Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak to jsem se fakt pobavil *1* Dobrá reakce
  • Zagro
    :)
  • Shaker
    Ne, znamena to, ze kdo si zvykne, ten bude pak moct i vic chlastat... Oculus Rift, trenazer teenageru parmenu zacatecniku :D

    V pripade, ze by to tak u piti vazne fungovalo :)
  • Zbytek obsahu žaludku ještě pravděpodobně obsahuje zbytek nevstřebaného jedu.
  • Mohu potvrdit, že zvýšení FOV zásadně zvyšuje šanci, že se vám udělá hodně zle.
  • Nerozumíte tomu, jde o úplně nový level problémů. Osobně nemám s žádným 3D problémy, ať už staré brýle k PC, iMAX nebo digitální 3D v multikinech, ale Oculus Rift mě spolehlivě zničil.
  • To moc zmysel nedáva, keď už otrava viditeľne účinkuje, je na zvracanie neskoro, páč už sa ti to dostalo z tráviaceho systému do organizmu...
  • Nauzea a zvracení z intoxikace je řízena úplně jiným centrálním mechanismem, než nauzea zapříčeněná statokinetickými a zrakovými podněty.
  • hmmm, jakpak by se s tím asi běhalo v Quakovi? *1* to by byla jízda
  • „Spousta práce tedy spočívá v tom, aby hry ve virtuální realitě nezpůsobovaly lidem nevolnost v opravdové realitě.“
    Postal ve virtual reality?
  • Hezke vysvetleni. Znamena to, ze kdo si zvykne, bude nachylnejsi k otrave.
  • Nejde o problem nekolika jedincu, jak se muze z clanku zdat. Jde o problem mozku, respektive jeho obranou reakci (vetibularni soustava) synchronizace vizualniho vjemu a "gyrosenzoru". Telo se tak brani toxickym latkam. Pokud se to kolem "toci" a telo je v klidu, tak jste pravdepodobne snedli nejakou houbicku, nebo oblizli zabu a je to potreba dostat z tela ven -> nevolnost, zvraceni. Udajne jde ale o zvyk a da se to natrenovat.
    Mam k Okulu pristup (k dev verzi) a dela se mi spatne po cca 15 minutach. Nejhorsi jsou vertikalni zmeny, nejen skakani, ale treba i chuze do schodu.
  • Ne ze bys nemohl mit pravdu, ale urcite se na tom podilej i jine jevy. Napriklad vizualni pohyb bez odppvidajiciho fyzickeho vjemu. A to zadne nastaveni obrazu neodstrani.
  • Problem nevolnosti nejspis souvisi s obecnym neduhem her, tj. neschopnosti virtualni kamery simulovat lidsky zrak plus prehaneni nastaveni do wow kategorie. Prehnane FOV a prostorovy efekt vyvolavaji dezorientaci mozku. Vetsina hracu si na to jednoduse zvykne, zbytku proste bude blivno. *11*
    Ja bych spise uvital kdyby vyvojari konecne zacli povazovat nastaveni FOV v options za standard. V pripade hrani na monitoru ma vysoke FOV opodstatneni pro rozsireni rozhledu. U oculuse by to meli resit sirokouhlejsim rozlisenim, ktere by v kombinaci se snadnym natacenim hlavy v prostoru dokazalo nahradit periferni videni bez prehaneni FOV. Bohuzel ani tak to nebude jako ve skutecnosti, protoze kamera ve hre trpi stejnym problemem jako fotak a nebo kamera v realu. Potrebuje pro verne zobrazeni na rozlicne vzdalenosti jiny objektiv.
    Zkratka sirokouhlejsi rozliseni a strizlive nastaveny stereo efekt by nevolnosti eliminovali. Jenomze strizlive nastaveni neprodukuje wow efekt. A na nem stavi marketing, kteremu bude milejsi mensi procento hracu s nevolnosti, nez vsichni hraci kteri z efektu nebudou padat na zadek a nebo jej dokonce nezaregistruji. *1*
  • Jop, to je ono. Ešte aby to fungovalo aj bez okuliarov. Tá kočka má fakt talent, Gabe spravil chybu keď ju vyhodil
  • Jack1947
    Dobre, ja zapomnel ze to nefunguje na bazi polarizacnich skel ... spise ale slo o to male procento,male ale podstatne. Timto bych tuhle debatu prohlasil za ukoncenou. Zucastnenim se omlouvam pokud doslo k ujme.
  • Nema, i fullhd bude jen jeden panel rozdeleny na pul pro kazde oko zvlast. Taky by to bylo zbytecne kdyz oculus ma pomer stran priblizne 1:1. Take je nezvyk ze tvar obrazu neni ctverec, ale cisty kruh.
  • Hanzales
    Trpělivost je třeba procvičovat ;o)
  • Jo, to byly casy, drahe casy :) Pamatuju si, jak tehdy na Invexu v Brne na stanku Score se z podia hlasite ptali: "kdo ma uz doma 3dfx?" ... a nikdo se z pocetneho obecenstva neprihlasil :D
  • Hanzales
    Spousta lidí by toho spoustu nemělo dělat ;o)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit