Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak funguje blbě RAGE?
  • To je ale chyba vyvojaru hry, nikoli konzoli. Nebo je snad pc platforma spatna proto, ze na ni blbe funguje rage a na konzolich je ok?
  • A na indie hry nepotrebujes zadne hw delo.
  • Nikoli, na ps3 se pirati minimalne, na xboxu cca 15 az 20 % a na pc kolem 95 %. Ale mira piratstvi neni rozhodujici, rozhodujici jsou prijmy z jednotlivych platforem.
  • rosta: jenže na konzolích to ve většině případů přesto vydělá nejvíc prachů. Vydavatelům to došlo už dávno, kdy to dojde lidem jako ty?
  • Rosta: a to presne ukazuje hloupost smysleni vas pc fanatiku. Jsi ochoten platit za hardware, ale uz ne za software. Cim dal lepsi hry = cim dal nakladnejsi hry. Jestlize neporoste pocet pc hracu, musi to vest i k drazsim hram. A cim bude hra hw narocnejsi, tim min pc hracu bude zajimat. A jsi ochoten krom hardware platit i cim dal drazsi hry?
  • Euphoria, gravity gun, GeoMod a určitě spoustu dalšího.
  • Presne tak to je, ale tohle si fanaticti pc hraci nedovedou pripustit. Nejsou ochotni platit ve velkem za hry, tak je nemaji, nic vic v tom neni a konzole je konkurencne prevalcovaly. Min je nekdy vic.
  • A ta fyzika se pouziva na co? Zase jen na to, aby to dobre vypadalo, casticove efekty koure, tisice strepu rozbyteho okna - super. Ale jak se to pouziva pro vylepseni hratelnosti?
  • Presne tak, hraci nadavaji a neuvedomuji si, ze komercni hry odpovidaji presne tomu, za co jsou ochotni nejvic platit. Komercne nejuspesnejsi fps je cod.
  • Nic nemusi na prehistorickem hardware rozchazet, oni tu hru delaji primo pro nej. Uplne stejne, jako ho delali pred 5 lety, kdyz byl novy. Akorad pred tim nemeli tak dobre zkusenosti a nastroje jako dnes. A to same bude s novou generaci. Nebo si myslis, ze prechodem vyvojaru z prehistoricke ps2 na moderni ps3 se jim snizili naklady na tvorbu her?
  • Kolik vyvojaru podle tebe a jak dlouho by meli delat treba hru uncharted 3?
  • Nikoli, hry "pohnojili" hraci, jejich vyvoj se prizpusobuje vetsinovemu vkusu. Velkou merou se na tom podili vysoke technicke naroky hracu, kvuli kterym je vyvoj nakladny a musi byt cilen na masoveho konzumniho hrace. Ale komu se tento trend nelibi, tak ma z toho cestu ven, indie scenu. Akorat musi prestat ohrnovat nos nad nizsi technologickou urovni indie titulu. A samozrejme musi za hry platit, bez penez ty hry nebudou. Bohuzel pc hraci jsou takove sv1ne, ze okradaji i indie vyvojare, treba u machinaria jeho autori uvedli na pc 85% piratstvi.
  • Konzole brzdi vyvoj ceho? Snad vyvoj pc?
  • Vyvoj her muze zlevnit to, ze se budou flakat, ze se nebudou tak poctive optimalizovat. Tomu by novy hw mohl pomoci, ale na jak dlouho? To by se musel zmenit predevsim pristup hracu a ti by museli snizit sve naroky. A trend bude imho opacny, protoze nenarocni hraci houfne odchazi na mobilni platformu.
  • Ja myslim ze prave ty naklady na reklamu jsou pomerne astronomicke. Vydavatele jsou to co zabiji hry. Uprimne jsem zvedavej na uspech prvnich titulu z kickstarteru. Pokud to vyjde tak bychom se mohli dockat moc peknych her ktere jsou pri vyrobe konzultovany do urcite miry s hraci a ne s bandou kravataku kteri hry stejne nehraji.
  • Právě že grafika níčí dnešní vývoj her viz.EA ti strkají ten svůj Frostbite všude a ta hra není potom nějaká sláva a diví se proč se MoH má malé hodnocení *15*
  • vlastik.plaminek
    Nevím, ale grafika to rozhodně není. Pořád si radši zahraju starýho Residenta i s jeho hranatou grafikou, ze kterého atmosféra teče jak sádlo z dobře urostlého prasete, než třeba nový Medal, který z videí sice vypadá dobře, ale hra je jinak jeden velký fail. A to na toho Resiho nemám ani žádné nostalgické vzpomínky, protože jsem se k sérii dostal víceméně se čtvrtým dílem.
  • Co sa tyka contentu a assetov tak tie sa generuju hi-poly uz niekolko rokov a vzdy sa potom generuju z nich low poly optimalizovane pre engine hry.Tak isto textury a dalsie data. Ked to prezeniem tak nemusi byt teoreticky problem vydat dnesnu hru na buduce konzoly v lepsej grafike cisto len kliknutim na build v danom engine :-). Tak isto tomu moze napomoc masivne rozsirenie enginov a middlewareov za posledne roky kde je prakticky vecsina neprijemnych problemov a workflowu vyriesena. Co moze zvysit naklady bude skor to ake budu "ine" buduce konzoly po stranke plaformy/hw a programovania a ake budu k nim aj skdcka pre vyvpjarov, resp. vyrobcov enginov/middlewarov.
  • walltar
    Já víceméně souhlasím ... ale sou i jiné oblasti co se Pc technologického vývoje týče ... hlavně AI a Fyzika ... AI asi nebude tak markantně bržděné konzolemi, ale fyzika je hodně spojená s výkonem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit