Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Matchmaking je "v pohodě", srovnává podle úrovně (ve skutečnosti vlastně znevýhodňuje útočníky). Problém je, že při spuštění PC verze se do ní okamžitě nahrnula hromada vypařenců z konzolí, kteří udělali "trik", že nechali postavu na nízkém levelu, ale prošli pořádný kus hry, aby si opatřili luxusní věci, a pak gankovali. Je to podobné, jako twinkové ve WoWu (a jiných MMO). Imho žádná trága - mě to třeba pobavilo, a když mi to udělali potřetí, oplatil jsem jim stejně - namakal jsem postavu a neleveloval, útočili na mě a dostávali na frňák. Nového hráče to asi, pravda, nepotěší. Přesto je obrovská škoda hrát offline - připravíš se o půlku zážitku.

    Emocí byl příběh plný, klapání pusou mi fakt nechybělo, beztak byla většina NPC ve stínu nebo v brnění :) Ono kdyby otvírali ti lidé tam pusu, tak by člověk chtěl, aby chodili, gestikulovali, hráli scénky, a tak dále... Takhle to bylo ideálně ponuré.

    Příběh jsi evidentně nepochopil. Ale uznávám, že nepochopit ho není nic těžkého. ;)

    A duše? Pokud někdo v DS2 "upraví" duše, pojedu ho vlastnoručně donutit spáchat harakiri, koncept duší je na hře prostě dokonalý.

    Co do AAA hry "patří a nepatří" je asi docela složitá otázka, já jsem si nicméně jist, že do ní patří zejména prvotřídní zážitek. A vzhledem k tomu, že nic lepšího jsem za posledních deset let u hraní nezažil... *5*
  • Hlavně ať vylepší multiplayer (matchmaking), který mě totiž přiměl hrát offline: To když jsem byl ještě v počátcích hry, učil se ještě jejím mechanikám, apod., a během hodiny jsem byl 2x zabit jedním a tím samým hráčem - mohl jsem ho sekat jak chtěl, škodilo mu to minimálně, zatímco on mě parkrát praštil nějakým magickým palcátem a bylo po mě. Přitom já jsem ještě ani neměl pořádné zbraně a brnění (natož magické), ani předměty pro multiplayer, prostě jsem byl ještě docela na počátku (Undead Burg) a přitom jsem natrefil na evidentně pokročilého hráče. Matchmaking jak fík. Měl jsem chuť zrušit zubní kartu jak tomu týpkovi, tak (hlavně) tvůrcům.

    Pak je taky trapné v dnešní době sledovat, jak postavy při rozhovorech vůbec nepohybují ústy, natož po nich chtít nějaké emoce. To by mohli v DS2, konečně, napravit.

    A vůbec už základní prvek příběhu, tak jak byl podán už v intru, mě za chvíli přiměl k smíchu: na spoustě místech se totiž svítí pochodněmi, někde je vidět i větší oheň, ale podle intra je světlo na ústupu - že zbývají pouze žhavé uhkíky. LOL. Doufám, že DS2 bude mít příběh podstatně profesionálnější.

    Co si teď ještě vybavuju jako těžkou nelogičnost (a pro mě je to zbytečnej opruz) je zároveň jedním ze základních stavebních kamenů hardcore obtížnosti původní hry - ono oživování nepřátel, když vaše postava zdechne. Až na to, že duše, získané za pobité nepřátele, se nevypaří, ale zůstanou na místě vaší smrti. Přitom až při další smrti postavy se původní duše ztratí (pokud tedy zemřete dříve, než se k místu původní smrti dostanete). Ale za znovu-porážku těch samých nepřátel získáváte opět co? Duše. LOL. Doufám, že v DS2 to bude jiné a/nebo logičtější.

    Jsem ještě docela v počátcích hry (koupil jsem jí nedávno a nejsem HC pařan), takže možná se to nějak s tím příběhem později dovysvětlí, ale minimálně ty ostatní uvedené věci do AAA hry nepatří - natož aby hra posbírala ocenění kolem 9. Tak jsem zvědav jak to bude s DS2.
  • Autor by mal checknut znovu sajtu EDGEu. Vypada to, ze namco mozno vypocuje kvilenie svojich fanusikov, tak ako urobili pri PC verzii :)
    http://www.edge-online.com/news/miyazaki-insists-dark-souls-ii-will-stay-true-to-what-fans-expect/
  • a mne ten titanite slab z wright-ov nepada a nepada a nepadaaa..az som si myslel, ze to je uz mytus len..ked mi raz padol a odvtedy zas nic :)
    a vsade sa pise ako z mimicov pada po novom patchi symbol of avarice, ale mne nic...
    ale zas netreba len frflat. ten glitch s bottomless box mohli napr. opravit ovela skor..backstabbing dava menej dmg a podobne
    Kazdopadne nehral som to uplne od zaciatku, ale nemyslim si, ze je to teraz nejak "cele zle".
  • to s F-16ou sedi, akurat trosku inac si mal formulovat " to je jak kdyby první den letecké školy VAM DALI NA VYBRANOU F-16 a RC-model". v DS ta predsa nikto nenutil ist do najtazsej arei a ked si to skusil, dostal si na pr..l parkrat a uvedomil si, ze tudy cesta nevede...
    tak ako sa male decko popali na horucej platnicke a potom vie ze to robit uz nema :)
    Statistik je v DS celkom dost a kvalitnejsie nez vo vacsine terajsich "rpg". O DS sa hovorilo ako o akcnom rpg vsade- ja ho dlho povazujem, za jedno z Top rpg poslednych rokov/ desatrocia..
    (pre mna nieco podobne ako Temple of elemental evil-zabagovane sice ako fras, ale tiez na zaciatku prvy boj a vypraskali ma niekolkokrat po sebe - a potom zas a zas:) (ale je to samozrejme trosku ina kava no..:) )
    vec nazoru samorejme
  • To si právě myslím, že je ten problém - při MAXIMÁLNÍM úsilí z toho vydoluješ opravdu hodně. A to nemusíš lézt na Youtube nebo DS wiki, jde to i přímo ze hry, prostě přemýšlíš, kombinuješ, čteš si popisky předmětů a dáváš všechno dohromady. A výsledek je pak mnohem přesvědčivější, než kdyby ti to někdo "poctivě odvyprávěl", viz třeba "pavoučí dáma" a její "příběh". Já jsem v okamžiku, kdy jsem nasadil prsten a začal s ní mluvit, zjistil, co je zač, a poprvé jsem u hry regulérně přemýšlel, že někoho zabiju ze soucitu. A to bylo naprosto fenomenální, mnohem lepší, než kdyby podobná situace byla v nějaké novější hře BioWaru, byl tam tklivý dialog a na konci možnosti a) zabij ji, b) nezabij. Právě v tom, jak ti to nikdo necpe, že si tohohle příběhu 80% hráčů ani nevšimne, že to tam prostě JE, je ta hra naprosto opravdová a unikátní. Cutscény a dialogy by to jenom rozbily - a zdá se, že ve dvojce teda i rozbijou...
  • Nechapu proc porad nekdo potrebuje k tomu aby se bavil u hry pribeh. Neco nema pribeh tak je to spatne..tak ctete knizky,tam mate jen pribeh a nehrajte hry.
    Vetsina drivejsich her prakticky zadnej pribeh nemela a dneska se jim rika klasiky(Dungeon Mater,Golden Axe,UFo atd)
    S pribehem se priprdeli az hry jako Baldurs Gate a od te doby jak neco nema mega epicky pribeh ktere vymyslelo nejake grafomanske hovadko tak si plno lidi mysli ze to je spatna hra. Dobra hra jde udelat i bez pribehu , jen to je tezsi , a takova je treba DS , a kdo chce pribeh at si ho tam najde , nejakej tam je:)
  • Spades
    Nevim jake stare hry si hral ty, ale ja vyrustal na Duke Nukem, Doom a Warcraft - tam nebylo co vysvetlovat :D

    Z tech her, kde bylo potreba neco se fakt ucit bylo treba TES, nebo M&M, ale takove hry se v CR moc neprodavali. Mozna jeste Duna byla takhle HC, ale ta zase nebyla natolik slozita.

    Asi nejtezsi hru v tomto si pamatuju Transport Tycoon, protoze tam sem fakt nevedel co mam delat, ale ovladani aspon bylo jasne :D
  • Nemel jsem motivaci po tom patrat, ale pote co sem nepochopil ani konec, vyuzil jsem patrani nekoho jineho ;-)
    Nechtel bych zase znit jako troll nebo nekdo kdo to bere jako bezduchou rubacku, ale me osobne tenhle styl nesedi a pokud vypraveni pribehu vylepsi, budu to brat jako plus. Pokud ne, porad to jeste muze byt dobra hra (kdyz chci kvalitni pribeh, zahraju si pribehove RPG a ne to ktere klade duraz spis na akci, ze).
  • No tak je to zvláštní, protože mě právě ty nepatrné náznaky zaujaly a díky ním jsem po tom trochu pátral a byl to pro mě zajímavý zážitek. Ostatně ty taky říkáš, žes neměl motivaci pátrat a přitom ses díval na videa o lore, tak nevím teda...

    Myslím si, že neurčitost lore a taky některých mechanik je v té hře udělaná s vědomím, že kolem toho vznikne online komunita. Je to určitě dost kontroverzní, ale taky zajímavé designové rozhodnutí. Osobně si v podstatě taky myslím, že by některé věci mohli udělat trochu jasnější (s důrazem na některé a trochu). V rozhovorech proklamovaná změna směru, nový director apod. spíše ukazují na nějakou větší změnu, uvidíme, jak velká bude.

    Tím, že to mají autoři všechno podrobně promyšlené, si teda nejsem jistý. Jasně, mají příběhy některých postav, které ze hry samotné nejde vytěžit, ale myslím si, že v tom taky mají hodně bílých míst a je to tak v pořádku.
  • Preed
    Vzdy je to o tom ako sa to urobi,tento tvoj post je sablona pre whinovanie nad zjednusovanim onlinoviek,preto sa mi zdal taky povedomy,staci prepisat mena priser,lokacii a hry a bolo by,ak z tej hry urobia genericke akcne RPG je to samozrejme zle ale riesit tu % dropov a podobne,ja som tiez relativne elitist co sa takychto veci tyka ale pindat niekde nad tym,ze nemusim 4 hodiny nieco grindit som uz prestal.
  • Me proste pripada skoda, ze ten svet je podle vsech naznaku docela hodne promysleny, postavy maji motivace a pribeh by mohl byt zajimavy - a ty z toho pri maximalnim usili vydolujes docela malo. Proc tohle vsechno mit a nepodelit se o to, nacpat tam vic naznaku do nejakych tezce dostupnych svitku nebo co ja vim. Neni treba tam davat vsevysvetlujici cutsceny.
    Ja osobne jsem nemel zadnou motivaci po pribehu patrat, a co se tyce NPC, zadne pro me nebylo natolik zajimave abych patral co tam dela. Naopak nektere byly natolik otravne, ze jsem opravdu ocenil moznost zabit libovolne NPC a pak se vykoupit z hrichu ;-)
  • Ja jsem DS nehral kvuli pribehu a je muj problem ze jsem ho nepochopil - nesnazil jsem se. Ale jsou lidi, kteri se fakt hodne snazili, skladali ho z vsemoznych stripku ktery nejaponsky mluvici ani nesezene, a tez ho neslozili. Podle me by to slo udelat lip a pritom to vubec nemusi byt primocare. Ale pokud to zustane jak je, nedela mi problem u DS2 pribeh tez ignorovat, kvuli tomu to nehraju ;-)
  • No a já třeba nechápu, proč by ten příběh měl být jasně odvyprávěný a jednoznačně vysvětlený. K čemu by to bylo? Není ta tajuplnost, spekulace a podněcování představivosti zajímavější?

    Osobně v této diskuzi vidím, že hodně lidí má dost rigidní představy o tom, jak mají všechny hry (nebo všechny hry určitého žánru/typu) fungovat, jak má vypadat příběh apod., což mi přijde trochu škoda.
  • Cink Cink Cink, zas nejake howado podlahlo Mamonu.
  • * musel se do toho NĚKDO vložit
  • To je spíš tvůj problém, že jsi příběh a lore nepochopil, respektive tak je ta hra postavená, že není všechno úplně jasné a má to mnoho interpretací. Ostatně je to jedna z podstat umění - on by da Vinci mohl namalovat ještě druhou ženskou, třeba Monu Máňu, a tentokrát s návodem, kam se kouká, co vidí, a proč se tak tváří, spoustu lidí by to určitě nadchlo, protože z tý Lízy tak nějak nevěděli, co si odnést, musel se do toho vložit a vysvětlit to, ovšem s tím, že umí italsky a francouzsky, mluvil s tvůrcem a znal Lízu osobně... a taky si spoustu domejšlí. No a některým to vyhovuje právě tak, jak to je...
  • Jelikoz japonci nikdy nic nereknou naprimo a jelikoz v Edge nejspis furu veci pochopili po svem, momentalne nikdo nevi co bude.
    Osobne si stojim za tim, ze pribeh je tam odvypraveny velmi spatne. Videl jsem na youtube lore videa a ENB co je delal mluvi japonsky, je do serie neuveritelne zazrany, a i tak dava pulku veci jako sve spekulace protoze ze hry to pochopit nejde. A to ma i informace z ruznych setkani s tvurci, kde vysvetluji dalsi veci co ve hre nejsou. Je hezke, ze to maji tvurci aspon v hlave, ale me jako hraci to moc nepomuze.
    A nejaky tutorial vysvetlujici aspon uplne zaklady by neskodil, ale kdyz jsou lini napsat to i do manualu, tezko po nich chtit davat to do hry. No a ta blbost s vypinanim a zapinanim hry aby se objevili nekteri mobove tomu tez moc nerozumim. Takze prostotu pro zlepseni je tam fura.
    Jinak bylo DS fajn akcni RPG a dvojka je jeste porad jedna velka neznama.
  • Je to cheater; nicméně "regulérní" speedrun (najdi na youtubu) se všemi bossy je kolem hodiny. V uvozovkách to píšu proto, že maličký glitch tam speedrunner přece jen využije, ale herní, ne tedy "save/load trik", konkrétně v archivech skočí z výtahu tak šikovně, že přeskočí celou fázi s prvním setkáním se Sethem. Jinak ale regulérně sejme všechny bossy, neudělá ani jednu chybu a za hodinu hotovo. Klobouk dolů. (Pochopitelně použije všechny zkratky, Master Key, vynechá optional bosse včetně Taurus Demona a celých Depths a Blighttownu, atd.) Viz třeba tu: http://youtu.be/Xmu-0DD2WCk
  • No nechci se s tebou hádat, ale jak bys chtěl udělat ty příšery uvěřitelnější, v každým RPG monstra čekají v určité oblasti a když se k nim přiblížíš tak zaútočí. Představa je to sice pěkná, ale nevím co takový zombík dělá ve volném čase když se zrovna nenechává masakrovat hlavním hrdinou. Jinak NPC by klidně víc mluvit mohli, jen nechci strašně super cool dojemné vyprávění ala ME, kde každá postava bude mít tuny problémů, které s nimi budete muset řešit a pak jim třeba i pomáhat. Najednou bychom tu taky mohli mít tuny aportovacích questů jako v jiných RPG. I to se mi líbilo na DS že vás NPCčka pořád něčím nezatěžovala a všechno bylo na hráč. Nevím jaká byla hra na PC, ale obtížnost rozhodně nebyla velká jen proto že se to hrálo na konzoli. Abych řekl pravdu v posledních pár letech jsem hrál docela dost RPG: Drakensang, Dragon age, Zaklínač 1 a 2, Mass Effect (ani i přesto jak ho tu pořád trolluju), Dragons dogma. A žádná z těch her mě nezaujala tolik jako Dark souls (snad jen první DA, druhý zaklínač a DD).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit