Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 17 minut? Při dnešní délce her jsme právě pravděpodobně shlédli celou polovinu hry *1*
    • Tak urcite si to nebudu kupovat kvuli singlu, ale asi ho taky zkusim tak jak u b3.
      • Tak já MP nehraju, mě vždycky u těhle her zajímal hlavně singleplayer. Když už online, tak jedině nějaké MMO.
        • Hrat pouze singleplayer u teto hry je jak koupit si parek v rohliku, rohlik snis a parek vyhodis
          • Myslím, že pořád je dost lidí, které zajímá jen singl. Ale samozřejmě jak píše Pepa, platit za singl, to jsou vyhozené prachy.
        • Tak to sme na to uplne odlisne *1* Ja zas MMO zasadne nehraju!
  • pYcO
    Hele chlapy (popř. ženy a děti), co tady čtu, jak je to strašně nereálné, jak by je ten Havoc rozstřílel atp... Nevím, jestli jste si toho všimli, ale tohle není žádná ARMA a hry samy o sobě většinou nejsou reálné (kdyby jste si po několika desítkách let toho ještě nevšimli (a ne, Prince of Persia taky není podle reality)).

    Prostě hry jsou od toho, aby nás bavily a kdyby hry byly tak reálné jak tady píšete, tak by to nebavilo ani Vás. Chápu, že když se Vám hra nelíbí, tak si prostě každý něco najde a bude to hře vytýkat, ale taky proto existuje spousta her, aby si každý mohl vybrat co ho baví.

    Já osobně mám rád sérii BF kvůli MP, ale i single u BF3 mě celkem bavil a působil na mě "reálněji" než většina posledních CoD dílů (žádný hate, jen příklad).
    Ještě by mě zajímalo, co lidi hrají, když píšou, jak je tohle strašně nereálné. Předpokládám, že ne výše zmiňované CoD, kde jsem viděl, jak hrdina jezdil s rpg/stinger na koni a likvidoval celou armádu, včetně tanků a helikoptér.

    Když už píšete kvůli realitě v nějaké hře, zkusili jste se nad tím někdy pozastavit a popřemýšlet, co je ve hrách vůbec reálné? A existuje vůbec nějaká "reálná" hra? Určitě i taková ARMA má do skutečné reality velice daleko.

    Díky
    • Jo, hry jako Portal třeba nejsou reálný, ale je to kvůli herní mechanice, která je u nich to nejzábavnější. Tady je to nereálný kvůli pozlátku - posloupnosti "awesome" scén.
    • Ano rozdil je ale v tom jak se ta ktera hra tvari a jak ta hratelnost pusobi... Jasne i v arme jsou veci nerealne ale jsou kvuli hratelnosti a daji se pochopit a nejsou uplne mimo. To same treba Fallout tam je to proste v ramci sveta vice mene dobre i kdyz samozrejme tam jsou slabe chvilky. Avsak BF3 cela serie COD(az na 1) obsahuji naprosto debilni nelogicke momenty v ramci jakehokoliv sveta jeste kdyz se snazi simulovat nejake radoby realne prostredi. Ale chapu ze vetsina populace zapne hru vypne mozek(pokud ho ma kdy zapnuty) a "hraje". Hlavni je ze je to plne efektu a kazdou minutu tam neco vybuchuje ;) ne fakt nee neni to dobry a neni to ani zabavny.
    • Já osobně bych spíše použil slova "pocit autenticity" pro celkové vyznění, než bažit o přísné reálnosti a aplikovávat ji co nejtitěrněji do hry. Dle mýho je koncept stojící na základech scénáře "Michael Bay a s ním související nelogika" už dost zastaralý přístup k válečné herní problematice a zbytečně se v tohle směru stagnuje, byť si pohrává s fiktivním nebo alternativním pozadí. BF, Cod, MoH a další mohou přece zůstat arkádami, ale proč vždy musí být daná scéna pohnojena vykláněním se z auta, odřídit ho a ještě sejmout vrtulník a nebo duely vrtulníku a čtyř borců ve výtahu, proč se zajímavá stealth mise musí vždy změnit jakože náhodou v jatka tří čet nepřátel, zatímco jim čelí jen quattro týpků? Není potřeba se mazlit u těchto her s každou kravinkou do posledního detailů, ale dát základní řád a logiku daným situacím, aby to bylo uvěřitelné a né pouze efektní na pohled a o debilní na ten druhý, by bylo ideální.
      • Whoossain
        Od uvěřitelnosti tu je ARMA. Koncept BF se mi líbí. Na rozdíl od CoD nabízí jistou volnost i v SP a netrpí jením z nejotravnějších nešvarů konkurence - nekonečným respawnem nepřátel. V rámci žánru mi to rozhodně přijde autentický. U akčních filmů se taky nebudu rejpat v počtu nábojů v zásobníku nebo realističnosti daný scény. Pokud ano, tak nemám rád akční filmy...
        • Jen doplním, že nekonečný respawn byl v BF3 myslím jen jak se setkala vaše skupina s ruskými výsadkáři na tom otevřeném prostranství.
          • Whoossain
            Oblast se nechala vyčistit, to si sem téměř jistej (už je to nějakej pátek, co jsem SP hrál). Ale byla to fuška...
        • Mam rad akcni filmy ale pokud neni uveritelny je to pro me -50% v hodnoceni. Proste pokud je neco neuveritelne tak se mi to nelibi. Bohuzel jsem postizen tim ze nad kazdou scenou premyslim a pokud je nerealna srazi to dojem z filmu. Samozrejme neco se da prekousnout. Ale zrovna to ze obcas v akcnich filmech maji nekonecne zasobniky prakticky nesnasim par filmu uz jsem i vypnul a nedej boze kdyz zacnou bez jakehokoliv vysvetleni porusovat fyzikalni zakony treba zataceni kulek ;) to jsem fakt nezvladnul ;)
          • Whoossain
            Já nemám problém s nějakym prohřeškem proti logice když jako celek je daná show (a to hry i filmy jsou) dostatečně zábavná a poutavá. A tak třeba v Expendabless 2 nemám problém se sestřelením vrtulníku motorkou, což bych ale jenom těžko skousnul ve filmu, jako Black Hawk Down. Každej z těch filmů, ač se v obou střílí a bouchá to jak na Silvestra, je o něčem jinym a je to i jinej žánr. Od hry, jako BF, očekávám akci, jaká je na videu. Přestřelenou, na vysoký technický úrovni. Od horroru očekávám strach a zombíky. Třeba. A od ARMY simulátor...
          • To same aplikuji i na hry. Uveritelnost. Pokud hra vybuduje nejaky svet a v nem rekne ze to funguje tak a tak musi to tam fungovat.
  • jindra.veliky
    nuz bude urcite od Horsta Fuchse

    *3*

    kvalitni nemecka nerezova ocel
  • Magister_Peditum
    Ten vrtulník Mi-28 na ně snad střílel gumovejma projektilama, jinak si to nedovedu vysvětlit. Třicítka kanón by je jednou pokropil a mohli by se jít klouzat. *1* Po vizuální stránce opět špička (i když až moc to hází různejma odleskama, to je nešvar už od Bf 3), větší rozlehlost misí je taky fajn, ale jinak je to předskryptovaný až hamba. Prostě takovej Battlefield 3,5.
  • Magister_Peditum
    Tváří se to jako Black Hawk Down, ale dějou se tam věci jak z Expandables. *15*
    • Myslim, ze uz neni nutno cokoliv dodavat, tvuj prispevek to vsechno shrnul *1*
  • Cim vic skriptu, tim vic Adidas.
  • smejki
    Vypadá to nádherně a docela bych si to i zahrál, ale jsou to ještě WOW momenty, když člověk neříká "WOW!", nýbrž "WTF"? Předpokládám, že v BF 7 budeme kličkovat mezi atomovkama, abychom pak lukem sestřelili Měsíc z oblohy.
    • ucho
      předpokládám, že v té době se ti snad podaří napsat inteligentní příspěvek k věci a ne k předpokladům...
      • smejki
        Hyperbola ti nic neříká?
    • Moc bych to tady nezveřejňoval, nebo se toho někdo chytne a budeš to mít už v pátém díle *1*
  • Inquisitor
    Málo výbuchů.
  • kdyz mate nuz od Hatori Hanza, tak jde noha pryc raz dva :)
  • Veskoslav
    Proč mi přijde, že je to vylepšený Bf3, který "hrdně" ponese název Bf4. Už to, že to bude na staré konzole, to o mnohém vypovídá.....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit