Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Víš že Wow není první MMORPG ? Tím pádem se dá říct, že Blizzardi kopírují jiné hry.
  • pro mě blizzard s nauthy dogs nejlepší studia současnosti, co hra to klenot herně, obsahem i vzhledem

    blizzard mam opravdu rad a miluju jejich stylizaci her, ale ne každemu se to muže líbit, taky nehraju ty "hnusy" jako je sykrm nebo zaklínač, nelíbí se mi to proste, stejne tak nektere nikdo neniutí hrat blizzard hry

    + jeste bych vyzdvyhl jejich optimalizace hlavne pro OSX ktera je asi nejlepší co sem zatím viděl, prakticky vše od blizzu jede na macu lepe než na win na stejnem HW a to je co rict vetšinou to je nastejno nebo lepší jen trochu
  • pro me jsou hry od blizzardy asi to nejhezčí co v herním svetě je, ale každej ma rad neco jineho nekdo fotorealismus a nekdo (ja) zas umelecke ztvarnění a barevne světy

    diablo 3 je prostě nejkrasnejší hra co znám tam se přesně trefili do meho vkusu

    ale komu se tento styl nelíbí nemusí to hrat, me se zas hnusej vzhledove hry jako Skyrm nebo path od exile
  • A co Brevik ? Marvel Heroes
  • Díky za pěkný článek... spousta zajímavých infromací po hromadě... *5*
  • To jsem rád, protože kdyby realita vypadala jako hra od Blizzardu, tak bych v ní moc dlouho nevydržel. A určitě nejsem sám.
  • Asharak
    Ale naopak, vypadají jak hry a né jako realita *7*
  • Miluju tyhle kecy o "zastaralé mechanice/hratelnosti". Předpokládám, že třeba šachy jsou taky zastaralý, že jo? Protože Starcraft jsou takový sci-fi šachy. Zajímavý, že ty tvoje hry nikdo profi nehraje. Oh wait, to ani nejde, protože nejsou tak dobře vyvážený. Tolik k zastaralosti pane noob, pro kterého je inovace ve strategii single kampaň proti AI, hlavně v super grafice a fyzice...
  • Jack1947
    Takže opět je třeba pogratulovat velkému Vesáku, za hezkou plevelitou diskuzi. Moc si nás pobavil svými peprnými hláškami. Jo a taky je třeba vyzdvihnout i naklikávače a pseudoanonymní diskutéery, sqelá práce fakt. *3* Přeji mnoho uspěšných zaplevelení a sraní i do dalších diskuzích. *5* GZ lads, gz folks.
  • Blue.Shark
    Teď sis vlastně odpověděl sám. Nač měnit něco, co funguje tak dobře i po 20 letech? Kdyby ty "pravěké" mechaniky nefungovaly, pak by přece Starcraft neměl takové prodeje. Inovace za každou cenu holt není to, co by v dnešní době lidé chtěli. Abych pravdu řekl, za strategii podobnou Red Alert 2 bych v dnešní době vývojářům líbal ruce, a to v RA2 nebyl ani zoom, ani taktický gameplay se schováváním se za překážky (narážím na DoW2), ani více planet, mezi kterými se dá cestovat. Dobrá RTS ze staré školy prostě chybí a Starcraft je jednou z mála, která drží laťku. Tím pádem nemohu souhlasit s tvým tvrzením o zaspání v herním pravěku.

    A pokud jde o grafické zpracování, pak určitě nemohu sdílet tvé znechucení nad tím, že splývají modely jednotek. Některé hry tenhle problém mají, jiné ne. Určitě to ale nekazí hru takovým způsobem, abych nad ní lámal hůl. Když chci slintat nad perfektní grafikou, pustím si americký blockbuster. Nebudu ale očekávat to samé od hry.
  • vždyt jsem tam psal že k hratelnosti se nebudu vyjadrovat, je víc možností jak udelat ten battlecruiser, nemusel by mít reálne proporce ale alespon by mel byt o neco vetší napr. jako mothership protossu. kdyby udelali vetší zoom, tak by to nemuselo zakryt celou mapu - podobne jako ti nezakryje v supcomu mapu nejaka experimentalni jednotka.
    videl jsem jednou profi zápas kde mel hodne ultralisku v armade a prekryvali se jim textury a nemeli žadne animace, proste v dnešní dobe je to trapne.
    hratelnost je proste 1:1 stary starcraft co bylo ok pred 20 lety ale dnes už ne. dneska jsou inovativni strategie od relicu, supreme commander, 4d planetary annihilation atd. proste blizzard zaspal v herním praveku
  • Blue.Shark
    Uvědomuješ si, že všechny tvoje výtky směřují ke grafickému zpracování? Rád bych taky slyšel, co konkrétně ti nesedí na "hratelnosti z herního pravěku"; chtěl bych nějaké konkrétní příklady, abych si mohl udělat obrázek. Edit: Dokážeš si vůbec představit, jak hloupé by bylo, kdyby měl battlecruiser reálné proporce? Vždyť by zakryl polovinu mapy ;) Evidentně ti nesedí "rychlé strategie". Prostě si zahraj Supreme Commandera.
  • Ale vypadaj příšerně.
  • naopak, jejich hry jsou čistou esencí hratelnosti bez nesmyslů okolo
  • To už radši pracovat třeba u takových City Interactive, než v Blizzardu. Jejich hry mají s hrami společnýho pramálo. *11*
  • Líbí se mi ta otevřenost .. trollovat pod přezdívkou troll007 .. geniální, tleskám .. wow .. much troll
  • a sakra, já tušil, že mám dát před a za příspěvek velký nápis IRONIE, samzřejmě BC spam v pro ligách prakticky nikdo nikdy nehraje, no, ale proti noobům co se zabunkrují v bázi bych ho klidně postavil, rozlezl se po celé mapě, rozjel kruté makro a pak jim ty bunkry a věže rozstřílel z dálky yamato gunem *1*
  • Asharak
    Protože jim jde o hratelnost, což říkají pořád, a proto taky říkají že to je taky důvod slabšího technického zpracování. *6* Je fakt že spam BC je blbost, mít jeden jak mothershipu, ale to je asi tak všechno.
  • a co je mi po tom co hraje 0,0005% hracu? imho nez si ti pro hraci vytvori battlecruiser flotilu tak jejich protivnici delaji co? jsou zabunkrovani v bazi? ono to asi tak jednoduche nebude ze ano
  • a proto se v pro zápasech nehraje za T skoro nic jiného než Battlecruiser spam *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit