Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já nevím. Konce mi prostě přišli takové nemastné neslané. Všechna mass relay byla zničena. Už když jsem na to koukal, tak jsem si říkal: To snad ne. Jak budou cestovat vesmírem? To všichni zůstanou na jednom místě a všechny kolonie poumíraj? Já dokážu pochopit, že jim nějaký ten detail unikne, ale tohle? :( Joker se řítí tunelem mass relay, (v moji představě hodně velkou rychlostí), najednou je tunel přetnut a Joker "havaruje"? Hmm neměl by být roztrhán na kusy? Najednou jsou na nějaké planetě.. všechno moc hezký, sluníčko, palmy.. ale prosím? Snad každého napadne - co tam budou dělat? Velké finále je to, že skončí samy opuštění na planetě. To mi přišlo hodně smutný. :( Všechny 3 konce bych smrsknul do jednoho a rozhodně bych udělal nějaký další. Ten pocit ucelenosti tam prostě není. Celou dobu se ženu za záchranou lidstva a zničením invaze tajemných reaperů abych pak došel k tomuhle? Pro mě velké zklamání.
  • Konec bohužel s prominutím posr*li. Ale zase tenhle konec byl nepravděpodobnější, protože by bylo divné jak by to bylo dál. Zatím je mi to jedno, čtvrtý ME tu bude doufám taky a hodně doufám, že ho udělají opravdu pořádně jako Trilogii ME. *3*
  • Naopak. Osobně se mi líbí všechny 3 díly a zvyšující se akčnost přesně koresponduje s dějem. Když útočí Reapeři, už prostě není čas jenom běhat a vykecávat, musí se jednat. I tak je ve hře docela dost povídání, byť po většinou automatického. U mě to vycházelo povídání vs boj asi 1:1 Poslechl jsem si snad každou řádku dialogu, která byla určena pro moji postavu (volby které jsem v průběhu série udělal)...
  • To Krieg: SPOILER Ano, vyjma 2 - 3 postav jdou zachránit všichni. Včetně Tali. Hodně to ale záleží na volbách v předchozích dílech.
  • Chtěl bych se zeptat na jednu věc. ME3 jsem ještě nehrál, chystám se na to o víkendu, ale zajímalo by mě, teď když jsem viděl na obrázku v článku jména mrtvých na desce, jestli jdou členové posádky, jako třeba Tali, zachránit, jestli závisí na rozhodnutích nebo jestli se tomu prostě člověk nevyhne a je to pevně daný?? Děkuju za odpovědi.
  • Jakože, chtěl jsem si koupit celou sérii, ale teď už určitě vůbec...
    pořád jsem v ME3 hledal smysl - už mne nebavilo ani číst titulky --- chybělo sakra hodně z ME 1 a ME 2. ME3 je už jen hloupá střílečka - pro pif-paf lidi snad fajn, ale tohle jsem nečekal. A konec? - *16*

    Můj osobní názor na závěr je jednoduchý:
    ME1 dělal někdo inteligentní, ME 2 dělal někdo inteligentní s mírně hloupým a ME 3 už jen hloupý, který těžil z akčnosti a hloupého konce (ikdyž originální, ale stupid)

    škoda
  • ME 1 ušla, ME 2 zlatá střední, ME 3 propadák
  • Tak teda jak tohle nekdo muze napsal....vidim ze lidska omezenost je opravdu nekonecna, ohromne by me zajimalo co povazujete za dobry pribeh, jelikoz ja se ve hrach s propracovanejcim a zajimavejsim pribehem temer nesetkal
  • Nerozumim jak nekdo mohl byt spokojen s koncem me3, mluvite tu o zapojeni fantazii - proti tomu rozhodne nic nemam, co me ale opravdu vadi je nesmyslnost celeho konce (nemluvim o 3 moznostech a nasledcih). Celkove se hra stava uplne jinou od te chvile kdy nastoupi na scenu Starchild...ME se jevil vzdy jako sci-fi, kteremu se dalo verit, vse bylo logicky vysvetleno, vse do sebe zapadalo a pusobilo to v ramci sci-fi realne - najednou se tu vsak zjevi Starchild ktery cte vase myslenky - jinak si podobu toho ditete neumim predstavit a vy dostanete do rukou naprosto nesmyslnou moc ovlivnit doslava vse zive i nezive, takze vysledek ? Magie,buh,nebo co vlastne byl starchild ? Uprimne jsem si myslel ze hra konci kdyz jste umiral a koukal na zemi kde se bojovalo, nebyt tech dalsich nekolik minut, myslim ze by nikdo neremcal...
  • A co takhle dát litra za hru, která narozdíl od jiných dá podklad k pořádnému zamyšlení? K zamyšlení nad životem obecně, nad univerzem, které BioWare vytvořilo, nad cestou Sheparda a k nevyhnutnému konci? Ne nadarmo se říká, že cesta je důležitější než cíl...
    Mě osobně se to líbí, protože to není nedodělané, ale spíše otevřené a k zamyšlení, přitom velmi vysvětlující. Hodně mi to připomnělo konec seriálu LOST.
  • Jenze hry, kde tohle funguje a fungovalo existuji - podivej se na oba dedecky fallouty (trojka uz nestoji za hovor, to je taky peknej shit), samo zpracovani odpovida dobe, ale jednoduse pokud si nejakou postavu v nejaky casti hry zabil, tak ses uz nedostal k cely serii qstu, nedostal ses treba k nejakymu vybaveni ... a ve finale ses dozvedel nejaky globalni nasledek tvyho cinu (typu mesto bylo vyhlazeno/mesto vzkveta ...) jenze v ty dobe se delaly hry a nikdo si nehral na DLC a hromadu datadisku - proste si dostal za svy prachy zacatek, prostredek a konec pribehu. V pripade ME si zaplatis minimalne 5 AAA her (pokud koupis i vechny sragory kolem) a nemas ani zdaleka tak dobrej titul (o ty vate s tezbou na planetach ani nemluvim - v pripade ME2 sem to psychicky nevydrzel a naferovku si nacheatoval suroviny).

    A samo, pokud nekdo roky vypravi o tom, jak kazdej tvuj skutek bude mit vliv, a najdou se i taci, kteri kvuli tomu rozjedou hru nekolikrat, aby mohli videt tu "spoustu ruznych koncu", tak si nascali do vlastniho hnizda => jejich problem ze nedokazou udelat to, co naslibujou.

    Zaklinac funguje uplne stejne - taky se nijak zvlast nevetvi, ale nasledky svych cinu tam pocitujes a to zdaleka nejen prime nasledky, a pritom kazdy ten dusledek ma svoji logiku - nekohos zabil = nekoho si tim potesil, da ti qst, nekoho vytocil = napadne te ...
  • nojo ale ty si to predstavujes tak jak o tom PR sirilo bludy jako o hre ve ktere se dej meni podle toho jak hrac hraje! Ale ve zkutecnosti tomu tak vubec neni! Vse melo fungovat ve stylu spln tenhle Q otevre se ti dalsi jo tobe pri tom zemrela tahle postava rozhodl ses tak a tak tim padem mas tuhle celou vetev naslednych ukolu a udalosti uzamcenou a jedes uplne jinou vetev tak tomu, ale nebylo!!!! Vzdy jsi se dostal ke stejnym ukolum zadne mohutne vetveni tam neni i ty konce jsou krom barvicek stejne *11*
  • Osobne bych ocekaval konce typu - zniceni hrozby - trebas za cenu ohromnych ztrat (v pripade, ze se ti v prubehu hry podari ziskat dostatecnou silu na to se jim postavit = projevi se tva rozhodnuti), pripadne totalni rozpad galaxie a jeji vyhlazeni ( pokud tvoje rozhodnuti povedou k tomu, ze stebou nebude vetsina civilizaci spolupracovat), samo variantne nejaka forma splynuti taky neni od veci, pripadne ovladnuti silou .... ale to vsechno by melo byt prave dano vyvojem - jednoduse pokud celou hru hraju za zlouna, kterej se snazi kazdyho ovladat, tak bych asi nemel mit na konci na vyber "tak sorry, co sme si to sme si, poplacame se po zadech a dem domu".

    Predstav si trebas(extrem) ze budes mit ve hre jednu hlavni postavu, a ucelem hry bude bud ji eliminovat silou nebo ziskat jeji prizen. Ty budes celou gamesku makat na tom aby sis opatril vercajk na jeji eliminaci, budes podplacet, vrazdit, ... aby ses dopracoval k finale ... a ve finalnim rozhovoru ti to na na vyber mezi "jdu te zapichnout, chcipni hajzle" a "milacku, to mame dneska krasny odpoledne, nezajdeme na kafe?". Neprislo by ti to ujety? Co na tom zes vyvrazdil veskery pribuzenstvo, ted mas moznost jit na kafe ...

    A o tom to je, ne o tom jak konkretne to skonci, ale aby ten konec byl logickym vyustenim toho, jak to hrajes. Kdyz budes hrat s nekym online, klido sachy, tak to ze to projedes je logickym vyustenim toho, ze hrajes jak ponocnej - da se to zduvodnit tah po tahu cos kde udelal a proc to skoncilo jak skoncilo. A pokud nekdo navrhuje hru a nedokaze logicky svazat jednotlive varianty tak aby hrac mel pocit ze je vysledek logicky a spravny, tak je to proste bridil.
  • FreelancerSVK
    Po prvom dohraní som si tiež myslel, že tam mohli viac zapracovať jednotlivé voľby, ale keď som si tak pozeral videá ostatných hráčov na youtube, tak som pochopil, že tie voľby aspoň do určitej miery boli odrazené počas hry. Je síce pravda, že každá podstatná postava, ak v dvojke umrela, bola zastúpená niekym iným, ale napr. v prípade Wrex / Wreav to znamená iný pohľad na otázku liečby genophage (podobne Legion a jeho náhrada).

    Pokiaľ ide o koniec, mohli viac zapracovať jednotlivé assety v nejakej efektnej bitke, v prípade odmietnutia základných troch koncov to mohla byť hrdinská smrť všetkých hlavných postáv.
    A síce predĺžené konce teraz všetky pôsobia pozitívne, narozdiel od toho, čo si mohol každý vyfantazírovať v prípade pôvodných, ale morálne sú na tom podľa mna stále rovnako. Je dobré zjednotiť všetky bytosti vo vesmíre bez ich dovolenia, aj keď tým dosiahnem mier? Je ovládnutie Reaperov naozaj také jednoduché? V prípade renegade Sheparda je jedna veta v predĺženom konci na štýl "vytvorím najväčšiu armádu a každého, kto sa mi opováži postaviť zmetiem z cesty", čo je pomerne dikátorský názor, aj keď to stále vyznieva pozitívne.

    Pôvodný koniec hry mi prišiel náhle useknutý a tieto nové aspoň pôsobia ako prirodzený záver, aj keď nenechávajú taký veľký priestor na filozofovanie.
  • V celkovym kontextu je naprosto nejvetsi pru.er to, ze pres dlouholete sliby nakonec veskera rozhodnuti, ktera hrac v prubehu trilogie udelal a od kterych ocekaval a tesil se na nejake dusledky, nemely absolutne zadny vliv.

    Vysledek je naprosto ale lautr stejny, jako kdybych nechal hrace stavet dum, vybirat ho z jakyho materialu co bude, jaka okna, jake dvere (a on by dumal jaky vliv to asi tak bude mit) ... a ve finale bych mu dal vybrat, jestli skoci ze strechy nebo skoci ze strechy.

    Celej tenhle koncept byl celkem solidne konzistetntni v prubehu cely trilogie (jednoduse pokud nekdo nekoho nechal umrit, tak se ten nekdo neucastnil dalsiho deje, odkazy na jeho smrt/preziti ...) ale v poslednim dile se tohle zaclo uz v prubehu celkem povazlive hroutit az se to ve "velkem" finale zhroutilo cely jako domecek z karet.

    A tohle je to, co jim hraci vycitaji predevsim.

    Jde totiz o jednu zcela zasadni vec - narozdil od filmu u hry hraci !ocekavaji! ze jejich konani ovlivni vysledek. Me osobne pak na tom vadi jeste to, ze vsechny ty konce byly dokonale "unisex" - plytky, ani spatny ani dobry, proste naprosto nijaky - samozrejme, zcela v souladu s pozadavkem dalsiho rejzovani na DLC (pevne doufam, ze jich prodaji naprosty minimum). Ono by totiz nebylo uplne easy napsat pokracovani neceho 3x nebo vickrat, kdyz to mohlo skoncit diametralne jinak, takze si pekne vyrobili uni konce vsechny stejny.
  • Jak víš, že to jsou železobetonové trosky? Co ty reaperské kabely? Co má být, že Citadela vybuchla? Kdo rozhoduje o tom, zda hlavní hrdina přežije? Autoři, nebo logika? Viděl jsi někdy nějaký akční film, co tam jsou schopni hrdinové přežít? Shepard je na Citadele. Vidíme ho, že se tam pomocí Conduitu dostal, pokecal si tam s vesmírným spratkem a pak si vybral oblíbenou barvu konce.
  • Smetana.pavel
    Dobře, o mé demenci se dá dlouze a zábavně polemizovat (sám se takové diskuzi nebráním). Jen mi celý ten humbuk kolem "konce" přijde přinejmenším zvláštní.. Do konce jsem ještě nedohrál, ale nějak to dopadnout musí. Od začátku je příběh silně vyzdvihován a konec je zatracen. Ale proč? Autoři to tak zjevně chtěli. Konec série Harry Potter taky nebyl me gusta, ale prostě jsem to přijal jako autorčinu vizi. Kdyby se mi nelíbil její postup, nečtu to. Kamenujte, banujte mě dle libosti, ale pokud se vám to nelíbí, nehrajte to *3* . To je nejjednoduší rada.
    Kniha bratrstvo run od M. Peinkofera měla ten nejhorší konec jaký jsem kdy četl. A neuháněl jsem autora ať mi napíše konec, který se mi bude líbit. Kniha šla do police, kde z ní pravidelně na Vánoce setřu prach. Problem solved.....
  • Taky mi přišlo, že se trochu promrhala šance na epické skonání většiny hlavních postav ve stylu rozhodnutí ,,Zachráníš svoji oblíbenou postavu nebo planetu Zemi?".
  • Ehmm.....pán psal : "že jsou konce špatné (jako nedodělané, neúplné), což se anglicky řekne bad (=zlý)" - špatné,zlé = bad, takže pane angličtináři za překlad máte 1 ale za (ne)pochopení příspěvku máte 5 *1*
  • Na to nepotrebujes RPG, takhle to funguje v realu...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit