Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Carmamrdon
    Čtenář, aby tu našel nějaký hodnotný názor na hru, musí se nejprve prohrabat hromadou OT hnoje stále stejných diskuzních parazitů, kteří si udělali ze škodění Games svůj smysl života.
    1. dubna jste psali, že se s tím začne konečně něco dělat a že to není jen aprílový žert. Ale asi byl, jak vidím... *7*
    • Mart9
      Hledám hodnotný názor, ale musím číst, jak tu někdo brečí.
  • Tahle hra mi dokáže rozbušit srdce, tak jako to dokázala GT Legends ve své době. To AC nedokáže. AC je možná víc HC, ale to neznamená, že dokáže vyvolat reálnější pocit z jízdy. Je mi líto hráčů, kteří to zkoušejí rozhýbat na AMD kartě. Zkoušle jsem to s R9 280x a nedalo se to na tom hrát pomalu ani na low. Teď to valím na slabší GTX 670 OC 4GB a valím skoro na ultra a jsou to neskutečné orgie.
    • ...srovnávat tento počin s jakýmkoli simulátorem od SimBinu je na hranici urážky... Ano, grafika je jinde, za ty roky vývoj pokročil, ale jízdní model, fyzika chování auta, ovládání a nastavení... I arkádovější Grid je v tomto o pořádný kus napřed a nazvat tento pokus simulátorem může jen ten, kdo neřídil auto (a nemuselo být ani závodní)...
  • Pokud se uz autor dal do hodnoceni jizdniho modelu, ocenuji ze to vyzkousel i s volantem, to je dnes vzacnost. Za to palec nahoru. Bohuzel ale z jeho popisu vyplyva ze neni kompetentni hodnotit nakolik je ten jizdni model simulacni. Chtelo by to nekoho kdo vi, co auto dela v extremnejsich situacich. Ovladnuti pretacivosti a nebo naopak jeji vynuceni, zkratka jak v techto pripadech reaguje nejenom volant, ale i plyn a brzda. A k temto vecem nemusi byť znalec konkretniho auta, staci obecna zkusenost s rozdily zadohrabu, predohrabu a ctyrkolek.
    Rozumim ze recenzent neni zavodnik, vetsina hracu taky ne, neni to tedy tak dulezite, v poradku, nicmene v takovem pripade bych se vyrazu "simulace" diplomaticky vyhybal. *3*
    • C-BEAM
      ty by ses už možná mohl vyhýbat tomu, říkat lidem co je a není simulace, protože to je tak široký pojem, že ty, autor článku nebo kdokoli jiný se na jasné definici nikdy neshodnou.
    • Me to neda .. a kdyby Honza psal recenzi na Asseto Corsa a nazval ho simulaci, tak bys to napsal taky?
      • ja bych AC a PC moc nesrovnaval. koncovej zakaznik je u obou her odlisny. je to jako srovnavat rFactor a NFS.
        • Coz je naprosta pitomost, to co jsi napsal .... ze.
          • to rikas ty... jako zaujaty zamestnanec SMS. myslim, ze by bylo neco spatne, pokud by si tam pracoval a hazel na to spinu, docela se ti divim, ze si das tu praci s odepisovanim na kazdy post, kde se nekde neco nekomu nelibi. na objektivitu jsou tu jini, ne ty. ja to za blbost nepovazuju, mam obe hry a dost dlouho a takhle se me to jevi. myslim, ze kazdy ma svobodu vyberu. ty rikas, ze je to pecka a ze na to nic nema, no ja stebou nesouhlasim.
            • Ja nerikam, ze na to nic nema. A to je ten rozdil .. Ty rikas, ze je to nesrovnavatelne s AC a s tim ja uprimne a nezaujate nesouhlasim (jasne, v SMS delam, ale taky hraju a dokonce ridim i v realu *3* ). Ty dve simulace jsou mozna na pocit jine, ale naprosto srovnatelne. A jak pisu niz, je pomerne nemala skupina profesionalnich jezdcu, kteri opravdu pCARS povazuji za nejlepsi a neni to placene PR. Ale to stejne se da rict o AC, iR, rF ...... a o to mi jde .. srovnatelna simulace to proste je.
  • nevim no, ale 65 aut ve hre se mi zda jako naprosto dostacujici pocet ze kteryho si vybere uplne kazdej... hlavne kazde z nich ma vynikajici fyzikalni model, tak neni co resit, naopak :)
  • sugyn
    Neni tam upgrade soucastek! Skvele, nikdy jsem nechapal proc v Gran Turismu pri koupi Ferrari 430 Scuderia tak musim tomu dokoupit prevodovku, turbo, lepsi motor a odlehcit o_0 Tohle chapu u Pegeuta 205 a ne u neceho co ma 600+ bhp
    • F430 Scuderia ma btw 510 koni, tak mozna proto se ti zdalo divny, proc davat lepsi turbo atd.
      • Scuderia má hlavně atmosférické sání.
  • Hral som na Xbox One - grafika je rovnako dobra ako vo Forza 5, fyzika je o vela blizsie realite ako Forza 5, trate su excelentne spracovane aj so vsetkymi hrbolmi a napr. Nordschleife je rovnake ako v skutocnosti (vo Forza 5 nebolo). S gamepadom sa to hra dost dobre, netreba volant ani na najtazsej obtiaznosti. A tak isto su velmi mocne zvuky, na tych si dali extra zalezat. To ako su tie auta spracovane dost kompenzuje ze ich je relativne malo, vazne je kazde uplne ine. Su tam nejake chybicky v menu a podobne veci ale komu ide o realisticke zavodenie hlavne davat rekordy na roznych tratiach a umiestnovat sa v rebricku tak nieje co vahat, gameplay je najlepsi aky som v zavodnej hre zazil :)....
    • S gamepadem bez asistentů s manuálním řazením se nechytáš. Ani s automatickým řazením
      • Zrejme sa nechytaju len ti co to nevedia, pozri sa na time trials rebricky kolko ludi na vysokych poziciach dava dobre casy a hra na gamepade. :) Ja som dneska napr. na Nordschleife co povazujem za najbrutalnejsie nemal problem s Pagani Zonda tiez nemal problem davat fajn casy s vypnutymi asistentami. *16*
    • Lžeš.
  • Asi nejpřehypovanější závodní hra všech dob. Není špatná, asi jako jediná funguje jako kompletní balík (je tam počasí, spousta aut, spousta tratí a dobrá fyzika), ale v každém směru v něčem zaostává. Grafika je občas dost protivná s tím, jak se všechno leskne jak psí kulky, zvuky jsou u půlky aut skvělé a u druhé půlky hrozné, fyzika je fajn, je to samozřejmě jiná liga než Shift apod. ale i tak podle mě nemá na Game Stock Car Extreme, kde se auta chovají mnohem přirozenějc a to ta hra běží na víc než 10 let starém enginu. Zpracování tratí kolísá, chybí tam cit pro detail jako v iRacingu, některé tratě jsou na dnešní poměry fakt hnusně udělané (např Brno *7* )....

    Celkově je to fajn hra, ale prostě pro člověka, který je zvyklý hrát tituly jako iRacing, Game Stock Car, Assetto Corsa apod, nepřináší nic nového. Obyčejní hráči si z toho nejspíš sednou na prdel, protože to pro ně bude první hra, kde se musí používat i brzda.
    • iRacing a cit pro detail? Myslis ty naprosto sterilni trate? Fajn, maji detailni textury a to je asi tak vse. Ze se v PCars nektery veci lesknou za urcitych podminek ma svuj duvod a to je ten, ze se to tak leskne i v realu. Jestli jsi nikdy nevidel lesknouci se silnici proti slunku, tak zijes na jine planete.
      V cem presne je to Brno hnusny? Jo to rozhodne nejprepsnejsi a nejlepsi verze Brna, ktera v zavodnich hrach vubec je!
      • Sterilní jsi tak maximálně ty. Jestli v iRacingu nevidíš takové detaily jako vyrvanou trávu v místech, kde se katuje, nafoukaný písek na cestě a suverénně nejrealističtěji vizuálně zpracovanou vozovku, tak jsi slepý. Oni pro každý okruh používají unikátní textury udělané přímo z fotek, co pořídili na tom určitém okruhu a nedělají to prostě praktikou, že udělají jednu univerzální texturu trávy a tou pak pokryjí všechny tratě. Navíc iRacing běží na téměř 10 let staré technologii, která už v době vydání byla zastaralá!

        Brno je sice zatím nejlepší (vizuálně), ale nic to nemění na faktu, že je pořád na míle vzdálené realitě. Všechny elevace naprosto špatně, veškerá vegetace naprosto špatně, kdo tam někdy byl, tak musí uznat, že ten okruh je úplně mimo.... Není zdaleka sám, stačí si srovnat Nordschleife s Assetto Corsa a nebo co teprv Bathurst? Co tam dělá evropská vegetace, když ten okruh je v Austrálii?! Vždyť to tam s těmi jehličnany vypadá naprosto komicky!!!

        Vůbec celkově grafiku pCARS bych popsal jako grafický overkill. Auta jsou jak z porcelánu, dokonce i gumy se jim lesknou jak kdyby je někdo zrovna namazal pastou, dokonce i když zajedu někam do stínu nebo do tunelu, tak auto se pořád leskne jako psí kulky. Nějakému fetišistovi se to možná bude líbit, ale nemá to s realitou nic společného. Celé to vypadá jako moderní reklamní retuše, kterými nás zahlcují automobilky a člověk se pak akorát diví, že když jejich auta pak potkáme v reálu na cestě, tak že vypadají úplně jinak...
        • Lukass
          Nordlsleife je v PC uplne dokonala. Porovnaval sem se skutecnou Nordsleife a je to dokonale verna kopie. Takze moc nevim co meles.
          A ty flare efekty a ruzny nasviceni atd se daji vypnout, ze ses hnup a neumis to je vec druha, ale od toho su tady ja rad ti poradim.
          • tak to si asi nejel na NS v AC
        • Brno je deleno presne pod CAD dat, dodanych primo okruhem. Elevace sedi, jsou opet podle dat dodanych samotnym okruhem. Nez budes rozumovat, over si fakta.
          • Tak v tom případě jsou SMS banda lemplů, když podle CAD dat udělali něco tak příšerného.
            • Amundsene, a ty o lepsim Brne vis? Btw. od doby, co jsem tu naposled zcela verejne priznal, ze Brno ma problem, se na trati pracovalo. A delal to clovek shodou okolnosti taky z Brna. Treba ti tu taky neco napise. Aktualni Brno naprosto sedi a diky pCARS jsem i zmenil styl projizdeni inkriminovaneho mista v realu (k lepsimu). Ale klidne si tu tvrd, ze tu lzu a jsem zaujaty. Konec koncu kazdy kdo ma ridicak a jakekoli auto muze do Brna prijet a vyzkouset si to.
            • x_mave: Je sranda, jak napíšeš "o lepším Brně nevím", místo toho, že je správně. Sám totiž víš, jak je ta trať blbě udělaná a už jsi to tu v diskusi nejednou přiznal... Jo, ale když už je pCARS venku, tak je potřeba tady zase masírovat lidi s tím, jak je to super mega, viď?
            • S cim to prosim porovnavas? S realitou, nebo ten okruh znas akorat z rFactoru, kde stoji fakt za kulovy? Bydlim v Brne, na okruh obcas jezdim si zajezdit vramci okruhovych dni, nebo jizd pro verejnost a nejak zatim o lepsim virtualnim Brne nevim. Ale jo, ja jsem preci zaujatej, protoze jsem z SMS *1*.
            • www: Když ti udělám dvě omelety z hoven, jednu horší a jednu lepší, tak u té lepší taky budeš chrochtat blahem?
            • ukaz mi nekde lepsi a presnejsi verzi Brna, joudo!
      • A pro petroliny, kteri neveri:
        https://www.classicdriver.com/sites/default/files/styles/full_width_slider/public/article_images/unknown-17.jpg?itok=8XyV9w3l
        http://porsonly.com/wp-content/uploads/2014/06/M14_2111.jpg
        http://www.abc.net.au/news/image/1714516-16x9-940x529.jpg
        A ted me dal minuskuje volove :))
  • Ve videu naboural skoro ve stovce do plechové bariéry a nic. Sice se poškodil ale jel dál OK a to v menu zapl plné poškození...I ten vzhled byl divný. Kapota ohnutá a nic víc. Ve stovce? To je nějaký divný...
    • Meli by dat do zavodu pekny poskozeni,ale i vyrtualni penize na vydelavani a koupy novich soucastek,kdyz ve 100km rychlosti nekam napalis,a auto je na odpis,tak pekne koupit celi znova,nebo ten nahradni dil,kolik ve skutecnosti stoji!To by byla simulace!Utrhnes napravu!Sup 30tis eur za nahradni dil!Nemas penize na opravu?Nejedes!
      • to ale dneska neni vůbec v módě, dělat hry který můžeš prohrát *1*
    • Zavodeni na okruhu neni o bourani a poskozeni,nejsme v rally !Ve skutecnosti bys do nekoho 2 tuknul a sel bys ze zavodu okamzite ven!I z nabouranou karou!A jeste bys platil pokutu,tyhle hry nemaj skutecny pravidla,a simulace pak neni simulace.Jsem hral v gt6 s typkama co to hrajou fer play,dvakrat jsem to neubrzdil a malinko jsem do nich zduchnul,fakt malo,a vyrazili me z mistnosti.Tohle je jak open lobby v gt6,proste destraksen derby.
      • Jezdite a rozbijite auta,aniz byste vedeli kolik to auto ve skutecnosti stoji!Co je to za simulatory zavodu,kdyz tam nejsou skutecne ceny aut,vydelavani na ne,a za urcita poskozeni platit jakoby v realnych penezich.Kdyz ti utrhnou zrcatko pri zavodech a stoji treba 50tis,tak by to slo z yidelanych penez co jsi najezdil.Ale,to by chtelo skutecne sumi,aby kazdy zavodnik videl kolik co stoji.Treba blbi vyfuk 300tis.
  • Vymazlená hra na desítky hodin adrenalinové zábavy, nemůžu se dočkat. O to víc zamrzí, když hra jako tahle dostane stejné hodnocení jako ptákovina Order na 3 hodiny :( ale vem to čert, jde se jezdit!

    Honzo vytýkat hře prázdnotu v MP když hra ještě nevyšla, to je slušný fail. Pokud to nebylo vytýkání tak co teda.
    • jnsCZ
      Nevytýkám, spíš jenom smutně konstatuji, že se to nedalo pořádně "vošahat", protože AI je sice dobrá, ale fakt by mě zajímalo, jak budou jezdit reální soupeři. Snad to nebude takový destruction derby jako ve Forze. A taky dodávám, že se multiplayeru budeme víc věnovat, až hra vyjde :) Do hodnocení to promítnuto není.
      • Něco mi říká, že na této hře budou neustále pracovat a dotahovat drobné neduhy, tahle hra má potenciál tu být hodně dlouho s náma.
        • jnsCZ
          Určitě souhlas. Těch nedotažených věcí je škoda, v hodnocení se to odrazit muselo, ale i tak je to hodně pěkných osm bodů (a kousek) :) Potenciál do budoucna tu rozhodně je.
          • honzo kdyz te tu takhle mam, neda mi to... proc nedostalo assetto corsa vic prostotu? proc tu mame kazdy tyden nejakou novinku o PC, ale docist se tu neco o AC nejde. jedna se z vasi strany o placenou recenzi?
            • jnsCZ
              To fakt není otázka na mě, já jsem jen externista :) Dostanu hru na recenzi, zahraju, napíšu text. Takové dotazy směřuj třeba na redakční mail nebo do chatu při natáčení podcastu.
  • "Ostřílení pardálové sice vyjmenují rozdíly mezi MSAA, FXAA a SMAA"

    Nejde ani tak o rozdíly mezi těmito metodami anti-aliasu, jde spíš o to zjistit, kterou z nich umí nejlíp vaše grafická karta a pak ji používat.
    • Lukyz
      Ostřílení pardálové *1* Spíš by tam mělo být "jedinci se zdravým zrakem" *1*
      MSAA a SMAA opravdu nepoznám, ale FXAA, který hrany nevyhlazuje, ale rozmazává pozná snad každý *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit