chce byť ťahaný za ručičku v tunelovej akčnej jazde to príde ako nezáživné techdemo *7*
  • Trol.diskuzni
    Nechtěl jsi říct náhodou ME 3? *3*
  • God-of-War
    MW 3 je hra pro růžový pežoty...nereagovalo mi to na Mr. Lolendo
  • Trol.diskuzni
    Já o svých výtvorech neříkám, že "je to best RPG game ever", když přitom se jedná jen o zabugovaný brak...
  • až něco podobného dokážeš stvořit sám tak pak teprve kritizuj *7*
  • Trol.diskuzni
    Většina hráčů má tendenci se chovat ovcovitě === kupují, co je "IN" a kde se dělá nejvíce her (protože Sony či MS mají velké konexe a kapitál) === kupují standardizovaná zařízení (konzole) === kupují uzavřenou hardware sestavu, kdy každá nová generace znamená nutnost si ji pořídit / snažit se na ni vyvíjet (jinak nerozjedu nové hry / nepůjdu s dobou a nebudu mít zisky) === je tady tendence s novými generacemi nepřicházet (nebo ne tak rychle) a usnadnit úlohu hráči i publisherům (potažmo vývojářům) === vývoj hardwaru stagnuje === stagnuje i evoluce her samotných...

    Nyní to došlo do situace, kdy vycházejí nebo výjdou nové konzole (či handheldy), ale v podstatě nebudou znamenat žádný faktický pokrok a hry budou stagnovat o to víc.
  • A co přesně brzdí vývoj konzole co tvrdíš ty ? ... Já jsem naopak rád že díky konzolím se ze starého železa dá vymáčknout co nejvíc a to i na PC. Nerad vzpomínám na léta 2000 - 2005 kdy jsem musel upgradovat hardware každý rok a to za dost peněz. Dnes už to není zdaleka tak nákladné a za to jsem konzolým dost vděčný. Když vidíme co se dá z takového železa ještě vytáhnout a pořád jsou hranice otevřené tak mě to těší.
    Tvůj názor má totiž dvě strany věci.
  • Ono zkoušet Cryengine SDK na několik let starý neherní grafice je tak trochu naivní *1*
  • Zkus si zahrát Far Cry a F.E.A.R. 1.
  • Trol.diskuzni
    To vůbec nedokazuje, že "Kdyby nebylo těch "herních" krabic, tak ani nejsou peníze na vývoj těchhle technologií"...
  • Trol.diskuzni
    To vůbec nedokazuje, že "Kdyby nebylo těch "herních" krabic, tak ani nejsou peníze na vývoj těchhle technologií".
  • Miroo_CZ
    Zadej libovlnou hru do vyhledávače na vgchartz a uvidíš ten brutální nepoměr mezi PC:X360/PS3.
  • Jak postupem casu hloupnou hraci, tak musi hloupnout i AI.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit