Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co je to za nesmysl? Preci kdyz se nekomu grafika hry nelibi, je naprosto logicke, ze ji zkritizuje ne? Me treba podobne "komiksove" zpracovani taky docela vadi a povazuju ho za neprijemny nesvar soucasnych (zejmena fantasy) her, za ktery z velke casti muze prave wow. Pochopitelne ze kdyz hra bude dobra, muzu to prekousnout, ale vyhrazuju si svoje pravo kritizovat cokoliv, co se mi nelibi :)
    Samozrejme existuji i hry, kam komiksovy vizual perfektne sedi (Borderlands), i kdyz muze na prvni pohled trochu odrazovat (coz se u jednicky stalo me, trochu jsem nad cell shadow ohrnoval nos, ale kdyz uz jsem hral, vysledek byl paradni. Na druhou stranu vizual Borderlands - i pres kreslene pojeti - nevypada jak delany pro male deti a rozhodne na me pusobi lepe, nez styl a la wow). A to mluvim skutecne o grafickem pojeti, ne technicke pokrocilosti/zastaralosti (ted treba hraju Avadon 2).

    Mimochodem i z TESO mam v tomhle ohledu smisene pocity. Na nekterych zaberech vidim klasicky strizlivy vizual TES her, nicmene na nekterych jinych se dostavuje takovy nejasny pocit urciteho lehkeho "zwowkovateni", ktery ale uprimne nedokazu uplne presne identifikovat. Mozna proporce zbrani, nebo samotne zpracovani postav a to jak se pri postoji podivne pohupuji, nevim no. Je fakt ze ebony, nebo daedric zbrane a zbroje byly hodne prestrelene i v TES.
  • Aha ty vole.. a proto ty srovnáváš tohle se s Morrowindem starym 11 let, zamysli se nad tim co píšeš než začneš poučovat ;) ..A Wowko neni starý 10 let a navíc pořád běží, neustále dostává aktualizace (i co se týče grafiky) a novej obsah, takže je to vlastně současná hra a navíc i asi největší konkurence TES online.. Takže nevim proč bych tyhle hry nemoh srovnávat frajere ;)
  • Wow umira proto, jak "uzasne" se o nej staraji. Pokud chces udrzet hru, nemuzes dat na hlas retardplayeru ...

    Vem si ... ta uzasna atmoska ... kdyz se hodis do dung finderu ... za chvilu te to nekam teleportuje, ani nevis kam a proc ... hned u vchodu cumi 3 NPC, od tech si nasbiras Qsty ... ktery ani nectes ... protoze pekne na kazdy potvore ti sviti, kolik jich jeste potrebujes zabit ... a na konci se portnes tam a zpet, abys nemusel behat ... a odevzdas Q ... a voiala + 1lv min (min do nejakyho lv40).

    A to vsechno proto, ze detickam je naobtiz dojit ke vchodu toho dungu ... protoze by nejdriv musely nalevelit ... aby je neco cestou nesezralo.
  • Jop ... to byly casy ... kdy nestacilo sehnat 2x drevo a 3x zelezo ... a vyopad z toho mec + 3 ... ;D. Mistri remeslnici byli extremne ceneni ... a i jim se mohlo klidne stat, ze z vzacnyho materialu vyrobili bezcenny bazmek. Kazdopadne co vyrobeny kus to original.
  • Ehm WoWko? ta hra ma kolik 10 let? Jak vubec muzes tohle zkouset srovnavat a myslet si ze kdyz je to o chlup lepsi nez neuveritelne graficky zastarale WoWko (ktere bylo zastarale uz v dobe vydani) tak je to vlastne super. Nehodnotim podle traileru, gameplay videi je tu uz dost.
  • Když oni lidi starou Ultimu Online už moc nepamatujou. :)
  • Uf. Zrovna u MMO jsou přenášená data naprosto směšná a nemůžeš je ani zdaleka porovnávat například s Battlefieldem, kde je tick (to jest počet odeslání/přijmutí dat k/od serveru) několikanásobně vyšší a stejně se tam řeže 64 lidí.
    Počítej ze WoW má například tick tak 10/sec (a i to jsem nejspíš přehnal), zato BFko bude mít počítám nejmíň 10, spíš 20/sec na hráče (ideální by bylo dle obnovovací frekvence monitoru).
    Dle mého jsou MMO úmyslně dělány jednoduše, aby přitáhli co nejvíc lidí a aby se to dalo hrát i na kdejakym crapbooku.
  • Přestaň hrát třeba wowko na 9 měsíců a poznáš rozdíl, na pořádný end game hry si budeš muset nějakovou dobu počkat a to je ten problém MMO her, nehledě na fakt, že pokud během tvé nečinnosti bude další rozšíření hry v podobě datadisku, začínáš po xy opět od nuly.
  • Ale vždyť to není pravda, MMO hry jsou svým konceptem přímo stavěné a dělané proto, aby platící hráč u hry seděl co možná nejdelší dobu = platil je to jednoduchá ekonomie.
  • XorxoxTalarius spomina srv vs. hrac ale pise o tech. probleme (ako aj ja vyssie) na hracovej strane, teda hracovom pc. server predsa nic nezobrazuje.
    ...sietovy prenos (na hracovej strane) ma nepriamu spojitost so zobrazenym vizualom. ked je raz v pocitaci cpu, ktore sa ma starat o spravu dat a operacie, tak ked je cpu zatazeny spolupracou s gpu a/alebo inym HW, tak nemusi mat dost vykonu na pracu s inym typom dat a teda napr. aj synchronizacnymi datami prenasanymi po sieti. proste ma 100% vykonu a ten musi delit aj medzi ostatne zariadenia, nielen gpu. preto sa aj vola central processing unit.
    rozdiel medzi kockou (12 polygonov) a dokonale vymodelovanou tvarou co sa tyka v prenose dat po sieti asi taky, ze kocka je kocka a nenemi tvar ale po leveli nebeha len hracova tvar ale cele jeho telo a equipment takze tam uz treba ratat aj s tym kam je hlava, koncatiny, zbran, atd. natocena + v kazdej sekunde sa meni a moze zmenit animacia pohybu. keby bola animacia jedna a nemenna tak to ma u seba hrac ako data a po sieti ide velmi malo dat a to len mozno smer, ktora animacia sa vykonava a par drobnosti.
    takze v tom je rozdiel. a poctom hracov a NPC sa to vsetko len nasobi. kvapka ku kvapke... poznas.
    zjednodusenie modelu (LOD) v zavislosti od dialky je davno pouzivane a zname, to mas pravdu. tu ale plati to co som pisal v odstavci vyssie + zase posielas data navyse a to, ktoru LOD model sa ma zobrazovat.
    proste si treba uvedomit, ze zo servera chodia dynamicke data, ktore teda logicky nie su na hracovom pc lokalne. je ich vela a to cpu proste musi niekde z vykonu ubrat a niekde pridat. ked mas ty v praci vela uloh, tiez nestihas vsetko naraz a nacas.
  • Ne ze bych u TES chtel kresleny alias WOW, ale nechapu lidi, co to kritizuji. Je to zpusob ztvarneni hry. Hra nema byt realitou, ma poskytnout dusevni zazitek, to znamena jak vizualni tak i herni. A kazda hra ma vlastni zpusob ztvarneni. Proto kritizovat WoW za grafiku je podle me totalni hovadina. Ja osobne jsem s tim nemel problem, a mam i na druhou stranu rad grafiku u her, ktere to maji hodne realisticke.
    Na druhou stranu se podivejte na grafiku v minecraftu, terrarii vs crysis, skyrim aj. Proc nenadavate na grafiku minecraftu? *7*
  • Seš slepec? Prej Morrowind.. Tohle je graficky mezi MMO hodně silnej nadprůměr (podívej se na Wowko a další kreslený sr*čky).. A hodnotit hratelnost podle traileru, to je taky umění *1*
    Jinak s těma módama máš relativně pravdu..
  • kdyz spominas morrowind tak mmo s takovou temnou atmosferou bych si dal, pisecne boure, povrch jak na marsu, močaly
  • Nebo, v V dostanes pristup do jednoho mesta (no dobre, a zahrady) ... a PR se bude rozplyvat jak je hra zase uzasnejsi a dokonalejsi ... loadovat se pak bude po vstupu do kazdy ulice (+samo kazda kadibudka).
  • Protoze sou nepoucitelni ... pocitam ze inventar bude tetokrat v podobe PDA na ruce a (nezerazeny) telefoni seznam v nem ... to by tak sedelo. Zaroven predpokladam, ze presne v okamziku kdy se dostanes k vytouzeny krouzkovy zbroji, v ni zacne chodit kazdej bezdomovec ve hre ... Potkan, kteryho si 10 minut ubijel holejma rukama ve svym "narozkovym" vezeni ... te nasledne sezere vcetne daedricky platovy zbroje.

    Chatrc 2x2metry bude mit uvnitr hodovni sin pro 100 lidi, a 50 pokoju pro hosty ... do suplete nocniho stolku naskladas klidne i nekolik stovek sad platove zbroje ...
  • Lidem nedochazi jedna vec a to ze TES hry jsou tak oblibene diky modum, ktere zde samozrejme nebudou. Bethesda vzdy vydala polotovar ktery hraci nasledne leta pilovali a vylepsivali. Zenimax se sice docela blysknul s New Vegas ale delat singlovku a mmo je sakra rozdil.
    Priznejme si to TES byly vzdy taky hlavne o grafice a dechberoucich sceneriich, pribeh a hratelnost vzdy hraly az druhe (casto skripave housle). Tady mame grafiku na urovni Morriwindu se spatnou hratelnosti uz na prvni pohled. Navic za to chcou mesicni poplatky coz je v dnesni dobe samo o sobe vpodstate sebevrazda.
  • Edit: A kazdopadne nejsem magor, abych za f2p dal vic, nez kolik by me stalo plnotucny predplatny. Pokud je to p2w ... tak to velmi rychle mazu z disku.
  • 2flash: Kdyby byl WT placeny ... tak by neexistoval, protoze by ho NIKDO nehral ... ale to mamlas jako ty nedokaze pochopit, ze. A presne totez plati o vsech f2p hrach. Nektery sou lepsi, jiny horsi. Tes bude f2p do pul roku od uvedeni, klidne se vsadim, protoze to bude poradnej ekonomickej propadak. Natvrdo placena hra totiz v dany situaci nema absloutne zadnou sanci. I kdybych totiz kazdymu f2p titulu venovaj jeden mesic pozornosti a pak sel jinam, mam porad co hrat a nezaplatim ani korunu. Abych neco zaplatil, musi to uz bejt hodne dobry a zajimavy. Proc bych si pak mel za nehorazny prachy kupovat TES, a jeste k tomu platit mesicne? Jako OK, jeste beru - koupim a hraju ... vyjde datac prikoupim/neprikoupim ale hraju dal. Ale abych si kupova hru (a pripadne datace) a jeste k tomu paltim mesicni poplatky ... to uz bych musel bejt vazne magor. Pokud mesicni poplatky, tak ocekavam, ze novy obsah je jejich soucasti zcela automaticky, nebot provozovatel si jaksi chce udrze pozornost me srajtofle.

    A proto preferuju f2p ... tam kdyz mesic nehraju ... nic me to nestoji, a kdyz se pak rozhodnu mesic hrat ... predplatim si, pripadne si koupim kdyz chci jen nejakou blbost .. a nebo po tydnu vyhodnotim hru jako kravinu ... a uz se k ni nikdy nevratim.
  • Nehlede na fakt, ze ostatni weby nemaji tolik prispevku jako je na tady. Mas celkem z ceho vybirat, coz se jinde moc nevidi, kdyz je jeden clanek za den mozna za dva nebo i vice.
  • No moment. Soutěživost je ale zdravá, protože díky ní překračujeme vlastní hranice a teď neříkám, že je normální strávit život za monitorem. Stačí si to promítnout ve skutečnosti. Kariéra. Sport. XYZ. Kdyby tě nikdy neštvalo, že tvůj soused je ředitel a ty nuzák s minimálním platem, jaká by byla tvá motivace?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit