Úkoly a mise, které v nás vyvolaly nejsilnější emoce
-
Skvělej článek! Takhle z hlavy mě napadá ještě například scéna ze Spec Ops The Line s bílým fosforem, z toho jsem byl tehdy taky solidně naměkko.
-
-
To byla pecka, souhlasím. Škoda, že ten gameplay byl hrozný, musel jsem se dokopat kvůli tomu příběhu, abych to vůbec dohrál.
-
První věc, co mě napadla. Celá ta hra je ve výsledku mazec, ale ten fosfor...
-
-
Jak už tady někdo napsal, hodně emotivní byl Spec Ops: The Line. Ta celá hra se vás snažila dostat ven z komfortní zóny.
Akurát ta hra není něco, na co by člověk rád vzpomínal. Nejraději na to zapomenout, obzvlášť na scénu s bílým fosfórem...
-
-
Tak mě z komfortní zóny nevyvedla, ale do paměti se mi zaryla hodně. Osobně na mě víc zapůsobili scény třeba když ti DJ pustil do přestřelky Nowhere to run od Martha and the Vandellas, nebo co se s ním stalo když si k němu konečně dorazil, případně jak si běžel zachránit Luga, k civilům jsem si narozdíl od zmíněných postav takový vztah neudělal. Navíc to nebylo první zpracování Hearth of Darkness, nebylo jenom Apocalypse Now, spoustu lidí neví, že v herní scéně to byl před SpecOpsama Farcry 2, protože ho nehráli nebo nedohráli, ale za mě je The Line lepší hra. Obecně mám radši momenty, které vyplynou z emergentního gameplaye. Animačky jsou hezké ale radši mám momenty, které jsem zažil sám, než něco, co viděli všichni hráči, kteří si hraním odemknuly tu samou animaci, tohle nejvíc zažívají hráči MMO her, ale ty nehraju.
-
-
MGSV a mise kde se musíte na Mother Base postarat o svoje vojáky v karanténě...
-
-
Postarat ve smyslu "postarat"? To brzy ceka i prislusniky covidoveho hygstapa u nas na nas :'(
-
-
Last of us 1 zaciatok....
-
1) Celý Mass Effect a jeho zakončení - šel jsem cestou asimilace
2) Witcher 3 baron a pak asi ještě více džin mise, když jsem Yennefer mohl z plna hrdla říct, že k ní po opadnutí kouzla nic necítím.
-
V poslední době mne pobavil mini quest v AC Valhalla jménem Prodigy. Mistni kapele chtěl zamezit bishop, aby mu hráli před kostelem. Ukolem bylo pomoct kapele a "přemluvit" bishopa aby je nechal hrát. Za hlasitého pokriku kapely "Smack my Bishop, smack my Bishop" skoncilo přemlouvání jeho umlacenim😀
-
Fakt super článek a je pravda, že třeba zaklínač těch úkolů měl řadu. mě třeba napadá ten v Myší věži kde se Geralt snaží zprostit kletby Anabel. Mě té holky fakt bylo až líto co se jí stalo...
V CP77 jsem očekával proto mnohem více takových zajímavých rozhodnutí ale vlastně to jediné je popsáno v článku. Fakt je, že ten úkol Sinnerman je opravdu extrémně zajímavý.
-
-
Souhlasím, ta mise na ostrově ve věži byla opravdu emocionální. Za mě asi nej co se týče W3.
-
-
1. Metal Gear Solid 4 - finální pasáž na Outer Haven. Plížení mikrovlnkou a závěrečný fight s Ocelotem považuju za nejlepší herní moment v historii.
2. A Way Out - nechci spoilovat, ale konec je geniální, stejně jako celá hra.
3. Walking dead S1 od Telltale - když musí Clementine navždy vyřešit problém s Leem.
5. Death Stranding - BB a cesta do spalovny + hudba. Neskutečnej doják.
6. RDR2 - Lennyyyyyyyyyy!!!!!!
7. Witcher - Oooooodrrriiiiiiin!
-
-
A Way Out?! Ten konec byl strašný a nelogický! Do teď nadávám, když si na to vzpomenu...
-
-
Nevím, co na tom bylo nelogického. Nehledal bych v tom složitosti :)
-
-
Death Stranding jsem zapomněl (Y) I ten první quest byl síla.
-
-
hrát KOTOR za temnou stranu? Ten pocit uspokojení, když pomůžete Czerka Corporation zotročit celou wookieskou planetu Kashyyk, nebo když na planetě Taris získáte sérum proti moru a prodáte ho kriminálním gangům, když si uděláte temnou otrokyni z Bastily atd
-
Krvavý Baron