Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uf tak na to nemám nervy, dík za recenzi.
  • Tak ja si taky prisadim.
    Precetl sem si tuhle... hm... recenzi a na jejim zaklade jsem se okamzite rozhodl: JASNA KOUPE! ;o) Co vidim na monitoru ja? Ja vidim stary, "dobry" Rise of The Triad se vsemi puvodnimi klady i zapory v modernim... nebo spis modernejsim enginu. Kdo ceka vic, bude zklaman. Kdo ceka puvodni hratelnost, ten si rozhodne uzije. Zatim jsem narazil na jednu jedinou neprijemnost a tou je, ze jestli vubec probehl nejakej betatest, tak dost mizernej. Patrim k lidem, kteri se vyzivaji v prolejzani kazdyho koutu a hledani "der" na ktere autori jaksi pozapomeli a tady jich je! Na spouste mist se da zaseknout, na spoustu mist kam se dle autoru "neda dostat" se da velice snadno spadnout / skocit a "seknout se" o texturu, nebo nejaky objekt (vetsinou cihla, kamen... rimsa a pod.), ale zatim sem se z kazde takove prekerky dostal jednou, dvama raketama pod nohy ;o) Patch potesi, ale i ted se to da v klidu hrat. Za tri stovky - zduraznuji: pro mne! - jasna koupe. HW naroky v max. nastaveni, jak se jevi memu kompu: 00,0 nic...
    P.S. takovouhle hratelnost (obecne) mit vsecky novy CoD, tak sem rozhodne neskoncil puvodni dvojkou.
    Howgh!
  • pamatuju si to jako by to bylo vcera, kdyz jsem to demo nahral z CD a ucil se koukat mysi. Nicmene na tom demu me tehdy zajala jina vec - ze jsem ve sluchatkach krasne slysel, ze ktere strany terminator jde.. luxusni atmosfera...
  • maros.goc
    "která má svůj smysl, výborný leven design, fungující zbraňový systém (netriviální) od herního negramota - pěst na oko..." ??? ...vsak tento paskvil je na urovni DNF či Aliens Colonial Marines, tak netrepte prosím
  • Proboha, teď jsem si recenzi přečetl znovu, nedalo mi to. Informace o odehraném čase, počtu nábojů, damage a několik dalších je pro autora záplava čísel ? Asi bych se měl poohlédnout po placeném obsahu, protože TOTO je žumpa. Nepřehánějme to, autora těžko můžeme znát, takže prohlášení jako "je to debil" jsou mimo mísu. Ale fakt, že se v recenzi přizná k neorientaci v několika základních veličinách vypovídá, jak je mozek autora schopen orientovat se ve hrách.

    Ne, čas kdy se výlučně objevovaly šipčičky a "press E repeatedly to WIN" jsou pryč. Zaplať pánbůh za to. Ale prosívás, tohle je jako pěst na oko. Číst o hře, která má svůj smysl, výborný leven design, fungující zbraňový systém (netriviální) od herního negramota - pěst na oko...
  • Tolko nezmyslov som uz dlho v recenzii necital. Nielen ze autor hre vytika veci, za ktore su postihovane nove hry (striktne naskriptovane koridory bez moznosti backtrackingu) ale mam pocit, ze on vlastne fps hry ani velmi nehrava, pretoze ak nemaju sipku "sem sa dostan" kazdych 5 metrov, nastupi na scenu frustracia. A take kacirstvo ako zbierat kluce v dnesnej dobre je neslychane.
    Ku grafike sa vyjadrovat ani nejdem, pretoze autori bohuzial nestavili na osvedcenu metodu "dame tam co najviac low poly objektov a potom to zasumime nejakym tym prepalenym hdr aby nebolo vidiet tie otrasne textury a suchy level dizajn".
    K AIcke len tolko, ako by sa vam pozdavalo, keby v Serious Samovi sa pred vami nepriatelia kryli a taktizovali (to by bola zabava, ze?). Kedy uz konecne ludia pochopia, ze AI ma byt nastavena pre ucel hry, nie hra pre AI.
    Jedine co sa da hre vytikat su bugy (aj AAA hry ich maju pozehnane), ale tie maju vsetky hry.
    Co sa tyka ceny, nie je o com (bol by to hriech upiratit za smiesnych 15e (cez greenmangaming za 9e)).

    Fanusikom FPS (nie tych trapnych napodobenim ake tu mame dnes) recenziu citat neodporucam (riziko zvysenia krvneho tlaku). Autorovi odporucam ist hrat CoD alebo x-tu variaciu modern-space-marine shootera. Mam z toho celeho taky pocit, ze stare hry su sice dobre ale v novom svete nemaju co hladat (je ako tvrdit, ze vynikajuce jedlo od babicky je sice vyborne ale dnes tu mame predsta predrazeny McDonald).
  • holec89
    nevim no, ja chapu checkpoint jako ulozeni postupu v levelu, a pokud vypnu hru, tak se mi level neulozi, musim znova
  • Black_Hand
    wolf mel zivoty, kdyz si umrel, sel si od zacatku levelu. zacatek levelu je taky checkpoint.

    hm, ale vypada to, ze si blbe pamatuju, jestli sel ukladat.
  • holec89
    dooma sem hral hlavne na zakladce a pamatuju si, jak sem byl schopnej bloudit v jednom lvl i 2 hodky :) jinak u wolfa sem si checkpointu nevsiml, savoval sem si to sam...
  • Black_Hand
    mysli, a ja ho chapu. jenze checkpointy byly opravdu driv. viz skakacky, ruzny arkady, wolfenstein 3d atd. a ano, zrovna nedavno jsem hral dooma 1 kazdy level byl skvela jednohubka, takze se nemuselo ani loadovat.
  • No tak jasně, dávají mu přece najevo, že by podle nich měl být chytřejší :D
  • holec89
    asi mysli klasicej save/load v menu po stisknuti esc...a ze by doom(ovky) mely levely do 10 minut ?
  • To je typický dnešný trend: pokiaľ ťa hra nevedie za ručičku: tu sa môžeš schovať, tento vypinač stlač, ale žiada od človeka aby okrem neustále ho stláčania myši a bežania dopredu
    cestou vysvietenou ako pristávacia dráha na letisku dokonca aj rozmýšľal a nedajbože dokonca aj rozmýšľal , tak je to už neúcta k hráčovi.
  • Black_Hand
    a) checkpointy nejsou nova idiocie, ve hrach byly odjakziva a naopak quick save/load prisly pozdeji b) tak hrozny to neni, protoze doomovky byly typicky levely do 10ti minut a adrenalinove rychly, takze iterovat pokusy nebyl takovy problem.

    jinak mas pravdu. quick save/load by tam mohl byt, i kdyz bych ho ja sam ve hre tohoto typu neuvyuzil.
  • tak ted koncentruj své myšlenky, zhodnot informaci, kteoru jsi nám chtěl předat a jednou větou ji ze sebe dostal tak, abys udržel alespon podmět a přísudek
  • firebug
    No jasně, že skoro každá hra má něco svého. Jde tady spíš o ten pokřivený a černobílý pohled na vývoj herního průmyslu.
    Hodně lidí tvrdí, že dnes výchází FPS jedna jako druhá a uznávám, že moderní militární střílečky jsou na první pohled zaměnitelné, ALE zapomíná se na hry jako Timeshift, Singularity, Bioshock, CoJ Gunslinger, Borderlands, Far Cry, Crysis a určitě mnoho dalších věcí, které se vám nemusí líbit, ale určitě nejsou zaměnitelné a pokud ano, tak jenom do té míry, jako je zaměnitelný Tekwar, Witchaven a Powerslave...
  • prudislav
    nevim no já hrál novýho rott zatim jenom asi 3 mise na hard a žádný bloudění ani frustraci jsem neměl(zas tak těžký to neni ty klíče najít , když člověk neni mimoň) - spíš pocit úspěchu z každýho nalezenýho secretu či klíče a radost že je konečně další hra po dlouhý době která hráče nevodí za ručičku tunelem. Jen je v současný chvíli naprd optimalizace na CPU - takže čekám než ji opraví jak slíbili.
    BTW: prosím rozvést tu neúctu k hráči
  • Už asi chápu, kde je problém. Tvůrci tam naroubovali checkpointovací systém! Na starý design nové idiocie se neroubují, jinak z toho vznikne katastrofa... (Původní hra byla těžká, ale vybalancovaná save-systémem)
  • Především, není dokončená ta původní série... (No Mercy)
  • Uprimne me nova verze ROFT nezajima, podobne jako ta puvodni, zacetl jsem se jen kratce, ale popis bugu me trochu zhrozil - imho to nebude o nedostatku awesomeness, ale hlavne o premire neucty k hraci (:
    A pokud si vybavuju, tak puvodni wolf ani rotf takovejch potizi moc nemely. Navic mely svy enginy, ne licencovanej jeden z tech lepsich...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit