Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir
    Celou hru výrobci dojebali jak jen mohli...kdo četl román tak ví, že tam udělali celkem závažné chyby. A ta fráze o velkém množství voleb jenž ovlivní hru....kecy a skutek utek. Ve hře není snad jediná volba jenž by ovlivňovala hru v pozdější fázi (nepočítám komiks po konci hry). Jo ony tam jsou volby a je jich hodně, ale ono je to krapet jiné....ona vás vesnice bude mít ráda nebo ne, ale k čemu to je když se do té vesnice hrdina už nikdy nevrátí a s lidmi kterých se týká volba už nepromluví...ono je opravdu fakt rozdíl jestli se chlapík oběsí nebo zda odejde a už se neukáže. Takže opravdu zklamání na plné čáře
  • drasta
    Co je plejkar?
  • Blue.Shark
    Marketing je podstatná součást úspěchu. Osobně jsem překvapený, že za "pouhých" 32 milionů zvládli vyrobit tak perfektní hru. Klobouk dolů.
  • Dnesni bleskovka: Vývoj The Witcher 3 stál 32 milionů dolarů, dalších 35 milionů dolarů šlo na marketing.

    Ted je uz jasni proc je W3 tak "dobra" hra - vice penez slo na marketing jak na vyvoj, proto ty prodane kopie :)

    Ono se proda i h*vn* kdyz se zabali do zlatych reci...
  • Ne. Tak to nebude. Pokud jsi v poprvé (z výjimkou tutoriálu) Kaer Morhen, tak to ještě konec není.
  • Plejkař jako ty by měl o pózách mlčet, bo nic jiného ani neumíte. Viz protěžování nějakých trapných arkád a stelth blbostí typu mgs, které spojuje blbý příběh.
  • taky se muze stat ze v jeskyni kde byl pavouk na lvl 5 a pujdes tam třeba později znovu tak tam bude troll na lvl 12, coz není nic divného, v jeskynich zije ruzna havet, ale je to taky spis výjimka.

    http://www.amazon.com/Elder-Scrolls-Legendary-Standard-Official/dp/0307895505
    doporučuju zakoupit, nastudovat..a pak se muzem bavit..dekuji.
  • A na tuhle blbost jsi prisel kde?

    Ledni medved ma level 20 od zacatku hry az do koce.
    Mamut ma lvl 38 od zacatku hry az do konce.
    Draugr Deathlord 1H ma lvl 30 od zacatku az dokonce. Konkretne na nej muzes narazit v par dungeonech klidne na levelu 1 když si das tu praci tam dojit, a bude mit ten level 30 porad at mas level jakej chces. A samozrejme dungeony zadne rozpeti levelu nemaji. Když nekde je pavouk na lvl5 tak tam bude porad pavouk na lvl 5. V par pripadech funguje obměna priser, ze se vymeni za silnejsi verzi s jinym jmenem, jinym vybavenim, jinými skilly a AI, ale nedochazi k tomu nijak často.nejvic markatni to je prave u draku

    Doporucuju nastudovat oficialni příručku od Prima games, a ne verit zblebtum id*iotu nekde z nejakyho fora.
  • del0
    "Ty přiběhy v BG či PT jsou na herní produkci nadprůměrné, ale rozhodně existuje desetitisíce lepších příběhu k knihách."

    I ty kecálku. BG je možná nadprůměr, ale PT je v "herní produkci" naprostá špička. Buď si to nehrál, nebo jen plácáš. Když pominu, že příběh a prostředí PT by sneslo srovnání i s kvalitní (nejen) fantasy literaturou, tak argumentovat knihama je celkem irelevantní. To pak můžu tvrdit, že příběh ve filmu nemá smysl, protože to nikdy nebude takový, jako v knihách.

    "ano, hratelnost by se neměla skládat ze čtení naprosto zbytečného množrsví textů."

    Skutečně, hledat logiku na zdejších stránkách je jako plavat v ho**ech na místě.
    1. Ty texty nejsou zbytečný. Je na nich založen děj, interakce se světem a hlavně roleplaying, což je pilíř RPG.
    2. O tom, z čeho by se měla nebo neměla skládat hratelnost, ty nerozhoduješ. Každý žánr má svoje specifika a staví hratelnost na něčem jiném. Každopádně tvrdit, že "izometrické RPG nemůže mít hratelnost", to je skutečně hodno nominace na diletanta roku. *15*
  • Potvory levelují, ale mají level cap.
    Tzn například základní bandita s tebou leveluje do levelu 10.
    Potom už na té úrovní zůstane a proto ho dáš později klidně na jednu ránu.

    Dungeony zase mají pevně daný rozsah.
    Například když přijdeš do jeskyně pro level 10-20 a budeš na levelu 5, tak budou všichni nepřátelé level 10 a bude to pro tebe obtížné.
    Naopak na lvl 30 budou všichni o 10 levelů níže.
  • "V izometrických RPG hratelnost není žádná."

    *1* rofl
  • Taronyu
    To je úplne jedno ako je to spravené. Potvory síce nelevelujú, ale zo zvyšujúcim sa levelom sa objavujú ich silnejšie variácie. V dungeonoch sa na začiatku vyskytoval vždy obyčajný Draugr a na konci bol jeden draugr overlord. Na vyšších leveloch sa vyskytovali už len tí silnejší. Takto to tam funguje, až na pár výnimiek ako obor a pod. Takže leveling to je. Iba ho trošku zamaskovali.
  • ve Skyrimu zadne potvory spolu s hracem neleveluji, jak muze byt tak velak skupina hracu tak omezena a porad papouskovat tenhle nesmysl. kdyby s tebou neco levelovalo tak nezabijes savlozubou kocku jednou ranou po 80ti hodinách hrani..prober se. A když by se tam neco mohlo nazvat levelingem spolu s hracem tak třeba draci, ale tam se objevuji silnejsi druhy (zakladni drak versus třeba cerveny drak). Prestante omílat tenhle nesmysl když tomu nerozumíte.Dekuji.
  • A čím se je podle tebe měří míra hratelnosti?
  • S knihami souhlasím na 100%, o tom žádná. Že v těch hrách je navíc i spousta nezáživného balastu, také. Ale u RPG je text velmi podstatná část, která má na hratelnost důležitý vliv, posouvá to buď dolu nebo nahoru. Když mi bylo 13, dostalo se ke mně právě BG a i když jsem neuměl, až na pár slov, anglicky. Tak mě to neskutečně bavilo. Sehnal jsem si návody, abych se někam pohnul(díky nim jsem se dozvěděl něco z děje) a prostě jsem si užíval ty malované krajiny a hlavně ten systém, který je založený na AD&D a fungoval skvěle. Na kvalitní gameplay stačí myš bohatě, klidně jedno tlačítko. Zrovna jsem si vzpomněl na Dungeona Keepera, jaká to byla smažba a jen myší ;)
  • Asi nejsem dost daleko protoze narazim na samou kozenou zbroj se spoustou vazani :D
  • je sice subjektivní, ale v izometrických RPG hratelnost není skoro žádná *3*
  • ano, hratelnost by se neměla skládat ze čtení naprosto zbytečného množrsví textů. Ty přiběhy v BG či PT jsou na herní produkci nadprůměrné, ale rozhodně existuje desetitisíce lepších příběhu k knihách. Hratelnost je pak ochuzena na nějaké to klikaní myší. NE!
  • nechci ti brát iluze ale ta první jedině tak +- sedne do lore. Rozhodně ne plátový armor typu zbroj gryfa či samurajská suknice typu Medvěda. V životě by v tom nešel, jelikož by ho to totálně zpomalovalo. Takových těžkých armorů po kolena je tam mraky...
  • Na první dojem se těžko soudí. Například u witchera - 1 jsem nevydržel sedět ani hodinu. Musel jsem tomu dát další pokus až po letech a opět mě to ze začátku nebavilo, ale vydržel jsem pár hodin a pak už mě to nepustilo. Musím říct, že to hra byla pecka, pro mě větší než W2,W3.

    Jinak, když řekneš že gameplay bylo třeba u Planescape špatný, tak je to subjektivní pocit, stejně jako mně to přišlo 5x hratelnější než první MGS(což byla a je pecka) a proto jsem to taky smažil jako vzteklý. Prostě každý má jiný vkus, proto nejde z patra říct, že to nemá hratelnost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit