Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Aha, takze dokud nevytvorim lepsi nebo minimalne stejne kvalitni produkt sam, nemam pravo ho jakkoli kritizovat? :) No nevim nevim co by na to rekli vsichni ti filmovi/hudebni/herni recenzenti:)
  • Děkuji.
  • Hratelnost se nedá nijak vypočítat, jasně definovat a popsat, proto je to čistě metafyzická záležitost. Grafika, fyzika, UI jsou věci, které lze celkem snadno definovat, popsat a zhodnotit. Hratelnost je většinou velmi subjektivní záležitost.

    Vzhled hry je důležitý a je to tak správně. Nemá smysl jít zpět. To že jsou hry málo komplexní, to už je jiná věc. I když ony ty hry jsou mnohdy daleko komplexnější, než kdy byly. Jen se tu čaruje s historií podle hesla "za našich starých časů bylo všechno lepší". A přitom tomu tak není. Tím neříkám, že by se některé tradiční série třeba nezkazily (klasickým příkladem je Gothic).
  • Mohlo by to být ve stylu GTA,střílečka kde i auto půjde vzít :) pokud je to otevřený svět tak ty auta tam nebudou jen na to aby je člověk rozstřílel si myslím :)
  • Kdyby se poslouchaly lidi jako ty tak jeste dneska mame DOS
  • Tohle se tvari jako naprosto fantasticka hra a jakmile bude oznamen predprodej jdu do ni vypada skvele
  • C-BEAM
    nikto nepíše, že bez výbornej grafiky nemôže existovať dobrá hra a crysis 1 po grafickej stránke a vlastne celkovou hratelnosťou prevyšuje oba nasledujúce konzolové diely.
  • Tak samozrejme, ze na grafice zalezi. Ale ja mam bohuzel zkusenost, ze cim lepsi grafika, tim horsi ten zbytek. A i kdyz se mnou mnozi nebudou souhlasit, takove Crysis 1 bylo skvele technologicke demo, ale ta hra, zejmena v druhe casti s emzakama, mne vubec nebavila. Ale vypadala hezky, o tom zadna. Samozrejme se najdou vyjimky, jako napriklad Zaklinac 2, nebo ve sve dobe serie X3, ktera vypada dost dobre i dnes.
    A s tou fyzikou nevim. Na tomto videu to konecne vypada, ze k necemu bude. Jinak to zatim spis byly veci typu koukejte, jak ty prapory vlaji ve vetru nebo jak postave vlaje plast pri behu. Je to pekne, ale v realu k nicemu.
    Nadruhou stranu jsem si nedavno zakoupil na gog.com Anachronox a i pres tu opravdu starickou grafiku a nemoznost zmenit rozliseni je to porad skvela zabava a je to hra na nekolik desitek hodin.
  • C-BEAM
    Jejdasek ty ma nemôžeš uraziť. To ty nechápeš čo sám hovoríš, na jednej strane sa pýtaš čo z grafiky vylepší hratelnosť a na záver z teba výde že "Grafika urcite ovlivnuje hratelnost." s tebou fakt nemá zmysel diskutovať, keď sa zamotávaš sám do seba. Ohladne realistickej grafiky si to zase celé nepochopil, ja som samozrejme nikde nepísal, že je nevyhnutná ale to už je normálne, že si upravuješ komenty iných vo svojej fantázii takže nedaj sa rušiť, nemám už na teba náladu.
  • Zajímavou umělou inteligenci máš především ty.
  • Tohle je typický představitel konzumní ovce, kvůli kterým jsou hry jaké jsou. Hratelnost je pro ně metafyzická záležitost, ale hlavně že to má dobrou grafiku. Nechceš se radši koukat na filmy nebo z okna?
  • Sorry, ale tys to opravdu nepochopil a musis to sam citit a ted uz to myslim chapes, tak se neurazej.

    Grafika urcite ovlivnuje hratelnost. Zcela nepochybne je to u funkcni stranky grafiky. Tak kdyz je spatna, tak bude spatna i hratelnost a hra, viz treba spatna kamera, neprehlednost ci nesrozumitelnost. Castecne hratelnost ovlivnuje i technicka stranka grafiky, minimalne veci jako plynuly a dostatecne vysoky framerate. Vytvarna stranka ovlivnuje atmosferu a pritazlivost hry, ale na hratelnost ma vliv minimalni. Tim spis to plati na bezucelne graficke efekty nebo realismus. Uvedl jsem spoustu vynikajicich her s vysokou hratelnosti, bez realisticke grafiky. Ta jednoduse neni nezbytna, jde to i bez ni. A kdyz k tomu prictes, ze ma zaroven silna negativa, cimz negativne ovlivnuje ostatni slozky hry, tak to neni zadny duvod k jasotu. Tedy pokud se ti nelibi smer, kterym se herni prumysl vetsinove ubira. Tj. vysoce nakladne hry, ktere proto musi byt urceny pro masy, tedy zjednodusene, zplostele a primarne designovane pro dominantni konzole.

    Pritom hry jako hotline miami nebo terraria ukazuji, ze lze tvorit hry, u kterych se lze hodiny a hodiny naprosto paradne bavit a nepotrebujes k tomu ani super realistickou grafiku ani tri titany.
  • Líbí se mi, že se u her posouvá grafická podoba. Podle mě je to čím dál tí lepší a spousta her vypadá naprosto skvěle a jsem za to rád. Nepatřím mezi ty, co by nad grafikou mávli rukou a vyzvedávali hratelnost a podobné téměř metafyzické věci. Na druhou stranu ale doufám, že se pokročí více v jiných oblastech - fyzika a grafický vzhled her se posunul výrazně, ale totéž bych neřekl o umělé inteligenci. Řada vývojářů už ví jak na to a sypou jednu zombí hru za druhou - vždyť zombíci jsou ještě o něco hloupější než naši poslanci, takže od nich člověk nečeká žádnou super inteligenci. Zombí hry jsou také "řešením". Ovšem rád bych viděl nějaké reálné řešení a nějakou skutečně zajímavou umělou inteligenci. Zatím to vidím tak, že u stříleček v SP kampani se vsází čistě na skriptované pasáže a spawnování nepřátel z ničeho a u RPG je to tak různé ale taky žádná sláva.

    Jaká hra podle vás má zajímavou "umělou inteligenci"?
  • DICE to přepálila už v trojce. Všechny efekty byly příliš. Pro mě to bylo místy nehratelné.
  • Sama Ubi potvrdila že Division je dělanej primárně pro konzole a potom ho budou portovat na PC kvuli tomu bježej všechny gameplay na PS4 takže teť už jen zaleží jak si dají zaležet s optimalizací což vidím dost bledě.
  • Jack1947
    Nema smysl Jejdaska resit (mimochodem zde byl nejaky Jejdásek registrovany, psal podobnym stylem *7* coincidence ?) Jinak samozrejme zije ve svete, aby sve tvrzeni co nejvice podporil, ma to i radne o plusovane. Takze argumenty typu, ze je jen trolly trotl nejsou na miste. Grafika
    ac je mnohdy dilnou a dulezitou soucasti hry... neni zas tak dulezita... No jak rikam jsem
    ohromen terminy a novymi poznatky co jsem drive neznal. *3*
  • Veskoslav
    W3 vyjde, Division je ohlášený, Titanfall je v březnu, RoS Diablo III by mělo být v létě. Takže ano, věřím, že se toho dočkám.
  • Veskoslav
    No já nevím, ale i výpočetní kapacity konzolí už dávno nestačí. Proto není možné komponovat reálnější prostředí, fyziku atd. To, že studia na to také serou viz AC III atd. to je věc další. Ale další dva roky? V technice? Mobil je zastaralý po dvou letech, televize po 5. Konzole je tady už 8 let a další dva? No to si nemyslím.
  • Rhulad
    Ale kdeže, současná generace stačí a mohla stačit rok, dva ještě v klidu. Lepší grafika lepší hru neudělá viz Crysis3, ACIV, BF4 a tuny dalších. Herní krize rozhodně není zapříčiněna nějakým nízkým výkonem současných konzolí, ale potřeby současných hráčů,kteří kupují produkty ala ME apod. vymažmozky.
  • A Ty jako vážně věříš tomu, že to vyjde příští rok? *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit