Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tankování benzínu by bylo fajn.Vzpomíná si jak jsem jel v mafii do jedné čtvrti,kde byl strašně velký kopec.Vedla tam taková klikatá silnice.Mnoho auto to vyjíždělo tak,že to do toho kopce jelo snad 20 a do zatáčky na kopci 10.Právě jedu a najedou ten kec."Kurva došla mi šťáva" Tak nějak to řekl.Tak jsem vystoupil a že si ukradnu auto nějak to dojedu .No jo,ale to by to nesměl byt ten hovadskej kopec a strarý krámy jako auta.Tam jsem ukradl šmejd co jel okolo a ten se do toho kopce nemohl zase rozjet :D.To bylo tak zoufalý,že to začalo i skoro couvat.Tak jsem to musel dojít pěšky.Bylo na to ho*no ale byla to sranda.
    • Mechwarrior_bw
      práve takéto detaily robia z hier niečo viac, keď sa udeje niečo mimo očakávania hráča alebo plánov autorov. Takto sa jednoducho poznajú výnimočné hry...
      • Přesně tak.Hráč si takové okamžiky pamatuje mnohem déle a kolikrát je sranda na ně vzpomínat.Když jsem hrál GTA I tak tam jsem zkoušel různé vyložené hovadiny a čekal co se stane.Tenkrát to byla vážně sranda.Hovadiny které vznikaly byli na tu dobu nevídané.Jo to byli časy.Dnes je časté,že má hráč pevně danou linku a běda jestli je odkloní...

        Tak mne napadá čim to bylo,že jsem se tenkrát nenasral a nesmazal to?Jak je tak hojně diskutováno.Často čtu jak se firmy bojí dát tam nějaké možnosti nebo prvky které by způsoby hráči "nečekané" situace.Možná to je přirozená lidská zvídavost a radost z překvapení.Když jsem hrál Ultimu Online na Dark Paradise tak jsem jsem se učil pouze smrtí :).Šetřil jsem 10k na Verite šel do Maze na draka ten flusnul měl jsem jen trenky.No věděl jsem,že samotné brnění nestačí.Pak ty časy kdy jsem neměl nic jen poslední krumpáč a doufal,že něco nakopu.Ideálně červa :d.No a pak zase časy,kdy jsem měl dostatek peněz,koní,lam a partu kámošů z guildy a mohl jsem si dovolit věci na okrasu jako třeba různě zbarvená zvířata a brnění co již nešly vyrobit.No to bych neměl kdybych se na to vykašlal.Kámoše bych nepoznal kdybych se na to také vykašlal.Hlavně bych se pak nesmál lidem co v nějakém MMORPG nadávají tak,že vymyslí nové slovo pokaždé když ztratí nějaký předmět který lze celkem snadno sehnat.Jo je Ultima nevyškolila :)A tedy ocelové nervi také nezískali.
        -Tak mne napadá jestli bude zase Dan Vávra v podcastu tak by mohl objasnit kdo vymyslel ten kopec v kombinaci se starýma autama :)
    • Phillios191
      jasně vím co myslíš, čtvrt kde byla mise jak máš vyloupit ten trezor se Salvatorem :)
      to byla skutecne velmi namahava zatacka, vubec by mi nedelalo problem mit v GTA povinny prvek tankovani, kazdej realnej prvek hru zlepsuje v kazdem pripade :)
  • Generalmagor
    Jochocho, tak pokud' to bude alespon' tak z 80% pravda, tak to bude luxusní. *5*
  • GTA série je špička, ale pokud sprominutím zkur*ví PC verzi jako u IV. tak ať ji radši ani nedělají
    • co na tom bylo "zkurvenýho?" optimalizace? ale jdi, i v dnešní době má málokterá hra lepší komplexní nasvícení, fyziku atd.. Viz možnosti modování.
      • ziadny antialiasing. 7 opravnych patchov, zufaly performance v case vydania ... to neni moc dobra vizitka. ten port bol veru dost skurv€ny , a za komplexne nasvietenia, nove vymozenosti grafickych modov atd treba dat kredit moderom
      • tak mi vysvetly proc podle hw naroku to melo nekomu jit na plny pozadavky a pritom se mu to na nejvysi sekalo amusel si to uplne cely prekopat az na medium
        • Ano AA byla škoda, ale i takové Crysis si člověk musel chvilku poupravovat než docílíl toho, čeho chtěl. Holt komplexnost bere svojí daň. Na druhou stranu, i přes tyto neduhy jsem sakra rád, že to na PC vyšlo.
        • a je mi uplne jedno jaky tam bylo nasviceni kdyz ani blbi AA tam nebylo
  • hlavní postava afro-američan?? néééééé.. já chci zpátky sympatickou postavu aláá Tommy Vercetti z Vice City..
    • Sympatická postava Vercetty ? to bych hrál radši za Lanceho než za toho namachrovaného m*d*ka
    • na Carla Johnsona taky každý prskal a nakonec to nebylo zlé a celkem se mi to tam hodí i víc do toho Los Santos, já mám s tim městem prostě spojenou černošskou komunitu už od San Andreas.. ale s Tommym Varcettim musim souhlasit, to je hned vedle Nika moje nejoblibenější postava z GTA
    • A černoch nemůže být sympatický?
      • Mechwarrior_bw
        môže ... teda ak to nie je nejaký ghetto gangsta rappa :)
        • Moje rec!
      • nic takovýho jsem neřekl.. jen, že mě postava z Vice City přišla daleko sympatičtější než jak ze San Andreas tak ale i z IV.. a navíc, mohlo by se to aspoň střídat.. bílej, černej, rus (nebo cokoli jinýho) a zase dokola..
        • Rus je ale taky bílej ;)
          • mozna rus z evropy. kus dal na vychod uz je klidne zlutej...
  • Jupi zadny nudny schuzky a rande s prateli!
    • Nahodou, kdyz jsi mel s nima dobry vztah, tak jsi od nich dostal dobre bonusy, hlavne Jacob a Roman
      • Tak toto ještě jo, ale ty vztahy s přítelkyněmi byly vcelku nudný :P. Nevím, ale já si chci rozhodně užít pořádnou zábavu tak, jak se na pořádné GTA sluší a patří, ne ztrácet čas se slečnou, která mě nakonec akorát tak pozve na kafe, když ji vezmu na dobré místo ;). To je prostě nuda. Já si chci užívat pořádnou akci :D. Na nové GTA se těším úplně nejvíc mrtě :P.
        • S pritelkynemi se da uzit taky spousta zabavy. Vem je na motorku a delej s nima jackass
  • Jestli tam bude alespoň polovina jmenovaných věcí, tak si myslim, že ta hra bude mít šance na tříciferné číslo v hodnocení recenzentů.

    Tohle bude zaručeně pařba desetiletí.

    Čím víc informací o tom vím, tím víc mě se*e, že to vyjde bůh ví kdy :D
  • Pro mě byl rozhodně nejlepší díl série GTA SA.. Byl rozsáhlý, obsahoval mnoho aspketů měst a podobně, byl revoluční v mnoha věcech (i když většina jen prkotiny co potěší)... No prostě byl totálně vymazlenej... Hrozně dlouhej a spousta zábavy... Je to jedinej díl ke kterému sem se dokázal pořád dokola vracet... Měl dokonalou atmosféru a příběh mě opravdu pohltil.... Doufám že se GTA V vyšvihne a bude tak dobré a přínosné jako tehdy bylo GTA SA... Které je i obecně považováno za jeden z nejlepších dílů série (ne li nejlepší)....
    • SA mělo moc věcí a ještě více chyb. Příběh byl spíše pro děti. Absence checkpointů pro blbce, protože kdo jinej by kvůli malé chybě při misi jel zase znovu přes celé město pro ni? AI řidičů příšerná, takže kolize na dálnici s následnou smrtí nic neobvyklého. Ta hra byla výborná v rozlehlosti, ale jinak to žádný zázrak nebyl.
      • Příběh nebyl pro děti.. To by PEGI asi neschválila... GTA nikdy nedělalo seriózní příběh.. Samozřejmě že i v GTA SA bylo mnoho aspektů, které byli trapné nebo něco... Ale celkově mě ten příběh prostě posouval tak že mě zajímalo co bude dál... A hrozně mě bavilo třeba obsazovat území a tak si podmanit celé město nebo skupovat různé výdělečné nemovitosti... Líbilo se mi jak to pak vlastně rozjel ve velkém... Bavilo mě krást auta pro svuj vlastní salón a tak... Jako ten aspoekt toho že nejste jen něčí poslíček ale rozjíždíte business ve velkém bylo perfektní... Já mam rád hry kde se můžu vypracovat na velkého bosse... Mimo to třeba mě uplně uchvátily noční vloupačky a podobné věci... A ta rozsáhlost o tom ani neni třeba mluvit.. Fakt sem si užíval když sem projížděl krajinou a poslouchal country.. :) ty kolize byli hrozný ale zvykl sem si.. a ty checkpointy sem si ani nevšiml.. mě to nějak nepřišlo divné.. já sem s těma misema neměl problem... takže možná spíš ty checkpointy jsou berlička pro blbce než jejich absence (to mi přijde logičtější tvrzení)
        • Paulcz
          IV si na serioznější příběh hraje, ale jen do doby než se nad tím člověk zamyslí :) Je holt těžký vymyslet něco rozumného, když hráč ovládá masového vraha (tady pak padá otázka morálky - cestou zabije stovky nepřátel a pak mu postavy domlouvaj, že když zabije osobu XY tak bude pak zlej.. ehm :)) a který je ještě k tomu silnější než všechny příběhové postavy dohromady. Mise zadávají alkoholici, psychouši a jiný trosky naproti tomu je k nim hlavní postava 100% loajální.. Proč ?! :)
          • RakeW
            Souhlas, tohle je problém třeba i u Red Dead Redemption, nebo u Mafie (dvojka obzvlášť), holt je to jenom hra, no...
        • To jsou zrovna kvality té hry. Jenže plno věcí z toho mělo i VC a celkově to dávalo větší smysl. Checkpointy jsou v té hře dost potřeba a jen blbec se toho nevšimne, protože prostě pořád hraje a je mu jedno, že něco dělá popáté.
          • V zadne gta hre nebyly chechpointy a ani mi tam nechybi. V gta 1 a 2 jsi mel dokonce omezeny pocet zivotu. Pokud nechces dohrat gta kvuly gameplay, ale kvuly pribehu nebo jen proste dojet misi, tak tu mas tuny cheatu a dokonce trailery ke stazeni...
          • možná to bude tim že to udělá na poprvé nebo nebo na podruhé.. Ježiš co je to za argument... To je jako říct... Jen blbec nepotřebuje pomoct... Přitom všude bylo dost safehousů takže mě to uplně stačilo a nemusel sem opakovat mise 5x... Většinou jen 1x nebo 2x a když bych něco dělal víckrát tak si nepamatuji že bych se u toho vstekal víc než u jakékoliv jiné hry... Plno věcí VC nemělo... VC mělo hlavně to skupování těch podniků a podobně... Ale nepamatuju se že by VC mělo tolik vychytávek jako SA, bylo tak rozsáhlé a tak propracované.. Samozřejmě s rozsáhlostí SA přicházejí i drobné chyby jako stupidní řidiči ale to proto že ta hra byla tak ohromná a komplexní...
            • AI má s rozlohou společného to že se obojímu musí věnovat určitý čas a energie.. A pokud holt vynaložíte většinu času rozloze a už vám nevyzbyde čas na AI tak se to tak projeví... GTA SA bylo svou rozlohou na svou dobu kolosální... Ta rozloha je tak velká že musela zabrat mnoho času který holt už nevystačil na doladění řidičských vlastností obyvatel GTA SA...
            • Psychotic
              Odkdy má kvalita AI něco společného s rozlehlostí mapy?
      • Typický názor člověka, který v životě nic nevytvořil.
        • -1 nesouhlasím s tím předchozím příspěvkem, ale tvoje reakce má takovou váhu, jako by si napsal třeba "bílá". Prostě to není vůbec nic - žádný argument. Vedle toho tohoto člověka nejspíše vůbec neznáš - co když je to někdo, kdo vybudoval např. firmu, je lékařem nebo postavil dům pro rodinu? Jak si můžeš dovolit psát sem takové věci? Hnus...
        • To je legracni reakce. Jakou to ma souvislost a jak jsi na to prisel? To jako kdybych ja napsal treba "typicky nazor cloveka, ktery nikdy nejedl Bolonske spagety" :)
          • Kritizovat umí každý blbec, a podle mých zkušeností to nejčastěji dělají ti, kteří v životě nic nedokázali.
            • kritika je základem svobodné společnosti...
            • Víš, čéče, asi takhle. Vývojáři ty hry nedělají pro lidi, kteří někdy něco vytvořili, ale pro lidi, co ty hry chtějí hrát. A pokud se dotyčným hra nelíbí, tak jí klidně kritizovat můžou a měli by. Tvůj příspěvek je tím pádem úplně mimo. Amen.
            • Ja znam lidi, co kritizuji a moc toho nedokazali a znam lidi, co kritizuji a dokazali toho hodne. To nemuzes vedet, kdo co dokazal z nic nevypovidajici reakce v diskusi...
        • Malé děcko se ozvalo.
          • Myslíš tím sebe? Celosvětový průměr hodnocení SA z 92 recenzí je 95,03%, ale podle nějakého Nesma to není žádný zázrak. No, asi budeš mít pravdu ty.
            • Díval ses někdy na průměry COD? Přijde ti ta hra tak úžasná? Pravdu samozřejmě mám, ale plno her je přehodnocených. Například to COD nebo i Uncharted.
  • ja vam nevim, to jako prejizdet starenky na prechodech, strilet lidi na ulici sniperkou ze strechy a smazit chudaky sedici v cekarne u doktora plamenometem, pripadne se projizdet kombajnem v nakupnim centru a doslova kosit zakazniky prijde nekomu min hrozne nez zastrelit psa nebo kravu? :D

    jinak si zive vzpominam na carmagedon2 a misi v zoo, tam litalo snad vsecko od koni az po slony a PETA se z toho taky nepodelala :))
    • No jo. Ale v tehdejších dobách nebyly hry ještě takovej bussyness jako dnes. A tak na ratingy docela každej kašlal a mohlo vyjít cokoliv. Dnes se na tom snaží přiživit spousta rádobychytrolínů, kteří mají patent na to, co je pro tebe dobrý. A pak to odnášejí všichni. Žijeme v absurdním světě. Povraždit polovinu města můžeš. Ale bradavku ve stripklubu musí vycenzurovat aby to diváka nepoškodilo.
      • to mas pravdu, vzpominam si jaky rozruch byl v SA kvuli te odemcene sexualni minihre, fakt ze se muzete v noci vloupavat v masce Jasona lidem do baraku a sekat je tam macetou nikomu nevadil.. zijeme v divne dobe :)
    • Hlavně je snad půjde zapalovat plamenometem. Třeba vtrhnout někam do útulku...
      • ve stylu vtipu "co dela medvidek koala kdyz hori les" :D
        • hoří taky :D
  • AkA_AnarKy
    Tak každý GTA je oproti předchůdci inovativní a asi i o neco lepší tak snad to dopadne i v tomhle případě.
  • jen doufam ze uz bude lepsi optimalizace na PC nez GTA 4

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit