Přejít na výpis diskuzí
Wasteland aneb vše, co jste chtěli vědět o předchůdci Falloutu
21.4.2012 | Jan Smejkal
177 příspěvků
-
trololololololololol .... http://www.youtube.com/watch?v=kKJRPPA6NBQ
-
Ak myslíš engine, ktorý sa ukrýva pod parochňou Todda Howarda, potom súhlasím. Gamebryo je fajn, na Civilization IV alebo Defense Grid nedám dopustiť!
-
Jednoduchost a stupidita soubojů v NV je dána hlavně limity enginu.
-
Vyhravas zlatyho zaluda *7*
-
asi toho moc nevíš o vývoji her, co? a kde by na to vzal peníze na ten koníček?
-
Wasteland mal pravidlá nastavené pevne, potom vyrobili Fallout s voliteľnou obtiažnosťou a napokon vznikol Fallout NV. Tam už nastavenie dosiahlo špičkovú konzolistickú úroveň, môžeš si vybrať od nulovej obtiažnosti až po jednoduchú. Jednoduchá má označenie HARDCORE + VERY HARD. *1*
Možno i preto pamätníci protestujú, vývoj sa uberá divným smerom. -
sice dlouhý ale dobrý
-
vsetko posudzujes len podla seba. sebectvo nie je objektivny faktor veruze.
hra ma klast odpor, niekto kto hra RPG, alebo akukolvek hru prvykrat tak moze mat problemy aj na easy, a niekto kto nic ine nerobi len sa 15hodin denne hra vsetko mozne hlada vacsiu vyzvu a normalna obtiaznost mu nemusi stacit.
moznosti nastavenia obtiaznosti su urcite super a clovek to moze kritizovat len preto aby nieco kritizoval. to ci je hra postavena dobre a zmenu obtiaznosti zvlada je uz vec druha. a ked medzi tym nevies rozlisovat tak.. co ti mam na to povedat -
niekto kto nevie rozpoznat ironiu nazyva niekoho ineho hlupakom:(
-
Fallout měl nastavitelnost obtížnosti. Dokonce na víc úrovních. Podle mě je úroveň obtížnosti v pohodě, pokud se někomu ze začátku nedaří nebo s podobným typem hry začíná.
http://www.31012.com/images/games/11/fallout2options.png -
No ja som wasteland backol a reci chronickych nostalgikov som si nevsimol asi malo citam to ich forum,posty na kickstarteri boli v celku v pohode,ale podobni ludia by sa mali presunut do buducnosti a priznat si,ze hry uz nikdy nebudu to co byvali,bude sa im lepsie spat.
-
Fargovi tiež musí ísť o návrat investícií, inak by to nedával na kickstarter, ale robil to ako koníček.
-
Myslím, že autor jen a pouze vyjadřuje svůj názor a předává své zkušenosti s RPG typu Fallout. A z trollingu bych ho moc neobviňoval - nemá k tomu vůbec žádny důvod, jakožto jeden z hlavních představitelů Postnuclear komunity v zemi zdejší (můj osobní názor samozřejmě)
-
K tomu zastarávání 3D jen 1 příklad - Commandos 2 a 3. Jediné co v těch hrách je 2D jsou pozadí v exteriérech, dnes by je už šlo udělat ve 3D a vypadaly by stejně nebo líp. Všechno ostatní - interiéry, vojáci, vozidla... je 3D, vypadá to parádně i dnes po 10 letech.
Je to všechno o rozumném použití, kdysi v začátcích bylo hodně her s pohledem shora děláno stylem "čumte na to, jsme 3D!!! a máme více než 256 barev!!!" - perspektiva, divoké barvy a možnost šíleného zoomu, rotací a naklánění kdy je vidět, jak hnusně lowpoly ty modely jsou, tohle skutečně dost zastarává.
Navíc bych řekl, že ten rozdíl 2D/3D je trochu umělý, staré izometrické hry jsou graficky taky v podstatě 3D, ale v té době je nebylo možné v dostatečné kvalitě ingame 3D vymodelovat, tak se to řešilo 2D sprity (navíc často to bylo tak, že grafici ty postavy stejně vymodelovali ve 3D a do hry šoupli jenom rendery různých poloh). Dnes to možné je, ale musí se to udělat rozumně. O výhodách jako nesrovnatelně lepší možnost škálování pro různá rozlišení, možnosti kombinování různých meshů apod. ani nemluvím. -
Placas hlouposti... menit obtiznost v prubehu hrani je samosrejme volovina... Ale opravdu me moc nebude bavit hra, ktera je balancovana tak aby ji dohral kazdy pubertak s prstem v nose... proto volbu nastaveni obtiznosti pri staru hry vitam.
-
"3D je zlo, achievementy jsou zlo, DLC jsou zlo, level scaling je zlo, quest log je zlo, journal je zlo, socializace je zlo, tablety jsou zlo, různé stupně obtížnosti jsou zlo a ničím jiným není ani multiplayer. Dokonce je zlo i Bioware, samozřejmě i retrospektivně, takže zlo jsou třeba vnitroskupinové rozhovory, romance, real-time pauzovací souboje (i jako sekundární mód viz Fallout Tactics) a společný inventář."
ano, 3D je zlo - 3D starne strasne rychlo, staci porovnat, cca 10rocne hry v 2D a v 3D
DLC su zlo, ako samostatne DLCs - postavy, zbrane, vytrhnute casti povodnej hry
socializacia je zlo, nikomu pocas hrania nepotrebujem vypisovat ani sa chvalit ani pytat rady, tablety su zlo - ak je urobena hra, aby vyzerala a hybala sa na tabletoch, jasne ze musi dojst ku osekaniu verzie na pc, ak nerobia viac verzii
Bioware je zlo, najma v kontexte tych romancii, v BG2 sa to este dalo - ale nepacilo sa mi to,a cim dalej tym viac tlacia na to, ze ludia (osoby) v skupine musia zakonite nieco spolu mat, a nehovoriac o pretlacani homo(este ze je moznost to ignorovat)
spolocny inventar je zlo, ustupok pre causual, pretoze ti asi nezvladaju 4-6 inventarov, nevedia co kto v nom mal (inventare boli rozdelene podla nosnosti toho ktoreho charakteru v zavislosti od nosnosti a jeho sily)
multiplayer je zlo, vtedy ak je nutny, ak je uplne oddeleny od hry, tak mi neva :)
level scaling je zlo, ako v Oblivione a v tom novom...Skyrime, tak ako bolo zakomponovane v B|G tak to sa da(co aj smejki napisal, s tym s nim suhlasim) -
Díky za článek. Bez širšího vhledu do situace se nebojím říct, že pan Fargo a spol. udělají hru, která bude jiná než současná produkce, protože na to prostě chce jít po svém a nebude mít za zády businessmany, kterým jde hlavně o návrat investic. Nejdůležitější je hratelnost a nápad/příběh, které nás přisaje do židle. Těším se!
-
1) Podmínky tohoto projektu jsou nezvykle jiné, než "většinou" *3*
2) Avellone mluví v obecnější rovině. Prostě nemá rád lineární design a pokud vím, tak žádná jeho hra nikdy lineární nebyla. -
"Linearita mi může políbit pr*el!" Samá silácká hláška před a během vývoje a všichni víme, jak to většinou na konci dopadá.
-
Súhlasím s tebou. To, že niekto zaprotestuje na novom diskusnom fóre jednou ostrou vetou ešte neznamená, že by svoj názor nedokázal obhájiť desaťstránkovou argumentáciou. Mnohí z tých, ktorí na oficiálnom W2 fóre vybafli jednu ostrú poznámku, obhájili už dávno predtým svoje postoje v siahodlhých diskusiách na rôznych iných weboch.