Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ja osobne jsem SC backoval primarne pro SQ-42.
  • To xy: Jo, narval jsem do toho silenych 1200 Kc. A jestli to v cervnu nevyjde, zazaluju Chrise, jeho zenu i deti. :D. Prosimte, mou inteligenci z toho laskave vynech. Misto blaboleni na foru si radeji neco hezkyho precti. Pomuzes nam i sobe.
  • od projektu s takovým rozpočtem a tak dlouhým vývojem bych čekal lepší mimozemštany než preskinované humanoidy a lode ktere vypadají jak sci fi popelnice *7*
  • Paulcz
    Spíše bych bral vesmírné ticho.
  • Ravenshot
    Zaklínač se vyvíjel 3 až 5 let. A? Jakou to má vypovídací hodnotu? Diablo 3 se vyvíjelo přes 10 let.

    Jaký smysl má porovnávat dvě zcela odlišné hry? Musel Zaklínač 3 řešit MMO otázku? Musel Zaklínač 3 vyřešit prostor o stovek milionů kilometrů? Kolik pracovalo lidí na Zaklínači 3 na začátku a kolik na Star Citizen/Squadron 42? CIG pomalu ani neexistovalo v roce 2012. Co s enginem? Musel CD Projekt přizpůsobovat engine pro své potřeby od základu? Těch oblastí, ve kterých tyto dvě hry jsou neporovnatelné, jsou desítky ne-li stovky. Jaký smysl má vůbec porovnávat tyto tituly, které mají společné jen to, že je oba lze hrát na PC? Ukaž mi jednu jedinou hru, která je svým rozsahem a ambicemi srovnatelná, a řekni mi, jak dlouho trval její vývoj.
  • alien5
    Jo staci ze ve Glive a Scythu clovek lezi sikmo :) Xiant scout je aspon clovek na zidli a to je mazec lod !!
    Jinak na jejich lode ktere nebudou ridit lide je potreba mene prace takze vzniknou rychleji a myslim ze Vandul lode uz maji skoro hotove i avatary atd..

    Mrknete na tohle : https://www.youtube.com/watch?v=lGo4C4bhzNg

    https://www.youtube.com/watch?v=zkyIi6nrPFY
  • Pěkně napsané.
    Souhlasím s tím X Universem. Já si dlouho přál, aby vyšla hra, kde lze lítat v libovolných lodích a zároveň si člověk mohl budovat "vlastní" impérium podobně jak v X, ale s tím, že lodě a obecně vesmír bude simulován více komplexně. A zatím to vypadá nadějně, ikdyž to nebude "skoro budovatelská" strategie jak v X, ale myšlenka, že pokud člověk nebude chtít bojovat, tak nemusí mě celkem láká a zatím to vypdá, že to snad bude i celkem zábava.

    Další bonus je SQ-42. Spousta lidí i tu říka, že je to zbytečné a měli se na to vykašlat a zaměřit se jen na MMO. Já osobně se na to těším jak malej. Vzpomínám si na pecky jako byly Freespace 1 a 2 ale hlavně StarLancer. Hrozně se mi líbilo jejich příběhové zpracování (ikdyž striktně lineární), kdy jsem byl "jen" jeden z pilotů na bitevní lodi a více mě štvalo to, že mi sejmuli kolegu než to, že jsem nesplnil nějaký secondary objective. A právě to mi z ukázek a videí hrozně připomíná SQ-42. A jelikož většina pozdějších vesmírných simů šla podobnou cestou jak FreeLancer, tak se na SQ-42 těším mometnálně možná trochu víc než na samotný SC.
  • Ravenshot
    Bez ohledu na sliby, tvoje zhodnocení by bylo validní jen ve chvíli, kdy už s technologií procedurálního generování planet, biomů, ale i měst a jiných lokací budou pracovat déle. Ale hodnotit jejich postup na základě prvních kroků, kdy je snahou implementovat vůbec první planety a měsíce, aby se zjistilo, jak to vlastně všechno bude fungovat dohromady, jak to pořádně rozjet a vše řádně vyladit, je dost neobjektivní.

    Také je důležité brát a chápat informace v kontextu. Ano, je pravda, že Chris slíbil s překročením 6 milionů vybraných dolarů, že Star Citizen se spustí se stovkou počátečních systémů. To bylo ale v době, kdy těch milionů měl 6. To bylo v době, kdy ještě nikdo netušil, že nakonec budou systémy tak obrovské a tělesa v něm procedurálně generovaná. A proč to nikdo netušil? Protože nikoho nenapadlo, že těch 6 milionů nakonec vybere víc jak dvacetkrát. Já neříkám, že tím jeho slib už nemá právo platit, jen říkám, že s neočekávaným úspěchem jde ruku v ruce neočekávaný růst ambicí a s tím i neočekávané prodlužování. Pravidla se změnila za chodu a bazírování na stavu, který byl platný jen na začátku celé kampaně, nevede k ničemu.
  • Ravenshot
    Fantazie jim určitě nechybí. Důvodem, proč jsou všechny rasy podobné člověku je ten, aby i jejich zbraně, lodě a další vybavení bylo použitelné člověkem, tedy hráčem. Je to tedy otázka praktičnosti a zachování co nejvariabilnější gameplay.
  • Tak tys do toho jiste narval aspon par tisic, coz by odpovidalo tvy inteligenci .... ale jo, bez si zahrat Daikatanu, nejlepsi hru vsech dob - slovy vlastniho tvurce.

    Po kapotou neni zatim vubec nic, je tu tak maximalne hromada slibu a po 5ti letech vysledek zadnej. Zaklinac 3 se delal 3 roky ... 5 let kdyz vemu i vsechny dlc.
  • diky za podrobne odpovedi.
    ja doufal že mimozemštane budou víc originální. treba jako nejaka rosolovita hmota a jejich základny budou taky originální, treba jako ta v Crisis 1. škoda že jim chybí fantazie
  • Jasne, a ten zbytek vesmiru budou rychlosti jedny planety za 2 roky a slibu ze pri spusteni bude 100 hvezdnych systemu za predpokladu 8 planet per system delat .... pristich 400let ... lol
  • walltar
    No tak tam není moc důvod aby nebyli nikdy... Mimozemšťani v SC mají tak napsané lore, že to celkem ospravedlňuje menší variabilitu jejich plavidel.

    Každá rasa už má několik konceptů lodí a časem určitě přidají další. Základny budou prostě jen jiná grafika nasazená na stejném procedurálním enginu pro základny, animace nebudou problém, protože všichni mimozemšťani v SC jsou humanoidní, takže půjde jen o přizpůsobení animací pro člověka. A zbraně je to stejné... zase se jen vezme to co už se používá pro lidi a upraví se tomu grafika a zvuky.

    Hratelní zezačátku nebudou, to možná příjde někdy po spuštění. Pokud by byli někdy mimozemšťani hratelní tak je pravděpodobné, že by to byl datadisk, který by obsahoval i SP kampaň, podobnou SQ-42, ale za mimozemšťana.
  • Az tenhle 'scam' vyjde, tak vsechny ty rdr, gta, horizony a zeldy budou vypadat jako spatnej vtip z roku raz dva, jak komplexností, detailností, tak i vizuálem...
  • walltar
    Není... Právě Star Citizen (MMO část) byla vlastně stretch goal. Je potřeba se podívat na kampaň ještě před KS. Jak spustili KS kampaň, taj už si asi byli jistí, že se jim to podaří (vzhledem že tu KS kampaň spustili jen kvůli tomu, že jejich servery prostě nezvládali to množství lidí) a tam už se mluví jak o SQ-42, tak o SC.
  • Ne, kampan byla prvni, MMO cast byla jako jeden z prvnich stretch goalu, obe casti ale byli od zacatku planovane v ramci puvodniho rozpoctu
  • mimozemske lode uz davno jsou
  • se vam lidi divim, to ste vazne tak blbi, ze se porad znova a znova nechavate nachytat na takovejhle trapnej skolackej trolling? *4*
  • A to si lidi neuvedomuji ze jim roberts slibil jeste mimozemstany. Ti asi nebudou nikdy. (Mimozemske lode, zakladny, animace, zbrane atd)
  • Neni to tak, ze sli na KS se SC, vybrali mnohem vic penez nez cekali a pak jako tresnicku na tortu dali dalsi goal udelat kampan? Myslim ze to tak bylo.
    Ja proti kampani nic nemam, kdyby nebyli v tak velkem casovem skluzu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit