Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pan vavra a jeho tím nastavují zrcadlo ostatním hernim společnostem, ktere nad svymi hrami vubec nepremyšlejí. ačkoliv je vavruv pristup možna až priliš puntičkarsky, dnešní stav ignorantskeho vyvoje her, si takovouhle postavu jako je dan primo vyžadal (aby se ukazalo že to jde i jinak)
    • Ostatní společnosti dělají vývoj za svoje peníze a musí si na sebe vydělat.
    • p.s.
      myslím že ten system je jak delanej pro multiplayer
      • Jup, udelat jednu mapu "turnaj" a zebricky podle ELO.
        Prodali by toho za vic jak komplet Kingdomu.
        • wenceslaus
          MP arena se pořád zvažuje... určitě ale ne pro 1. akt.
  • fallanga
    Vy hateři tady, trošičku přemýšlejte. V tom studiu nepracují jenom 4 lidi. To, že pořád dokola ukazují souboje, neznamená, že nepracují na zbytku obsahu.
    • Vidim tu hatovat jen dva slovaky a par trollich mladat, to skoro ani nestoji za rec. Jsou u vsech clanku o KC, zrejme jim nekdo dava bonbony za dementni prispevky.
      • Bombony Kde su ty moje bombony ja chci Plat.
  • Keyz
    Tohle prostě vždy potěší....

    Vidět borce, kteří něco dělají pořádně. Myslí u toho a řeší jak to bylo a jak to udělat do hry...Řada firem by se na to vykašlal ale borci ne. Plus jako prase. Prostě není stejné mít firmu, co na to kašle a někoho kdo to dělá pořádně. I když ta první prodá více. Kvalita je kvalita a ta se má sakra vychválit.

    Boj v Alfě mě přišel super. Jakmile jsem to pochopil a sledoval pozice zbraní, tak to šlo hrát skvěle a bylo to HC. Ale pořád to byla alfa a FPS byly zcela na dolní hranici....
    • Pres tri roky vyvoje na tom videt neni ;) Poradne to dela ten, kdo ti tam narve nejvic funkcniho a zabavnyho obsahu a jeste to stihne vyladit. Ne ten, kterej musi mit napr. vnitrni rohy baraku presne navazany (jak se kasali na zacatku) na ukor prave toho ostatniho obsahu.
      • jakubc
        A pak se stane, že někdo jako ty omylem oblíkne kvádro a dostane práci jako manažer nějakého vydavatele, který o hrách rozhoduje, a herní průmysl jde do háje...
        • Njn. Herni prumysl jde do haje, mladi jsou cim dal horsi, celej svet se prestava tocit... *1* Premyslim, proc dnesni generace premysli jak lide duchodoveho veku *1*
  • Prý nudný combat *8* Konečně něco co není jen o klikání myší a stejně si tady budou tupci stěžovat. Jestli někomu přijde kombat nudný tak to jste zralí akorát tak na hrajeme s alim a partou dementních jutuberů.
  • deathfish
    Říkají, že mají 2000 animací a to jen pro jednu zbraň. To je sakra dost. Animaci bych si představil třeba švih mečem. Ale tolik krytů, úderů, protiútoků a ruzných bloků se mi neche věřit, že by tam měli.

    Co všechno se ještě do takových animací počítá?
    • Hodne veci se normalne zvlada zapomoci blendovani fyzikalnich animaci, normalnich animaci a ruzneho nastaveni skeletonu. Kdyz to neznas, narves tam vse co muzes a vyjde ti ohromujici cislo.
    • Ristoro
      Já bych řekl, že ta čísla vývojáři docela střílí, nebo se to počítá úplně jinak, než si většina lidí myslí (sám nevím jak se to bere), přeci jen to zní lépe když napíšeš 2000 místo 200 :).
    • Keyz
      Já jsem to pochopil tak, že když nějak sekneš tak podle fyziky to nějak dopadne a proto asi tolik animací.

      Třeba když ve Skyrimu plácnu panáka s helmou po hlavě mečem, tak to je vždy stejné. On udělá animací a meč udělá to samé. Zde to má být zcela jiné a podle fyziky. Prostě ten meč nějak sjede podle toho, jak stojíte, jaký je směr útoku apod. Tedy jeden blbej sek do helmy má teoreticky řadu možností jak dopadnou.

      Tam to možná bude. Ale to se pouze domnívám. Snad to někdo pochopil přesně a napíše to.
  • No o víc jsem se toho dozvěděl o tom, jak se má pan Vávra rád, než o hře samotné...
    • wenceslaus
      Jedna stará kočičí moudrost, která se sem teď moc hezky hodí...
      • nightborne
        Co to meleš, ty vořechu?
      • Tady se spíš hodí kočičí výkřik pro přiskřípnutí genitálií.
        • Džaskviskí?
          • Prý to platí i ve Scrabble *1*
  • doufam ze tech souboju nebude hodne, nerad byl pul odpoledne prosekaval skrz hromady mrtvol, ale par souboju v poradny hloubce by neuskodilo, poradnej hardcore fight kde se chyba tresta smrti, to je ta spravna obtiznost
  • Skoda ze mi to porad bezi nejakejch 20 FPS :(
    • To je skoro u každé alfy. Buď v klidu
      • neni,no...
    • jindra.veliky
      tak to nejsi pravej pc master race, kdyz ti to nefacha v 4k na 60 FPS *7*
    • nightborne
      To je holt alfa, buď v klidu, mně to na gtx980Ti nejde přes 45, což není žádná sláva... bude líp =). Snad.
      • Ja at udelam cokoliv tak je to pomaly :( Souboje jsou s 20ti FPS dost spatne hratelny.
  • Radkaa
    Zajímavé...
  • Nektery ty utoky jsou nadherny, kam se na to hrabe tancovani se svetelnym mecem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit