Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • CyberAngel

    Tak tvůrčí studio HexWorks má sídlo v Katalánsku a podle informací na jejich webu mají tým složený z občanů Španělska, Francie, Rumunska, Německa, Ukrajiny, Dánska, Spojeného království a USA.

  • Zdravím všechny pařany,

    Hry hraji a sleduji už od slavné éry Ice a Andrewa v divokých devadesatkách, kteří založili legendární časopis Score. Dokázali ve svých recenzích zaujmout čtenáře, neskutečně vtipně vystihnout atmosféru skvělých ale i totálně dementních her. Ve hře je vždy důležitý herní zážitek a příběh. Co naplat, že máme zlatý cool brnění, jak břitva lesklý meč s diamanty ve 4K rozlišení, když po hodině hraní a mlácení kolem sebe vlastně nevíte proč mlátíte, co mlátíte a proboha proč máte v batohu to pískací morče? No, už po několikáté se zde z per recenzentů valí ktitika na trhání grafiky na notebooku s plnými detaily ve 4K rozlišení, za které by nejraději tvůrce poslali do nejbližšího nápravného zařízení na Skotské střiky. Kritiku bych asi chápal, pokud byste byly příbuzní Hulka a potřebovali byste nutně notebook o úhlopříčce 50 palců, ale 4K nastavit na 15ti palcovém monitoru je jak zkoušet strkat basebolovou pálku do huby místo párátka...tvl tu tam prostě nenarveš, hubu si vymlátíš, škubat se u toho budeš jak Vémola, když skládá báseň pro Lelu, a tu dočasnou paměť prostě jen tak nevymažeš...takže tak...

  • Kverulant

    LotF (2023) za mě 6/10, levnej béčkovej ripoff Dark Souls.

  • Recenze byla, je a vždy bude subjektivní útvar, do kterého autor promítá své myšlenky a názory na dílo. Moc nerozumím neustálým oháněním se objektivitou recenze. Čistě objektivní recenzi napsat NELZE.

  • Carnage666

    Tak já jsem dohrál, hru rozhodně nikomu nedoporučuji a nechápu jak tu mohla dostat tak vysoké hodnocení. Technická stránka hry je na nic a každým patchem to rozbíjejí víc a víc. Po 22h sem se stal jako mnoho dalších obětí bugu který vám kvůli coopu resetne staty takže z lvl 77 na 15... někteří dokonce z lvl 130 na 12. Fakt paráda, totální ztráta času. Kupte si radši výborné Lies of P.

  • Carnage666

    Mě na původním LotF vadila rychlost zbraní, nezáleželo jestli si měl greatsword nebo shortsword, panák se napřahoval půlhodiny a přitom když měl idle animaci tak si s tim mečem hrál jak kdyby byl z papíru. Kdyby tam byl stat kterej by dokázal tohle zlepšit neřekl bych ani slovo ale bohužel nebyl. Hru jsem nakonec dohrál ale neměl sem chuť zkoušet další playthrough.

  • matejhanc

    Však autor jiný než soulslike tituly v poslední době ani nehraje 😃 Ale ne, v poho. Nehrál jsem, nebudu do toho víc kecat .)

  • Mechanika s nahlížením, případně přenesením do paralelního světa již byla ve vynikajícím Dishonored 2. Myslím, že Pavel někde říkal, že žádné Dishonored nehrál. Je-li tomu tak, jde o trestuhodný rest, který by měl být co nejdříve napraven!

  • Derp_1337

    "Na xboxu a PC skoro nehratelna v otresnem tech. stavu... Nekterejm hram za technickej stav body srazíte a nekterejm ne... proc?"

    Že by to bylo tím, že některým lidem se objeví hromada bugů a někomu jinému ne?


    Tohle není nic nového. Pro někoho byl Cyberpunk 2077 nehratelný bugfest, zatímco někdo jiný narazil na sotva 2-3 bugy za hraní (popř. tam byly minimální bugy, kterých si ten člověk ani nevšimnul). Vždy hodnotíš hru takovou, jakou ji máš.

  • Derp_1337

    Tak UE5 je venku 3 roky. Bude to chvilku trvat než se ho většina vývojářů naučí optimálně využívat a zbaví se "nevhodných" navýků z jiných herních enginů.

    Dávám tomu ještě 2 roky. (Já jsem nenapravitelný optimista).

  • Morraw

    První LotF taky dostávali bídu za technicky stav. Přesto jsem tehdy do toho šel a neměl jediný problem.

    Je to také jediná soulsovka, co jsem dohral. Bylo to o dost více friendly nez DS. Tak snad si tohle udrželo podobnou přístupnost.

  • lito

    lépe bych to nenapsal. Boreček vyčítá jednomu něco, co u druhého glorifikuje. 

    Bloodborne je super asi nejlepší FS hra, ale Elden RIng posunul exploring u Souslike her úplně někam jinam a vracet se do linearních koridorů her jako Lies of P, LoF nebo i Dark Souls je pro mě strašně těžké. 

  • Já to teď hraju, odehrál jsem pár hodin, a je to fakt skvělý systém. Nápadem, zpracováním i technologií. Ani nevím, jestli by to vůbec šlo v něčem jiném než Unrealu 5. Kolikrát ti vyrazí dech, když vyklusáváš po relativně prázdné lokaci, zvedneš na zkoušku lampu a vidíš obrovské sochy, mosty, paláce atd. Jako...klobouk dolů před Poláky, nebo kdo tu hru vlastně udělal.

  • Carnage666

    Je to tak, začínám se bát o CD Projekt 😀 ten jejich engine sice možná není žádná sláva ale po těch letech to dokázali srovnat celkem. Teď když vidim jak každá druhá hra co jede na UE má totálně na nic optimalizaci a zachraňuje to jen upscaling tak nevim nevim.

  • iSpirit

    Elden Ring 9/10.. Lords of Fallen 9/10. Lies of P 8/10. Stejný recenzent.

    Elden Ring si imho těch 9/10 zaslouží, dál už je to ale mimo. 

    Lies of P ač mám rád, tak ta hra má asi největší invenci v tom ,že v rámci combatu vybrakovala Sekiro a Bloodborne a spojila to dohromady. Ta hra má užší koridory než druhé Dark Souls 2 hra vyvíjená na PS3/Xbox 360. Ptám se, proč s aktuální možnostmi HW hra je tak směšné lineární?

    Lords of Fallen ve finále ripoff Dark Souls s dalším světem. Opravdu tohle můžeme brát jako invenci, aby to mělo 9/10. V čem je ta hra lepší než první Dark Souls z roku 2011, když vynechám grafiku.  Mám pocit, že hry až nepříjemně stojí a v tomhle žánru se kopíruje jen obtížnost a dark setting. 

  • lito

    https://www.youtube.com/watch?v=Uxhh5eOJIY0


    4090 - 50-60FPS ve 4K Ultra, takže i pro 4090 absolutní nutnost upscaling. 

    Pořád si nejsem jistý Unreal Enginem, roky pořád trpí stejnými chybami, v jeho páte formě se tomu přidala extrémní náročnost na HW.

  • Sallvator

    + teda hra ma na metacritic aktualne 7/10 a od lidi 6/10

    A u vas 9... zrovna nedavno ste obhajovali ze i hyped titulum se nebojite dat mensi cislo a ted tohle vybocení... chapu ze zrovna autorovi recenze mohla hra proste sednout vic nez zbytku sveta...ale 9/10 hre co pcividne neni moc dobra a ten technickej stav je fakt hroznej mi prijde prestrel proste

  • Sallvator

    Opet krasna ukazka neobjektivity Games recenzi... 9/10 hre co vysla s otresnou optimalizací a funguje jen na psku. Na xboxu a PC skoro nehratelna v otresnem tech. stavu

    Nekterejm hram za technickej stav body srazíte a nekterejm ne... proc?

  • lito

    teď je to ve větší míře. Elden Ring přes 300 GOTY, přes 20 milionů kopií prodaných, prostě naprostý průnik do mainstreamu. X hráčů Elden Ring poprvé objevili Dark Souls či Bloodborne, což byl původně niche žánr, takže teď je ideální doba dojit formuli.

    Jenže pokud nezvládneš to formuli na hodně vysoké úrovni, tak zjistíš, že je to kopr a je lepší hrát průměrnou hru z jiného žánru než i nadprůměrnou z toho žánru a budeš se více bavit. Alespoň za mě.

  • Inquisitor

    To je možný, ale já jsem to zaznamenal až teď:D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit