Přejít na výpis diskuzí
John Romero vybírá peníze na vývoj Blackroom - nové střílečky ze staré školy
25.4.2016 | Petr Poláček
90 příspěvků
-
Naprosto nesnáším, když jde někdo na KS a nemá vůbec nic kromě spousta řečí a známého jména! Měla by být povinnost tam přijít nejméně s tím, co ukázal Warhorse při KS prezentaci Kingdom Come. Měli by prostě předem ukázat, že mají ne jen spousta vizí a přání, ale že jsou schopní na hře skutečně dělat a něco připravit jako ukázku. *7*
-
-
Sak ti nic nebrani udelat totez. Pokud vim tak tam nakej borec nahodil, ze chce udelat pizzu a pozadovana castka byla tusim 12 dolacu. Vybral o par radu vic ... ;D.
Taky nechapu lidi, ktery poslou nekomu prachy za slib, ze mozna neco udela. -
-
Tak pokud jde o KS, tak tam je řada omezení. Já bych se tam nedostal. Sotva se tam dostal Warhorse.
-
-
-
"Jeho nový FPS projekt s názvem Blackroom se chce totiž opět podívat do různých epoch a míst..."
K neduhům stáří patří mimo jiné neschopnost opustit myšlenku. -
-
Zaměn stáří za mladí,pak budeš v obraze.
-
Ona to taky vždycky nebyla pravá svíčková.
Ale to je přesně vono, zase ztrácet čas a prostředky na něčem, co je na střílečkách nepodstatný. Podstatnej je level design. Proč je Doom nehynoucí ikona? Jedno prostředí, příběh minimální, ale je tak geniálně postavenej, že člověka i po dlouhých letech baví prolejzat ho. Na to se maj soustředit. A vlastně i to jednotný prostředí, z kterýho není úniku, má na zážitek obrovskej vliv. Třeba i Stalker, sice jinej typ hry, jen částečně střílečka, ale čím je daný, že se atmosféra dá krájet? Dík mutantům, vojákům, anomáliím, radiaci? Ne, spíš že od toho všeho není úniku, necítíš se fajn ani v bezpečných zónách, i když víš, že tam na tebe hra žádný překvapení nechystá.
Jako dobře, no, dá se to udělat i tak, že se prostředí bude měnit, ale znamená to spoustu grafiky, času a peněz navíc a ty prostředky by mohly jít do pořádnýho, zábavnýho designu levelů, po tom hráči stříleček prahnou. -
A zacatek bude v bazinach kde po tobe pujdou cyber-zaby :D
-
-
Proč mám pocit, že sází na zoufalost hráčů. Svěřovat peníze Johnu Romerovi chce silný nervy nebo ještě silnější brejle, ale touha po old-school FPS je velká. *1*
-
podle obrázku jsem čekal článek o mass effectu... každopádně, designově to působí jak každá jiná sci-fi... to už došli nápady na zajímavý design postav...?
-
Na to odhalení jsem se těšil, ale ta prezentace mě upřímně spíš odradila než navnadila.
-
Panebože už je tu zase, největší troll herního průmyslu ... John F*cking Romero xD
-
Má slavné jméno a potřebuje prachy. Já mu je nedám.
-
Řeknu to jednoduše: s tím co předvedl na KS videu jednoduše říkám NE, na tohle ti dám peníze možná až to vydáš.
-
Proc ma nehty nalakovane na cerno?
-
-
u mě ok...lepší než pánská rtěnka a stíny.
-
A proč ne?
-
-
Já mu rozhodně fandím. Škoda jen, že si Romera většina starších spojuje jen s DOOMem a podle mnohých - nepovedenou - Daikatanou.
Daikatanu jsem nehrál, tak nemohu soudit. -
-
Kdyby Daikatana ve své době neměla tak "povedenou" kampaň, jakou měla (jak trefně napsal Adam, who's the b*tch now), tak by to nikdo Romerovi nerozmatlával po ksichtu ještě 16 let po vydání.
-