Přejít na výpis diskuzí
John Romero vybírá peníze na vývoj Blackroom - nové střílečky ze staré školy
25.4.2016 | Petr Poláček
90 příspěvků
-
vrati se s demem, coz je rozumny, sazet na kdysi provarenej, ale v soucasnosti temer zapomenutej xicht a par artworku, je naivni
-
Takze Game Over, to bylo rychle. Ani ne pet dnu.
-
Na konci traileru je "zamaskovany" kratky audio odkaz - http://bit.ly/1XXZqzc
-
Kdyby Daikatana ve své době neměla tak "povedenou" kampaň, jakou měla (jak trefně napsal Adam, who's the b*tch now), tak by to nikdo Romerovi nerozmatlával po ksichtu ještě 16 let po vydání.
-
Já mu rozhodně fandím. Škoda jen, že si Romera většina starších spojuje jen s DOOMem a podle mnohých - nepovedenou - Daikatanou.
Daikatanu jsem nehrál, tak nemohu soudit. -
"Quake je při normálním průchodu (pro hráče, který není quakař) taky na 10-15 hodin jako prd. Třeba Doom 2 ještě na víc. "
- tak hodne stesti ve vsem, nejen hrach :D -
"Rocket jump funguje na jiném principu..."
- nikde netvrdim ze ne. Rocket jump funguje na zaklade toho, ze exploze by te mela odhodit.
Ale take by ses nemel zabit jednou strelou z vlastni zbrane, ale druheho muzes. Na stejnym principu je i bfg a plasma, jak jsem psal vys. -
Řeknu to jednoduše: s tím co předvedl na KS videu jednoduše říkám NE, na tohle ti dám peníze možná až to vydáš.
-
Tilwaen: výbuch s jeho silovým účinkem a imunita herního těla vůči roztrhání jsou 2 rozdílné věci, kde jedna nepopírá tu druhou.
-
C-BEAM: Je to očekávaná a zcela logická věc za předpokladu, že ti po výbuchu kus té zadnice přistane vedle slinivky na místě, kdes měl původně ucho.
-
Ještě k tomuhle:
"zrovna Bioshock mel docela dost komplexni leveldesign, mnohem vic nez SS2"
Když kouknu CELKOVĚ na SS2 maps a Bioshock maps, tak moc velký rozdíl teda nevidím. Ono to samozřejmě vypadá dobře, když postneš tu největší mapu z BS a tu nejmenší ze SS2. *7* -
První System Shock:
http://www.cheatcc.com/pc/pics/sslevel7.gif
http://www.cheatcc.com/pc/pics/sslevel9.gif
http://www.cheatcc.com/pc/pics/sslevel1.gif
Zabal to prosím. Tohle popírání reality je fakt úsměvný... *15* -
to že tě exploze rakety pod zadkem vyhodí do vzduchu, je bug? není to spíše očekávaná a zcela logická věc?
-
Nevim o čem to plácáš, ale "boční questy" (lol) ve formě jak uvádíš, to tady bylo už v Doomovi (a možná stovkou arkád před tím) ve formě secretů = bonusová munice, zdraví nebo zbraň, kterou bys normálně našel až 2-3 mise později. Každopádně je sakra rozdíl mezi bočním questem a secretem. Secret musíš najít = level design / nutnost vnímat 3D prostor. U bočních questů tě většinou v nových hrách hra vede kam máš jít... easy, což byla moje pointa od začátku, kterou si asi nepochopil, protože jinak bysme se nedostali až sem. *7*
-
Hmm. Pointa je, že Quake je při normálním průchodu (pro hráče, který není quakař) taky na 10-15 hodin jako prd. Třeba Doom 2 ještě na víc. Navíc Bioshock, psolední Deus Ex a Metro nejsou zrovna čistokrevný střílečky, tekže srovnání trochu mimo. Pak můžu vytáhnout starej Deus Ex, kterej je 2-3x rozsáhlejší, než ty nový... *15*
-
Podle tvého zdroje byl údajně bug jen strafe jumping (= nasčítávání rychlosti při bočním skoku), ale nic jiného. Rocket jump funguje na jiném principu...
-
a jeste pro priklad druha mapa z bioshocku 2, aby nekdo nerval, ze jsem vybral tu nejkomplexnejsi
http://guides.gamepressure.com/bioshock2/gfx/word/990581218.jpg -
Jasny, ale ten "normalni" pruchod hrou je relativni. Presto neni duvod fnukat jak holky :-P
bioshock - 12-15 hodin normalni pruchod
Brothers in Arms: Road to Hill - neco kolem 30
FarCry 3,4; posledni Deus Ex, Metro, Tom Clancy Future Soldier a mnoho dalsich fakt par hodin nema.
Nicmene zrovna Quake z toho s hraci dobou vychazi nejhur...
Nakonec vsechny hry si muzes porovnat tady:
https://howlongtobeat.com/game.php?id=7452
Ps: pokud nekoho prestaly bavit hry, neni to tim, ze by to bylo jen horsi a horsi :-P -
Pro priklad srovnani Bioshocku 2 (na jednicku najit celou mapu je zahul) a System shocku 2
system shock 2
http://www.sshock2.com/ss2walk/medsci1.png
celkem 10 map
bioshock 2
http://guides.gamepressure.com/bioshock2/gfx/word/990723750.jpg
celkem 10 map
Toz se tu mejte. Dal vam tu naivitu vyvracet nehodlam :-P a jdu radsi s nadsenim k nejake hre a ze i po tech dvaceti leteh hrani je to jen lepsi a lepsi :-P -
Samozrejme je to chovani kodu, ktery je soucasti enginu. To nijak nemeni skutecnost, ze je to puvodne bug ;-)