Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • korok
    Nerad to říkám, ale po třech dílech a tunách DLC kravka jménem Mass Effect už musí chudák dávat sušený mlíko.
    • Proti kravce se jmenem CoD je ta ve staji Bioware jeste mlade telatko.
      • korok
        Ha! Svatá pravda! CoD kravka už chcípla na dehydrataci.
  • TheFeardemon
    Mass Effect mě bavil od začátku (1 dílu),až do konce trojky(kterou jsem dohrál ale až s Extended Cutem).Jako celek mi to přišlo jako super promyšlené universum,které ovšem nemusí sednout úplně každému.Vžil jsem se do příběhu,našel jsem si oblíbené i nesnášené rasy,bral si tým takový,jako mi v té chvíli sednul.O žádném dílu ME série jsem neřekl křivého slova.Je pravda,že trojka (a v určitém ohledu i dvojka) je celkem osekaná,toho si všimne snad každej,jenže buďme rádi za to,co máme.Osobně mě celkem zajímá,co lidi v BioWare vymyslí.Je mi sice líto,že tam nebude Shepard,jenže co se dá dělat?Já si nový díl ME (pokud teda vyjde) koupím a uvidíme,zda z toho bude radost nebo zklamání...
    • Suhlasim. Kvalitnych sci-fi hier tu je velmi malo. A uz len tie dialogy v style filmu z jednotky su tak kvalitne, ze dodnes nato nie je konkurencia. Tiez vylepsovalo sa co sa dalo pri kazdom novom diely. Vatsinou s uspechom aj ked niektore menej. Pre mna naj seria a dohral som ju nespocet krat.
      Ked vam nieco sadne tak lahsie prepacite nedostatky.
  • Přesně tak kluci z BioWare, jeďte si to podle sebe a nenechte si do ničeho kecat. Dřív lidi neměli moc držkovat na fórech a to bylo dobře. Jakkoli se někomu nemusel líbit konec ME3, byl prostě daný a já s ním problém neměl. Ještě jsem neviděl aby někdo otravoval režiséra, aby předělal konec filmu, protože se to nějaké psychicky nevyrovnané chudince příliš srostlé s hlavní postavou nelíbilo.
    • Rezisera nikdo neotravuje, jen mu rekne, ze je de…bil, paac kdyz zahradnika zabil v prvnim dejistvi, nevipada moc koser, aby se tam po 3/4 hodine filmu objevil znova. A presne tahle vypada pribeh ME.
    • Ale problem je, ze oni nejedou podle sebe, ale podle toho, jak EA piska. To zaprve. A za druhe uvedomujes si, ze filmy maji produkce pro vzorky divaku? A uvedomujes si, ze spousta filmu se pretaci a to i vcetne koncu na zaklade jejich reakci? Takze priste si zjisti fakta a nemel nesmysly.
      P.S. Jak by asi divaci uvitali takovyto konec Pana Prstenu, he?

      http://i.imgur.com/RsAUv.jpg
      • Viktor_H
        EA nemluví BW do obsahu, EA si vynucuje věci typu multiplayer... Zároveň samozřejmě ovlivňuje projekt budgetem a deadlinem.

        Co se přetáčení podle reakcí diváků týče, to se týká filmů, v nichž se producenti klepou o zisky - tudíž z valné většiny jde o vykalkulované blockbustery. Režisér s pevně danou vizí a scénářem a který má možnost závěrečného střihu, na reakce diváků kašle. Je to tudíž o tom, o co ti jde. Artistic Integrity platí tam, kde lidé naplňují nějakou svoji vizi. V holywoodských kalkulech většinou žádná vize není - studia si najímají režiséry, aby jim vyrobili PRODUKT. Je to zábavní průmysl v nejčistší podobě. Takový P.T. Anderson nevyrábí produkty, ten dělá umění (kde umění chápu jako v určitém slova smyslu jako protiklad k produktu) - Nemyslím, že se Anderson považuje svou tvorbou za součást průmyslové mašinérie, nemyslím, že se tak vnímal i např. takový Kubrick.

        Jestliže v BW mluvili o Artistic integrity, dost to vypovídá o tom, jak oni samotný ME vnímají. Totiž nikoliv pouze jako produkt... Navíc z reakcí Patricka Weekese (scénárista ME) se dá usoudit, že spousta závěrečných cutscén se do konce ME3 nedostala, protože už nebyly peníze. EC byl tudíž z velké části i balzámem pro samotné BW, jelikož jim byl přiklepnut čas a prostředky na implementaci něčeho, co v určité podobě chtěli ve hře mít už v době vydání. EC není předěláním, EC je doplněním.
        • Myslis artistic integrity stylem vezmeme konec z Deus Ex a zkopirujeme jej 1:1?

          http://www.youtube.com/watch?v=6nQKBeOk3wc

          Jo, jo, jeste stesti, ze ma Bioware sve verne Biodrony, co by si bez nich pocali.
        • Presne tak, EA svojimi deadlinami a budgetom zrujnovalo uz nejednu znacku...

          Zoberte si taky DS3, skalny fanusikovia z DS1 a 2 chely skvelu hororovu atmosferu a dobry dej no miesto toho dostali spoluhraca a bezhlavu akciu stylu GOW, zatial co EA si na nete hlada 85+ review, fanusikovia tomu davaju tak do 75%.

          Pre EA nieje dvolezity spotrebitel ktory znacku pomohol splodit ale ta banda deti co naskocila na hype vagon a je ochotna cvakat nehorazne sumy za tieto takzvane masterpiece...
          • Nechcem chranit EA to urcite nie. Ale ako firma jej ide urcite o jedine, a to zisk. Pre lasku od fanusikov to nerobi ziadna z nich. Bohuzial ale to by som ako majitel podobnej firmy robil zrejme rovnako. Ako hrac to vnimam inac ale biznis je biznis.
            D3 som hral len na xboxe a veruze ma to sklamalo. Cakal som pokracovanie dvojky ale ten FEAR effect som tam vobec necitil. Hodnotit celu hru zase nebudem kedze to bolo len demo. Ale po hre siahnem jedine ak bude v akcii. Co vsak vdaka EA nebude tak skoro :P
            • Jenze je neco jinyho, kdyz udelas kvalitni kousek, o kterym narovinu rikas bude to tak a tak (cojavim - linearni strilecka s nejakym qstenim ...), a neco jinyho, kdyz neustale vsude vyhlasujes jak to bude nejvetsi RPG vsech dob a pak je z toho ta linearni strilecka, coz je presne ME.

              V kazdym normalnim RPG kdyz nekde neco udelam a nejak se rozhodnu, ma to pro tu postavu dusledky po celej zbytek hry - nekdy mensi, nekdy vetsi. Kdyz vzpomenu tady zminovany fallouty (1&2), tak tam si videl sice jen takovej prehled na konci, ale videl si dusledek kazdyho zasadnejsiho rozhodnuti. Nebo trebas modernejsi zaklinac - tam se nekde nejak rozhodnes a hra ti to trebas za 1/2 hodiny nekde jinde vrati. Nap zapichnes vlkodlaka a ziskas trofej + vzacnou ingredienci, nebo ho vylecis a ziskas spojence? A to rozhodnuti ti proste vzdycky cast hry navzdy zavre a jinou ti otevre.
        • Skor nez peniaze boli hlavnym dovodom ME3 konca v akom sme ho napoprve dohrali zrejme ten "deadline". EA sa uz raz podvolila a nechala hru prelozit, zrejme po druhy krat to uz nepripadalo v uvahu.
          A ja tiez suhlasim s tvrdenim, ze ani samotny Bioware s tym koncom nesuhlasil. Lenze casu nebolo a museli to vydat. Mozno si mysleli, ze to prehrmi a bude ok. No ale to je jedno.
          Napisal si to velmi pekne inac.
          Aj ked mi prvotny koniec pokazil velmi chut dalej hrat ME3, s odstupom musim potvrdit, ze ako hra nema chybu a jedina vada bola vtedy ten koniec.
          No nic skoda polemizovat o takychto veciach ked to su aj tak nepodlozene veci. Hlavne pre mna je, ze ME ako take zije dalej :D
          • Teda promin, ale zakoncit jednu z nejlepsich trilogii v herni historii takhle stupidnim koncem a neocekavat reakce a jeste se divit a delat urazene, kdyz jim to hraci vmetou zpatky do ksichtu, to svedci jedine o tom, ze Bioware museji byt totalne mimo realitu. Ale to byla jen tresnicka na dortu. Naprosto dementni vedlejsi questy zalet tam a tam, oskenuj planetu a vrat se, recyklovane mapy z MP, na ktere nahazeli tupe vojaky Cerberu a nazvali to vznesene N7 mise, to vse jsou veci, ktere tu hru srazeji hodne, hodne pod ME1 a i ME2 (na ME2 mi vadil jen pribeh, jinak ta hra byla opravdu dobra).
            Zajimave, ze uplne stejne se zachovali v pripade DA2, kdyz jim hraci, opet opravnene, vmetli do ksichtu, co za zmetek to je.
            Ale to hlavni, se teprve uvidi. Situace s ME3 mne presvedcila, ze stale existuje vic normalnich lidi nez biodronu. A vsechno toto se jim podle mne seredne vymsti u DA3 a dalsiho ME. Rozhodne pocitam s mnohem mensim poctem predobjednavek a s velkou opatrnosti hracu, kteri si nyni pockaji na nepodplacena hodnoceni a ne na tzv. profesionalni, ktera hazela hodnoceni 9/10 a vice aniz by zminila JEDNINY nedostatek ve hre.
            • Viz vejs, podelali predevsim to, ze prubeh hry nemel na zakonceni sebemensi vliv (kdyz pominu idiocii zakonceni samotnyho) - proste bylo uplne jedno jestli povrazdis na co prijdes, nebo ziskas podporu na vsech planetach.
          • koniec ME bol ukuchteny Hacom a Hudsonom zatial co zvysok teamu bul vymknuty pred officom...
            • Viktor_H
              Asi jsme se nepochopili. Konec v psané podobě není problém, resp. to nebylo něco, co by EA zpackalo. V tomto ohledu podle mě EA nijak do práce BW nemluví, dokonce bych řekl, že BW je jedno z nejvíce autonomních studií s klasickým produkčním modelem. Problém bylo to, že nezbyl čas/peníze ten scénář dostat v podobě cutscén do hry... Tam už EA vinit můžeme.
      • Tak zase si to ty miesas s filmami :P Serialy a filmy su nieco uplne ine. Porovnavas dva rozdielne veci. To, ze vydavatel je EA este neznamena, ze Bioware skace ako oni piskaju uplne na 100%. A urcite si nemyslim, ze v pripade ME chce EA uplne ist podla svojho. Hry boli uspesne a nie je potrebne robit drasticke zmeny.
        Akceptovanie Frostbitu je len cisto kvoli financnym veciam. Je moderny a hlavne pre EA za free. Co moze viest k vatsiemu budgetu pre Bioware. A tych "divakov" zo serialov ma firma platenych a volaju sa testery. :) A ich ulohou je otestovat funkcnost a pripadne nedotiahnute veci. Urcite podla nich nezmenia celu hru. :D
        Nezmysly tu meles jedine Ty.
        Samozrejme Hater obrazok nemohol chybat, ze?
        • No jediny, kdo tu mele hrusky z jablkama jsi ty. Testerovi je pribeh a konec u zadele, ten ma otestovat, jestli to funguje a pripadne najit bugy. A ne, kdepak, vlastne Bioware je totalne nezavisle, absolutne nemusi delat nic, co jim EA rekne. Zadne deadlines, zadne implementace MP, zadne vytrzeni dulezite postavy a jeji prodej jako DLC.... Typicky priklad Biodrona.
          Aha, hater obrazek jo? Zajimave. Co takhle nejaka inteligentni reakce? Ale to se asi nedockame, ze? Protoze jeden obrazek presne vystihuje stupiditu konce ME3 a to biodron nerozdycha.
          • Ano mas uplnu pravdu vo vsetkom co vravis. Klaniam sa ti a staviam ti sochu v obyvacke. Len ta poprosim este o precitani vlastneho prispevku na ktori som reagoval. Kedze s terajsim si tam protirecis na celej ciare.
            A kedze si tam bol pri vyvoji celej ME3 tak uz chapem odkial mas informacie kto co a ako a preco implementoval do hry. Nie si nahodou tiez spoluvlastnikom EA?
    • Postupne masove rozsirenie internetu hraje do karat haterom. Pisu sa peticie, vytvaraju sa temy vo forach v stovkach kedze kazdy kto danu hru nema rad si jednu vytvori. Prejav nazoru je pekna vec, ale developery by si nemali uplne nechat skakat po hlave. Zadostucinit sa kazdemu proste neda.
      A haterov sa neprekrici tak ci tak. Hlavne, ze vatsina ani len nedohrala dvojku/trojku a nie to zeby este hrali prvy diel. Prejavit sa moze kazdy ale nie vypisovat na kazdu danu hru ktoru nemam rad. Zrejme zijeme v dobe ked znudena mladez uz nema nic lepsie na praci ako vypisovat na forach. Toho sa uz ale zrejme nezbavime. A anonymita autorov prispevkov tomu len napomaha. S tym sa musime asi zmierit.
      Jedine co moze motivovat autorov su dobre predaje. A podla toho si odvodit oblubenost titulu. Ja pevne verim, ze dalsia hra z ME univerza bude kvalitna a prinesie nam hodiny skvelej zabavy. Ak ste proti novemu dielu je to ok. Len zase nepalte mosty pre tych co sa na nu tesia. Ja vam tiez nevravim cim si mate natierat rozok :)
      Ale aby som sa nestal podobnym "vypisovacom" tak radsej skoncim. A prosim neberte nam princeznu :D
      • Kdyz nekdo roky prohlasuje, jak konec pribehu bude zcela zaviset na skutcich v ramci cele serie, a pak z toho neni ABSOLUTNE VUBEC NIC, tak to neni skakani vyvojarum po hlave, vime?!

        Pak je vyvojar jednoduse podvodnik a zaslouzi si nejvyssi opovrzeni.
  • N7N7
    No proč ne? Mass Effect s novým příběhem, jinými postavami a jiným úhlem pohledu si klidně nechám líbit. Hlavně už prosím žádnou nastavovanou kaši původní trilogie.
  • Mikit
    Tedy, musím říct, že mě osobně se tento přístup Bioware líbí.
    Mass Effect trilogie je pro mě jako celek nejlepším herním zážitkem, jaký jsem ve své dosavadní hráčské "kariéře" zažil. Neříkám, že nejlepší hrou, ale zkrátka spojení astmosféry a příběhu, bylo dokonalé. Třeba můj paragonský konec mi vrtal v hlavě dva dny, než jsem si to srovnal a docvaklo mi, že je to vlastně geniální, to se mi u žádné jiné hry nestalo.

    Takže je logické, že Bioware nechce dělat pokračování, ale nový díl. Jelikož pokračováním by mohli si mohli udělat u řady fanoušku zle, kdyby jim řekli ,,ty sis myslel, že to skončilo takhle, ale ono to bylo jinak".
    Z toho my vyplývájí dvě možnosti, kde by se mohla odehrávat "čtyřka". Buď, před událostmi jedničky. Třeba období kdy lidé objevily Mass Relaye a začali skrze ně cestovat, třeba First Contact War, nebo tam pak myslím byly nějaké spory s Batariany.
    Druhá možnost je nějaká vzdálená galaxie za sedmero vysílači, ke které se události z prvních dílu nedostaly.
    Co se názvu týče, dost pochybuji, že tam dají číslici, jelikož to by evokovalo pokračování. Spíš bych to viděl podobně jako to má CoD, tedy třeba Mass Effect: Garrus's rules.
    Ale je to jen můj osobní názor, uvidíme s čím nás Bioware, snad mile, překvapí.
  • Osobne si myslim, ze univerzum ME je dostatecne bohate a rozsahle, ze se z neho da vypravet spousty pribehu, ktere nebudou mit s linii Sheparda nic spolecneho.
    Takze s novou hrou z tohoto sveta s novou hlavni postavou nemam nejmensi problem. Ted uz jen doufat, aby to nezpackali.
  • Když se tak dívám na Dead Space 3, tak jsem docela rád jak to dopadlo s ME3. Mohlo to skončit mnohem hůř.
  • Kde bolo tam bolo... novy ME vyraba ine studio, studio ktore ma na svedomi Omega DLC. A uz z tak dost velkej koridorovky ktoru ztoho spravil BioWare bude este väcsia bezprizorna mlaticka bez akehokolvek deju... welcom in GEARS OF EFFECT HURR DURR...

    OD znacky ME tak ako aj od BioWare uz nic necakam kedze uz naplno podlahli rozkladu sposobeneho EA, coskoro sa stretnu na cintorine s Westwoodom a Pandemicom ci dalsimi studiami...
  • Ja som zasa velmi rad, ze ME hry neskoncili z ME3. Univerzum je bohate na moznosti a pribeh povedzme niekoho kto prezil Eden Prime by bolo zaujimave. K tomu este pozadie galktickej vojny kde napriklad Shepardovo vyznamenanie na Spektru by ste sledovali v televizii..
    Proste moznosti je nespocetne mnozstvo.
    Ale to je zrejme asi tak, ze kto ma rad ME tak sa potesi a kto nie tomu to bude jedno a rypat bude do vsetkeho.
    Bioware sa za posledne roky trosku zmenil ale stale vie prinasat kvalitne hry. A pri ME proste nesklamala(okrem konca ME3). Snad sa poucia a podobnu chybu nespravia.
    Takze asi tak. Neviem sa dockat novych informacii. A tiez chvalim zmenu enginu spolu s tym, ze po nastupe novych konzol to bude este velkolepejsie. Limity v grafike sa znovu posunu vpred atd. ..
    Snad to este z mojim PC rozchodim na "normalne" detajly.
  • Dalsi diel Mass Effectu moze tak akurat dopadnut ako Hviezdna brana..SG1 jedna bola super, tym ako sa vyvinuli vztahy na konci, fakticky vsetko uz je dane, tak Atlantis a Universe je uz len taka trapna nudna omacka s novym nepriatelom a vsetko na to iste kopyto, kde to fakticky pozerate len z povinnosti..Vsak snad v dalsej casti bude konecne nieco dobre, takto si to hovorite dookola a nic :D

    Tym ako skoncila ME3, je fakticky vsetko dane, mozme ist akurat do minulosti a vysvetlit vznik reaperov alebo ist do buducnosti, a znova opakovat nezmyselny boj s este nezmyselnejsim koncom ako poznam BW.

    Alebo to fakticky moze dopadnut ako DA2, zneuzitie znacky na tuctovu rpg z toho prostredia , po ktorej by inak nestekol ani pes.

    Jednoducho povedane, ME seria je tvrdo naviazana postavy, nie na dane univerzum, je to typicke koridove "rpg", ci skor len TPS, kde ak by nebolo dohromady cca 20 hodin hlavnych pribehovych liniek, tak by sa clovek akurat tak smrti unudil pri vedlajsich misiach, lebo fakt robit sa tam neda nic, preskumavanie ala Elder Scroll ci Stalker tiez nic, boj je je naprosto genericky, prostredia repetetivne ako pri CoD, cloveka fakt tahal len ten pribeh a ked to bude na sposob avarage Joe ala DA2, tak sa clovek k smrti unudi.
    • Jestli je SGU stejná jako SG1 a Atlantis, tak já jsem Assassin. SGU je úplně odlišný a v lecčems i lepší. Bohužel měl pomalý rozjezd a skvělá druhá série už sledovanost zpět nevrátila.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit