Přejít na výpis diskuzí

Testujeme Oculus Rift: horské dráhy

25.1.2014 16:33
Pavel Dobrovský 66 příspěvků

Nedávno jsme si obecněji povídali o Oculus Rift a podívali se na první druh her – na takzvané zážitkové kusy, při jejichž „hraní“ neděláte nic, jen se rozhlížíte po scenérii. Dnes se ve videu vrhneme na něco podobného, jen mírně akčnějšího.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celkom by som na tom vyskusal nejake milkdrop vizualizacie do winampu, keby to malo podporu :)
  • Co to je za hnusnou grafiku? To stahly horskou drahu z toho 3D automatu co pred 20lety jezdil po poutich? *8*
  • jak japonci a jejich hysterický řvání s prvníma 3D brejlema :-D to vážně ( vy, co jste to zkusili ) máte takovej problém rozlišit realitu od virtuálního vjemu? nevím, na hlavě jsem to neměl....ale když člověk vidí to video, tak ho napadne myšlenka o duševním zdraví jedince, popřípadě "hele tady to máš a až to budeš mít na hlavě, zkus to trochu procítit, hlavně né kamenej výraz, to nechceme! " těžko soudit, když jsem to nezkusil, ale měl jsem na hlavě podobnou serepetičku pár let zpět - výrobek cca 10 let starej, jen mě z toho bolela hlava, ale že bych si připadal ve virtuální realitě? fakt ne :-D a tady se maximálně zvedla úroveň vykresleného obrazu - to ale přece pořád není důvod, aby jste vřískali jak opice a psali něco o tom, že se pokadíte :) někomu možná stačí k vřískání i tohle - což chápu. Každej jsme nějakej
    • To je tak, kdyz nekdo piste o necem, o cem vi kulovy. Ja to na hlave nosim, a rikam, ze to neni o grafice a rozliseni ale o pocitu by tam, coz bryle stare 10 let jednoduse nabidnout nemohou. OR je budoucnost a gamechanger, o tom uz neni pochyb. Navic Crystal Cove, (dalsi verze OR) ma vyssi rozliseni, mensi Mblur a pozicni tracker, a to uz je zase uplne o necem jinem.
    • Jack1947
      Snad poblije ne ? Pokadi to jsem si nevsiml.
  • Zdravím, tento výrobek má v sobě zabudovaný i Track-ir nebo jen zobrazuje obraz?
    • Ghost47
      Tahle první verze AFAIK snímá jen otáčení hlavy, letošní prototyp už umí snímat všech 6 os.
  • Pavle, až někdo udělá simulaci akrobatického létání, tak doufám, že to vyzkoušíš a natočíš video. *15*
    • Hra WarThunder již má podporu OculusRift *3* a to je lepší než akrobatické létání nemýlím se?? *4*
  • v heroes 6 to musi byt pecka!
  • Touha riftovat oběd do kýble bude spíš způsobená prostě tím, že jakkoli je OR pecka a moc rád bych si ho pořídil, tak dokud nebude vyřešenej problém odlišnýho vjemu zrakovýho centra v mozku a vestibuláru ve středním uchu, kterej nám řiká "teď jdeš, teď jsi hlavou vzhůru, teď ležíš", tak nám blbě bude vždycky.

    Výhodu budou mít nějaký vymaštěný prochlastaný a profetovaný jedinci, kterejm už ten mozek nemusí fungovat jak by měl a tak je tohle třeba nebude trápit.

    Čili do budoucna ke každýmu balíčku s OR i paletu nějakýho dobrýho pití a poukázky k lokálnímu dealerovi ;)
  • V leteckém simulátoru to msí být mazec. Arma v tomhle podání *2*
  • To zase budou v USA zaloby, az nejakej tezkotonazni gamer vyreze McDonalda, zapije to big kolou a pak se mu s Oculusem na hlave sekne pumpa nebo ho klepne pepka. Pravnici uz jiste piluji strategie. *2*
  • OR se mi libi, ale mam pocit ze nevolnost se vyresit neda. Proste na to bud clovek ma zaludek nebo ne a bude se mu delat blbe stejne jako realne napr na ony horsky draze.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit