Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je to smutné jak vydavatelé hrají na jistotu, proto tu máme 20. díl need for speed, Call of Duty, battlefieldu, assasinu a mnoha dalších vyvařených značek do mrtě. Naposledy když vyšly nějaké hry s nápadem tak nikdy nebyli od velkého vydavatele a to o něčem svědčí..
    • Svedčí to nie len o vydavateľoch, ale aj o hráčoch...
  • Pokud zaplatíte milion, možná přijdu i já.
    • Však my platíme miliardy a ty přicházíš každý rok, navíc čím dál tím dříve. Až si říkám, že bys nemusel chodit tak často, stačilo by jednou za čtyři roky, třeba jako olympiáda :)
  • Tak ono je to jednoduché, vymaštění kravaťáci žijou stále v představě, že hraní je pro děti. Proto aby hra měla úspěch, musí mít obtížnost pro děti, ovládání pro děti a tematiku pro děti. Takže se "držíme osvědčeného principu" a kopírujeme WOW na milion způsobů.

    Jakmile někdo přijde s něčím trochu těžším, děti vybrané do betatestu začnou plakat "že se to nedá hrát, že je zabili a sebrali jim věci :(" a už už se to zjednoduší, aby to bylo obtížností na osvědčené úrovni WOW, tedy 5+ a nikdo nebyl frustrovaný vysokou náročností.

    Jenže co my co hrajeme od nějakého roku 1985? Na nás zůstávají už jen staré klasiky z GOG nebo takový ten typický herní underground.

    V undergroundu jsme holt s hrama začínali a v undergroundu taky na starý kolena končíme. Snad bude mít tenhle Vávrův pokus úspěch a pokudí se na to navázat někdo další.
    • Asharak
      ehm http://www.youtube.com/watch?v=ESjRKF_koXs , ještě si to představ u ostatních her. Nejsou děti jako děti *3*
    • bohuzel kdyz, cilis hru "pro deti" jako GTA3, tak to ma vetsinou vetsi publikum. Deti hraji vic a staci jim min. Kdyz to porovnas hrou "pro dospeli" jako Mafia, tak GTA prodalo mnohem mnohem vic, i kdyz si osobne myslim, ze GTA3 je oproti Mafii uplnej odpad. Ale je to hra lehce hratelna pro vsechny a mezi deti se rychle spopularizuje.

      Jen muj nazor, nerikam to jako svatou pravdu.
    • 1) Podcenujes deti. 2) Pletes si je s konzumnimi hraci, kterych je vetsina. 3) Vysokorozpoctove hry musi byt cilene na vetsinu. Umasteni kravataci to dobre vi na rozdil od spinavych lopat. 4) Nejvetsi problem je v recenzich, ktere nedokazou rozlisovat mezi konzumnimi a hodnotnejsimi dily. Tohle treba filmova a hudbni kritika umi.
    • C-BEAM
      s hrami pre deti nie je nič zlé, ako deti sme hrávali mimoriadne zložité a obtiažne hry a nemali sme s tým problém ... problém je skôr s hrami pre polodementov, ktoré hráča doslova cez hru prenesú a celú dobu ho pekne držia za ručičku. A takých je žial už väčšina.
    • jo detem horsekill, reskill a loot do nuly xD
  • Magister_Peditum
    Některé komenty na jejich foru mě pobavili, prý by chtěli hrát za ženskou assassinku. *15* V reálném středověku dost sotva. *15* *15*

    Jinak gratuluju k úspěchu a doufám, že se brzy dozvíme další šťavnaté info ze hry.
    • Jen počkej až přijdou na řadu homosexuálové s jejich požadavkem na gay romanci.
      • Magister_Peditum
        Nebo až si Amíci začnou stěžovat, že ve hře není ani jeden černoch. *3* Kromě toho snad Warhorse nejsou BioWare, kde to s multikulti tématikou už celkem přehánějí (v ME3 bylo snad víc gayů mezi posádkou než heteráčů). *15*
        • davidBray
          ta první věta není vůbec vtipná s ohledem na to, že se to může opravdu stát.
    • Keyz
      Právě, hraní za ženskou by muselo být dost jiné aby to bylo věrohodné jak chtějí.

      Btw asi budou čumět, když tam půjde většina lidí zabít a pak tam nikdo nebude :D. Nebude to jako v AC.
      • Magister_Peditum
        Prý tam bude nějaký systém penalizací za "nestandardní" chování. Chtějí hráče donutit se chovat trochu víc "role play".
        • Yes, you can be very nasty and the world will react accordingly.
  • Fakt o to není zájem, vydavatelé. Největší trh bude asi Česko, Německo, Polsko a snad i USA.

    Teď vážně. Obrovská gratulace. Fotka, jak dámy a panové z Válečného koně slaví, mluví za vše. Trailer se povedl, ocenil jsem, že druhá půlka vysvětlovala v rámci možností, o co jde. Velmi dobře zmáknutý Kickstarter. Tak to má být. Teď to půjde pomaleji, ale vybere se ještě dost měšců.
  • Jediný, co fakt chci je, aby ta hra byla dospělá a neohlížela se na nějakou politickou korektnost...prostě realistický středověk...
  • Musim uznat, ze jim to moc preju. Doufam, ze to vyleze aspon k milionu nebo dal a tesim se na ty stretch goals :)
  • Solidní scam, gratuluji, překvapuje mě, že se na to chytlo tolik lidí a dobrovolně vyhodili statisíce liber do kanálu. Projekt v současné době naprosto bez konceptu a reálné šance na sebemenší úspěch. Aspoň Němci že mají rozum. U Čechů mě to tolik nepřekvapuje, když byli ochotni hrát naprosto sra*kové Mafie...
    • Opravdu jsi synem svých rodičů, nebo tě máma setřela z kopřivy?
      • Nevím, zato s jistotou vím, že Vávra je buď neschopný vývojář a designér, nebo geniální podvodník. A lidi, co mu na Paskvildom poslali peníze, jsou blázni. Není vám divné, že ho s tím jeho geniálním konceptem, který učaroval 7 miliardám lidí na planetě, poslali všichni vydavatelé k šípku? Dosud nepředložil jediný zajímavý či konstruktivní atribut, který by odůvodňoval ten absurdní hype ve smyslu nejlepší hry tisíciletí... Zatím je to nerealizovatelná všehochuť, ze které bude všem akorát špatně. Pokud se to vůbec dokončí
        • Sakrblé, ty ses nám nějak rozpovídal kámo. Kohože poslali do ánusu s tim, že jeho nápad stojí za vyliž? Jo aha, George Lucase se Star Wars. Tolik ke tvejm jasnozřivejm vydavatelům.
        • Veskoslav
          Ano ti samí vydavatelé, co tvrdí, že koncept hry jako DayZ nemohl uspět a že to nikdo nechce, ti samí, co tvrdili, že RTS žánr je mrtvý a odmítli "pokračování" Total Anihilation, ti samí, co tvrdili, že vesmírný simulátor nemá místo na trhu. Jak říkám, nemel sr*čky a přestaň tapetovat všechny články.
          • Ano vy raději věříte každému vizionářskému vývojáři, který neuspěl u producentů a svoje srdíčko si ublíženě vylévá na twitteru. Všechny uvedené hry a žánry jsou vysoce rizikové pro jakéhokoli mecenáše, na jejich odmítnutí není vůbec nic překvapujícího. Líbí se mi ta všeobecná "filmová" představa CEO sedícího v koženém křesle a odmítajícího chudáka mladého nadějného game designera s neotřelým nápadem, který následně tento realizuje skrze crowdfunding a celá holyvudska story končí tím, že mladý nadějný vývojář vydělá na svém nápadu biliardy a koupí společnost původního CEO i s koženým křeslem a udělá z něho správce sítě... Roztomilé avšak poněkud mimo
            • Blue.Shark
              Když to napíšeš tímhle stylem, dává to smysl. Jenže vyšlo najevo, že projekty, co oni odmítnou, si v mnoha případech na kickstarteru nakonec svou požadovanou investici vyberou. Z čeho soudíš, že projekt nemá šanci na úspěch? Pokud počítáš jen se současným stavem, tak je to docela logické a očividné, jelikož ta hra není dodělaná a má vyjít za dva roky :)). Veskoslav má naprostou pravdu. Vydavatelé si klidně dál můžou hrát na prognostiky, ale musí počítat s tím (jako každý, kdo něco podobného dělá), že když se spletou, někdo jim to vmete do ksichtu. A to se u Veskoslavem zmíněných projektů stalo. V závěru to není o tom, že zlí vydavatelé nechtějí na trhu mladé vývojáře. Je to o tom, že přišli o spoustu peněz a zároveň nebudou kecat do vývoje - pro ně problém, pro zákazníka výhra.

              Edit: Ještě jsem si všimnul, že povídáš něco o paskvilu a všehochuti. Přečetl sis vůbec, o čem ta hra bude? Pokud ne, je to historické RPG, které si zakládá na reálných faktech. Co je na tom za všehochuť? Jestli chceš zakusit, zač je toho všehochuť, podívej se na Space Rangers HD - A War Apart (kombinace tahové strategie s prvky RPG, oddělenou arkádovou částí a oddělenou RTS částí a možností narazit na textové logické úlohy; to je, kamaráde, všehochuť *1* ).
        • walltar
          Nevím no ... Robertse taky poslali k šípku se Star Citizenem ... vydavatelé nejsou v dnešní době vůbec směrodatní. Ti se snaží dělat hry pro co nejširší publikum, což tahle hra prostě nebude.
  • PCfanos
    Zdá se, že Bakala nechává Warhorse pobíhat celkem volně, s vydavatelem by skončili přivázáni pěkně na krátko v maštali plný volů a jejich exkrementů...v podstatě to dopadlo nejlíp jak mohlo. Kampaň na Kickstarteru zvládají zatím výborně, lidi přispívají jak z Evropy, tak Ameriky, takže mají nakročeno k celosvětovému úspěchu. Hra zatím vypadá přinejmenším zajímavě, klíčová věc bude soubojový systém, jestli se jim ho podaří pořádně vyladit, tak mají šanci vytvořit hru, na kterou se bude vzpomínat ještě za 10 let...jako na Mafii. Jinak kdyby měl někdo pochyby o atraktivitě období kolem roku 1400 , doporučuji knihu Čtvrtý králův pes od F. Niedla.
    http://www.databazeknih.cz/knihy/ctvrty-kraluv-pes-23839

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit