-
ten interface se mi nelíbí už teď, vypadá velmi podobně jako ten neuvěřitelný chaos v Icewind Dale 2... asi nejhorší hře z portfolia D&D
-
taky závorky v textu nesnáším, ale přes ty je tu expert spíš Aleš
-
tak tohle je pro mě top a dokonce už se na to těším víc jak na wasteland 2...
grafika vypadá skvěle a co mě potěšilo byl jeden obrázek s hodně oddálenou kamerou doufám, že to tak půjde i ve hře.
*14* -
Občas se taky napiju, ale ztřískat se až takhle...
-
Ano grafika není všechno a třeba takový Inquisitor je toho důkazem :)
-
sorry, ale to se nedá číst. milion odkazů a závorek...
-
Co se týče toho přejímání, jsou v posledním screenshotu použity prvky z menu IWD...
Např. ikonky kouzel, akcí a prvky jako je ikona inventáře, nastavení...
Ale imho je to naprostá titěrnost, z který by bylo hloupý dělat nějaký předčasný závěry.
Navíc pro mě jako fanouška IE her je to, že vycházejí z původních her spíše dobrá zpráva a jinak než náznak pro všímavé a znalé to nevidím...
edit: Ještě teda... Pěknej článek Smejki... Málem bych zapomněl. -
Tak taky se musel vybrat nějakej pěknej font *1*
-
Konečně první článek od pana Smejkala, který neobsahuje žádné anglické patvary typu "Hell yeah!" a podobně. I v ostatních aspektech se kvalita článků tohoto autora zvyšuje, jen tak dál.
-
Moc se me to nechce rozvadet, ale namátkou..Borderzone, Golden Land, Hard to be a God, A Farewell to Dragons, Metal Hearts a další. Vetsinou ceska nebo anglicka lokalizace. Rusove taky byli zatizeny zrealizovat hru ve stylu Elite ale s tim ze tam pujde všechno, pristavat na planetách atd..Parkan 1,2, Precursors, a taky třeba Space rangers který byli hodne povedeny i když jen ve 2D s 3D planetarnima bojema. Ony ty jejich hry byli takovy varila mysicka kasicku, ale spousta věci jim fungovala super, nektere moc ne. A asi je to uz evidentne unavilo, pac na kickstarteru co vim zadny rusaci nic moc nepradvadeji:) Me to bavilo sledovat, protoze ty jejich hry byly tak nejak jiny, zvlastni:)
-
ja nikde nepsal ze vypada osklive, jen zastarale. Infinity byl peknej engine ve sve době, ale ted je jen nostalgicka zalezitost
-
Já jen nechápu jak někdo kdo tyhle hry hrál může napsat, že PE vypadá ošklivě. Já teď zrovna hraju BG 2 a i po 12 letech ta hra vypadá nádherně. Jediný co to chce je Widescreen mod pro větší rozlišení. PE zatím vypadá přesně tak jak jsem doufal.
-
Nevím které ruské hry máš na mysli a jak měli dělanou lokalizaci, uveď příklad rád se poučím...
-
Eternity sem zafinancoval právě kvůli tomu jak vypadá, připománá mi to baldurs gate a vývojářskej team je zkušenej takže i herně to to bude určitě dobrý. Kdyby měla grafiku jak crysis tak bych se nad ní ani nepozastavil.
-
Tomuto typu říkám interaktivní filmy. Vypadají úchvatně, ale hratelnost skoro žádná. Když to tak čtu, je to hozená rukavice Numenéře. Ale těším se na oboje.
-
Nemyslim ze puvodni textovky nebo hry typu Angband stavely na grafice ;-)
-
Nevím jestli to myslíš na mě, ale pokud ano tak ano hrál byli to BG serie, Ice windy a samozřejmě Planescape (dle mého nejlepší RPG všech dob) a možná Arcanum ale tam si nejsem teď jist a mezi námi téže velice výborné RPG ....nejspíše byli ještě další, ale ty jsem asi nehrál nebo si je nevybavuji. Proč? (grafika nádherná i v dnešní době hlavně s modama)
-
Ta grafika je neuvěřitelně překrásná *-))) Chci tu hru! Konečně takovéto RPG!
-
Kdo? ja? hral..proc?
-
Jenom jedna otázečka. Hrál si někdy nějakou z her běžících na Infinity enginu?