Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super rozhovor a predevsim vize cely hry (scifi element, byt jen natuklej na me pusobi jako naprosto zasadni a rozhodne si umim predstavit, ze je to element, kterej da tyhle hre dusi). Uprimne si myslim, ze tenhle projekt neklapne, protoze penize. Ale zpusob jakym Martin Mastny premejsli me vazne bavi. Jen me tak napadlo, ze by bylo docela uzasny, kdyby se tenhle clovek dostal treba do tymu Dana Vavry — vzhledem k jejich zkusenostem by se docela jiste daly podobne ambiciozni napady zpracovat technicky a technologicky lip a idealne i se zajimavejsim platebnim modelem.

    PS – Pavel se podle me mohl ptat a smerovat ten rozhovor jeste daleko zajimavym smerem. To by se ale musel vyhnout vsem tradicnim a banalnim mmo otazkam, ktery k takhle zajimavy hre pusobi docela nepatricne a mel jsem dojem, ze Martinuv myslenkovej vlak obcas Pavlovi decentne ujizdel... Ale za vyber hosta urcite dobra prace :)
  • jak by rekl polacek, games neni pro raj pro idioty *6*
  • :) první dotaz: původem z Jižní Moravy, pracovně Praha + celá ČR a fyzicky poslední roky útěk na klidné maloměsto(spíše venkov) cca 60km od Olomouce;)

    druhý dotaz: no podobným spekulacím se +- bránit nebude, ale nejsem si jist zdali by se na tom dalo vydělat - nákupem pozemku a následným převodem na jiné hráče (to by se muselo jednat o hodně zajímavý pozemek aby to někdo takto kupoval)...
  • takze rikas, ze bych u tebe mohl potom zacit investovat a skoupit vsechny pozemky? Jestli hra bude uspesna, mohl bych vydelat ne? :)
  • odkud jses nekde pobliz olomouce ze jo?
  • Uz me delsi dobu velice stve tento prehravac videii chci zeslabit video a zvuk se vypne a slider nejde posunout nahoru a to je pokazdy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Děkuji moc za podporu. Srovnání s Kingdom Come: Deliverance bych se raději vyhnul. Jsou to přeci jen dva velmi odlišné projekty jak koncepčně, tak hlavně i profesionalitou vývoje a zkušenostmi. Ale rozhodně to potěšilo.

    Vydání projektů ve finálním stavu se určitě nesetká ve stejnou dobu (NI bude později).

    Ještě jednou děkuji.
    --------------------------------------
    Celkově bych i rád dodatečně poděkoval všem zde na games.cz, jak redakci tak i zde diskutujícím - jakákoliv komunikace a věcné připomínky jsou hnacím motorem.
  • Chim
    Toho bych se moc nebál. Nevím jaký je odhadovaný termín dokončení, ale tohle na mě zatím působí jako hodně dobrý rozpracovaný koncept s termínem možného ostrého provozu ve vzdálené budoucnosti. KC:D je přeci jen už dneska v mnoha směrech trochu jinde.
  • Mart9
    Celý žánr MMORPG jde celou svou existenci naprosto mimo mě, ale tohle je hra, která mě fakt zajímá a dovedu si představit, že bych si i ten pozemek za rozumnou cenu koupil. Jen doufám, že se její vydání nebude krýt s vydáním Kingdom Come, to by byla škoda pro oba české skvosty.

    Jo a moc se mi líbí, jak tady v diskusi autor komunikuje, to se jen tak nevidí. Za to rozhodně palec nahoru a přeju, ať je hra úspěšná.
  • No toto bude trošku na jiné úrovní než Rust.
    Problém je, že survival prvky budou vždy podobné - hodně záleží na tom jak je autoři zapracují.
    A dle toho pak lze soudit porovnavat.
    Rust je hra na par dni a pak nejde nic delat - tady citim ze toho bude o dost vice.
  • Som sam co mu to pripomina Rust?
  • :) Ve své podstatě ano.
  • DeDy
    Takže nebude problém se kdykoli připojit a hrát si svoji postavu na místě, které mám vyhrazené (chatrč) a může se zde prohnat armáda 200 hráčů, útočící na nedalekou osadu? *3*
  • Klasická realm fronta..
  • Tak nejspíš půjde o to, že to v dnešní době moc nejde kvůli vlastnictví, birokracii atd. Nikdo ti nedovolí jen tak běhat po lese kilovat prasata, kácet stromy a bez povolení (lesů, stavebního úřadu, energetiky, vody, obce atd.) si budovat osadu *1* a taky v případě že to musíš dělat reálně to už nění tak zábavné jako v teple u PC *3* . Například já bych vlastnoručně udělanou kamenou sekyrkou kácel 1 strom asi celej den takže za jak dlouho bych asi tak postavil jeden srub?
  • Díky - je to tak chce to vydržet a věřit.
    Ad server - rozhovor je točen před měsícem a od té doby se několik věcí změnilo. Takže 1001 nebo 1101 už není problém - a pokud by byl, tak na to existuje také řešení, které zde ale logicky nebudu rozvádět;)
  • DeDy
    Věřím svému šestému smyslu. Vždy byl správný ve volbě hry, kterou podpořit a kterou nechat být. Zde cítím, že tohle dopadne dobře. S Martinem mám mnoho společného. Taky nosím po kapsách sny mládí a nyní se je snažím realizovat. Člověk prostě musí vydržet a věřit tomu co dělá.
    Martine, jen mi není jasná jedna věc. Říkáš, že server utáhne 1000 lidí. Jak chceš docílit, že se připojí i ten 1001 nebo dokonce 1101 hráč, který má na serveru vytvořenou postavu? Já pro sebe řešení mám, ale to je trochu jiné MMO.
  • Tomu, že někdo bude první a roznese informace po internetu se zabránit nedá.
    Proč by to ale měl dělat i někdo jiný, když ví co ho na konci čeká? Jelikož během cesty po lore bude hráč odměňován unikátními "odměnami" (nemohu to napsat doslova, proto ty odměny).
    A tím, že dorazí hráč jakoby na "konec", vše teprve začne.
    Ale vše nebude tak jednoduché a jednoznačné - to že se někdo dostane na pomyslný konec úseku neznamená že je na konci a že má "odměnu" jistou.
    Toto bych ale raději nerozváděl více;)
  • Gordar
    Mně zaujala ta myšlenka s tím příběhem, že hráč bude postupně objevovat proč tam je a co tam dělá a bude ho to motivovat. Ale logicky, jakmile první hráč to příběhové pozadí odhalí, automaticky se to roznese a budou ho znát všichni. Zajímalo by mně jak máte tohle řešené.
  • Pro lepší pochopení to bylo v rozhovoru definováno jako aukce (ale aukce to 100% nebude).
    Přehled o questech bude ale muset být dostupný kdekoliv - jejich plnění už ale bude vyžadovat dojít (či zajistit transport (dle typu questu) ) na místo splnění/doručení.
    Zadání pouze u domu zadavatele by mohlo způsobit (že nikdo o quest ani nezavadí - a pokud by se jednalo o quest vyloženě pro farmáře (který nevytáhne paty ze svého pozemku), tak tento quest nikdo kompetentní nebude moci plnit.
    Inflace zboží - každá věc má svoji kvalitu (tj. není kůže jako kůže). Logicky méně kvalitní suroviny budou méně žádané a za menší cenu (časem i neprodejné). Čím bude ale daný produkt kvalitnější (což bude vyžadovat velké úsilí ze strany hráče (autora produktu), tím poroste i jeho cena a unikátnost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit