-
:D Máš teda dost krátkou paměť. Viz jedna hra za všechny: Elder Scrolls Arena
-
dobry to jsem nevedel *1*
-
Maxíčku, jdi hajinkat, už sluníčko zachází.
-
No jo, nikdo není dokonalý.
-
doufám že jste to zkoušeli mimo zápasu a nekazili zážitek ostatním
-
No a co já s tím. Tak si tam dosaď TF místo nich... bože, jako malé děcka za ručičku *7*
Jen sem vycházel z fakt, které znám. Např. když vidím coollera na lvlu 80 v Overwatchi. A další. https://www.reddit.com/r/Overwatch/comments/3qhoje/former_pro_fps_player_ow_streams_list/ cya. -
Pěkně, díky za tip. :)
-
Overwatch má s Quake / UT společný možná tak FPS pohled a boj v aréně. Když už, tak nový a *zjednodušený* TF2.
-
Tím, že se jednak Blizzard, jako ostatní firmy, snaží o pořádnou propagaci nové značky. (I když ostatní propagovali pořádně většinou pokračování hry, u které si ověřili úspěšnost *15* ). Co tohle vysvětlení? Jsi ve světě her asi nový, že? *7*
Starý Quake. Proto si zasluhuje OW pozornost. Je to nový "Quake", "UT".
CS:GO je otravně nadlouho. Deathmatch se po pár hodinách nedá brát vážně, a kompetetiv je často na hoďku a víc (ano jde to i rychleji, i delšejc). Mimo to není svižný, proto může dost přitahovat některé hráče CS:GO. Třeba když nemáš čas na kompeteťák, který "nesmíš" opustit a nevííš jak dopadne.
Je to obecně nová hra, která teď vyšla, proto se hraje. Lidi to klidně vyzkouší než aby si dělali měsíc názor od id.... v diskusích jako jsme my *1* Ne, 40€ je OK za vyzkoušení byŤ na pár dnů/týdnů. Pak si klidně od toho dáš měsíc dva pokoj a hraješ znova, a nepotřebuješ si vyhradit týden jako u velkých RPG, aby si to "prošel znova".
Jsem rád že jsem si to vyjasnil :> Musím se teď smát. -
kdybys psala registrovana, mužeš to opravit rovnou *7*
-
No teď jsme to zkoušeli v cutom games. V místě dopadu mecha, pokud stojíš přesně na něm, tak tě to zabije. Zkoušeli jsme to na Tracer, Widow a Hanzo. Ale třeba když skočíš s Bastionem ve formě tanku na někoho z výšky, tak budeš stát na něm.
Jinak tady máš video, jak přivolaný mech zabije:
https://www.youtube.com/watch?v=cgj_2gAi574
https://www.youtube.com/watch?v=fNT7XRI8okE -
"Po chvíli bez mecha si můžete přivolat dalšího hned, jak se vám naplní ukazatel ultimátky. Mech při svém příletu nedělá žádné poškození ani nevybuchne, jde čistě jen o přivolání nového kousku."...tak jak je to kruci :)
-
EVE online jako jediná opravdu hardcore PvP, to mě pobavilo.
-
*bychom
-
To je jen tvůj názor, se kterým nesouhlasím. Kdyby ta hra nebyla jak tvrdíš zábavná, tak ji po open betě málokdo koupí.
-
Neni zabavna.
-
A co třeba tím, že je ta hra prostě jen zábavná? To musíme všichni povinně hrát EVE Online, protože je to jediná opravdu hardcore PVP gamesa na trhu?
-
Díky na tohle by jsme jinak nepřišli *3*
-
Jinak pár poznatků. Pokud valíte Charge na Tracer, může skrz Vás skočit, aniž by ji to zasáhlo. Jakmile dá D.Va ultimátku, stačí se postavit například i za pouliční osvětlení (lze i za značku), ale musíte stát čelem k výbuchu a sloup mít mezi sebou a vybuchujícím mechem. Charge s Rainhardem lze použít i kduyž D.Va aktivuje ultku, tak můžete zachránit tým a odjet s ním mimo:)Charge lze udělat i skrz aktivní teleport. Charge lze udělat i pomocí bariéry, kde se respawnují hráči. D.Va dělá poškození, když přivolá mech, stačí, když stojí hráč na místě, kam jste jej přivolali a většinou ho to zabije. Pokud se proti Vám "rozběhne Rainhard a sami jste Rainhard, udělejte také Charge, se srazíte na zem oba. Roadhog může použít hák i skrze teleport a přitáhnutá osoba se objeví u východu teleportu. Rainhardům štít i když má 1 život, tak zabrání zabití přátel, když D.Va aktivuje ultku. Genji nemůže skočit skrze Charge!:-D
-
Reinhardt to samé pomocí Charge, když ho přímo trefí o zeď.