Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Herní průmysl upadá:) Hry se nevyvíjejí, grafika AI nepřátel stagnuje. Za grafické zpracování můžou částečně konzole a jejich zastaralost, za ten zbytek hráči a vývojáři. Doby, kdy se hra nedala dojet na nejtěžší obtížnost za 6 hodin, jsou dávno pryč. Občas mi přijde, že u některých titulů jde pouze o setrvačnost a lidé to koupí jenom proto, že to má značku. Osobně se přiznám, že nejraději mám pořád HL2 a AoE II i když přiznám, že další a nové hry mi přirostly k srdci:) Nechci se dožít doby, kdy při zabití nepřátele mi to napíše, jestli nechci sdílet s přátely na FB atd....
    • Amylee.Anderson
      Upadá naprosto všechno.
    • ALIENVIK
      Asi tak
      • Neni to tak, a uz mi tyhle stale omylane nazory docela zacinaji vadit. Ok, na jedny strane nazor, kazdy ho muze mit, zkusenost z par her, ale obecne to vubec neni pravda. Tech her, ktery se dohrajou za 6 hodin a jsou hodne lehke i hard je minimum. Tak je proste nehrajte a hotovo, ja je taky nehraju. Vsichni vime, ktere hry to jsou, tak proc se tim zabyvat? A je velka spousta kvalitnich her, ktere splnuji stejne kvality jako kdysi a je jich tolik, ze ja osobne mam nakoupeno plno her a vubec je ani nestaim hrat a mam ja na policce ve fronte az se na ne nekdy dostane. Budme zase uprimni. To ze urcita skupina komercnich her jsou shity neznamena, ze vsekera soucasna produkce jsou shity. Driv taky vychazely sracky, jako dobre hry, to je stejne.
        • Já s tebou taky souhlasím.

          Jistě, dějí se pořád horší věci (Blizzardí praktiky kolem Diabla 3), ale stále vychází spoustu dobrých her.
    • To uz je otrepane klise s tou AI. AI se nemuze vyvijet, protoze na soucasnem principu, jak pocitace pracuji, ani o zadnou umelou inteligenci vlastne neslo a nikdy nepujde. Kvalitni AI je stejne tak kvalitni design. Vyvoj AI v pocitacovych hrach se dockame tak mozna az budou nejake kvantove pocitace ;)
      • Veskoslav
        Cože? Srovnání her (moje oblíbené CoD) a Fear 1. Proč v tom druhém zmiňovaném titulu je Ai asi tak 100krát lepší?


        P.S: Tupá Ai je kvůli ráčům, ne kvůli tomu, že by to nešlo.
        • S tím PS bych vůbec nesouhlasil.
        • Tam neni 100* lepsi umela inteligence. Je tam stokrat lepsi a inteligentnejsi design, je to lepe navrhnute a lepe odladene a otestovane. O tom je vzdycky ta udajna umela inteligence, ktera je vsak sama jen hloupym stane se neco, udelam tohle, stane se neco jineho, udelam neco jineho. Umela inteligence jako takova ve hrach skoro neexistuje, protoze jakmile se postava dostane do stiuace, na ktere nema naprogramovane reseni, automaticky je to bug a kix ve hre. Kdyby existovala AI ve hrach, tak i v takovem pripade by postava se pokusila o reseni. Ovsem AI, ktera by se sama umela ucit, to proste neni.
          • Veskoslav
            Já nevím, ale to že se vojáci navzájem kryjí, když jeden přebíhá za překážku je známkou AI. U Cod? Ty jdou jak na porážku prasat.
            • Veskoslav má pravdu. Třeba u stalkera bych neřekl, že je AI nějak nadesignovaná nebo daná level designem. U FEARU 1,2 AI vypadá dobře, ale to je imho tím, že má málo prostoru a moc tam toho vymyslet nemůže.
            • Takze souhlasis, ze AI jako takova neni technicka zalezitost, ktera by se mohla automaticky zlepsovat jako graficke zpracovani s vykonnejsim hardwarem, ale ze v urcitych hrach je zdanlive hloupejsi AI diky zameru tech tvurcu? Vzdyt to jsem psal na zacatku a za to nevim proc, dostavam tolik nekvalitnich :)
            • Veskoslav
              Ty pochop, že ,mozí hráči by byli tupější než AI. Proto je CoD takový jaký je, aby hráč měl pocit, že je neporazitelný, není problém udělat to, že v Cod by tě obklíčili ze vou stran a tvou operační skupinu by rozmasakrovali. Ale to by potom ti tupější hráči nehráli, nekupovali, menší zisk a naštvanost studia. Proto je Ai nepřátel IQ bubmlajícího bahna. Jde to vidět i u série fear, kde se jejich Ai zjednodušovala s každým dílem.
            • Ty ale nechces pochopit, co tim chci rict. COD, ze je to takhle jak rikas, je zalezitost designu, takhle hloupe oni to chteji mit. To nema nic spolecneho s tim, ze to ma nejakou podradnou Ai, kterou oni by neumeli udelat. AI neni nejaky svaty gral ve hrach, ktery se muze vyvijet za soucasnych podminek jako graficke zpracovani. Ja nevim, jestli tohle se da pochopit, u lidi, kter do vyvoje her tolik nenakoukli, ale proste proto neni zadny vyvoj v AI her, protoze tam ani za soucasnych podminek, jak se hry delaji a jak funguji byt nemuze. Je to jen o tom, jak tu hru udelaji dobre, jak je inteligentne navrhnuta a odladena. To ma nejvetsi vliv na tom, ze lidi rikaji, ta hra ma dobre AI, i kdyz to vubec neni presny a spravny vyraz.
        • Veskoslav je trotl nejhrubsiho zrna ale v tomhle ma pravdu *6*
      • No ohledne toho AI tam je spis problem v balancu, protoze treba takova ARMA2 s opravdu promakanym AI (ano bouhuzel to znamena ze o to vic glitchuje) nam ukazala ze hrace sere kdyz AI premejsli a dava jim naprdel...

        Proto sou vsude tupouni co se moc nekrejou, nelecej se, neucej se z hracovejch chyb, atd.

        Protoze kdyby to udelali a ono by to slo, tak by hry byly sotva pro mainstream publikum a je naprosto jedno jesli na PC nebo kobzoli, ci jiny platforme....
        • Zrovna zde jsem spíš měl problém se spoluhráči než s protihráči :-) a to už je průsser to uznat musí každý :-)
      • A zase za pravdu nekvalitni? Dete nekam...
  • "Good old days"... Mě by stejně zajímalo nakolik je tohle jen prostě tím, že stárneme.

    Vždyt neexistuje snad na světě odvětví, u kterého by se to samé nedělo. Třeba v hudbě. Většina lidí si oblíbí nějaký žánr, pár let ho poslouchá a pak zjistí, že ty nové skladby "to už neni ono". Něco se prostě změní, všechno se nějakým způsobem vyvíjí a člověk, který už má něco naposlouchané tu nutnost změny nechápe. Vždyť tehdy to přece bylo lepší, to musí každý vidět!

    Já jsem si taky nedávno třeba zahrál Jagged Alliance, 2x jsem ji dohral a užil jsem si to skoro víc, než spoustu dnešních her. Ale holt se časy mění a taková hra už by dneska nikoho nebavila.

    Chtěl jsem to ještě víc rozepsat ale jsem už moc unavenej... *1*
    • zipp
      Krásně napsáno :-)
  • Veľké plus autorovi článku za úvahu o zbytočnej brutalite, ktorá je v dnešných hrách prezentovaná.
  • Pamatuju si, kdy jsme pařili na Atari a starých videohrách, pamatuju si, jak jsme pařili Wolfa 3D 3!! u jednoho počítače na 486 (která v té době stála 80tisíc) - jeden chodil šipkama, druhý otvíral mezerníkem a 3tí střílem ctrl .... to jsme byli ještě děti, přesto jsme se bavili neskutečně ... pamatuju si, jak jsem na základce "dostal od rodičů (děkuju)" své první Pentium a paříl NFS ! , Doom, kupoval si časopis Level, pak Score ... pamatuju si, jak se šuškalo o nové super hře (Duke Nukem 3D) kterou když jsem poprvé viděl, spadla mi čelist ...... a tak bych mohl pokračovat, nespočet přenádherných zážitků ... vždy bylo něco nového, zajímavého ... Když to srovnám dnes .. hry mají čím dál lepší grafiku, vypadá to čím dál promakaněji všechno apod ... ALE čím dál jednodušší a stupidnější, HRATELNOST se naprosto vytrácí ... všechno to směřuje do pr*ele mám ten pocit, pořád se najdou nějaké hry co mě chytnou, baví .. ale to je minimum, sem tam něco .... dřív jsem nevěděl co dřív hrát + občas opravdu nějaká top hra, co zase změnila žánr .... dnes je to všechno na jedno brdo a čím dál tupější ...
  • Nejhorší E3 za poslední roky. Spousta žvástů o ničem a gameplay záběry ve stylu: čím víc mrtvol a rádoby wow momentů na efekt, tím lépe. Zkrátka nuda k uzoufání. Snad kromě rozhovoru s novináři či si na pár minut zahrát demo, tak nemá smysl na E3 vůbec jezdit.
  • KaloSaper
    P.S. Ono taky o stavu herního průmyslu dost vypovídá to, že se víc těším na to, co vyjde na GOGu, než na nějakou novou AAA hru.
  • Cahir
    Já vidím v jedné věci paralelu s filmovým průmyslem. Blockbustery, což jsou v podstatě AAA tituly, točí netalentovaní a nevýrazní rutinéři. A když pak přijde jednou za čas Temný rytíř, Avengers, nedej bože Avatar, za nimiž stojí výrazné osobnosti s vizí a rukopisem, filmové publikum prožívá Vánoce. A stejné je to u her. Na hrách, stejně jako na filmech, pracují stovky lidí, mají auru obrovského kolosu, kde desítky schopných pánů debatují o každém kroku. Snad jakoby to byli vědci kolektivně se podílející na strašně komplexním projektu. Jenže to je totální kravina. Za filmem, stejně jako za hrou, stojí jeden, maximálně dva lidé, lidé s vizí, lidé, kteří to celé táhnou a šéfují tomu a celý ten zástup, co na projetku dělá, pouze uskutečňuje plány toho vizionáře. Jedním z mnoha vizionářových talentů je i ten, jakými lidmi by se měl obklopit. Mainstramový filmový průmysl má takových jedinců jen pár. A stejné je to u her. No a kapitolou samotnou pro sebe, jsou producenti, lidé, kteří zničili nejeden film a nejednu hru.

    Je jasné, že talentovaných lidí není málo, přesto, jakmile se filmový/herní průmysl rozrostl do absurdních rozměrů, nastala výše zmíněná situace. Opravdu jsou všichni talentovaní lidé hlavním proudem hezky po elitářsku zhnuseni? A kdy přebírá štafetu rutinér? A jak to spolu všechno souvisí?

    Moje otázka do diskuze tedy zní, proč je tomu tak, jak tomu je? Kdo za to může? A co na to Jan Tleskač?
    • na otazku by som odpovedal: viac ludi = viac penazi AND viac ludi = sirsi zaber => nizsia kvalita. Ergo, cim viac penazi chces zarobit, tym viac ludi musis oslovit a teda tvoj vyrobok musi byt pre siroke masy. a vsetci vieme ze siroke masy, to naozaj neni nic dobre
    • Veskoslav
      Avatar je B, co je nádhrné,ale když to člověk vidí podruhé, tak už to není ono:)Je to jako Prometheus, skvělý film, ale něco tomu chybí. A tak je to i u spusty her, jsou skvělé, ale podruhé už si je člověk nezahraje.
    • Proc tak porad ve svych nazorech zevseobecnujete (to myslim i ostatni)? Na neco se to tak da rict, ale na neco zase ne. To se pak dostavate do situace, kdy se utvrdite v jednom pohledu na vsechno a pak vam uniknou prave ty dobre veci, kterych vychazi porad hodne.
      • Cahir
        Ja bych ti odpověděl, kdybys mi řekl, co přesně máš na mysli. Tvůj příspěvek je paradoxně příliš obecný. *3*
        • Proc treba tvrdis, ze dobrou hru musi delat jen clovek s vizi, ktery to vsechno ridi a je takovy diktator, ktery zajisti tu kvalitu, kterou ma v hlave. Vzdyt her je takova spousta druhu, zanru, kazda je zalozena na jinem principu, jde v ni o jine veci, jina hratelnost, jiny zpusob cim je zabavna. To proste nema absolutne zadny vyznam premyslet obecne nad nejakymi principy jak se hry maji nebo nemaji delat, kdyz na kazdy typ hry je vhodny treba jiny pristup a jeste taky zalezi na lidech samotnych, co ji vyvijeji. A to same je ve filmovem prumyslu. To je tak strasne rozmanite, ze se neda rict, co je dobrea a spante, jen u tech konkretnich her, pokud se povedli, nebo ne, se muzeme dohadovat proc a proc ne.
          • Cahir
            Tohle, co tvrdíš, je podle mě iluze. Za každým projektem je jeden, dva lidé, prostě leader, který kolem sebe shromáždí lidi, všímá si jejich silných a slabých stránek, drží je na uzdě atd. atd. Myslím, že zrovna tenhle aspekt u filmů a her platí vždy a je celkem jedno, jestli je to střílečka či RPG. Průmysl podle mého vypadá tak, jak vypadá proto, že leadeři jsou často jen loutky nekompetentních kravaťáků, případně jsou na postech leaderů lidé s mocí, ale neschopní. Tohle je podle mě prapříčina toho, jestli produkt bude za něco stát, nebo ne.
            • Cahir
              robotron3: Celé je to pouze myšlenkový experiment stojící na zkušenostech ze strany zákazníka a na logice. Jako protiargument této své teze jsem si zvolil Valve. Jenže pak jsem došel k závěru, že i tam kolem sebe přece kdosi shromažďuje lidi (přibouchnou k sobě stoly na kolečkách). Takový přirozený leader ve Valve, resp. člověk, jehož vize se uskutečňuje, to má ještě těžší, protože on musí sílou své osobnosti a sílou svých argumentů své kolegy přesvědčit ke spolupráci - nikdo ho na to místo nedosadí, nemá ho nikde potvrzeno papírem. A přesvědčit ke spolupráci partu talentovaných a do problematiky vidících lidí asi není žádná legrace. On se vskutku musí ukázat jako přirozený leader, ne dosazený. správný leader taky ví, kdy ustoupit ze svého návrhu řešení a hlasovat pro návrh svého kolegy. A možná to je ten důvod, proč Valve nedělá špatné hry *3* . Lidé se vždycky budou kolem někoho shromažďovat, přestože vládne rovnost, něčí názor bude vždy nejváženější a vždy bude někdo určovat směr. Ale to je, jak říkám, jen takový můj myšlenkový experiment, třeba mě někdo vyvrátí.
            • Jako tohle mi pride uz fakt divny. Myslim si, ze takovyhle nazory by si nedovolil rict snad ani sef takovy vyvojarsky firmy, protoze by treba rekl, no, u nas je to takhle, mame tu takovy lidi, takovejhle pristup, ale nekde jinde to muze byt trosku jine, takze se to neda zobecnit. Ale ty mas uplne jasny a konkretni vizi, jak to presne musi byt, jak to vsude je a jinak to byt ani nemuze. No dobre no. Ale ta jistota bez jakychkoli zkusenosti (to predpokladam se nepletu), me zarazi :)
            • Cahir
              Robotron3: Počkat, já nikde netvrdím, že leader ovládá bezmyšlenkovité stádo. Dobrý leader si všímá si práce grafiků, pisálků, designérů vybírá si z jejich konceptů, vyslechne si jejich argumenty, prostě těží z jejich práce. Ale z práce naprosto kreativní, nikoliv předepsané. Na konci dne je to ale on, jehož vize se uskutečňuje...

              A ne, opravdu není pravidlem, že se za všemi produkty stojí vposledku dobrý leader. Já jsem ale přesvědčen, že takové, u nichž tohle pravidlo neplatí, jsou právě ty nevydařené projekty *4* ...
            • A kolik si takovych her a filmu videl jak se tvori? Ze to muzes s takovou jistotou tvrdit? Ja nerikam, ze u projektu neni potreba jasne a konkretni vedeni, kde by byl nejaky genius, ktery jen ostatnim lidem rika co maji delat, a oni to postupne udelaji, ale neni to zadne pravidlo, proc by jen takhle filmy a hry mely byt dobre.
    • Hairy_Ass
      Dokud bude poptávka, bude i nabídka. Dokud budou hráči chtít hrát tenhle typ her, tak tady budou i chytří manažeři, kteří je budou nabízet. *4*
      • Tohle je ale taky kec :D Jaka pak potavka?? Vždyt jsou to všchno jen medialni masaže!!

        Samé super ulatra nová grafika...neviděny zažitek a když koupiš hned dostaneš obleček v dlc zdarma....

        Proč dnešní hry stojí tolik?? Protože nejvice stojí lidem vubec nacpat do hlavy aby si tu hru koupili:)

        A proč? Protože tak jako si lidé vymysleli stroje k ulehčovaní své prace...tak dneska aby nemuseli přemyšlet o tom co si koupit tak...tak raději podlehnou tomu co kupuje každy

        Není to vubec o chytrych manažerech spíše o hloupích zakaznícich :)
        Ale co ono v diablu se pry už prodáva brnění za 250 dolaru tak co by si pak nekdo nekoupil hru za 50 :) Demokracie je v dnešni době poražena...internet je plny chytraku co vše vi protože jim to pověděla Mediokracie :)
        • Cahir
          A není mediokracie přirozeným důsledkem demokracie?
          • Rozhodně není, pokud tedy myslíš demokracii v původním slova smyslu. Mediokracie je v zásadě zneužívání nevzdělaných/hloupých lidí a jejich primitiních pudů k dosažení vlastních cílů. Mediokracii tu v současnosti samozřejmě máme, ale to je důsledek toho, že tu demokracie v podstatě není.
            • Cahir:
              Ve výsledku tvá tvrzení stojí pouze na tom, že nemorální média, politici ... jen nastavují zrcadlo společnosti. Vlastně tím sám uznáváš, že mediokracie je vlastně jen snaha jisté skupiny obyvatelstva s jistou "mocí" zprznit demokracii, kvůli vlastnímu prospěchářství (jak píše langin a v tomto se s ním shoduji). Pokud mám tohle považovat za přirozené, je pak i totalita vlastně docela přirozená věc. Gottwald přece dal lidu, co lid chtěl. A proč by potom nezůstal u moci, když mohl, že?
            • Tak já si rozhodně nemyslím, že existuje něco jako většinový člověk, to je spíš statistický pojem. Já vnímám demokracii spíš ve smyslu starého Říma. V dnešních podmínkách bych si to představoval tak, že např. volební právo by měl mít jen ten, kdo finančně přispívá na společné věci (platí daně) - platíš daně, můžeš spolurozhodovat o tom, jak s nimi bude nakládáno, neplatíš, nerozhoduješ. Tady máme spíš vládu lůzy. Volit může každý a každý hlas má stejnou váhu, podle Gaussovy křivky je zhruba třetina lidí zkrátka hloupá. Ten, kdo vytváří hodnoty (platí daně) bude k veřejným výdajům přistupovat jinak, než ten, kdo do společné kasy nepřispívá a utrácí jen cizí peníze. Média mají dneska takovou moc proto, že bez jakékoliv kontroly (např. profesní komora, rychlé a účinné soudy) vytvářejí takový obraz reality, jaký chtějí a jaký jim vyhovuje. A proto ti, kteří chtějí vydělávat na společnosti vědí, že je pro ně nejsnazší cesta ke zvětšení vlastního bohatství vlastnit média a rozhodovat o nich. A to je podle mně médiokracie, s demokracií to nemá nic společného.
            • Cahir
              Dovolím si opět malý myšlenkový experiment. Demokracie v původním slova smyslu (ty se ale v průběhu dějin trochu pozměňovaly) pro mě dnes v zásadě znamená zřízení, kde jsou si všichni rovni před zákonem, všichni mají stejné možnosti, co se týče rozvoje vlastní osobnosti a všichni mohou participovat na politickém, ekonomickém a společenském směřování státu. V základu společenství pak máme lidi - určitou množinu a u lidí platí zpravidla to, že se rozdělují na spoustu menších celků (sdružují se lidé se stejnými hodnotami, zálibami atd.). V rámci takových celků vzniká celek nejsilnější - nejpočetnější podmnožina. A ona nejpočetnější podmnožina pak přirozeně určuje podobu, jakou celé společenství má; předpokládáme-li volný trh, diktuje si v podstatě poptávku, máme-li svobodné volby, určuje podobu vlády. Vedle toho vyjadřuje většinové hodnoty, filosofii, jednoduše řečeno směr celého společenství. A teď si položme otázku, jak takový většinový člověk vypadá. Takového prostě není těžké obalamutit a ani uspokojit a přesně na takového cílí nabídka, která je také svobodná. Jednoduše řečeno, požadavky takového člověka jsou uspokojovány. A jsou-li média, politika apod. ziskuchtivá a nemorální, opět pouze vyjadřují nastavují zrcadlo celkovému společenství.

              Mně z toho vychází, že mediokracie je naprosto přirozený vývoj této podoby demokracie.
        • Hairy_Ass
          A v čem se ten tvůj komentář vylučuje s mým? *4*

          Manažer, který dokáže využít reklamy, aby u hloupých zákazníků vytvořil poptávku, je chytrý.
      • Cahir
        Takže se Hairy držíš názoru, že lůza, jejíž nároky začínají a končí u chlebu s máslem, nese odpovědnost? A celou, nebo částečnou? Odmítáš tedy striktně heslo: Nabídka určuje poptávku?
        • x_ander
          Já jsem toho názoru, že u "blockbusterových her" to opravdu je tak, že poptávka určuje nabídku. Příklady by se našly. Viz. např. série Splinter cell - první tři díly byly skvělé, prodávaly se a všeobecně jsou chválené. Double agent byl trochu jiný, ale pořád tak nějak v mezích. Pak se objevil Conviction, kterým došlo k brutální změně konceptu, dost velkou částí hráčů je nenáviděn, ale prostě se prodával ještě líp. Tak nám Ubisoft představil Black List, který podle prvních ukázek vypadá jako ještě zjednodušený Conviction, zase se na něj bude nadávat, ale zase se bude dobře prodávat. Kdyby hráči (poptávka) nový díl nekupovali a on komerčně propadl, tak věřím, že se Ubisoft (nabídka) chytne za nos a další díl bude návratem k původní trilogii. Jenže to se nestane.

          A takových příkladů by se našlo spousta. Herní průmysl za poslední 10-15 let neskutečně narostl, a momentálně je z něj víc business než cokoliv jiného (kreativita, originalita atd..)
        • Hairy_Ass
          Tak hluboce do toho problému nevidím. Ale pokud nechceme přistoupit na to, že lidi jsou nesvéprávná banda, tak konečná vina padá na jejich hlavu. To oni si ty hry kupují a z jejich peněz se vývoj dalších pokračování financuje.
  • GlaDOS
    Souhlasím. U Nintenda jsem skoro usnul. Jediná konference, co mě docela bavila byl Ubisoft. Ne, že bych ho měl nějak v lásce a nějak moc se klepal na AC 3, Splinter Cell (což je vlastně taky jen zkopírovaný Assasin's), atd. Ale slušná nálož ukázek z her aspoň nenutila můj mozek ihned upadnout do unaveného stavu.
    • Veskoslav
      Nintendo jsem po 5ti minutách osobně vypnul a šel raději dělat něco jiného. Takhle odradit diváka, to jsem už dlouho nezažil.....
  • Nebejt Games.cz tak uz ani nevim, ze nejaky hry existujou
    • Přesně, nebýt games.cz, o hrách nevim ani ň, hoši tady umějí otevřít pusu na špacír a netrpí žádnou přiblblbou cenzurou jako třeba na bonuswebu.
  • Jo jo E3 je jiz naprosty S H I T a vydavaji se tuny odpadni her znova a znova zrecyklovanych v odlesku slavy svych predchozich dilu viz Diablo III a tak se neni cemu divit, ze kvalita rapidne klesa, kdyz na kvalitu se dnes nehledi,ale jediny prvek uspechu je kvantitu *8*
    • pravda pravda, vetsina hernich vyvojaru se ani nesnazi prijit s necim novym... Kazdy chce jen co nejvic vytezit z toho... Podme vydelat miliony hrou kde pozabijite nesmyslnym zpusobem 1589 lidi bez vetsiho silneho pribehu.. Hru si stejne nebudete za mesic pamatovat.. GL s novyma hrama.. v posledni dobe se vracim ke starym vykopavkam s enginem, ktery byl pouzity v Baldurs gate a je to proste krasa:)
    • A nebo se take muze jednat o lenost, najit si ty kvalitni hry a stale jen dokola opakovat tech par hloupych her a znacek, a podle nich odsoudit celou soucasnou tvorbu.
      • ZvacA
        Pokud se pomine fakt, že každý jede dle vlastního gusta, tak ano i dneska vzniknout hry, které se dají označit kvalitou. Ovšem, obecně ve větším měřítku není současná tvorba rozhodně daleko od řitě - je sice jiná, ale říct o ní, že je v pořádku? To si osobně nedovolím. A jako někdo, kdo se pracovně pohybuje kolem her, to musíš přece vidět taky...
        • Abych citoval Andreje Anastasova, ktery mi na tohle prave odpovedel, kdyz jsem psal, vetsina lidi v diskusich si o dnesni herni produkci mysli, ze je daleko pod urovni drivejsich her a vychazi dnes same sracky, Andrej napsal: "Pritom dnes vychazi zrovna ty nejlepsi hry, jako nikdy".
          • ma pravdu a je to jen tim ze driv kazdej rok byly hry VIDITELNE lepsi dnes je po technicke strance az na par tezko postrehnutelnejch efektu neni rozdil mezi hrou vydanou pred 6 lety a hrou vydanou dnes ale lidi tek nejak naivne ocekavaji ze nova hra bude zase o 200% lepsi nez ta predchozi jenze to uz proste "nejde" nelze furt do nekonecna nekoho necim ohromovat kdyz si vzdy rychle zvykne a jako zaklad pro porovnani bere to posledni nejlepsi ...
            • Odulin
              Jj velký souhlas!.
          • ZvacA
            Jak v čem, jak v čem....
      • Vyjmenuj mi za posledni rok 5 kvalitnich her ? Ktere nejsou porad dokola totez ?Dekuji
        • Heavy Rain, L.A. Noire, Valkyria Chronicles, El Shaddai, Dark Souls,... a to jsou jen ty hry, ktere jsem nedavno hral, klidne ti jich napisu 5* tolik, jestli budes chtit.
          • A jeste pridam aktualni pecky Dragons Dogma a Max Payne 3 treba, ktere jsou velice kvalitni hry (abych vynahradil to, ze ne vsechny predchozi jsou jen rok stary).
            • Max Payne 3 neni hloupa hra, ani hloupa znacka. Pokracovani byly vzdycky a vzdycky budou.
            • Max Payne 3? VSIM JSI S TE 3!!!! si delas srandu??? rozumis psanemu textu? "stale jen DOKOLA OPAKOVAT tech par hloupych her a znacek"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit