Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ty?
  • další příklad totální retardace Slováků
  • Neviem kto je z nás ten "hloupý", keď sa musíš pýtať takúto otázku.... *3*
  • No ja bych zminil, ze WT je k dispozici na Steamu, cimz oslovi dalsi statisice potencialnich hracu, zatimco WG stale spoleha na svoje vlezle a stupidni bannerove reklamy...
  • Nevsim sem si ze by nekdo tvrdil, ze to je dokonaly, ale je o minimalne o rad jinde, nez vse od WG.
  • Nechapu jak dmenti jako ty muzou hrat online hry ... ktery sou ze 100% zalozeny na spolupraci.

    Aniz bych zkoumal materialy, tak ti reknu rovnou, ze AA na tancich budou fungovat PRESNE stejne, jako strelci v bombarderech => bude je ovlada AI nebo si je prepnes a muzes strilet sam. Zaroven si dovolim tvrdit, ze ve stromu jednoduse bude vetev AA ... coz budou vsemozna vozitka zamerena prave na boj proti letadlum ....
  • Zeby trebas za pomoci spojeneckych stroju + protiletecky vyzbroje?
  • Co ma grafika spolecnyho se serverem? Zeby absolutne NIC? Server vpohode udrzi tisice hracu, v zavislosti na provedeni i desitky tisic ... druha vec je, ze to nezvladaji zobrazovat klienti + to generuje prave ke klientum velkej traffic.

    Mimochodem, v eve probihaji bitky na jedny mape, kterych se ucastni nekolik tisic lodi zcela bezne.
  • Ehm ... rozhodne normalnejsi, nez ze ti celni pancir hvy prostreli scout s 50tkou ... uvedom si, ze pokud bys vzal libovolnej stroj z 1. sv ... tak snim ses schopen sestrelit libovolnej soudobej stroj - pokud se samozrejme dostanes do strelecky pozice.

    => vyhradne tvoje chyba, zes mu to umoznil.
  • Taky přidám pár postřehů. WOWP jsem taky zkoušel, jednou někdy na jaře a teď asi dvakrát. Není to špatné. Na vyblbnutí dobré. Zkrátka jako WOT. Ale k letadlům patří JOYSTICK! U War Thunder jsem začal již v prvních fázích bety. Bylo to užasné. Měl jsem pocit že hraju konečně super simulátor - Sturmovika v novém kabátě. I arkáda byla super. Většina hráčů to tehdy valila na joysticích. Každý sestřel byl zážitek a skoro sportovní výkon. Historické bitvy - byly náročné, real bitvy natvrdo, ale dalo se. Ovšem po několika měsících jsem již značně otráven. Nechci se smířit s tím, že mě válcují děcka na kilák a půl díky ovládání na myši se zjednodušeným ovládáním v HB. Teď už jsou historické bitvy 3/4novou arkádou. Když HB začínaly, tak to bylo možno hrát jen z kokpitu. To byla paráda. Nyní je již vše zjednodušeno pro hráče s myší. Takže na nějaké super souboje v HB už to bohužel není a arkádu hrát z joystikem je sebevražda. Co se týče letadel, tak výběr je skvělý. Rozdílné vlastnosti letadel parádní. Jen to věčné hádání o to, kdo je OP, co se musí nerfnout... hrůza. Je to jen o umění pilota. Mnohokrát jsem si se FW190 vychutnal Mosquito nebo s Falkem Spitfira. Správný simulátor by měl být o postupném zlepšování a zdokonalování se v ovládání letadla. Tento pocit mi WT dopřával a byl jsem nadšený. Nyní je to ovšem už pouhá přetahovaná s WOT a WOWP o arkádové hráče s myší, jejichž největší radostí je čelní útok ve snaze rammovat a zničit... Takže asi tak... *13*
  • No tak si taky neco prihodim, WOP mi pred davnem kdy se rozjela ta beta moc nesedlo,HP a nedoladeny ovladani,preci jen prilis arkadove se k letadlum tak uplne nehodi.Pak jsem presel na WThunder, ze zacatku unesenej,damage system paradni, letadla v pohode, grafika pekna atmosfera dobra, ani moc trotlu co by te ramovalo z oblohy, ale porad arkad,sel jsem do bitev historickych, ale asi jsem lama a to mam na sturmovikovi nalitanu leta, proste ovladani i joystickem slo pekelne a hlavne jsme se trochu rozkoukaly a uz nas roznesli, pripadalo mi to spatne vybalancovany, spis design misi nez letadla.pak jsem zkusil realisticky mod a to je vtip, lital jsem dost ale tohle jsem dostal bokem do vzduchu, rukojet joystiku vytocenou na max abych se udrzel v letu rovne a stejne to litalo jak kdybych furt stalloval, neslo to vubec ukocirovat,nevim proc tam ten mod je....kazdopadne mi to pripomelo divne ovladani u jejich sturmovika od gajginuu, tam taky na vetsi obtiznost se to chovalo divne, myslim ze to je enginem hry kterej tvorili primarne na konzolovej gamepad a podle meho engine zustal z jejich sturmovika i ve WT. no nic po mesici me to prestalo bavit protoz ejsem lital jen arkadu a tam se ty mody a mapy brzo omrzi....uvidime treba se to zlepsi, tanky hraju porad ale uz mene, je pravda ze tam chybi historicky mod kde by se utkavali alespon podobne tanky rokem, i kdyz to trochu simuluji tema tierama kde mas vzy krome skautu 2 tiry rozmezi, ale proste se snazi to drzet balancovany a je fakt jedno jakej tank mas, jsou si v tier dost podobne,i kdyz jsou tam rozdily v narodech,viz francouske tanky s automatickym nabijenim, ruske oble veze ale dela nepresna, coz posraly po poslednim patchi kdy vsechno snipuje, no nic kazdej at si hraje co ho bavi.
  • to jsi opravdu tak hloupý nebo to byl pokus o vtip?
  • Tak WoW-ko nemá ani Luftwaffe, ani USAAF a dokonca ani VVS. Nemyslím, ale, že im to môže niekto vyčítať. Predsa len, elfovia a spifire nejdú veľmi dokopy. *3*
  • jestli jsi se sní začal horizontalně točit tak naprosto má to 4 kulomety ...a když do letadla začnou střílet 4 kulomety z správným pásem munice tak je jedno co máš za letadlo ..jak te dostane do zamněřovače.... *5*
  • WoW hlavně nemá RAF !
  • A to že moji AiraCobru(level 6) sundala Chaika(level 1) ti příjde normální?
  • tak WOT neni este dokonala, mozno nikdy ani nebude, ale este to od nej ocakavat ani nemozes, je stale v bete, male patche prichadzaju velmi casto, stale je nieco upravovane, pozmenene, sem tam pride velky patch, ktroy zase pozmeni nieco, hra napreduje, ale este potrebuje cas, ale aj napriek tomu je to uz teraz kvalita, to ze ruske stroje su silnejsie o nieco na to sme si zvykli uz aj z tankov, ale myslim ze to nejaka velka vyhoda nieje, kto vie ako lietat , ten sa nema coho obavat :D
  • WT jsem nehrál, ale nevychází částečně z Birds of Steel (alespoň ta letecká část)? Tam jsem pár hodin na simulaci vydržel a bylo to moc fajn létání. Ruská letadla jsou Gaijinem tradičně trošku OP, ale nic, co by se nedalo převézt "hlavou". Bohužel jim v BoS hodně nahrávaly objectives / mapy, kde se většina střetů odehrává do 1000 mnm, tedy v ideální výšce pro Sověty. Aspoň to byla s mezkem trochu výzva a supr boje *4*
  • Jak to bude velké? Jakou to bude mít barvu? Bude to náročné na PC? Bude mě to bavit? Pane Lorenc, uvezu to?
  • PS: na co ti je kanon tankový raže když ostatni letadla když to ti lidi umněj pilotovat do zamněřovače nedostaneš an kdyby ses podělal *1* ..vubec nevíš nech si své hate názory vzniklé z tvého noobství v téhle hře....dej si 200 letovejch hodin v stihači v historický bitvě a pak přid dělat chytrýho díky *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit