Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No jen, aby to neskončilo tak, ze si bude muset polovina lidi brat hodku před pouzitim Oculusu kinedril. *1*
    • A pak misto hrani usnou? :)
  • Zkoušel jsem to na ForGames a je pravda, že chvilka mi bylo trochu "blivno" ne nějak zlášť, ale šlo to poznat..ale i kdybych měl blejt tak si to pořídim, protože to je prostě nepředstavitelný...a to to byl jen Half-Life 2...co takovej Stalker...to by mozek asi nerozdejchal, že to není skutečnost :D
  • V skutku sa to dá prekonať, jeden kamarát súkromný pilot, keď bol ešte vo výcviku, tak s tým mal hrozné problémy, pri každom lete grcal jak bačovo šteňa *1* Ale lietať proste chcel, tak mozgu nakoniec nezostalo nič iné, len rezignovať *4*
  • Hanzales
    Stejně to bude masakroidní úlet. A pokud tomu tak nebude u té první komerční verze, tak za 2-3 roky to přijde tak jako tak:) Nehledě na to, že je hodně důležitý právě ten první krok. Pak už se to může jen zlepšovat, vylepšovat a obohacovat případně o další periferie :) Dneska jsou ty technologie už tak daleko, že by se to konečně mohlo masově prosadit a začít rozvíjet.
    Můj konkrétní příklad je takový, že je mi strašně líto absence tripple-screen (na simulátory je to prostě eňoňuňo záležitost). Nyní ale začínám uvažovat o tomhle. Bohužel v době, kdy se už vyplatí počkat na ten finální produkt. Nicméně klidně z toho budu první týdný blejt kýble, ten můj mišmaš mezi ušima si ku dnešku poradil vždycky se vším a na všechno si nakonec zvyknul :) Potom už to bude třeba s Assetto Corsa, nebo Routine těžká droga. Třeba mi konečně zase přilepí v nějakém hororu, až si u toho zaskučím strachy. A co se týče těch periferií, strašně moc rád bych při řízení auta viděl své ruce (konečně by mělo smysl mít zaplý volant a ruce ve hře a nekoukat na dva a čtyři ruce) :) Ale ideální by právě bylo mít na volantu a rukavicích nějaké reflexní body, nebo polohové snímání rukou a prstů (nějaké rukavice jsem už kurňa viděl) a ve hře by člověk koukal fakt na své ruce a mohl by i pokárat zhřešilce, který udělal nějakou ptákovinu :) Hernajs dobře jsme se narodili. Ještě toho zajímavého zažijem ;o)
  • Šmarjá pano! I v Imaxu se může malému procentu jedinců udělat špatně. Holt každý to máme jinak. Pochybuju, že člověk který na toto trpí si poběží koupit Oculus Rift. To by musel být vymašťěný až na půdu.
    • Nerozumíte tomu, jde o úplně nový level problémů. Osobně nemám s žádným 3D problémy, ať už staré brýle k PC, iMAX nebo digitální 3D v multikinech, ale Oculus Rift mě spolehlivě zničil.
  • Někde jsem četl, že údajně neexistuje námořník, který by netrpěl mořskou nemocí, jen si na to prostě musí zvyknout. Takže s OR se teprve pozná, kdo to myslí s hraním opravdu vážně.... *3*
  • Sem zvedavej, kolik lidi z toho bude mit trvaly psychicky nasledky. Treba z nejaky hezky hororovy hry *4*
    • ...nebo z hezkyho porna:-)
    • Robotron3
      Se podívej, kolik tu lidí v diskusích má trvalý psychický následky, a to ještě ani žádou hru s vr helmou nehráli. *15*
      • Tak to jsem se fakt pobavil *1* Dobrá reakce
    • Mno takova amnesia, routine nebo treba soma, muze byt a VR celkem drsny zazitek. *1*
  • Při vší snaze a nadšení se na to navyknout nedá. Ten pocit je tak intenzivní, že nechcete vidět Oculus Rift vidět další dny a týdny, ani ležící na stole, natož zapnutý na své hlavě.
    Tento problém nemám v kině, ani jsem ho neměl u 3D systému od eDimensional, který potom tuším použila nVidia pro své řešení... Ani nikde jinde, takže doporučuju soudit až po vyzkoušení.
  • Nic nového. Něco podobného jsem zažil u prvního Turoka, kdo si pamatuje. Taky jedna z prvních a pozapomenutých FPS běžící na 3Dfx. Z toho pohybu se mi dělalo nevolno a to se jen lehce kymácela zbraň a trošku obraz.
    • C-BEAM
      mne bolo extrémne zle z Extreme Asault *1* vyšiel v tom istom roku čo Turok.

      Éra 3Dfx hier bola super.
      • Jo, to byly casy, drahe casy :) Pamatuju si, jak tehdy na Invexu v Brne na stanku Score se z podia hlasite ptali: "kdo ma uz doma 3dfx?" ... a nikdo se z pocetneho obecenstva neprihlasil :D
    • 3dfx. Si pamatuju na ten technologicky mega skok na mem monitoru *8*
  • na to nepotřebujete Ocular Rift, znám spoustu lidí co se jim dělá blbě i ze stříleček na normálním monitoru
    • jj. me stacil Kane & Lynch 2, se zaplou handy kamerou. pri kocovine se to nedalo hrat bez nevolnosti uz vubec.
    • Malleth
      Tomu se moc nedivim. Obzvlášť když skoro žádná z dnešních stříleček nepoužívá normální cutscény, ale ingame animace s animovanou first person kamerou, která se klátí sem a tam. Z toho je mi už místama taky mizerně
    • Souhlas, delalo se me spatne u nekterych FPS, ale hlavne starsich, kdy byli spatne delane i uhly a rychlost promitani. *11*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit