Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Amylee.Anderson
    Šájze, to vypadá děsně, takže se na to budu těšit :)
  • Jack1947
    Ano a ,me to prijde jeste tak ze, pokud to tak pujde dal a budou zachvily veci fungovat nezavisle na majitely bude to jeste horsi nez z tech Sc-fi a zanikne lidstvo pod nadvladou Elektronickych jejich vlastnich vydobytku. Budoucnost uz ruzovejsi byty nemuze.
  • To vypadá dobře mysteriozní atmosféra a jistě i příběh určitě koupim!
  • A přesto stačí jeden Javelin a je vymalováno.
  • smejki
    začátek prvního AvP je rozhodně dobrý.
  • smejki
    systém ovládání může zůstat stejný. jen dopočítáš animaci té ruky. inverzní kinematika.
  • Creative Assembly dela na nove alieni hre. Tusim pro next gen a PC.
  • Jazz
    Opravdu hodně velký problém ho hodit jako soukromé!
  • Jack1947
    Nekdo byl ale v indispozici nebo slepy takze pro nej to treba , resit jeste vicekrat nez si to sam uvedomi. *3*
  • Janun
    Me spis prijde ze se mu jen nelibilo pouzití slova nejvic...
  • Janun
    Rešilo se to tu snad tisíckrát... Na YT ti video muzou smazat kdyz se jim cokoliv nebude zdát takhle je jistota ze prehrajes videa i za par let.
  • BookerDeWitt
    Tak pardon, že jsem se tu trochu rozpovídal a napsal nějaké to přirovnání ke klice. Jen jsem narážel na to, že vzdálená budoucnost nemusí nutně vypadat "futuristicky, jak běžně vídáme ve sci-fi filmech/hrách, jelikož tu jsou stále účínnější a méně nákladné mechanismy. Ty informace navíc o tanku jsou jen reakce na TheGGGho nevědomost.
  • Jack1947
    Tak v tom pripade mam , obden taky "tlumene" svetylko. Sousedi nejsou doma a myslej ze kdyz budou vecne svitit pred domem ze je nikdo nevykrade. *15*
  • Jack1947
    Mozna ze myslel , ze i prestoze je to tank tak ma kliku na poklopu. *15*
  • C-BEAM
    nevyzeralo to moc dobre alebo bolo to super, navyše to bola jediná hra ktorú som hral, kde to vyzeralo že zbrane majú hmotnosť, vôbec mi nevadilo, že chvílu trvalo kým sa zbraň vycentrovala, skôr to zlepšovalo atmoféru v stresových situáciách.
  • Pamatuji si na hru the Trespasser. Tam pohybovat rukou bylo dokonce nutné, každý kámen, každá zbraň - vždycky hezky sehnout, natáhnout ruku, uchopit zbraň a pět minut štilovat zápěstí do správné podoby, aby se dalo střílet :D
  • MickeyMutant
    Nebude, žena jako hlavní postava nosí smůlu. Ale půjde zachránit.
  • MickeyMutant
    Ty o tanku a přitom jde o kliku. Napiš aspoň, jestli má nějakou kliku a jakou.
  • Teoreticky by se to dalo udělat tak, že máš pro každou osu jednu animaci a pak ty animace mícháš.
  • To já taky usínám s tlumeným světlem v místnosti, ale ne z důvodu, že bych se tmy bál, ale ty idiotas osvětlujou přechod na silnici, jako kdyby to měl být stadion.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit