Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jenže tohle není simulátor *3* Asi to schytám od pravověrných, ale podle mě řeší hratelnost v novém XCOMu rozumně. Řekli si: 90% hráčů se v původní hře neustále krylo za překážky, tak to nabídneme už v základu. To samé platí o základnách. Málokdo si mohl dovolit budovat víc, plně vybavených základen a většinou se stavěly jen předsunuté báze s radarem a letadly. Takže většinovou úspěšnou strategii použili jako základní koncept a rozvinuli ho do trochu jiné formy, např. možností satelitního sledování.
  • Obrana báze nebude. Přesně jak řikás kvůli konstrukci...bohužel.
  • Řikal pro gamespot, že kolem dvaceti hodin, ale že samozřejmě záleží na způsobu hraní.
  • rancor1223
    Byl by to problém. Byl by to jeden hloupý koridor - žádné uhýbání, prostě jen dopředu, po schodech dolů zase dopředu. V lepším případě by byly dvě cesty z patra do parta, takže by jste si mohli vzájemně lézt z´do zad, ale i tak je to prostě divné.
  • No to jo, ale v původním ufu nebylo zakomponovano to aktivní krytí za prekazkama. Ale Pokud se chceš vyřádit v těch taktickejch presunech atd, tak to doporučují Jagged Aliance 2 1.13.
  • MickTheMage
    V tomto to zrejme bude podobne ako v pripade povodnej hry. Aj ked... Tak daleko som sa nedostal, ale odohral som 17 hodin preview verzie a to hlavne preto, ze som ignoroval jeden klucovy vyskum, ktory celu hru/pribeh posuval dalej.

    Podla preview su tie "pribehove" veci zavisle na celkovych ulohach, ktore musis splnit. Mas tam zoznam uloh a ked ich splnis dostanes sa do bodu "pribehovej animacie". Medzitym, ale hra pokracuje normalne. Zostrelujes UFO, chodis na terror misie, plnis specialne ulohy pre Medzinarodnu radu atd.

    Priklad, jednou z prvych uloh je zajat specialneho mimozemstana - ziveho. Kym to neurobis, veselo si hras dalej. Akurat sa cely pribeh nikam neposunie.
  • MickTheMage
    Tak ako v povodnej hre - vsade. Teda pokial si nezvolis niektoru zo specialnych obtiaznosti :)
  • " nezasvecenemu pozorovateli by hra prisla jako desitky ruskych tahovek " ... no ona tak připadá i zasvědcenému :(
  • Golopovci ? Na kickstarteru ? ..... Hmmm to by dokázalo zvyklat i takového zarputilého odmítače jako jsem já .
  • Doufám že bude otevřenější a doladěnejší než Civilizace , která je odladěná pravidelně až po třech datadiscích .. :(
  • Časování granátů ... a tohle taky ne ? Eeeee mod tools a rychle !
  • To je ale dost hloupé .... pokud je voják v otevřeném prostranství , tak přece pokračuje k cíli plazmo v před . A ve starém UFU jsem stále poklekával abych měl větší % šanci proti případnému zásahu . Tohle je další degradující zjednodušení . Po bojišti nebudou chodit vojáci ale rytíři v neohebném brnění :(
  • Právě dnes se vynořily nějaké nepotvrzené informace, původní článek asi tady http://kotaku.com/5947737/the-other-xcom-game-might-now-be-a-third+person-shooter snad o tom bude i nějaká novinka/bleskovka na games.
  • A panáček nebyl na vojně a v airsoftu dělá návnadu ....;)
  • Proč by dělení na patra mělo být problém ? Už v Silent Stormu jsem prolézal několik podlaží zamořených nepřítelem ... a AI které by mělo problémy najít vchod do nižšího patra ? No tak ať se inspirují u Cortex Command a jejich vlezlých útočníků ...

    Xcom FPS mne také zajímá , ne zrovna kvůlli tomu FPS .... vlastně ano . FPS strategie ve stylu Hired Guns od DMA Designu křísnutá s Incubation , to je to co tomuto trhu kde dominuje Call of Duty:Battlefield 3 schází ..... Podle mne si vzali těžké sousto a věděli , že s plytkou FPS by je fandové rychle poslali v prach ..
  • Opravdu mne taky zajímá stav Xcomu od 2K Marin , ..... copak se stalo s původními plány ?
    Žádné sbohem , šáteček a zapomeňte ....
  • Díky bohu nevznáším dotaz na tebe , ale na ty , kdo by měli být v obraze ....
    Opravdu mne zajímá stav Xcomu od 2K Marin , a ten od Firaxis si taky zkusím ...
  • Otázka pro tvůrce. Zajímalo by mne, zda plánují úpravy ovládání (případně pár drobností v rozhraní) po vyjití hry, na základě ohlasů PC scény a případně, jestli všeobecně už nyní počítají s dalším rozvíjením hry a to nemyslím tolik oblíbené DLC za 20 dolarů s oblečkama pro postavičky.

    Pokud už tu tahle otázka padla, tak se omlouvám. Ale je tu už 120 příspěvků a jak tak na to koukám, tak spíš než otázky pro tvůrce, jsou tu výlevy typu "pro mě je tahle ta hra mrtvá", "už to není ono, po...li to" zkrátka samé takové "pozitivní" příspěvky k tématu..... *3*
  • Samozrejme.
  • Dotázek: Kde, popř jak často jde ve hře ukládat pozice (save)?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit