Přejít na výpis diskuzí
EA potvrzuje Need for Speed: Most Wanted prvním obrázkem
1.6.2012 | Aleš Smutný
100 příspěvků
-
První a druhý, ale jízdní model trpí otáčením auta kolem fixní vertikální osy skrz přední nápravu, což způsobuje zvláštní vznášedlové chování zadní nápravy. Navíc pro mě není spojení automobilismu a záměrné destrukce zábavné.
-
*žánru
-
Se mi dycky libi jak tady kazdej napise: "posledni dobry nfs bylo NFS XXXXXXXXXXX" *1* a vždycky se to liší :)...v jednom se ale shodujete - je to už ku**a dlouho *15*
Za mě nej NFS všechny včetně skvělýho NFS Porsche po NFS Hot Pursuit 2 kde byl skvělý multiplayer roky plný lidí a obřích závodních bitev mezi týmama jako tehdejší WarlockTeam, EA Outlaws, NFBS X.R.runners apd :)
Do to doby žádné nitro.. žádně humusy :) Příjemná změna bylo i NFS UG (2ka taky usla...) ale schvalne UG a dalsi tady nezminuju protoze pak uz se to zvrhlo v peknej fekal... a dnes uz mi jen zkratka "NFS" irituje ačkoliv jsem na ní vyrůstal.. V podstatě už je podle mě úplně jedno co vyjde protože rok od roku je to větší šunt... :) V tomhle žádnu spoléhám na Forza Horizon, která bude asi sice jen na Xko, ale aspoň ji snad dělají lidi s mozkem a mohla by být taková jak jsem si dycky nový NFS představoval a nikdy se to nestalo *12* -
jo jo...v neděli před obědem závod - vsad auto a vyhraj nový, nebo prohraj to svoje..to byl adrenalin :-)
-
Zahraj si třeba NFS4+5, tam tenhle typ kariéry funguje (kromě příběhu samozřejmě).
-
Jenom přibeh prosim ne. Stačil mi hrozně cool přiběh v runu. :D nevim co by vsichni srali do zavodnich her pribeh nejakej.. staci nejakej jednoduchej uvod a pak rovnou hrat.
-
Hezký a rozumný názor, dávám ti souhlasný bod.
-
Takže jsi nehrál ani jeden z Flatoutů?
-
Mohli by pridať konečne Kariéru. Teda nejaký ten príbeh + autá si treba kupovať, napr máte nejaku tu čiastku za ktoru si kupite polorozpadnute auto, postupne vylepšujete sučiastky až sa dopracujete k tomu najlepšiemu (hadam nejaky Skyline R34 by aj stačil, a nie Zonda alebo Ferari.. ble!)
-
presne *3*
-
První TDU se s tím HC modem dalo na volantu hrát náhodou v pohodě. To až druhý díl, který jsem naštěstí před koupí vyzkoušel, těžce zklamal a třeba já ten jízdní model už nepřekousl na žádném ovládacím prvku.
A MechWarrior má pravdu, ať si každý hraje na tom, co mu vyhovuje u té či oné hry. Já mám rád jak simulátory tak arkády a ani u těch arkád neplatí, že by tam volant vyloženě nepatřil.
Dirt2, Grid, Toca3, to všechno se mi na volantu hraje mnohem lépe (jen si to chce pohrát a nenechávat vše default) I to NFS Porshe bylo s volantem naprosto boží. No a u takového Hot Pursuit zase šáhnu samozřejmě po gamepadu. No a kdybych si měl u arkády vybrat mezi klávesnicí a gamepadem, tak jistojistě vezmu gamepad, se kterým se dá alespoň trošku plynuleji regulovat plyn a směr. A pokud (jako třeba u nfs Carbon) nemělo smysl ani to, radši jsem tu hru odepsal, než šáhnout po klávesnici a nutit se do toho tak. Tam ale mimojiné odradil i ten rádoby cool styl hry. Tunung mi nějak nevadí, ale Carbon byl z mého pohledu takový, no dá se říct Rytmus (nějak mi ty dva pojmy synonymují) :o) -
" hrát arkády na volantu má to stejný smysl jako hrát na volantu RTS nebo fotbal, nebo psát ve Wordu joystickem."
sry ale za tento nezmysel by si mal dostať metál s nápisom "bullshit mesiaca"
a TDU samozrejme nie je simulácia (a nikdo to nepíše) ale má k nej bližšie ako čistokrvné arkády ktorých je dnes plná p*del. Napokon ani ten tvoj rFactor nie je žiadna ultimátna simulácia a na skutočne korektné simulátory si budeme musieť ešte nejaký čas počkať. -
Tak to zase ne. TDU a simulace nejsou dvě slova, která by měla být zmiňována v jedné větě. Hardcore mod je vlastně takové ztvárnění jízdy na slickách po mokré silnici a nemá k realitě o nic blíž, než standartní model (pochopitelně bez el. pomocníků, jinak to nemá smysl). Ale ať už s HC nebo bez, furt se to chová více méně jako auto, a to je podle mě princip takové hry.
BTW s gamepadem? No to je úplný úlet. Ano, hrát si to může každý, na čem chce, proto to ty hry vůbec umožňují. Ale hrát arkády na volantu má to stejný smysl jako hrát na volantu RTS nebo fotbal, nebo psát ve Wordu joystickem. -
Nech urobia nieco ako bolo NFS 5 Porsche a bude to zase OZAJSTNA HERNA LEGENDA
-
preboha nech si hrá každý na čom chce *7* prečo by človek ktorý hrá závodné arkády s volantom mal byť trdlo keď ho to baví viac ako s gamepadom ?
ale jedno musím súhlasiť, TDU po odomknutí hardcore módu bol vpohode ... určite bol trochu bližšie k simulácii ako k čistokrvnej arkáde. Nič lepšie v otvorenom hernom svete nie je. -
Ano, proto říkám, že mluvím o arkádách. Já předpokládám, že nikdo není takové trdlo, aby hrál arkády na volantu, od toho máme simulátory, stejně tak je blbec kdo chce hrát rFactor na šipkách. V simulátorech strávím drtivou většinu herního času, ale někdy, třeba na notebooku nebo když jednu ruku zaměstnává jídlo a podobně, si chci zahrát rozumnou závodní arkádu. Typu NFSU 1/2, CMR 3/4, TOCA 1/2/3.
Tyhle hry, nebo třeba to TDU můžeš hrát na šipkách, a přesto mít pocit, že řídíš auto. Ale vem si třeba to poslední NFS, už ani nevím, jak se jmenuje. Vždyť to má snad stejnou fyziku, jako Wipeout. Proč se to vůbec nechová jako auta? A proč to proboha tolik lidí toleruje? -
Děláš si prdel? Kdyby se v TDU auta chovaly jako auta, hraju ho dodnes.
-
Já, abych řekl pravdu, nedokážu nějak ukázat prstem. Oproti velké části zdejšího osazenstva jsem už asi napůl geront :)) (je mi 31 btw) a hrál jsem téměř všechny díly NFS, počínaje tím úplně prvním, vydaným v r. 1995, a velkou část z nich mám na stříbrné placce. Přesto ale nejsem schopen říct, který jeden díl mě bavil nejvíc, téměř u každého dílu jsem strávil spoustu času a hodně dobře se bavil (snad s výjimkou Undercover, o kterým naopak s jistotou prohlašuju, že je _pro mě_ zdaleka nejhorší díl série). Rád vzpomínám na všechny díly až do Porsche dílu, který mě ale paradoxně moc nevzal -- ne kvůli fyzikálnímu modelu, ale tím, že byl zaměřen výhradně na jednu značku, která k mým srdcovkám tak úplně nepatří. Když nad tím ale uvažuju, Most Wanted byl pro mě asi nejlepší díl od dob Porsche 2000. Sice to byla pořád totální arkáda, ale aspoň dobře umíchaná. Underground 1/2 jsem moc nenahrál, jelikož tuning mě nebaví, Carbon byl taky slušný, i když slabší než MW, ProStreet jsem nějak minul a Undercover... škoda mluvit. Poslední Hot Pursuit jsem rozehrál, ale nějak u něj nevydržel.
Každopádně poslední dobou zjišťuju, že mě mnohem víc baví ježdění s volantem, takže se spíš zaměřuju na auta typu NFS Shift apod. Tož tak a sorry za to plácání jater. *1* -
souhlasím. zrovna dohrávám na xku most wanted, uz jen porazit razora.. je to můj nejoblibenejsi dil a to sem hral vsechny dily.. libi se mi grafika, zavody, honicky s policii.. nadruhou stranu byl osizenej tuning, zaveden catch up system.. ale hraju ho nejradsi. takze doufam ze tento dil neudela puvodnimu most wanted ostudu..
zde bych si pral aby byla lepsi grafika, vic aut a hodne zavodu.. kdyby to mel byt zase nejakej zebricek jezdcu tak bych se vubec nezlobil.. s tuningem pocitam ze moc nebude, chtel bych uz konecne stridani dne a noci ... hlavne at z toho neudelaji sracku jako byl run. -
S tym TDU by som bol tiez opatrny, pretoze to tiez nebola ziadna slava. Hlavne s volantom.