Přejít na výpis diskuzí
O 2,5 roku a 4 miliony babek později vychází izometrické RPG Pillars of Eternity
26.3.2015 | Petr Poláček
175 příspěvků
-
Tak tam asi nemáš ještě lízt?
-
Líbí se mi, jak rejpeš, že je to znouzecnost, přitom si sám fanatik do JRPG, kde jsou sice často animace všeho, ale těch možností volby a nelinearity je nam nula prd. Je to většinou jeden velkej lineární tunel. Možná by to chtělo se zamyslet nad tím, jestli vůbec existuje nějaká hra s těma tvejma animacema, která umožňuje takovou možnost svobody a roleplayingu jako PoE nebo klasiky PS/BG. Pak bych teprve začal něco o rozpočtu a znouzenosti. *7*
-
Ja teda mam radsi ty staticke obrazky, holt stara skola :)
-
tvl, ja zacal cipherem, ze jako postavim ruznorodou partu, ale pak to hned zaclo *5*
-
Spis to je takova z nouze ctnost, samozrejme by bylo daleko lepsi kdyby ta situace byla ukazana v pohybu se stejnejma moznostma..ale holt rozpocet byl malej, takze to resili takhle.
-
To vypraveni pomoci obrazku se jim povedlo. Obcas se v nich resi i nektery situace. Uz ten prvni dungeon je fakt zabavnej.
-
lidi co nehrali BG se na tohle divaji spis skrz prsty nez aby to hlasite obdivovali. ona je vůbec otázka jak by hra dopadla kdyby nestala hlavne na vlne nostalgie a odkazu BG. Protože plno věci tam je skutecne jak za krale klacka, az to je otravne.
-
Proc sem motas Vavru? tak samozrejme tim ze hra nemá Ai mysli to ze se vse musí zadavat rucne. Ono byvalo zvykem u tehle her ze clovek jen pauzoval a občas kliknul nekam do listy, ted to chce vic aktivity a to je pro ctenare her jako byla BG problém. Ale jinak se to ty BG podoba hodne, lidi proste dostali to na co dali Obsidianu peníze, myslim ze mise je splnena.
-
Prave ze v soucasnoti je PoE original az hanba! Ne kazdej hral serii BG...20 let je dlouha doba.
-
co myslíš tím nemá ai?
-
Na pokracovani Wizardry je nas fanousku uz bohuzel maloucko...
-
když clovek vi za co chce a obvykle hraje, a hry podobného razeni zna, zabere mu tvorba postavy 5 minut..
-
Je mi docela líto Vávry. Vávra se snaží o revoluci, ale jak vidno stačí vzít skoro 20 let starou hru a vybrakovat ji do čista včetně U.I odebrat A.I a je hotovo. V herní oblasti prostě vizionáři jako Vávra nemají šanci uspět, pokud nemají štěstí na herní studio, navíc v stále socilastikým Česku je to úplná utopie...BTW nechápu proč každá postava v PoE má stejný ne-animace na všechny styly zbraní a útoků. Vypadá to dost zvlášntě...
-
Bloodborne? To si si predstavil pod pojmom japonska grindovacka? ;-)
Edit: Btw je tam 6 ras, kazda ma 2-3 podvarianty a 11 classov. Ale tak chapem, ze funboys maju casto problemy s poctami zakladnej skoly. Keby som nevedel anglicky tak hram Bloodborne a nie Pillars. -
Tak u tohohle pohledu není na technologie moc důvod... Tím 3D nic nezískáš.
Jen ztratíš kvalitu a zvedneš nároky. -
Cipher *1*
-
Obávám se že tady by si z tou nejlepší technologií udělal asi víc škody jak užitku.
-
lol máš tam čtyří rasy :D a asi 7 povolání. *15* Chápu, ty maďare asi neumíš anglicky, tak každé slovíčko předkládaš na koleně, aby jsi pochopil ten šíleně obsáhlej text o původu. Bav mě dál vymatlaný maďare... Edit, líbí se mí, jak musíš vytahovat jako argument Bloodborne, přitom se tady o něm nikdo nebaví, líbí se mi jak nemáš žádný argument a jsi z Bloodborne herního artu uplně na větvi, jak moc se ta hra povedla. Dneska Eurogamer. net zlatá medaile= 10/10 oslava moderního artu. Na IGN má diskuze o Bloodborne 40000 přísvěvku. Fenomenální úspěch pidi studia z Japonska. BTW bavit se o Souls hrách jako o grindu ukazuje jak velké hovnoo o těchto hrách víš. *15*
-
Barbarian nebo paladin? Co je zabavnejsi?
-
A kto tvrdi, ze to ma najlepsi editor historie? Co je na tom tazke pochopit, ze pozriet si cez editor vsetkych x povolani v kombinaciami s rasami, povodom a dostupnymi skillmi chvilu trva? Toto je RPG nie japonska grindovacka, kde je fuk co si nahodis , vsak neskor dogrindujes.