-
..a ty ho zas chytáš naprosto nepodstatně za slovíčka ;)
-
Velmi dufam ze dalsia firma , ktoru bude pan hlavny dizajner obdivovat nebude BioWare a ich uzasny posun od geniality k ... Filmovosti a Dragon Age 2...
-
Assassins Creed byl naportován dobře. Splinter Cell nevím jestli je konzolový původně, ale zaomněl jsi třeba Hitmana. Všechny mají zjedndoušené ovládání (více skripový pohyb, automatizovaný), ale jsou kvaltní. Ano.
Nicméně všechno je to trochu jiný šálek a v podstatě jsou to hry, kde pobíháš v 3rd person a automatickými chvaty kosíš soupeře. Nenapadá mne však komplexní RPG. Fable je sice rpg, ale ...asi tak, jak bych nechtěl, aby bylo rpg Skyrim apod. -
není moc proč. InXile (Fargo, Tim Cain) vydávají Hunted a Obsidiani (prakticky zbytek BI) předvedli s New Vegas, že kvalitní RPG není ztrátová záležitost.
-
Ja s tim problem nemel, asi jsi lama, hrej lehci hry pro casualy.
-
*deleted*
-
Az mi ukapla slza. Po Black Isle se mi strasne stejska.
-
ať čtu jak čtu, tak jde stále o změnu presentace dat, ne o změnu dat jako takových. šmarjá, lidi, čtěte pořádně
-
ano, lžou, bohužel ke škodě nového API
-
Modů znám dost, ale tenhle mi unikl. Spíš mě nenapadl ani hledat, prostě jsem to bral jako smutnej fakt. Díky za tip *4*
-
na to existoval mod. myslim ze jestli vydaj tools pro modare tak neni problem aby vznik takovej mod i do skyrimu.
-
Chabá to záplata...
-
Nuž nezbývá než čekat. Slibují upgrade lukostřelby, jak to dopadne se dozvíme až po 11.11.11.
-
prečtu recenzi, reakce hracu a jestli to bude blbost tak to klidne nekoupim. Od rpg-čka vyžaduji jistou hloubku.
-
To zas netvrdím, Oblivion je fajn hra. Ale je na něm vidět opravdu "výsostná přístupnost" a právě se bojím, aby to nezazdili. Jinak s tím lukem jsem to napoprvý dělal naprosto stejně. Přikrčit, načnout a pak mlátit po hlavě. Jenže pak jsem se kolem levelu 20 stal prakticky bůh a přestávalo mě to bavit. Na podruhý, co jsem zkoušel jinou postavu, jsem objevil nastavení obtížnosti. Jakejkoliv posun z prostředka (obtížnost se určuje posuvníkem), třeba ke 3/4, těžce opancířuje všechny protivníky. Taková jedna rána z luku, a i když s trojnásobním zraněním ze zákrytu, je prakticky zanedbatelná. Pak se mi ani nevyplatilo tahat extra váhu a všechno kouza (hlavně vyvolávání) a meč. To už je ale zase nevyvážená obtížnost. Prostě bych ocenil, kdyby projednou ty šípy trochu svištěly. Hned by se staly luky použitelnější *3*
-
tohle info jsem vědět nechtěl... *9* *9*
-
Samozrejme musej tvurci znat miru. A takovejch je podle me porad dost...
-
K lukům - nějaké problémy v Morrowindu jsem nezaznamenal. Ale já je používám jenom abych načal enemýky na dálku a když ho nesejmu než ke mě doběhne, tak ho vezmu mečem po kedlubně a má po žížalkách. V Oblivionu luky vůbec nepoužívám, takže k tomu se nemůžu vyjádřit.
Ztráta možnosti hledání zapadlých lokací podle indicií z rozhovorů a knih mi taky krapet vadí, ale ne nějak radikálně.
Navigační šipku z Oblivionu obcházím tím, že mám neustále jako aktivní zapnutý quest vedoucí k portálu do Shivering Isles.
I když se TES od Morrowindu v některých ohledech zjednodušila či zpřístupnila širšímu publiku, pořád to jsou IMHO jedinečné RPG s velkou svobodou jednání. -
No jo, je to tak evidentní a logický. Tak teď se jen tak začít skutečně chovat. Poselství budoucím generacím, jen nebyla po ruce mozaika ani tužka ;)
Btw. jen pár příspěvků pod námi gg nadává na současnou situaci (upřímně se mu nedivím), takže moje "lidi" jeho nevyjímá *2* -
no zase wow je svým způsobem sandbox (v rámci možností), což voní víc než skripty. ale souhlas, wow prošlo stejnou mainstream "evolucí" :(