Přejít na výpis diskuzí
Změny v herním průmyslu jsou podle provozního ředitele EA nevyhnutelné, i když se řadě hráčů nelíbí
4.7.2014 | Eva Grillová
110 příspěvků
-
To si nejsem uplne tak jisty - nejvice prodavane hry v historii maji pomerne slusny zastup titulu od EA...
-
Asi myslel audio CD...
-
Ad Hobit: Předloha pro děti roztažená uměle do 3 veskrze povrchních, ale rádoby epických filmů, které recyklují nápady z filmového Pána prstenů... Oceňuju zařazení dalších příběhů mimo Hobita do filmu, přesto to ale neomlouvá zbytečně nataženou stopáž, uměle vytvořenou epičnost, nízkou hloubku většiny postav i motivů nebo trpasličí boyband "Fili & Kili". ;-)
Nechápat zle, Petera Jacksona mám moc rád, i Hobit se mi líbí, ale pro fanouška filmového LOTRa je to už moc okaté. -
A kcemu je ti to dobry? odpoved je ... knicemu ... 99% games stejne vyzaduje registracu do nejakyho svinstva. Takze ...
-
Jistě je to byznys, Jenže je to jejich nabídka hráčské komunitě, která to buď zavrhne nebo akceptuje.
Obecně si ale myslím, že větší část hráčů vesele ignoruje nějaké EA :-) Pokud by stím přišel třeba Blizzard, tak to je už jiná. -
EA se nikdy nezajímal o přání hráčů. Vždy je hlavně zajímali peníze a nikdy žádnou hru nevyladili v multiplayeru... Co si pamatuji hry od EA jsou dobré pouze na singlplayer. Na multiplayer je to škoda peněz. Navíc EA je jedna z mnoha tvůrců her. Takže ať si dělají co chtějí mají svůj Origin tak ať schnijou tam... :-)
-
Ať si dělá EA co chce. Pro mě to jsou hry které se nevyplatí kupovat
-
Kdyz udelaji dobrou hru, ktera se mi bude libit, rad jim za ni zaplatim. Byl bych sam proti sobe, kdyby ne a tva iracionalni nenavist na tom nic nezmeni.
-
Kdyz se nad tim hloubeji zamyslis, zjistis, ze to je jen jedna mozna interpretace. A ze tva interpretace se snazi priohnout realitu tvym predstavam, misto aby tomu bylo na opak. Herni prumysl je byznys, takze samozrejme jim jde hlavne o prachy, ale prave proto se prizpusobuji hracum. Nemaji jinou moznost, pokud chteji prezit. Jenze se nejde zavdecit vsem a take byva rozdil mezi tim, co lide tvrdi a za co nakonec utraci.
-
Pravda v marketingu je meritelna ekonomickymi vysledk a zivotnosti firmy. A kdo vsechno tady dovedl v tom kolotci zmen prezit od rannych 90 let?
-
Zalez ty "skupino" a hlavně nezapomeň těmhle ko..tům nacpat co nejvíc peněz za ty jejich každoroční břečky ať se můžou plácat po zádech a kálet hráčům dál na hlavy.
-
Shut up and take my money.....
-
Já hry moc nekupuju a nepirátím. Prostě pro mě toho na trhu moc není. Mám pledgeované KC:D, MC, Space engineers, KSP, Dota 2. toto jsou jediné hry za poslední 3 roky, které mám zaplacené a současně jediné, které hraju (KC:D ještě ne *3* )
-
Hobit je jiný, protože předloha je pro děti. *2*
Jinak se zbytkem souhlasím. *4* -
Ať jedou na konzole celá EA, chybět mi nebudou *11* *11* *11*
-
Mam dojem, že pan zapomněl, že něbýt kickstarteru Sony by nikdy nespolupracovala s nezávislými vývojáři a velká studia by se nikdy nepoohlédla zpět k PC a "nemainstreamovým" titulům.
-
nebo Diablo 3...., to byla nejucinnejsi ochrana co sem za poslednich 25let videl :)
-
To také dělám. Akorát argumenty toho chlápka jsou úplně zcestné a existuje tu tlak určitých herních vydavatelů a i třeba webů a magazínů (včetně games.cz) kde říkají, že např. Fallout 3 už nemůže být stejně tak dobrý a propracovaný jako starý Fallout, protože by to dneska nikdo nehrál a celý koncept je zastaralý. Což není nic jiného než domněnka případně účelná spekulace. Neměl by třeba herní magazín spíše bojovat za kvalitu a objektivitu ? A vlastně bych za to měl být i rád, jelikož mě vydavatel zachránil před složitostí hraní a ukázal své vlastní "moderní" koncepty v podobě prapodivného kočkopsa. Zastaralá může být technická stránka hry, ovládání, ale fungující koncept ? Těžko. Problém je v tom, že firma nemá takovou kapacitu (vývojáře), aby udržela kvalitu, takže je čas investovat do reklamy, pozlátek a úderných hesel. Na vině je i slabá paměť hráčů. Pak nastává degenerace hry ve všech směrech a po třech vyčpělých dílech už ani herní redaktor nemůže napsat, že je to bomba, protože by ho herní komunita rozcupovala na kousky. Naštěstí tu je opačný tlak ze strany hráčů, kteří začínají být trošku více vybíravější, herní trh je rozmanitější a miliony se přesouvají tam, kde žijí nápady, chuť riskovat.a herní produkt např. realtime strategie se neodchyluje od základních prvků.
-
Svatá pravda, souhlas ve všech bodech
-
Změny v herním průmyslu jsou podle provozního ředitele EA nevyhnutelné, i když se řadě hráčů nelíbí - tym padom potvrdili to ze s.ru na pranie hracov a de im len o prachy. *16*