Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechápu co furt řešíte, zda původní byla beta apod. není to snad jedno? Podle toho co se v článku píše, tak ti co si hru dříve zakoupili ji dostanou v Enhanced Edici, tedy ještě jednou, takže o nic nepřijdou :)
  • konzole si porizuje druhej nejvyssi stupen causalu (nejvyssi jedou free to play hricky)

    kterej si za poslednich par centu predplati ps+ a pak uz nema ani na ty cenove prestreleny prumerny hry, co konzole nabizi, takze jenom cekaj az za rok prijdou v akci zadarmo
  • Trololololololo ololololol olololol

    0/10
  • Historie je trapny argument. Jedna vec je co bylo (arabove jako nositele vyspele kultury, umneni a vedy od kterych se evropani meli co ucit - dodnes pouzivas arabske cislice) a druha vec je, co je ted. Dnes je pc spotrebni zalezitost, hraje na nem sto ky miliony lidi, ale naprosta vetsina to jsou casualove. Konzole je proti tomu vyhrazene herni zarizeni s relativne drahymi hrami, ktere si porizuji lide, jenz o hrani projevuji hlubsi zajem.

    Herni prumysl jde rozdelit na ruzne oblasti a v nekterych urcite dominuje pc. V oblasti AAA her, tedy nejnakladnejsiherni oblasti ale dominuji konzole a pc hraci mohou byt radi alespon za porty her z konzoli. Nevedome to potvrzujes i svym tvrzenim, ze jsi diky konzolim nemusel roky sahnout na pc hardware, pc totiz prakticky prislo o veskerou vlastni tvorbu v AAA produkci. Konzole jsou tahouni herniho prumyslu velkonakladovych titulu a pc se na nich jen veze, proto nedokaze prekrocit vlastni stin a vyuzit kvalitativne vyssi vykon, ktery se na pc nabizi.

    Vyhoda konzoli je nejen ze jsou robustni a spolehlive, ale i to, ze jsou spolecenske, jsou urcene do obyvaku, do spolecenske mistnosti. PC jsou proti tomu zamereny individualne, nejsou designovany na to, aby se u nich sesla cela rodina. I to je duvod, proc mnozi o nicem jinem nez konzoli neuvazuji. Konzole poskytuji jinou formu zabavy. I to je pricinou mensiho uspechu her typu divinity na konzolich, rada jejich hracu ocekava jinou zabavu a o tyhle hry nejevi zajem.
  • del0
    Prej hardcore hry... *15*
  • Jo..tak nejak..jen s malym doplnkem ze dominantni platforma na hrani jsou v soucasnosti konzole..a neudelas nic..
  • Prečo ťa to trápi vlastne? Však majitelia pôvodnej verzie dostanú všetky vylepšenia zadarmo a hráči na XboxOne a PS4 dostanú Original Sin po 1x možnosť hrať
  • A to je jako dobře? By me zajímalo jak by třeba vypadaly filmy od Spielberga kdyby mu do nej při tvorbe kecali diváci. Rozumis, ja nepotrebuju mit ve hre pusku co vymyslel nejakej reetard z pakistanu nebo Ohia, ja tam chci pusku co vymyslel clovek kterého za to plati a je na to odbornik a jeho práce je vyvoj her. Komunita vymejsli sra*cky, tak 1% komunitních napadu/modifikaci za něco stoji. Howg
  • Pro tech 7 slovaku co by 300E z platu dovedli usetrit na hru se to nevyplati delat.
    Pockej si na madarskou verzi.
  • Hrat cokoli dirve nez rok od oficialniho releasu znamena se stat betatesterem.
    TO je skutecnost.
    Online distirbuce umoznuje komunikaci se zakazniky po celem svete. Pokud zakaznici rvou ze je to moc lehle/tezke pak tvurce program upravi tak by byl tezsi/lehci. Zakaznici jsou pak spokojeni dvakrat. Jednou pro to ze je loosery nekdo posloucha, druhak proto ze si mohou zahrat svoji hru tak jak chteji.

    Tvorba her crowd-fundingem s sebou nutne nese i crowd-vyvoj.
    Mrknete se jak se vyvyji novy Unreal tournament. fanousci komentuji a ovlivnuji tvar pusky, textury, umisteni menu ...
  • Drahy muj, ja chapu, ze historie ti nic nerika a schopnost si neco zapamatovat, je u Tebe velice slaba. Ale kdysi hry nemohly oslovit primarne grafikou, takze musely oslovit predevsim hratelnosti. PC patrilo mezi nadstandard, ktery si mohla dovolit pomerne mala cast populace - vetsinou se jednalo o inteligentnejsi a bohatsi lidi napr. v roce 91 stala 286 cca 200 000 CZK, pokud si to dobre pamatuji. Tak jak se zvysovala penetrace PC a konzoli s klesajici cenou, tak se hry zjednodusovaly, aby byly pristupnejsi masam. Konzole se hodily pro masy, protoze jsou unifikovane a clovek nic se nemusi resit. Jak nainstalovat OS, kde sehnat ovladace ke zvukovce ci grafice, jak vytunit hru, aby behala co nejlepe. Na konzoli neni treba premyslet = je to pohodlne, proste pustis a hrajes, hlavne nic neresis. A k tem slabym prodejum:
    http://www.pcper.com/news/Editorial/PC-Gaming-Surpass-Console-Gaming-Revenue-2015
    http://www.extremetech.com/gaming/97047-thank-you-farmville-pc-gaming-will-soon-overtake-consoles
    Je videt, ze na PC se zacinaji prosazovat stejne stupidni hry jako na konzolich. Proc? Protoze levne nevykonne PC ma dnes kazdy = masy. Diky konzolim jsem 4 roky nemusel sahnout na hardware. A k dominantni platforme, ta je skutecne PC, protoze PC se pouziva i na praci. A nejlepsi je, ze s tisicovkami hodin stravenych ve hre se chlubi clovek, ktery se kasal, ze v DS serii stravil hodne pres 1 000 hodin.
  • Presto ze je hra plna nedodelku, je to nejelspi RPG za poslednich 10 let.
    Ovsem ve srovnani s EOB, IShar, Wizardy, BaldursGate je to silne nedokoncene.
    Takova je soucasna doba.
    Lariani se rozhodli dat 10 mesicu prace 30 lidi na dopilovani projektu. Myslim ze to je ojedinele.
    Zaplati konzolisti a zaroven se rozsiri povedomi o tom, co to je kvalitni hra.
    Jen dobre.
  • Rozšíření potenciálního trhu? Na PC už tolik kopií zase tak neprodají, tak proč to nezkusit na konzolích, stejně jako s Wastelandem 2? Pár kopií navíc se minimálně na pokrytí portu určitě prodá a takovýchto her je tam málo, takže zájemci o takováto RPG mají výběr celkem jasný.
  • to prave neni, remaster je past na konzollovy joudy, kdy pri prechodu mezi generacema se jen drobne vylepsi grafika

    remake je predelani hry do novyho enginu
  • jen slovickareni PR joudu..je to vylepseni stavajici hry? je..tak neprud:)
  • Hnisavec
    zvláštne najmasovejšia platforma je predsa PC....asi preto tam majú najväčší úspech facebook hry, sims a primitívne repetitívne MMO, kde človek 10000 hodín mačká jedno tlačidlo na myši. Jediné konzoly zachraňujú ešte veľké hardcore hry, ktoré sú náročné pre široké publikum....na PC to vymrelo pre slabé predaje
  • remaster neni remake
  • Predstav si ze videl, třeba Final Fantasy X/X-2
  • když chci hrat s ostatnima hraju nejaky MMO a ne multak, multiplayer je náhražka pro lidi co nemaj cas hrat regulerni ciste MMO, a podle toho to taky vypada, akorát multak vsiraj do každý single hry aby lidi jako ty hru vůbec hrali, protože nejsou schopny hrat single hru sami, apotrebujou o kazdym prdu informovat kamose co hraje s nima. (Pyco headshot, sem dobrej..atd) Ani nevim uz kolikrat mi nerfnuli barbara v Diablu jen proto ze plno kktu brecelo na blizardim foru, protože se v multaku s jinou postavou citili menecene.takz mlc, když vis prdlajs..multacku. Multiplayer je náhražka pro pitomce co nezvladaji/neumi/jsou lini atd hrat nejakou hru samostatne, a zejména pro ty co si radi pomeruji pindiky a chlubi se svojimi uspechy před ostatnima. Multiplayer se dala všude taky proto ze dokaze zachranit prumernej titul, protože proste hejna pitomcu bavi se honit s flintou v ruce mezi dvěma budovama a strilet po sobe. Skutecne dobre hry pro singl multiplayer nepotrebujou..viz Zaklinac, TES, Gothic atd. Multiplayer je jen siditko pro pitomce a premerovace a chlubily...
    Bez ven za kamosema a zenskejma, prestan se druzit v nejakym chciplym multaku jako demennt, když uz primominas ze nemam ty kamose:)
  • D:OS je tak kompletní, jak jen hra může být - ja jsem ji dohral pred mesicem a rozhodne hra neni kompletni a ani odladena. Napr. finalni souboj - nikdo z druzininy mi nezemrel, ani vyrazneji nebyl zranen. V soubojich jsou chyby - to ze jsou postavy a protivnici animovane je hezke, ale neni nad to, kdyz zamerite protivnika s tim, ze na nej chcete poslat urcite kouzlo/vystrelit a on se v tu chvili sehne, ohne ci udela jinou blbinu - Vas mag/lucistnik se tak vyda na spacir tesne vedle nepritele, coz znamena load, kdyz si vyberete kouzlo z quickbaru, pak pro zruseni musite zmacknou ESC, nelze si proste vybrat jine, jinak se Vam stane, ze si hodite fireball pod nohy, v dialozich jsou chyby - napr. cela rada postav nereaguje na vyvoj v questech a porad melou to same, i kdyz mate splneno, crafting je nesmyslny, hloupe je nahodne generovani truhel pred kazdym otevrenim, nahnacanost na lokaci na mape atd. Presto hra patri mezi nadprumer toho, co v posledni dobe vyslo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit