Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tassadar's sacrifice - StarCraft1

  • Soma

  • Derp_1337

    Nepamatuji si svůj první gameplay, ale na druhý gameplay jsem vůbec neměl problémy se společníky a získat dostatečně velký influence.

    Stačilo se zamyslet nad tím, co každou postavu zajímalo a pak vybrat z možností odpovědí nejvíce se hodící. Třeba Kreia tě chtěla naučit tomu, aby jsi byl "vypočítavý" a nevolil jenom extrémy typu dobro a zlo. A když se naskytla příležitost, tak ji ukázat, jak moc talentovaný jsi.


    Ale to načítání Save pozicí před konverzací s parťáky byla úplně běžná věc. KOTOR 1&2 měla ohromně velké množství konverzací a člověk se často dozvěděl velmi zajímavé informace, když v konverzaci zvolil jiné možnosti.

  • Derp_1337

    Omnis Lacrima je epický soundtrack. Přidal jsem si ho na mého playlistu s epickými soundtracky 😎


    Teď je to pohromadě s hity od Hans Zimmer, nebo Star Wars Imperial March a další.

  • na KOTOR2 mi vadilo, že občas bylo docela těžké získal influence u společníků, zejména Kreia, ale i Handmaiden byly oříšky. Pak jsem vždycky zkoušel všechny větve dialogů, která z nich dá influence bod u společníka. 

  • Maxianimal

    Nevím, co na tom bylo nelogického. Nehledal bych v tom složitosti :)

  • nightborne

    Taky mě štval. Osobně sem si za kanonickej konec zvolil to "what if" z Ignisova DLCčka. Je mi jedno, že to tak "správně nebylo". Pro mě to tak bylo.

  • A Way Out?! Ten konec byl strašný a nelogický! Do teď nadávám, když si na to vzpomenu...

  • TheGGG

    Přiznám se že si absolutně nepomatuji názvy questů a misí, tak jen tak pár kousků obecně (našlo by se toho mnohem víc):

    Metal gear solid 3: finále a Snake vs The Boss

    Metal gear solid: Peace Walker: boss fight s PW (zvlášť když se to dá dohromady s MGS3, tak to je emoční jízda)

    Mass effect 3 a bro quest s Garrusem na střeše se střelbou na flašky

    Moden warfare 2 mise Loose Ends, tenkrát strašný pocit zrady :D

    Call of duty 1 Stalingrad, úvodní překročení volhy...

    Dragon age origins: bitva o denerim, takto se dělají finální bitvy po té co desítky hodin sestavujete spojeneckou armádu

  • omiklon

    Kdo viděl Kingsglaive, tak musel vědět za koho kope náš malý velký pomocník. Žel bohu, patnáctka je hrozně zmatená a nedopečená hra.

    Při vzpomínání na něj okamžiky z Final Fantasy se mi vybaví třeba Auron z desítky, to byl v rámci žánru špičkový díl ságy!

  • omiklon

    Jo soundtrack je asi to nejlepší na patnáctce, což je trochu smutný.. 😐

  • Derp_1337

    Ohledně vztahů mi to přijde, že KOTOR2 šel ještě o trochu dál než KOTOR. Ačkoliv Bastila je jenom jedna a nepodařilo se ji překonat. Tak Handmaiden (Brianna) byla velmi zajímavá. Za zmínku stála ještě Visas Marr, Atton Rand nebo Kreia.

  • Derp_1337

    Haha, vtipné 😀

  • proto to byl takovej mindfunck, když zemřela, jen jsem na to čuměl s otevřenou hubou a googloval, kde jsem udělal chybu

  • Thanquol

    Death Stranding jsem zapomněl (Y) I ten první quest byl síla. 

  • Thanquol

    Nemůžu si vybrat. Ale když jsem tak četl niže o FF15, tak všechna DLCčka byla fajn. (myslím hlavně texty. prostě fajn anime momenty) Takovej Gladius a závěrečnej souboj s Immortalem jako hlavní Challenge. Pecka (bez toho ten přiběh ani neberu jako celej) 

    Hlavní hra mi zase zanechala v srdci díru, které už se asi nikdy nezbavím a stane se ze mě časem "Hollow". Cítil jsem se jak Saske. Chtěl jsem umřít. (když jsem zrovna nechytal ryby :D ) Jedna rána za ránou, jedno zjištění horší než druhý a dotoho vás furt někdo nutí a poučuje jak bejt Dobrej King.. Genialní rozpolcenost. Opačný pocit, ale taky hodně silný. Asi nejsilnější, co jsem v poslední době ve hře zažil a nedokázal to vstřebat. Znáte ten pocit

    Z Kotora to byl vztah mezi hlavní postavou a Bastilou jako Quest, co mě nejvíc na celé hře bavil. (nehodnotím li to herně, že to byl v podstatě singeplayer Star Wars variace dračáků) 

    Z Mass Effectu bych vypíchl vztahy s postavami a jejich rozhovory, když by se slepily dohromady. Ať už Liara, Miranda, Garrus, nebo Wrex to je jedno. Měly duši

  • Carnage666

    Kasta Metabaronů je boží.

  • Carnage666

    Sekiro, Robeeeeeertoooo!

  • KrPa

    tahle a jeste 3. mise 😉

  • Thanquol

    Pro mě byl FF15 takovej mindf*ck, že to bylo dobry. Úděl hlavní postavy ve mě zanechal hlubokou rýhu. 


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit