• Mopped
      Něco pro tebe
      • zda sa ti ze jeho nazor je politicky nekorektny?
        • Mopped
          Přát někomu smrt. Hmm jo vlastně to je naprosto normální.
    • Celý hodnocení tiscali je tak trochu postavený na hlavu... nejedná se jen o adventury
  • To, že si autor neumí vypnout nápovědu a aktivní místa na obrazovce, která je pro začátečníky to bych rozhodně do záporů nedával. Je to podle mého názoru více než solidní zakončení celé série, dal bych 8/10. *3*
    • blixa
      Mista na obrazovce se odhalujou stiskem klavesy, nejde o nastaveni ;) Ale to je jedno, me nevadi, ze tam tahle funkce je, jen pisu, ze kdyby tam nebyla a na obrazovce bylo min aktivnich predmetu, bylo by to lepsi ;)
      • Za mě třeba můžu říci, že si vychutnávám objevování tuny předmětů a i kombinací atd. Ale každý jsme jiný, takže co nesedlo Vám, to zase může sednout mě či někomu jinému. Pro mě je Posel Smrti 3 stará dobrá adventure ze staré školy vylepšená zapnutelnými berličkami. Kdo je nemá rád, ten si je vypne. Za víkend jsem to dohrál a užil jsem si každý moment, i když přiznávám, že poslední kapitoly byly co se týče interakce hráče kratší než ty předešlé a jistě by z toho šlo více vytěžit. Gray Matter mě tak neoslovil, i když jsem si ho užil taky *4*
      • Mě se to tak líbí. děláte z komára velblouda pane Bach....
      • Ryba9
        nebylo
  • tyy jo jen 6/10 ??? sem v šesté kapitole, a dal bych tomu tak 9/10. fakt užasná hra koho aspon trochu bavijou adventurky tak si musí projet posla smrti a jde vydět že si autoři na hře dali hoooodně záležet , fakt povedené. Tohle mi v dnešní době plné "rychlokvašek" chybělo.
  • Tak mám za sebou úspěšné dohrání všech tří Poslů po sobě (jedničku jsem už hrál kdysi, teď jsem se snažil dohnat resty a dal rovnou celou trilogii v kuse). A za sebe musím říct, že se spoustou věcí nesouhlasím. Osobně mi jednička nepřijde o tolik výrazně lepší, než následující dva díly. Každý má něco do sebe, každý je trochu jiný. Jednička je hlavně o temnější atmosféře, hororovější, dvojka i trojka po špičkově napsaném příběhu s řadou zajímavých zvratů (hlavně ve dvojce). Trojka je velice důstojným zakončením trilogie (kupodivu ani ta "nastavovaná kaše" ve čtvrté kapitole mi až tak moc nevadila) a jsem velice rád, že jsem s touto trilogií mohl v posledních dnech/týdnech strávit desítky hodin...
  • Rek bych, ze vyraz klise v souvislosti s hernim pribehem, se stal uz totalni floskuli (neboli klise :D)
  • Omlouvam se vsem co zde napisu, ale je to muj nazor a na ten ma kazdy pravo. Podle vasich reakci mi pripada, ze jste snad prvni dil ani nehrali. To napeti a vynikajici hororova atmosfera se z nasledujicich dvou dilu uplne vytratila, jakozto vyborne propracovane hadanky a luxusni dabing. Dvojka se mi libila, protoze zde byla spousta novych lokaci a kombinace predmetu i reseni rebusu mela logicky svih a spad. Dabing byl slaby, ale to se dalo prezit. Ale co je proboha to treti pokracovani? Porad se motate po stejnych lokacich. Nektera aktivni mista jsou aktivni az do konce hry i kdyz vam to k nicemu neni. V inventari mate spoustu blbosti, ktere vam taky k nicemu nejsou a kdyz uz doslo na nejakou tu logickou cast (a ze jich tu je po certech malo), tak jsem si rikal jestli si ze me vyvojari nedelaji p**el. Takhle odflaknute logicke puzzle, prokleti rodu Gordonu na ne. A pak prijde konec a je konec. Sedite, koukate na monitor a cekate kdy uz prijde to velkolepe finele, to uctyhodne zakonceni cele trilogie a ono nic. Alespon dabing byl lepsi nez u druheho dilu i kdyz diky tomu vysla hra s pul rocnim zpozdenim. Bodove ohodnoceni uz necham na vas.
  • to by mě zajímalo, kdo tyhle recenze píše. Když vás adventura zaujme, tak ve vás zůstane. příběh si pamatujete. po pul roce. neříkám, že do detailu, ale to dle mého ani není potřeba. Co se týče posla smrti, je to opravdu špičková hra se špičkovým příběhem. Nejsem náročnej hráč, jsem spíše vyznavač starších adventur předminulého desetiletí od Lucas Arts, Westwood studios, Adventure Soft a dalších. Trilogie posla smrti se mně dostala do rukou až nyní, takže tři díly hraju prakticky za sebou. Nemám s tím sebemenší problém a atmosféra je strhující.
  • Je pravda že adventury proste brutálne ustrnuli na mieste a nie a nie sa pohnúť ďalej . Zatiaľčo kedysi to bez point n click ovládania nešlo , dnes je bez problémov možné aby hráč riešil logické problémy priamou interakciou s prostredím. Najgeniálnejšou hrou bola v tomto smere podla mňa Penumbra , kde ste hádanky neriešili absurdnými a nelogickými kombináciami predmetov na riešenie triviálnych problémov ale priamo využívali hernú fyziku a prostredie tak ako by ste to urobili v realite . Ak by toto bolo kombinované napríklad s dialógovým systémom ako bol v Alfa protocole , kde ste viedli súvislé dialógy miesto toho aby ste len preklikali všetky možnosti a nakoniec zistili že musíte postave doniesť banán aby ste sa dozvedeli to potrebné , viem si predstaviť že taká adventura by mohla byť úspešná a hlavne skvele hratelná !
  • 6/10 ? Tak to bych nerek
      • u mě je je průměr 9
  • Čau mrdy *14*