Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Neřekl bych "moderních" jelikož momentálně běží hra na DX9 a to je námi už delší dobu, ale máš pravdu že je to takové moc sluníčkové a moc barevné, docela sem měl problémy se v tom orientovat, ale já to vidím jako příjemnou změnu oproti temnm předchozím dílům (mimoto grafická stránka u X3 je i na dnešní poměry stále dobrá, akorát ten engine nemá multithreading a i moje Core i5-3570K se pak v bitvách zapotí z 1/4 a pak mám jen 10FPS přičemž se grafika fláká na 10% :D)
  • Nechápu vývojáře, sami napsali že létání ve velkých lodích je nudné. Já sem ale stejného názoru jako ty, jedna loď (ještě ke všemu hnusná) prostě nestačí.
  • ANo, v článku popisovaný "křižník" je totiž korveta (z původních X je to třída M6 a ta je fakt malinká oproti M2/M1 a nedejbože ve srovnání s M0 :D)
  • Sem rád, že nejsem sám komu ta jedna loď přišla nápadně povědomá :D
  • Tunění lodi tady bude ve větším měřítku než tomu bylo v předchozích X, AFAIK
  • Nevím o jaké klinické smrti se teda v článku píše, ale to že vyšel nový trailer znamená že mají konečně pevné datum vydání, vývoj X Rebirth trvá už asi 7 let bez přestávky, Egosoft vydává Making of videa atd.
    Další věc, Pride of Albion byla myslím loď třídy M6 (korveta) nebo ne ? (tudíž těžko křižník, sice v X rebirth pude vylepšovat, ale do křižníku to má pořád daleko)

    Čeho se ale bojím na X Rebirth je to, že mě nebude bavit létat za jedinou (a ještě k tomu nejhnusnější cos se týče designu) loď, jak OMFG někdo může napsat že létat za velké pomalé lodě je nudné ? (oficiální info na fóru ohledně X Rebirth).
    (pak se bojím ještě větší nepřehlednosti v lodích, jelikož se ruší M třídy)

    Já skončil u těch největších lodí a byla to o dost větší zábava než za nějakou malinkou M6tku, lituju toho, že se Valhalla normálně v X3 nevyskytuje (devs to přehnali s velikostí a jelikož se nevleze do Jump gate tak ji ze gameplaye odstranili, avšak model i zvuky zůstali v adresáři), musel se použít mod abych ji tam dostal, bože to je tak brutální Command Ship :D
    Navíc byla AI dost naprd a radši sem ovládal svoji flotilu manuálně :D, X3AP sem ale moc nehrál, základní plot je tam moc krátký a dělat Hub quest podruhé se mi vážně něchtělo :/
    EDIT: černé na bílém, hnusná loď třídy M6 Corvette
    http://www.argonopedia.org/wiki/Albion_Pride
  • Nevím jak jste hráli X3 vy, ale já jsem později stejně skončil tak, že jsem lítal v nějakém větším útočném plavidle a ssebou v konvoji tahal dva carriery (takové menší s prostorem pro tuším tři nebo čtyři stíhače). Takže takovou změnu v tom zase nevidím. Nevím co si mám představit pod tímto "...či dechberoucího dogfightu – a to skrze dálkově ovládané bezpilotní poletuchy." Na dogfighty se budu jen z dálky dívat a nebo se budu moci přepnout přímo do letounu a ovládat ho? Uvidíme. Každopádně X3 mě dost bavil,ale zároveň dost trápil ovládáním a zvlášť takových letek jako jsem měl já. Například nefungovala taková banálnost, jako že když jsem z několika lodí udělal letku a jejich velitele jsem dal zadokovat, tak i přes to že i ostatní z této letky měli nastavené stejné domovské plavidlo, tak prostě nezadokovali a musel jsem jim to zadávat každému zvlášť.
    Taky mě dost vadila zdlouhavost vybavování nových lodí...bylo to celkem úmorné, když loď neobsahuje ani jedny z nejzákladnějších počítačů jako je autopilot a počítač pro dokování...
    Upozorňuju, že jsem naposledy hrál tak před rokem a půl, takže se mohlo lecos změnit.
  • Mno, mě to příjde celkem normální že se v tak obrovském a nehostinném prostředí jako je vesmír jaksi lidé shlukují do "osad".
  • Tak to máš holt jinou definici slova spacesim. Pro mě to je rozšíření výrazu "flight sim" ;)
  • A ja mel na mysli vesmir jako mělo třeba Elite. Tak plahoceni, myslim ze všechny tyhle hry mají urychleni casu když je potřeba. Ale nebrat me spatne, serie X je vyborna, jen systém bran a kousku vesmiru mi nesedi:)
  • Já taky chodím na VTM a myslím že to bylo zrovna na tomto serweru, ale ještě byl nedávno výborný článek na Prima Zoom
    http://zoom.iprima.cz/clanky/lidska-cesta-do-galaxie-aneb-jake-jsou-nase-moznosti

    http://vtm.e15.cz/warpovy-pohon-a-dalsi-optimisticke-vyhlidky

    Přeji příjemné počteníčko *3*
  • Ted jsi mi asi nerozumel. Neměl jsem na mysli rozměry, ale provedení planet, hvězd, mlhovin, grafická stránka lodí, stanic a nasvětlení...
    Jinak mě trochu pobavil termín mrňavej vesmír. Podle mě byly sektory velké až dost a systém bran umožnoval to, že mohl být každý sektor jedinečný. Chtěl bys větší? Já rozhodně ne, abych se plahočil v nákladní lodi rychlostí 35m/s sektorem, co má na délku 1200 km *3*
  • MidnighT91
    Nemožnosí vybrat si a tunit loď to dost zabili. Jinak to ale vypadá famózně...
  • Přesně souhlasím.
    Pokud by si na začátku hry mohl hráč zvolit svůj vzhled lodi (vybrat z nabidky možností nebo nějakou editační úpravou) nebo kdykoliv v rámci možností koupit novou loď(vyměnit za stávající)která by se mu víc líbila tak by to bylo perfektní.
    Ta loď co tam byla se mi taky opravdu hnusí.
    Hra se mi taky líbí, atmosféricky to vypadá parádně i jak se procházelo uvnitř lodě.

    Dát tomu ještě nějakej ten čas a mohlo by z toho vzniknout opravdu vynikající hra z univerza X s velkými možnostmi a úpravy(lodě,možnost zvolit si posádku atd...) *4*
  • No vidíš a me v tyhle serii nikdy neprislo ze to vypada jako skutecnej vesmir, spis kousky vesmiru spojeny branama. Navíc kazdej sektor byl na pomery vesmiru skutecne mrnavej.
  • Z prvu jsem taky nadával na změny, ale pak jsem to vzal trochu od podlahy. X2, X3R, X3TC, X3AP, vše super hry, které byly až na pár vylepšení v každém novém dílu to samé. Stejné ale kvělé, úchvatné a pro úchyly jako já to byly spousty probdělých nocí. Navíc poslední update Shaddy bussines nebo Xtended mod dotáhnul hru vlastně k dokonalosti. Osobně bych u ní už nic vylepšovat ani nemusel, protože se mi líbil i ten grafický styl a lepší grafika by ho pozměnila.

    Já myslím že tohleto trochu akčnější a osobitější pojeti X universa mi nabídne to, co jsem občas postrádal u předchozích her - a to instantní zábavu. Trochu více propracované a snadněji přístupné akce by mi vyhovovalo. Ty interiéry velmi vítám. V X2 jsem rád prolétávál útrobami různých továren a stanic a velmi mi to v X3 chybělo. Nadurhou stranu mám strach aby to nevyznělo do prázdna. Několika minutové bloudění po stanici a hledání NPC které mi zadá úkol? Ne to se moc do X nehodí, raději bych klasické zadávání úkolů jako to mu bylo v X3EC.
    Možná bych to omezil na minimum a raději věnoval čas a peníze do modelování vícero lodí, protože jedna mi rozdhodně stačit nebude *10*

    Jinak grafika zatím nic moc a to se teď nebavím o úrovni detailů a všech možných moderních grafických fičurinkách, které bude hra podporovat. Jde mi o styl a zpracování. V X3 jsem měl pocit, že lítám ve skutečném vesmíru, tady to na mě zatím působí až moc kýčovitě a barevně. Takovej malej LSD výlet. U simulátorů mám raději syrovou temnější grafiku. Ale zase nadruhou stranu, v tom videu se pořád dokola objevují tři lokace, takže možná ostatní se mi budou líbit.

    Takže shrnuto podtrženo, já osobně se těším a pokud hra neobstojí jako X simulace, tak ji aspoň občas zapnu pro již zmiňovanou instantní zábavu a zůstanu nadále věrný X3.
  • smajdal
    To bude zas jedna z her, kterou buď budu milovat, nebo ji po pár minutách odhodím. Nic mezi tím.
  • Co mi nejvíce na téhle hře bude nejspíš vadit je to, že si nebudu moci vybrat jinou loď. Ta z traileru se mi prostě designově nelíbí je přímo ošklivá. A to mám celou hru prolítat v lodi která se mi nelíbí... ach jo.... Kdybych si tak mohl postavit v té hře vlastní..... Štve mě to protože jinak se mi ta hra hrozně líbí...... *11*
  • Tohle se resilo včera u recenze na Shadowrun, zaskoc si to tam precist a nevytvarej porad dokola omilane a nudne téma o tom jak někdo umi anglicky, diky.
  • negativní reklama je taky reklama

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit