Přejít na výpis diskuzí
Paragon systém pro Diablo III vyřeší end game nudu a gear swap
21.8.2012 | Petr Poláček
229 příspěvků
-
Viem ,že toto je trochu off-topic ale nedá mi to:
Všetci čo obhajujete D3 s tým ,že pri D1/D2 bola situácia podobná, zamyslite sa!! *16*
Tie hry v svojej dobe boli 100% experimenty kde Blizzard vyslovene musel navariť slepačiu z vyparenej vody.
To bolo ale v rokoch 1996/2000, teraz je situácia drasticky iná. Existuje X Diablo klonov ,ktoré do základné konceptu pridali X vecí z ktorých mohol Blizz čerpať. Taktiež Blizzard na tú hru mal 10+ rokov, za tú dobu aj keby si len písali poznámky k príbehu ,tak už len z toho mohli mať druhú Iliadu a Odysey. Mali nekonečno spolu bežcov z ktorých si mohli brať príklad a aj tak z toho vypadla len takáto polo domyslená MMO/auction/singleplayer... vec.
Tak prosím, dajte pokoj s tým ,že Diablo 2 tiež takto začínalo. Druhé diablo bolo v úplne inej situácií než Diablo 3, tak ich prosím nestavajte na jednu rovinu. -
-
Tvoje máma byla experiment..
-
Naprosto souhlasím. Ono už i stařičké Diablo 2 mělo možnost jedním tlačítkem přepnout main hand a off hand třeba na magic find jednoručku a štít. Na to už ale v D3 nějak pozapoměli a před každým killem musíte na sebe přeházet celou výbavu. Prostě jako za stara a krále Klacka. Opravdu mi příjde, že Diablo 3 místy jako by dělali lidé, co do té doby nehráli žádné jiné H´n slash RPG. Na jednu stranu máte boje s bosy, kteří konečně už něco dělají a ne jako v D2, kdy jen občas hodili nějakou tu abilitu a jinak čekali na smrt a na druhé straně mě zaráží ta nedomyšlenost a nedodělanost v ostatních aspektech hry. Celkově na mě D3 působilo jako šité horkou jehlou. Zahrál jsem, odinstaloval jsem, zapomněl jsem. Po D3 mi zbyla jen myš, podložka a spousta D3 samolepek na počítačové skříni. Škoda:-(
-
To si pišeš je sice pravda:) Ale D3 tak jako D1 a D2 šlo svou cestou a neohliželo se na své klony !!!! Tedy nevim co by si ze svych klonu mělo brat které vlastně nic nepřinesli!!
D3 šlo novym směrem a ja myslim že šlo správně...měnit si postavu v pruběhu hraní aniž bych musel znova postavu rozjiždět je rozhodně spravný tah. To co mi nejvice na D3 vadí je ten velký důraz na příběh. Furt něaké eventy a podobné blbosti...Proto taky hru hraji od zadu:) dojedu ACT a pak dam resume game a jedu si pěkně nerušene...ano nemam tam bossy ale z nich stejně nic nepada:)
Bohužel ale D3 nepřekonalo jedničku a to už asi ani nepujde...moc dobře si pamatuji na članky od vyvojařu jak popisovali jak seděli rok v ruznych pekelnych knižkach kde brali inspiraci...hudba u jedničky naprosto famozni...pokažde uplně jine prostředí s jinyma nepřetelama....a to nejduležitejší bylo generovaní levelu a i ukolu....D3 generovani sice ma ale velice omezené až mi přijde že na každy level jsou tak 4 šablony a mění se na nich jen rozestavění nepřatel :) -
-
No někde psali obrovské mapy 3-4 varianty, menší 7 variant. Pokusím se nalézt ten článek:)
-
-
A můžeš mi prosím vyjmenovat za těch 10 let Diabla III nějaký ten klon, co přetval v paměti déle či přinesl zajímavou koncepci do tohoto žánru, aby z toho D III mohla čerpat? A už vidím, jak by lidé zase nadávali, že tohle viděli jinde a D III to okopírovalo;)
Mě se za ty léta vybavuje např T I (nikdy nedosáhla kvality D II), nebo DS (kdy III. díl této série dopadl naprosto katastrofálně). -
-
Vymenovať, ty nemôžem žiadne keďže u "diabloviek" sa obecne uplatňuje logika ,že ak hra spadá do daného žánru je automaticky klonom hry čo žáner založila(alebo spopularizovala), preto takmer žiadna z týchto hier neutkvela v pamäti. Fanúšikovia žánru ich proste(nie vždy bezdôvodne) vytesnili ako klony a tým to haslo.
Ku všetkému keď hovorím o "inováciách", nemám na mysli zásadné zmeny herných mechaník ale drobné úpravy, ktoré však v väčšom množstve hru značne obohacujú.
Z drobných inovacií ma napadá napr. Sacred, ktorý predstavil koncept prehadzovania zbraní. Z toho sa dá ľahko odvodiť systém v ktorom sa účinok tvojich schopností mení v závislosti od toho akú zbraň držíš. Napr. sekera by spôsobovala krvácanie, halapartňa by zase odhadzovala...
Ono je z čoho čerpať len treba hľadať. -
-
Jo Sacred, pamatuji se. Ale ten taky měl své mouchy a po pravdě jsem ho dojel jenom jednou. To samé Titan Quest, ten jsem taky dojel jenom jednou a vícekrát už ne:) Ale osobně mě třeba vadí mít na přepínání zbraní jenom tlačítko (ano v Aionu to sice dělám často, že když vidím někoho něbo něco, co se ke mě blíží, tak přehodím na štít, hodím stun, přehodím na dvojku a už se jede) je to už příliš "jednoduché" pro mě:)
-
-
Chápem z čoho vychádzaš ale to je len príklad ,ktorý ma práve napadol(na nič iné si v daný moment nespomeniem), Blizz sa mohol len ľahko inšpirovať a na základe toho formovať vlastné "komplexnejšie" mechaniky, nemusel to hneď celé Ctrl-C Ctrl-V...
-
-
-
-
a nějakej ten klon zmínit?např.tTorchlight rozhodně klon není
-
-
Ne torchlight jé úplně originální hra, která vymyslela vlastní žánr her, a vůbec nevyužila 90% věcí z diabla 2...
-
-
Tak zase tak originální není:)Ale hraje se to dobře:)
-
-
Např. Path of Exile
-
-
-
:-D Hráči se nudí přídáme více barviček v podobě aury a bude to ok.
-
-
Lepší než nic nepřidat. Nebo jiná studia by toto byla schopna přidat jako placené DLC..
-
-
Diablo jsem nezapnul už přes měsíc a nechybí mi
-
Jak přesně vyřeší end game nudu? Tím, že budete pořád grindovat to samé dokola? Vím, že existují magoři, kterí jsou schopní nagrindit těch gazilion XP potřebných pro dosažení 100. paragon levelu, ale za mě - meh.
Btw. první paragon level vyžaduje 7,2M XP - v porovnání lvl 59 - 60 potřeboval 2,4M
Poslední paragon level vyžaduje 322M XP. -
-
Nudíte se po x -tém dohrání naší hry? Dohrajte ji ještě 100x. Tomu říkám řešení *1* Doufám, že aspoň potají dělají i na datadisku.
-
-
To by mě zajímalo, kdo tam bude za záporáka, když jsou prý všichni páni Pekel nadobro pod drnem. *15*
-
-
Oni se vrátí :)
-
-
Tak samozřejmě, ve finálním cinematiku letí black soulstone někam z nebes na zem, takže ho zase někdo najde a v příštím díle bude Diablo krá\/a - nezacházíte s tou cenzurou trochu daleko pánové? Slovo krá\/a není vulgární, tak se uvědomte.
-
-
-
-
Mě by zajímalo jestli by jim to někdo žral pokud by to byla hra od nějakého jiného studia nebo s jiným názvem ( i když by byl obsah stejný ).
-
Taky si pod pojmem "nový obsah" představuji něco jiného.
-
-
Lol ale však to je zadarmo.
Ukáž mi inú firmu, ktorá dokáže takto modifikovať už bežiacu hru...
Ok radšej nech dajú základnej hre nálepku ELITE a predávajú to za 100% z ceny pôvodnej hry ? -
-
Všechny firmy před příchodem velectěného systému DLC takto připravovaly pro online hry patche s podobným obsahem zdarma. *3*
-
-
Hej a taktiež sa v na začiatku 19. storočia tiež jazdilo na paru... ;-)
-
-
Správně, jde to s naší civilizací od desíti k pěti. *15*
-
-
-
-
-
-
Diskuze na games.cz, aneb začněte den s úsměvem!
-
-
Vždyť už je odpoledně:-P:)
-
-
To ještě někdo hraje? *7*
-
-
Já jo.
-
Moc lidí už ne, taky sem toho za poslední měsíc moc nenahrál. Ale štve mě, že lidi s hláškou "To ještě někdo hraje?" a jím podobné, hru nikdy vlastně nedohráli, dohrabali se do inferna (I. nebo II. aktc) a to za pomoci dvou, třech kamarádů. Nebo nikdy nehráli hardcore. Ale hrou pohrdají. Snad to u tebe tak není. *4*
-
-
dostal som sa do inferna 2 aktu s kamaratmi a tiez sa cudujem co na tom ludia este stale vidia *1*
-
-
Určite hlavně kvuli aukci *14*
-
prešiel som to raz na základnej obtiažnosti a neláka ma ani vyskúšanie iných postáv
-
Jo, ještě cca 10 milionů lidí :)
-
-
To si to koupilo, to je rozdíl. *3*
Nikdo se známých to už nehraje.Nic to už nenabízí a tohle to nezachraní. -
-
Ne jen koupilo, ale i hraje :) Překonalo to WOW. Hate na tuhle hru je zbytečný...
-
-
*1* *1* *1* *1*
Tenhle výplod fantazie se jinak komentovat nedá *1* -
-
*1*
-
Zkus si to raději zjistit... než abys tu bez znalostí mluvil hovad1ny
-
-
-
-
10 milionů čínských auto-botů.
-
-
Asi ne, vsichni autoboti ted hraji transformers...
-
Někdo Blizzardu ty prachy vydělávat musí, když normální hráči se na to už vykašlali.
-
-
Nevěřím.
-
-
-
Nejsou dnesni hraci nejak moc chamtivi ? Diablo stalo asi 1300 a prvni obtiznost se hrala v prumeru kolem 15ti hodin (aspon podle me), coz neni ani stovka za hodinu. Kdyz jdu do kina, tak se taky necertim, ze sem dal 150 za dvouhodinovej film. Diablo sem dohral na prvni obtiznost a pocit ze hry sem mel vic nez dobry. Treba dostanu za rok chut a zahraju si znova, tentokrat na tu vyssi obtiznost. Moc nechapu, jak si nekdo mohl koupit diablo s tim, ze ho bude hrat od rana do vecera celej rok. Kdyby tam byly mesicni poplatky jak v nejakych MMORPG tak nereknu, ale tohle mi pride skoro nepochopeni hry ze strany hracu. Rozhodne si nemyslim, ze ma blizzard povinnost na hre jeste pracovat, neumim si predstavit, ze by nekdo za jednorazovy poplatek mohl stravit na hre vic casu nez tady (mozna krom StarCraftu :-) )
-
-
Skôr to ber tak, že jednotka ich nestála nič, dvojka ich nestála nič a teraz za trojku musia dať 50€ aby si to vôbec len zahrali, tak sú nespokojní.
A zvyšok je bandwagon rovnaký ako "free to play je zlé", "všetky indie hry su dobré a cool", "všetky staré hry sú dobré a cool", "nové hry sú zlé", "ea sú zlí", "ubisoft je zlý", "cd projekt je dobrý", "valve je dobrý" apod. -
-
Zlata pravda
-
-
A co Guild Wars MMO a zadne mesicni poplatky to ti nic nerika? jak je jednoduche byt kratkozraky *13*
-
-
Vzhľadom na to, že blizzard držal neustálymi updatmi a patchmi diablo 2 nad vodou 10 rokov (žiadne mesačné poplatky samozrejme) a teda existuje opodstatnený predpoklad, že to tak bude podobne aj s trojkou... ty si tu ten krátkozraký.
-
Díky tobě podobným se mi fakt začíná GW2 znechucovat. *16* *10* Ale na druhou stranu se dá díky tomu poznat, proč všichni tak moc nadávají na všelijaké hry a poč je to baví, takže alespoň něco kladného *4*
-
-
??? to jako cim te znechucuje ukazkovy priklad vyvracejici nesmysl, ze kdyz za hru nejsou mesicni poplatky nemeli by hraci ocekavat, ze vyrobce bude hru dale rozsirovat a vylepsovat (notabene kdyz vydelava na aukci te hry a je v jeho zajmu aby ji hralo vic a vic lidi)
-
-
Njn
-
-
-
-
1. Obbtiznost 15 hodin ? To urcite ne. Ja dohral za 8 a to jsem se s tim vazne piplal. Nerikam to jako hater Diablo me bavi/lo..
-
-
Tak mne osobne trvalo pokoreni diabla na 1. obtiznost bratru 23 hodin s tim ze jsem prolejzal vsechno, neco i dvakrat kvuli levelovani, ted hraju na vyssi obtiznost a to uz takova prochazka neni obcas i zarvu takze to bude na dyl pak mam rozehranou jeste jednu postavu, s tou uz jsem diabla take pokoril na normal. Celkove mam nejakych 100 hodin. Kdyz to srovnam s jinyma hrama tak si nemuzu stezovat i kdyz trosku me teda stvalo, ze s pribyvajicima aktama se zkracuje jejich herni doba + nulove generovani herniho sveta. Videl bych to na datadisk v podobnem duchu jako byl k prvnimu a druhemu dilu (coz znamena jeden akt velikosti 1. aktu + 1 az 2 nove postavy + nejakej ten gear) + kdyby vidali generator sveta pro kazdou novou hru byla by to dokonala hra.
-
To hej, ale ty si superhráč, ktorý sa nemôže porovnávať s obyčajným plebsom. Obyčajná hráčska luza (oproti tebe samozrejme) ako ja, normal prešla tak za 21-22 hodín a ani zďaleka som neodkryl všetky mapy. Samozrejme z eventov som nevidel ani polovicu.
Čo už, superhráči ako ty to majú ťažké, nemôže sa každý producent hier prispôsobovať tej 0,001%-nej elite, ktorá hru prejde na prvý raz za 8 hodín, pričom splní všetky questy, vyskúša crafting, všetky skilly a runy atď. *7* -
13 hodin I. akt Diablo III, ale to jsem opravdu objevil všechno, včetně většiny ingrediencí na otevření Secret levelu:)
-
-
Jak jsi mohl objevit většinu ingrediencí pro secret level, když jsou v 1. aktu jen dvě?? To mi pověz. Že ty budeš jen takový kecálista *15* Nebo jsi objevil většinu z těch dvou? A to je potom kolik? *1*
-
-
No tak houbičky jsem musel jet cekově 15krát než jsem je našel v Cathedrale a ano byly myšleny dvě ingredience:) Špatně jsem to napsal, je to moje chyba;)Ingredience jinak byly myšleny celkově ve všech 4 aktech.
-
presne to som chcel napisat, objavil dve zo siestich, holt vacsina:)
-
-
13 hodin prvni akt ? Kolik, ze jsi mel mezitim hodinovych prestavek, tipoval bych to tak na prinejmensim 6 x.
Pravda je ze 1 act je ze vsech nejdelsi, ale na 13 hodin ani omylem ja projel komletne cele diablo za cca 20 hodin na 1 obtiznost, coz vychazi cca 5 hod na act. -
-
Jak ti může vycházet 5 hodin/act, když IV. act je tak na hodinku a to včetně zabití Diabla;)Tudíž to můžeš mít 1 akt 10 hodin, druhý 5, třetí 3,5 hodiny a poslední 1,5 hodiny, což ti dá cca 20 hodin, tak píšeš.
-
-
-
-
To není nepochopením nebo povinností. To je faktem že je ve hře aukce, na které Blizz vydělá nemalé peníze, tudíž potřebuje motivovat hráče, aby hráli déle a více. Navíc to boostuje find což očividně navýší obchodování na aukcích. Nebejt aukcí Blizzu bude jedno JAK dlouho tu hru hráči hrají, hlavně že se prodává.
-
-
no ale prece tim, ze by ty lidi v tech aukcich neobchodovali, tak blizzard hrace nijak neochudi. Ochudi jen sebe. A zaroven ty aukce hrace nenuti hrat dal, je to jen moznost navic, kterou hracum dal a nikdy ji ani nemusi vyuzit. Prece nemuzu pomlouvat na hre to, co je tam pridano navic a zaroven pokud to nevyhledavam, tak se s tim ani nesetkam. Mi nerikejte, ze kdyz se objevili aukce, tak lidi rozcarovanim bouchli do stolu, ze je blizzard nuti hrat dal, ale ocekavaj teda, ze jim tam bude snaset zlata vejce za to. Ta hra je porad stejna, akorat tam pridali bonusovou cast, ktera to vsem ocividne zkazila z nejakyho duvodu :-)
-
-
Keď sa objavila aukcia, tak ľudia začali obchodovať - a nikto im pri tom nedržal pri hlave zbraň a nenútil ich nakupovať či predávať.
Tá "bonusová časť" to skazila len tým, čo nemali prachy a pociťovali komplexy menejcennosti z toho, že iní si za peniaze nakúpia lepší gear (a zabijú diabla skôr!!). A druhej skupinke, ktorá očakávala, že na to bude profitovať, ale šikovnejší hráči ich z tohto biznisu vyšachovali. -
-
problem aukce neni v tom, ze existuje, problem je v tom ze cely herni drop system a design je zalozen na tom, aby s ni muselo zacit velke procento hracu v urcitem bode fungovat, zejmena tech pracujicich s rodinami, pokud chteji ve hre pokracovat. a to je dle mne nejvetsi fail tehle hry.
-
-
get better gear bro
-
fail ve smyslu, ze v momente kdy jsem tohle zjistil muj zajem lusknutim prstu vymizel a hru poslal k sipku.
-
-
-
-
-
Blizzard se ale snažil o to aby jsme to hráli znova na vyšší obtížnost :)
-
-
Dobrej pokus ale zapinat to uz stejne nebudu.
-
-
Nikdo tě nenutí.
-
-
A po pravdě. Srovnání masivní MMO GW 2 a Diabla III doteď nechápu. Obě hry jsou naprosto o něčem jiném. Když už srovnávat s D III, tak případně Patch of Exile (Zabaví, ale něco mi tak prostě chybí a strom skillů je tak rozlehlý, že dopravní síť v USA je oproti tomu hadra) nebo T II, u kterého se bojím, že to prostě bude o něco vylepšená T I, kterou jsem dohrál, zabavila, ale neviděl jsem důvod znovu zkoušet za druhou postavu.
-
-
tak D3 nesaha Path of Exile ani po clenky. D3 je sice poctiva hack and slash hra, ale chyba jej variabilita. vsetko v D3 je prisposobene tak, aby hru mohli hrat aj retardi (od inventara zacnuc, cez hernu menu, az po talenty konciac). v PoE si mozes vybrat styl hrania, postavis zaujimave buidly (ja mam 73 rangera so shieldom) a navyse v endgame mozes byt useless ak zle postavis build. v invetari pravidelny tetris aby som co najviac odniesol na predaj. herna mena je perfektne vymyslena, nemusis grindovat prachy na opravy, spelly v podobe gemov sa mi tiez paci a hlavne tie support gemy kde spelly dostanu iny rozmer. Jedinym minusom je, ze su zatial iba 2 akty volne, ale ak to prejdes 4x spristupni sa endgame cast a ta ma zatial bavi (45 map, ktorych obtiaznost si urcujes ty)
-
-
Bohužel na tohle už je pro spoustu lidí trochu pozdě.